Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(5)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(57)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(4)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Dębski Stanisław
(3)
Ciesielski Marek (1949- )
(2)
Kabat Franciszek
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bachorz Piotr
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bourne Mike
(1)
Bourne Pippa
(1)
Britt John
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Crozier Michel (1922-2013)
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta
(1)
Danielewski Franciszek (politologia)
(1)
Dowgiałło Zygmunt (1926- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dębski Damian
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Francik Anna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawłowicz Katarzyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gieschen Gerhard
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołębiowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Karbo Joe (1925-1980)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Larkin Judy
(1)
Lockyer Keith
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marek Stanisław (ekonomista)
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Jolanta (ekonomia)
(1)
McCarthy Edmund Jerome (1928- )
(1)
Megginson David
(1)
Mellor Robert B
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miroński Jacek (zarządzanie)
(1)
Muehlhausen Jim (biznesmen)
(1)
Muhlemann Alan P
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Nawrocki Rafał
(1)
Nickels William G
(1)
Oakland John S
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Perreault William D
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piercy Nigel F
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Pisz Iwona
(1)
Pohoryles Bronisław
(1)
Poskrobko Bazyli (1941- )
(1)
Płaczek Ewa
(1)
Rakowska Anna (ekonomistka)
(1)
Regester Michael
(1)
Reppesgaard Lars
(1)
Rutkiewicz Hubert
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Sadurska Paulina (tłumaczka)
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Skowronek Czesław (1937- )
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sołtys Jarosław (tłumacz)
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stachurski Jarosław
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Strategor
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(22)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Odbiorca
Księgowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Organizacja przedsiębiorstwa
(64)
Zarządzanie
(35)
Marketing
(11)
Ekonomika
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Innowacje
(4)
Kadry
(4)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Ekonomia
(2)
Handel
(2)
Organizacja przedsiębiorstw
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Rachunkowość
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Decyzje
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość produkcji
(1)
Kierownicy biur
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Model biznesowy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Prawo handlowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia gospodarki
(1)
Transfer technologii
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(22)
Podręcznik
(10)
Poradnik
(10)
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania : 2 godz. 49 min 54 s.
Na okł.: Audiobook. Prosta droga do wiedzy ; Sprzedaż psychologia biznesu.
Rozwikłanie tajemnicy skutecznego przewodzenia w czasie zmiany Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. [www.mtbiznes.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu "konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci". Autorzy książki - pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-656/a, MgC-656/b, MgC-656 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-401/I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. Cz. 1 / Stanisław Dębski. - Wyd. 8, podręcznik zgodny ze stanem prawnym na dzień 1.01.2001 r. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2001]. - 367, [1] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
Cz. 1 pod hasłem : Chudy Stanisław, Kabat Franciszek, Pietraszewski Marian, cz. 3 pod hasłem : Pietraszewski Marian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-502/504 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 502/504 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-502 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-27717 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, autorstwa pracowników Instytutu Marketingu Międzynarodowego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, należącego w Polsce do pionierów dydaktyki i nauki w zakresie marketingu, stanowi cenne źródło informacji, zarówno dla praktyków, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja - rozumiana jako system służąćy do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem - nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnieniu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkcja czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać pozycję konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa. Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów, funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Google zna Cię lepiej, niż sądzisz...
Książka mówi o tym, co Google może i czego chce. Mówi nam, jak możemy korzystać z usług najpopularniejszej przeglądarki internetowej i jednocześnie być przy tym bezpieczni. W interesujący i wyczerpujący sposób odpowiada na wszystkie pytania dotyczące fenomenu Google'a. Ciekawa i niepowtarzalna oferta wśród pozycji dotyczących Internetu. Gorąco polecamy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5873 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki. Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych. Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne. [www.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej