Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(11)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(15)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Okuniewski Juliusz (tłumacz)
(7)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(4)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(2)
Kłodnicka Olga (pedagog)
(2)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Bala Joanna
(1)
Balzer-Martin Lynn
(1)
Baran-Furga Helena
(1)
Borkowska Maria (medycyna)
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Cabała Monika
(1)
Delaney Tara
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Emmons Polly Godwin (1960- )
(1)
Giese-Szczap Klaudia
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Górka-Pik Natalia
(1)
Haber Elizabeth
(1)
Jerzak Marta
(1)
Jeżewska-Krasnodębska Ewa
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kendall Philip C. (nauki społeczne)
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Knapp Julie
(1)
Komender Jadwiga
(1)
Koomar Jane
(1)
Kowalczewska Joanna (tłumacz)
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kranowitz Carol Stock (wychowanie przedszkolne)
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Mikina-Pindur Jadwiga
(1)
Młynarska Iwona
(1)
Odowska-Szlachcic Bożena
(1)
Pawlak Paulina (psycholożka)
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pilch Alicja
(1)
Roberts Jacquelline (logopeda)
(1)
Sadowska Elżbieta (językoznawstwo)
(1)
Sava Deanna Iris
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Sher Barbara (1935- )
(1)
Skowrońska Emilia (tłumaczka)
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Szczęśniak Sylwia (zaburzenia lękowe)
(1)
Szklut Stacey
(1)
Szmalec Jacek (terapeuta)
(1)
Szyszka Katarzyna
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Wagh Kinga
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Williams Katrina (pediatra)
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Łukawska Maria (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Rodzice
(14)
Nauczyciele
(8)
Logopedzi
(6)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Pedagodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
0-5 lat
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rehabilitanci
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(26)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(8)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(8)
Dzieci
(6)
Dziecko autystyczne
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(6)
Integracja sensoryczna
(5)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(5)
Zaburzenia zachowania
(5)
Zaburzenia mowy
(4)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Mowa
(2)
Młodzież
(2)
Rozwój mowy
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Terapia zabawą
(2)
Uczenie się
(2)
Wczesna interwencja
(2)
Wspomaganie rozwoju
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia emocjonalne
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Choroby afektywne dwubiegunowe
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Grafomotoryka
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Język dziecka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Mutyzm
(1)
Nauczanie dziecka trudnego
(1)
Osobowość
(1)
Pediatria
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychoterapia młodzieży
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Schematy poznawcze
(1)
Socjoterapia
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Stosowana analiza zachowania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Zaburzenia autystyczne
(1)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Edukacja i pedagogika
(17)
Medycyna i zdrowie
(7)
Językoznawstwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest aktualnym podręcznikiem na temat zaburzeń okresu dzieciństwa i adolescencji. Przedstawia współczesne modele wyjaśniające powstawanie zaburzeń oraz stosowane obecnie kategorie diagnostyczne, dodatkowo ilustrowane opisami przypadków. Książka dzieli sie na dwie części. Pierwsza, rozdziały 1-3, wprowadza czytelnika w dziedzinę psychopatologii rozwojowej, a część druga (rozdziały 4-12) szczegółowo omawia najnowsze badania nad poszczególnymi zaburzeniami oraz metody ich leczenia. [gwp.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
o, co spotkało nas w dzieciństwie, a nawet jeszcze wcześniej, bo w życiu płodowym, rzutuje na całą naszą egzystencję. Ile dostaliśmy od rodziców, rodziny, otoczenia, tyle jesteśmy w stanie oddać światu. I choć mawia się, często z przekąsem, że nie ma na tym świecie osoby dorosłej, która nie zostałaby w jakiś sposób "skrzywdzona" w dzieciństwie - co poniekąd jest prawdą, ponieważ rodzice to nie idealni aniołowie, a po prostu ludzie z różnymi ułomnościami i niedostatkami - to jednak pewne problemy i zaniedbania okresu dziecięcego wywoływać mogą naprawdę głębokie, nieodwracalne zmiany w psychice. Włącznie z zaburzeniami osobowości. Ta książka nie jest miła lekturą. Nie ma taka być. Ta książka jest za to mądra i prawdziwa. Autorka poleca ją rodzicom, dorosłym dzieciom i wszystkim tym, których interesuje sposób, w jaki doświadczenia z najwcześniejszych lat życia rzutują na lata kolejne. Oraz tym, którzy chcieliby nauczyć się rozpoznawać niewłaściwe schematy wychowania, by móc zawczasu interweniować i chronić małych ludzi przed ich niszczącymi konsekwencjami. [https://platon.com.pl/pl/jak-wychowac-dziecko-na-zdrowego-psychicznie-doroslego--rozpoznaj-zaburzenia-osobowosci-i-wspieraj-rozwoj-dziecka/produkt-1061053531]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości. [https://ksiegarnia.pwn.pl/Dziecko-a-integracja-sensoryczna,114591635,p.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko a integracja sensoryczna / A. Jean Ayres ; przekład Juliusz Okuniewski. - Wydanie 3, dodruk. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2020. - 231 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji / pod redakcją naukową Jacka J. Błeszyńskiego. - Wydanie 3. - Kraków : Impuls, 2017. - 470 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Dzięki podejmowaniu przez coraz większe grono specjalistów problemów komunikacji, mowy i języka, jak również praktycznego działania zmierzającego do wsparcia osób do niedawna określanych jako niekomunikujące/niekomunikatywne następuje zmiana w spojrzeniu na niepełnosprawność, która wcale nie musi oznaczać marginalizacji i depersonizacji. ebook Prezentowany tom, poruszający zagadnienie alternatywnych i wspomagających metod komunikacji, powstał dzięki ogromnemu zaangażowaniu wybitnych specjalistów, praktyków i teoretyków takich dziedzin, jak komunikacja interpersonalna, neuropsychologia, logopedia oraz komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC). Ważnym przesłaniem publikacji jest przekazanie skutecznego instrumentu rehabilitacji psychologicznej. Bez komunikowania się z dziećmi i młodzieżą w normie trudno mówić o ich rozwoju intelektualnym, poczuciu własnej wartości, a także rozwoju emocjonalnym. W przypadku niepełnosprawności komunikowanie się jest podstawowym warunkiem pozyskiwanych zmian rozwojowych. Tę tezę uzasadniono w prezentowanej pracy. Problematyka komunikacji alternatywnej już od wielu lat znajduje się w centrum zainteresowania teoretyków i praktyków zajmujących się zagadnieniami edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych, dodatkowo obarczonych trudnościami w sferze porozumiewania się. Do pedagogiki specjalnej wprowadzane są nowe rozwiązania dotyczące pomocy człowiekowi niepełnosprawnemu w nawiązywaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu interakcji komunikacyjnych w sposób alternatywny, tj. wykorzystujący gest, obraz i piktogram. Książka będzie pomocna wszystkim, którzy podejmą trud łamania barier w porozumiewaniu się. Przede wszystkim skierowana jest do logopedów, psychologów, nauczycieli i terapeutów dokształcających się na podyplomowych studiach, do studentów i wszystkich zainteresowanych problematyką alternatywną i wspomaganą komunikacją. [www.impulsoficyna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka stanowi kompendium informacji odnośnie integracji sensorycznej. Zamieszczone są w niej artykuły poparte badaniami oraz znajdują się dodatkowo narzędzia diagnostyczne ułatwiające przeprowadzenie obserwacji dziecka pod kątem problemów z integracją sensoryczną. Publikacja jest odpowiedzią na wzrost zainteresowania problematyka integracji sensorycznej. Kierowana jest do szerokiego grona czytelników: pedagogów ogólnych i oligofrenopedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i fizjoterapeutów, logopedów, nauczycieli wczesnej edukacji, opiekunów i rodziców. W publikacji zostały opisane wybrane zagadnienia dotyczące rozwoju motorycznego dziecka, integracji sensorycznej. Czytelnik dowie się również o niepokojących zachowaniach uczniów w następstwie zaburzeń integracji sensorycznej, pozna przykłady zaburzeń integracji sensorycznej w szkole. W książce przedstawiono interesujący materiał dotyczący znaczenia dotyku w rozwoju małego dziecka. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami [https://platon.com.pl/pl/integracja-sensoryczna-a-zaburzenia-uczenia-sie/produkt-542150923]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książki z serii Każdego dnia mówię więcej mogą być pomocą do codziennej terapii i zabawy zarówno dla specjalistów (logopedów, pedagogów, terapeutów), jak i dla rodziców. Zamieszczone w publikacji obrazki zostały dostosowane do specyfiki pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami – są odpowiednio duże, pozbawione tła i zbędnych szczegółów. Każdy obrazek jest podpisany, dzięki czemu dziecko nieświadomie zapamiętuje obraz wyrazu. Litery w podpisach są koloru czerwonego – przykuwającego uwagę nawet maluchów. Zastosowano pismo bezszeryfowe, uznawane za najodpowiedniejsze dla małych dzieci lub dzieci niepełnosprawnych. [harmonia.edu.pl, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książki z serii Każdego dnia mówię więcej mogą być pomocą do codziennej terapii i zabawy zarówno dla specjalistów (logopedów, pedagogów, terapeutów), jak i dla rodziców. Zamieszczone w publikacji obrazki zostały dostosowane do specyfiki pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami – są odpowiednio duże, pozbawione tła i zbędnych szczegółów. Każdy obrazek jest podpisany, dzięki czemu dziecko nieświadomie zapamiętuje obraz wyrazu. Litery w podpisach są koloru czerwonego – przykuwającego uwagę nawet maluchów. Zastosowano pismo bezszeryfowe, uznawane za najodpowiedniejsze dla małych dzieci lub dzieci niepełnosprawnych. [ksiegarnia.pwn.pl, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Uczenie się stanowi funkcję mózgu, a zaburzenia uczenia się odzwierciedlają nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu nerwowego. W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia – nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.[Grupa Wydawnicza Harmonia]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-613/615 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko a integracja sensoryczna / A. Jean Ayres ; przekład: Juliusz Okuniewski. - Wydanie 3, dodruk. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia, 2022. - 231 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości. [https://platon.com.pl/pl/dziecko-a-integracja-sensoryczna/produkt-149197806]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Osoby z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego wykazują podwyższoną lub obniżoną wrażliwość na określone bodźce, co w różny sposób wpływa na ich codzienność. Dla rodziców zapewnienie odpowiedniego wsparcia dzieciom z trudnościami sensorycznymi może stanowić nie lada wyzwanie. Niniejsza publikacja zawiera propozycje sprawdzonych zabaw, które wzmocnią nie tylko układ sensoryczny dziecka, lecz także więzi rodzinne. W książce Czytelnik znajdzie: sto prostych, wesołych i skutecznych zabaw dla dzieci i rodziców; krótkie omówienie zaburzeń przetwarzania sensorycznego w przyjaznej formie; niebanalne pomysły, jak zainteresować dzieci zabawą, wykorzystując materiały, które są łatwo dostępne w każdym domu; jasne wskazówki dotyczące wieku uczestników gier oraz modyfikacje wybranych zabaw dla starszych dzieci. [www.harmonia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera opisy i analizę zachowań komunikacyjnych dzieci z autyzmem dziecięcym, ukazuje wpływ zaburzeń w obrębie kompetencji komunikacyjnej na realizację funkcji komunikacyjnej wypowiedzi. [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-376 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej