Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(438)
Forma i typ
Książki
(415)
Publikacje naukowe
(115)
Publikacje dydaktyczne
(94)
Publikacje fachowe
(92)
Poradniki i przewodniki
(51)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Audiobooki
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Proza
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(342)
dostępne
(129)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(81)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(21)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(12)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(19)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(334)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(8)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(10)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Garbarski Lechosław
(7)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Czubała Anna (1943- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(5)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Michalak Robert (1968- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Kauf Sabina
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(4)
Doroba Anita (tłumaczka)
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Fonfara Krzysztof (ekonomista)
(3)
Kall Jacek
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Wiktor Jan W. (marketing)
(3)
Środa Jacek (tłumacz)
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baran Radosław (marketing)
(2)
Bartołd Robert (tłumacz)
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gracz Leszek
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozielski Robert
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sala Józef
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Szajna Janusz (1949- )
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Turkowski Marek (nauki ekonomiczne)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
Łobos Krzysztof
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Żurawik Barbara (1947- )
(2)
Żurawik Wojciech (1946- )
(2)
(07)
(1)
Aaker David A
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953-2023)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(88)
2010 - 2019
(223)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(52)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(256)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(432)
nieznany (201)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(431)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(69)
Menedżerowie
(45)
Studenci
(20)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Młodzież
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
14-17 lat
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Dzieci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Marketing
(130)
Zarządzanie
(61)
Marketing cyfrowy
(31)
Przedsiębiorstwo
(31)
Innowacje
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Konsumenci
(19)
Menedżerowie
(18)
Reklama
(16)
Komunikacja marketingowa
(15)
Organizacja przedsiębiorstwa
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Motywacja pracy
(10)
Sukces
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Marketing partnerski
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Media społecznościowe
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Przywództwo
(8)
Public relations
(8)
Kadry
(7)
Logistyka
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Marketing polityczny
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Hotelarstwo
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Organizacja
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Decyzje
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Informatyzacja
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Negocjacje
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Sprzedaż
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Znak towarowy
(5)
Analiza finansowa
(4)
Banki
(4)
Finanse
(4)
Internet
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing bezpośredni
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Organizacje
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Sport
(4)
Usługi
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Biznesplan
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka
(3)
Marketing personalny
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Model biznesowy
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(77)
1901-2000
(14)
1989-2000
(14)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(96)
Podręcznik akademicki
(78)
Podręcznik
(66)
Monografia
(41)
Opracowanie
(39)
Materiały pomocnicze
(25)
Audiobooki
(20)
Dokumenty dźwiękowe
(19)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Blog
(4)
Biografia
(3)
Encyklopedia
(3)
Programy komputerowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Dokumenty
(1)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(272)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(54)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Psychologia
(15)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
438 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-4075 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw. [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-4750 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wyd. na podst. 14 wyd., (dodr.). - Poznań : Rebis, 2014. - XXV, 708 s., wiele liczb. : il. kolor. ; 28 cm.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1904 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych. „Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne. Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy. Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci. Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach. Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę. „Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju). [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wyd. 1) Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania. [merlin.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-817, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zagadnienia omówione w książce sa przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizacje, do kontroli i pomiaru efektywnosci marketingu bezposredniego; narzedziowo-operacyjnym - opis narzedzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, slużących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki sa aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji. [www.amazon.co.uk, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 02 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-02, MgC-4421 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich /Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 288 stron, [8] kart tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. [GWP, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej