Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(131)
Forma i typ
Gry i zabawki
(121)
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(122)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(5)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Kędzierski Robert (1965- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- ). Kobiety bez litości
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andre Marc
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colletti Marco
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Deventer Oscar von
(1)
Douglas Ali
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław (ilustrator)
(1)
Friedemann Friese
(1)
Galotti Sally
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Goldsberry Ryan (ilustrator)
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Harris Robert (1957- )
(1)
Hely Claudia (1978- )
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Jeżewska Joanna (1965- )
(1)
Kalińczak Kamila (dziennikarka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobilke Victor
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kramer Warren
(1)
Krzesiak Renata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Larek Tomek
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Ling Wei-Min (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(114)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(131)
Język
polski
(131)
Odbiorca
Dzieci
(84)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(64)
Młodzież
(58)
Dorośli
(42)
14-17 lat
(31)
0-5 lat
(17)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(2)
Temat
Podróże
(4)
Rycerze
(4)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Czarodzieje
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Tajemnica
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Zemsta
(2)
Ślimaki
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arytmetyka
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czołgi
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Myszki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogień
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
PRL
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Plezjozaury
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Ptaki
(1)
Pterozaury
(1)
Romek (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Stolice
(1)
Strażacy
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słowa
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Tradycja
(1)
Trening koncentracji
(1)
Tytus (postać fikcyjna)
(1)
Województwa
(1)
Wszechświat
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyzwania
(1)
Władcy
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Śpiączka
(1)
Żołnierze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Szwecja
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(129)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry edukacyjne
(23)
Gry strategiczne
(14)
Gry w karty
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy
(4)
Gry karciane
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Kryminał
(2)
Książka-zabawka
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
131 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 4 plansze wiosek; 108 kart; 12 kości ; 70 czarnych znaczników ; 1 pionek szczura ; 4 pionki zarządców ; 1 notatnik ; 4 ponurych żniwiarzy ; 4 żetony wyrobników ; 4 żetony o wartości "2/12" ; 58 znaczników punktów historii ; 1 żeton rozpoczynającego gracza ; 4 znaczniki czasu ; 1 instrukcja
Czas trwania: 60-90 min
Ilość graczy: 2-4.
W kronikach wsi otwiera się nowy rozdział, nadchodzą nowe Pokolenia. Każdy gracz kontroluje jedną wioskę i stara się zapewnić jej mieszkańcom dobrobyt i sławę. Każdy gracz zarządza jedną wioską i ma po jednym mieszkańcu w każdej z 5 profesji: opata, podróżnika, radnego, rzemieślnika i kupca. Aby przyciągnąć nowych klientów i mnichów do wioski, gracze ja rozbudowują, wznosząc nowe budynki, powiększając pola uprawne i sprzedając wyprodukowane dobra, a wszystko to pod presją uciekającego czasu. Co jakiś czas jeden z mieszkańców wioski umiera, pozostawiając swoje stanowisko wolne. I mimo, że można jego potomka przyuczyć do zawodu, to i tak wkrótce okaże się, że trzeba zaniedbać pewne obszary na rzecz innych. Nowe Pokolenia to samodzielna gra, której akcja toczy się w tym samym "uniwersum", co utytułowana gra POKOLENIA. Łącząc znajome elementy ze świeżą mechaniką oczaruje zarówno nowych graczy, jak i doświadczonych fanów Pokoleń. [www.czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-78/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 30 kart archeologów ; 48 żetonów znalezisk (12 wariów próżności, 12 malowideł, 12 kości, 12 naczyń} ; 8 skorpionów ; 8 żetonów piasku ; znacznik gracza rozpoczynającego rozgrywke ; instrukcja.
Czas gry: 30 min
Ilość graczy: 2-5 osób.
W grze Faras wyruszysz w niezwykłą podróż do serca Afryki! Wcielcie się w rolę polskich archeologów którzy - pod czujnym okiem profesora Kazimierza Michałowskiego - prowadzą wykopaliska. Walcz z upływającym czasem! Skończ wykopaliska zanim świątynię zaleją wody sztucznego Jeziora Nasera! Uważaj na niebezpieczeństwa - strzeż się skorpionów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 228/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku: duża plansza,4 pionki do wyboru, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe, 35 kart ryzyko/pojedynek,16 kartmecenas kultury, dukaty-120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
Gra edukacyjna na podstawie kultowego filmu!Gra Był Sobie Człowiek polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka.By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach.Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. W najcięższych chwilach możemy liczyć na pomoc Mistrza!Wydanie polskie.Zawartość pudełka:planszakostkakarty postacipytania tekstowemagiczny detektor odpowiedzikarty mecenasakarty ryzyko/pojedynekpionkibanknotyżetonyLiczba graczy: 2 - 4 osobyWiek:od 8 lat. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak [Gra planszowa] / Peter Miksa, Roman Hladik. - Kraków : Albi, [2017]. - 1 pudełko ; 32x23x7 cm.
(Wiek: 7+)
Czas gry: ok. 45 min.
Zawartość pudełka: 80 kafelek podziemi, 6 pionków bohaterów z podstawkami, 6 kart bohaterów, 5 kart wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 43 żetony z potworami, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kostki gry, 1 żeton klatwy, woreczek na żetony potworów i skarbów, instrukcja gry, ilustrowaną księgę
Labirynt pełen skarbów... i potworów! Sześciu dzielnych bohaterów wkracza do tej plątaniny korytarzy, by zdobyć skrytą tam fortunę, a każdy z nich ma innego asa w rękawie. Jednak skrzynie ze skarbami są zamknięte na klucz, a wszędzie jest pełno potworów. Komu uda się przechytrzyć rywali, pokonać potwory i zdobyć legendarny smoczy klejnot? W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karak, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów.[https://www.planszomania.pl/przygodowe/13838/Karak.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-47/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy, wiek 8+. Czas gry 30-60 min.
Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają
Zawartość pudełka: mapa Polski ; 35 kart biletów ; 20 kart państw ; instrukacja
Czas trwania: 30-60 min
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach. Na czym to polega? Na samym początku zabawy gracze losują karty tras. Wskazują one, jakie dwa miasta mamy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową. Im dłuższa trasa, tym więcej punktów da nam na koniec gry, jednak jeśli nie uda nam się jej zrealizować – przyniesie nam punkty ujemne! Podczas gry uczestnicy dobierają kolorowe karty wagonów. Stanowią one walutę, która pozwala nam budować odpowiednie odcinki między miastami. Przykładowo aby wybudować trasę między Płockiem a Kaliszem potrzebujemy trzech pomarańczowych kart, a między Gdańskiem a Olsztynem – trzech czarnych. Jeśli na początku swojej tury mamy odpowiedni zestaw kart, możemy wydać je, aby postawić swoje wagoniki w wybranym miejscu. Łącząc poszczególne odcinki w dłuższe trasy staramy się realizować jak najwięcej biletów. Zwycięża gracz, który uzbiera na nich najwięcej punktów. Co wyróżnia ten dodatek? Każda mapa z serii Wsiąść do Pociągu charakteryzuje się indywidualnymi zasadami, które wpływają na przebieg rozgrywki i planowanie ruchów. W przypadku mapy Polski jest to usprawnianie komunikacji między państwami ościennymi. Oprócz łączenia ze sobą miast, nasze trasy mogą docierać również do przejść granicznych, a tym samym łączyć sąsiadujące z nami kraje. Jeśli w naszej turze uda nam się stworzyć takie połączenie, dobieramy wierzchnie karty ze specjalnych stosów obu państw. Ich wartość punktowa ułożona jest malejąco, co oznacza, że gracze, który jako pierwsi dobierają karty, mogą liczyć na wyższy bonus punktowy. [Rebel, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-85/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pali się! [gra planszowa] / [ilustracje Dorota Szoblik]. - Częstochowa : Adamigo, 2022. - 1 pudełko ; 22 x 26 x 4 cm.
(Wiek: 3+)
Zawartość pudełka: plansza do gry ; 3 pionki strażaków ; 36 kart ruchu 2 kostki ; 16 kafelków ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry - kooperacyjny oraz rywalizacyjny. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 120/Gp (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piłka nożna [Gra planszowa]. - Gdynia: Trefl, 2018. - 1 pudełko ; 25x25x7,8 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 15-35 min
Ilość graczy: 2
Zawartość pudełka: plansza, plakat, 22 pionki, piła 2 kostki sześcienne, instrukcja.
Chcesz przeżywać wielkie emochje, a piłka nożna to twoja pasja? Spróbuj poprowadzić własną drużynę do mistrzostwa. Jeśli dobrze zaplanujesz i skutecznie przeprowadzisz atak, nie zapominając przy tym o obronie, masz szansę poczuć smak zwyciestwa. Piłka nożna to gra planszowa dla wszystkich miłośników tego wspaniałego sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 178/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rajd samochodowy ; Młynek [Gra planszowa]. - Chwaszczowo : Alexander, 2007. - 1 pudełko ; 11x17,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Plansza dwustronna ; 4 pionki wysokie ; 9 białych, 9 czarnych pionków niskich ; kostka do gry ; instrukcja.
Zawiera 2 gry planszowe.
"Rajd samochodowy" to gra planszowa, w której wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze, na którym czyhają na nich przykre lub miłe niespodzianki. W "Rajdzie samochodowym" może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek, awaria silnika lub przyspieszenie na prostej drodze. Wszystko to zapewnia wysoki poziom emocji i atrakcyjność gry. "Młynek" - to jedna z najstarszych gier. Wymaga od uczestników intensywnego myślenia wyobraźni. Zwycięzcą zostanie w tej grze ten, kto lepiej przewidzi kolejne posunięcia i będzie miał lepszą strategię. Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-41/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rycerze ; żołnierze [gra planszowa]. - Kielno : Multigra, 2021. - 1 pudełko ; 27 x 26,5 x 3,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 2 gry planszowe
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: plansza, pionki 20 szt.(po 5 w 4 kolorach), 8 szt. żetonów, kostka do gry, instrukcja
Rycerze: Uczestnicy tej gry to szlachetni rycerze, którzy postanowili odnaleźć legendarny kielich – Świętego Graala. Każdy z rycerzy wyruszył na wyprawę. Podróż i poszukiwania są jednak pełne niebezpieczeństw. Rycerze mogą napotkać strasznego wilka, groźnego niedźwiedzia, okrutnego trolla lub czarownice. Rycerz, który dzielnie stawi czoła wszystkim przeciwnościom i jako pierwszy dotrze do skarbu, zostanie zwycięzcą w grze. Żołnierze: W tej grze każdy z graczy ma do dyspozycji swój oddział komandosów składający się z 5 pionków. Ich zadaniem jest przedostać się na pole walki i zniszczyć oddziały wroga. Gra łączy w sobie elementy halmy i warcabów z dużo większymi możliwościami poruszania się i zbijania pionków przeciwnika. Rozgrywka wymaga od jej uczestników logicznego myślenia, spostrzegawczości i umiejętności przewidywania. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-67/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: plansza z mapą europejskich tras koncertowych; 80 kolorowych wagoników, 72 karty Wagonów ; 32 karty Biletów ; 4 karty Biletów Specjalnych Wschód-Zachód ; Złoty Bilet ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 14-30 min.
Jeżeli uwielbiasz klasyczną odmianę gry "Wsiąść do pociągu" i szukasz czegoś podobnego do niej, ale nadającego się również dla dzieci, to ta odmiana jest właśnie dla Ciebie. Uproszczone zasady sprawiają, że gra stanowi idealny wstęp do serii gier "Wsiąść do pociągu". "Wsiąść do pociągu. Pierwsza podróż" to rodzinna gra, która pozwala na wprowadzenie dzieci w świat gier z serii "Wsiąść do pociągu". Zasady gry są zbliżone do zasad obowiązujących w grach z tej serii, ale zawierają pewne uproszczenia, które sprawiają, że w grę z powodzeniem może zagrać już pięcioletnie czy sześcioletnie dziecko. W tej odmianie gry gracze poruszają się po mapie Europy. Trasy są nieco krótsze niż w standardowej wersji, dodatkowo każde miasto zostało oznaczone charakterystyczną ilustracją, co sprawia, że w grę mogą grać również dzieci, które jeszcze nie nauczyły się czytać. W trakcie gry gracze zajmują na planszy kolejne odcinki tras, próbując zrealizować cel określony na bilecie. Do zajmowania tras służą kolorowe wagoniki o rozmiarach nieco większych niż normalnie, co sprawia, że dzieciom dużo łatwiej jest nimi manewrować. Jedna rozgrywka zajmuje około 15-30 minut, co sprawia, że gra doskonale nadaje się dla dzieci, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z grami planszowymi i nie są jeszcze w stanie skupić się nad jedną grą na długi okres czasu. Jeżeli gra przypadnie dzieciom to gustu, to w serii "Wsiąść do pociągu" dostępna jest również inna gra z uproszczonymi zasadami i przeznaczona dla dzieci - "Wsiąść do pociągu. Widmo". [w.taniaksiazka.pl/wsiasc-do-pociagu-pierwsza-podroz-rebel-p-865127.html?utm]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 247/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 6 wież, 38 kart składników, 6 tajnych kart, znacznik rundy, 2 żetony postaci (rycerz i mag), 2 karty pomocy, instrukcja.
Ilość graczy: 2
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz. Cel gry: Gracze, wcielając się w role rycerza i maga, odwiedzają wieże i gromadzą dostępne tam składniki. Gracze mogą wykorzystywać je do rzucania zaklęć, czyli wykonywania działań opisanych na wieżach. Należy obserwować poczynania przeciwnika i zgromadzić więcej niż przeciwnik składników w odpowiednich kolorach. Rozgrywka: Rozgrywka składa się z 6 rund. Podczas każdej z nich gracze wykonają po 2 tury. Rundy nieparzyste (1, 3, 5) rozpoczyna rycerz, a rundy parzyste (2, 4, 6) mag. Gracze wykonują swoje tury na zmianę, pierwsza runda przebiega więc w taki sposób: tura rycerza - tura maga - tura rycerza - tura maga.Podczas swojej tury gracz wykonuje działania w poniższej kolejności: Przejście do innej wieży. Zdobycie karty składników. Rzucenie zaklęcia. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył w sumie więcej punktów. W przypadku remisu wygrywa gracz, który zdobył tajną kartę z księżniczką. Jeśli nadal jest remis, zwycięża gracz kontrolujący większą liczbę wież. Jeśli remis wciąż jest nierozstrzygnięty, wygrywa osoba, która zdobyła czerwoną wieżę. [Nasza Księgarnia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 185/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Mega. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2021. - 1 pudełko ; 40x33x6 cm.
(Wiek: 8+)
Na pudełku: Od zera do milionera.
Czas gry: 90 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 8 pionków, wypraska na banknoty,1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 9 wieżowców, 5 magazynów, 13 hoteli, 2 zwykłe kostki, 1 kostka szybka, 37 kart tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart kasa społeczna, 16 kart bilet autobusowy, instrukcja,
Ilość graczy: 2-6
Monopoly to kultowa i znana na całym świecie gra dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Monopoly to prosta gra w zarządzanie majątkiem polegająca na kupowaniu i sprzedawaniu najlepszych atrakcji. Sukces zależy od trafnych decyzji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. [https://platon.com.pl/pl/gra-monopoly-mega/produkt-881650870]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 201/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz [Gra] : język polski. - [Szczecin] : Dante, [2022]. - 1 pudełko ; 28x28x8 cm.
(I'm a Genius Talent School)
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka:1 plansza, zegar ze strzałką, 4 pionki (kubeczki: żółty, zielony, czerwony, niebieski), 48 kart z pytaniami, 27 kart specjalnych, 12 żetonów z gwiazdką, 12 odznak, instrukcja (4 strony) ; instrukcja.
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawcy. Rok wydania na podstawie strony księgarni internetowej https://www.taniaksiazka.pl/.
Quiz Język polski jest edukacyjną grą planszową opracowaną na podstawie programu nauczania szkoły podstawowej. Przeciwnicy poruszają się po planszy, odpowiadając na pytania dotyczące synonimów i przeciwieństw, obszarów leksykalnych oraz definicji. Ponadto muszą ułożyć jak najwięcej słów w ciekawych minigrach za pomocą specjalnych kart z sylabami i literami. Dzięki różnym poziomom trudności nawet najmłodsze dzieci są w stanie utworzyć dużą liczbę słów. Zestaw zawiera planszę, 4 pionki, spinner, 48 dwustronnych kart z pytaniami, żetony i odznaki oraz karty specjalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 230/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Opis według pudełka i instrukcji.
Na stronie pudełka: Edycja specjalna
Zawartość pudełka: plansza, plakat, 5 pionków, kostka do gry, 110 kart, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 20-40 min
Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Gra Polska. Edycja specjalna to wciąż emocjonujący wyścig po różnych zakątkach Polski, w której znajdą się odpowiedzi na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 165/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis wg okł.
Edukacyjna książka, która uczy prawidłowego zachowania na drodze. Dziecko bawi się, jeżdżąc pięcioma samochodami, włącza światła sygnalizatora i dźwięki towarzyszące jeździe samochodem, a przy okazji poznaje zasady ruchu drogowego, znaki drogowe i utrwala zachowanie w różnych sytuacjach, z jakimi można się spotkać na drodze. [www.gandalf.com.pl, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-654/659 (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - I/Podr. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Europa 1912 [Gra planszowa] / autor gry Alan R. Moon.; - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko ; 18,5 x 9,6 x 3,5 cm.
(Wsiąść do Pociągu)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: Europa.
Zawartość pudełka: 101 biletów (46 biletów z podstawowej wersji orz 55 zupełnie nowych), 5 kart wagoników, 25 pionków (5 zółtych, 5 czerwonych, 5 zielonych, 5 niebieskich, 5 czarnych), instrukcja.
Ilość graczy:
Czas gry: do 45 min
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do Pociągu: Europa 1912 zapewni Wam jeszcze więcej zabawy dzięki nowym biletom do zrealizowania! W tym niepozornym pudełku kryją się aż trzy alternatywne tryby rozgrywki oraz rozszerzenie z zajezdniami i magazynami, które dodatkowo ubarwi grę. UWAGA! Aby grać z nowymi zasadami magazynów i zajezdni wystarczy dowolna podstawowa wersja gry. Bilety zawarte w dodatku Europa 1912 pasują wyłącznie do wersji Wsiąść do Pociągu: Europa. Co wprowadza dodatek? 101 kart biletów. 46 z nich to bilety z wersji podstawowej, natomiast 55 jest zupełnie nowych. Trzy tryby rozgrywki z wykorzystaniem nowych tras: Rozszerzona Europa, Mega-Europa oraz Metropolie Europy. Rozszerzenie Magazyny i Zajezdnie, wprowadzający do zabawy dodatkowy element strategiczny. Czym jest Wsiąść do Pociągu: Europa? To gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników. [Rebel, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 156/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Widmo [gra planszowa] / autor gry Alan R. Moon ; ilustracje Régis Torres. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 28 x28 x 6 cm + instrukcja.
(Wsiąść do Pociągu)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 80 nawiedzonych wagoników: po 20 wagoników w kolorze białym, pomarańczowym, fioletowym, czarnym ( plus kilka zapasowych, gdyby się jakieś zgubiły), 72 karty Platform, 33 karty biletów, 4 karty Biletów specjalnych "Cukierek albo psikus", Złoty Bilet, instrukcja.
Na pudełku: Wsiąść do pociągu Pierwsza podróż Seria.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 15-30 min
Wciągająca gra ze znanej i lubianej serii tym razem jest dostępna w wersji przeznaczonej również dla dzieci. To doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu w rodzinnym gronie. "Wsiąść do pociągu Widmo" to kolejna odsłona popularnej serii gier rodzinnych, dostosowana również do umiejętności młodszych graczy. Idealnie nadaje się do wprowadzenia dzieci w świat gier planszowych. W trakcie gry należy zrealizować 6 celów polegających na dotarciu w wyznaczone miejsca na planszy przedstawiającej Koszmarkowo - miejsce strasznych sekretów. Na początku każdy dostaje karty z dwoma celami do zrealizowania. Wystarczy jedynie zebrać karty w odpowiednim kolorze i odpowiedniej liczbie, żeby zbudować na planszy połączenie, które pomoże nam wykonać zadanie. W trakcie swojej kolejki gracz albo dobiera karty albo buduje połączenie. Po dotarciu w wyznaczone miejsce gracz losuje kolejną kartę z celem i gra toczy się dalej. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy zrealizuje 6 celów. Zasady gry są stosunkowo proste, aby łatwo było je opanować dziecku. W odróżnieniu od standardowej gry z tej serii gracze dobierają karty wyłącznie w ciemno, dzięki czemu dorośli nie mają nad dziećmi przewagi z uwagi na lepszą umiejętność planowania strategii. Dodatkowo trasy nie są punktowane - celem gry nie jest zdobycie jak największej liczby punktów, lecz zrealizowanie 6 celów. Poza tym poszczególne miejsca na planszy zostały nie tylko opisane, ale również zobrazowane. Dzięki temu nawet te dzieci, które jeszcze nie potrafią czytać, będą w stanie zagrać w tę grę. [https://www.taniaksiazka.pl/wsiasc-do-pociagu-widmo-rebel]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 157/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRL-u [Gra planszowa] : rozrywkowa gra planszowa. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, 2016. - 1 pudełko ; 24,5 x 25,5 x 6 cm.
Forma i typ
Temat
PRL
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Rok wydania według: www.legolas.pl.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 4 pionki do gry, kostka do gry, 4 zielone cegiełki, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członek partii, 1 karta członek ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty Los, 4 szt. wyposażenie mieszkania, 4 szt. zakupów na kartki, 4 x 2 szt. kartki na towar reglamentowany, 64 szt. tabliczek z nazwą towaru, banknoty: 9x 10 zł, 9x20 zł, 9x50 zł, 9x100 zł, 9x200 zł, 9x500 zł, 9 x1000 zł, 9x2000 zł, 9 x 5000 zł, 9x10000 zł, 9 x20000 zł, 9x50000zł, 9x100000 zł, instrukcja
Ilość graczy: 2-4
W grze „Gnaj do celu w PRL – u”, zgodnie z tytułem, gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce Rzeczypospolitej Ludowej. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRLU realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły. Były to czasy czynów społecznych, pochodów 1 majowych i częstych strajków. O jakości życia decydowały wówczas również zjawiska, które i dziś nie straciły na znaczeniu – jak znajomości czy przynależność do partii. Wszystko to tworzy rzeczywistość, w której poruszają się gracze w wyścigu do zwycięstwa. [https://platon.com.pl/pl/gra-gnaj-do-celu-w-prlu-0757/produkt-455857189]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 196/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimak [gra planszowa] ; Rajd samochodowy [gra planszowa]. - Chwaszczowo : Alexander, [2010]. - 1 pudełko ; 29x19 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra zawiera: planszę dwustronną, 4 pionki, kostkę do gry, instrukcję.
W opakowaniu dwie gry planszowe.
Rajd samochodowy" i "Ślimak" - to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze, na którym czyhają na nich przykre lub miłe niespodzianki. W "Rajdzie samochodowym" może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek, awaria silnika lub przyspieszenie na prostej drodze. Wszystko to zapewnia wysoki poziom emocji i atrakcyjność gry. Kolorowe plansze i proste reguły obu gier sprawią dużo radości, zwłaszcza najmłodszym graczom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-38/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: plansza, 2 talie kart, 30 kart Szansa/Pech, 4 karty Telefony alarmowe, 4 karty Przelicznik, 16 żetonów Łańcuch Przeżycia; 6 żetonów Fatalny Zbieg Zdarzeń; 42 żetony serduszka czerwone, 42 zetony serduszka niebiekie, 12 żetonów ABC, 4 szt. pionki dogry, 4 detektory odpowiedzi, instrukcja: 8 stron, Mały samouczk - pierwsza pomoc, kostka do gry.
Gra powstała w oparciu o program edukacyjny "Ratujmy i uczmy ratować" prowadzonych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Rodzinna gra planszowa powstała w oparciu o Ogólnopolski Program Edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować“ (RUR) prowadzony przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (WOŚP). W czasie rozgrywki na planszy, dziecko natrafia na sytuacje, w których musi samodzielnie określić́, co stanowi zagrożenie i jak się wobec niego zachować. Celem gry jest zebranie 4 żetonów Zwycięstwa zwanych Łańcuchem Przeżycia, na który składają się: Wezwanie pomocy Resuscytacja Defibrylacja Pomoc służb ratunkowych wraz z Hospitalizacją [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 11/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej