Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(26)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew (marketing)
(1)
Bickerton Pauline (marketing)
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Brady Regina
(1)
Bąk Michał (e-marketing)
(1)
Cendrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Dutko Maciej (1979- )
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Forrest Edward
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Kanclerz Anna (tłumaczka)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Lenar Piotr (1958- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Mizerski Richard
(1)
Morawski Krzysztof (informatyka)
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Piątkowski Jacek (marketing)
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Reed Jon (1971- )
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Stratten Scott (1975- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wielki Janusz
(1)
Worre Eric
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula (marketing)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(31)
Media społecznościowe
(4)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Content marketing
(1)
Facebook
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kobieta
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zastosowanie internetu w gospodarce
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Podręcznik akademicki
(3)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okł.: Wszystko co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 2 : Nowy Testament / Michał Bąk [et. al.] ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2016. - 800 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie s. 23.
Wszystko, co musisz wiedzieć o biznesie w sieci! „Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu!” – to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach – to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy. W efekcie Dutko wraz z ponad dwudziestoma autorami w 2013 r. stworzyli Biblię e-biznesu – książkę, która błyskawicznie odniosła imponujący sukces: pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się... w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 sześciu tygodni, pozycja momentalnie trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała przez 2 lata, książka stała się najważniejszą i najpełniejszą publikacją w branży –lekturą obowiązkową dla e-sprzedawców i e-menedżerów, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych, publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym skutecznie pomogła rozwijać ich e-biznesy – prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną, Biblia e-biznesu zdobyła 1 miejsce i prestiżową nagrodę Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, by rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 1000 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają Ci kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek, mogących zoptymalizować Twój e-biznes i przywrócić mu blask, a Tobie – uśmiech skutecznego przedsiębiorcy, który konkurencję będzie od teraz widział... jedynie we wstecznym lusterku. „Biblia e-biznesu” to nie koszt. To inwestycja! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Warszawa : Wydawnictwo PWN, 2018. - XV, [1], 237 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Na okładce: sekretne strategie sprawiające, że klikamy.
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net „Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!” Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. „Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2., dodruk 6. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2021. - 180 stron : ilustracje, wykresy, tabele ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: Nowe wydanie.
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać tę publikację zanim pojawiła się na rynku. Gratuluje Autorowi pomysłu oraz całej koncepcji monografii. Jest to z pewnością wartościowa publikacja, jakiej brakowało na polskim rynku wydawniczym. [Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek rektor Akademii Leona Koźmińskiego]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.[www.helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej