Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(7)
Audiobooki
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(16)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Michalak Robert (1968- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Barska Justyna
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gick Alan
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grazier Peter (1946- )
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Jóźwiak Bożena (tłumaczka)
(1)
Kozłowski Waldemar (1948- )
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard (ekonomia)
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Lundin Stephen C. (1941- )
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Mądry Jan (coaching)
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Niemczyk Anna (psycholog)
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Paul Henry (1950- )
(1)
Penkala-Gorczakow Maria
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Ubertowski Adam
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Wręga Michał (ilustrator)
(1)
Środa Jacek (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słuchcze
(1)
Temat
Motywacja pracy
(23)
Zarządzanie
(7)
Praca zespołowa
(5)
Kadry
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Relacje międzyludzkie
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Motywacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Sukces
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Baby boomers
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Pesymizm
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Policjanci
(1)
Praca umysłowa
(1)
Pracoholizm
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Rynek pracy
(1)
Samokontrola
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Podręcznik
(6)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań. Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu / Adam Ubertowski. - Wyd. 2 w jęz. pol. - Gdańsk : Oficynka, 2015. - 374 s. ; 24 cm.
(Progres)
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową? Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi - pracowników, współpracowników, klientów. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.94 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 9 godzin 40 minut.
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Program, który pomógł milionom uczniów i studentów uczyć się mądrze i skutecznie.
Bestsellerowy poradnik "Jak się uczyć" pomógł milionom osób zdobywać wiedzę mądrzej zamiast większym wysiłkiem. "Jak się uczyć" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami – dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. jeśli jesteś uczniem starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum, jeśli jesteś studentem, jeśli starasz się o stypendium lub chcesz podjąć naukę za granicą, jeśli po latach przerwy chcesz wrócić do nauki, ta książka jest dla ciebie! Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się – czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów – po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych. "Jak się uczyć": pomaga uczniom i studentom w każdym wieku – od szkoły podstawowej aż do uzyskania dyplomu, nawet tym, którzy po długiej przerwie wracają do nauki, wpaja umiejętności, które będą przydatne również poza szkołą czy uczelnią i w późniejszym życiu, zawiera wskazówki, jak pomagać w nauce młodszym dzieciom, zwalczać zmęczenie i znudzenie w trakcie nauki, najwięcej skorzystać z zajęć klasowych i wiele innych. [Rebis, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem oraz oczekiwaniami względem pracodawcy. W książce "Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo" przedstawiono i dogłębnie przeanalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania stosowane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcje work-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników oraz możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia: BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem pracy są wyniki badań własnych autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne i wartościowe, praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo. [CeDeWu, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej