Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(131)
Forma i typ
Gry i zabawki
(121)
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(122)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(5)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Kędzierski Robert (1965- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- ). Kobiety bez litości
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andre Marc
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colletti Marco
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Deventer Oscar von
(1)
Douglas Ali
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław (ilustrator)
(1)
Friedemann Friese
(1)
Galotti Sally
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Goldsberry Ryan (ilustrator)
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Harris Robert (1957- )
(1)
Hely Claudia (1978- )
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Jeżewska Joanna (1965- )
(1)
Kalińczak Kamila (dziennikarka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobilke Victor
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kramer Warren
(1)
Krzesiak Renata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Larek Tomek
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Ling Wei-Min (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(114)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(131)
Język
polski
(131)
Odbiorca
Dzieci
(84)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(64)
Młodzież
(58)
Dorośli
(42)
14-17 lat
(31)
0-5 lat
(17)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(2)
Temat
Podróże
(4)
Rycerze
(4)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Czarodzieje
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Tajemnica
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Zemsta
(2)
Ślimaki
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arytmetyka
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czołgi
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Myszki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogień
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
PRL
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Plezjozaury
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Ptaki
(1)
Pterozaury
(1)
Romek (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Stolice
(1)
Strażacy
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słowa
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Tradycja
(1)
Trening koncentracji
(1)
Tytus (postać fikcyjna)
(1)
Województwa
(1)
Wszechświat
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyzwania
(1)
Władcy
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Śpiączka
(1)
Żołnierze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Szwecja
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(129)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry edukacyjne
(23)
Gry strategiczne
(14)
Gry w karty
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy
(4)
Gry karciane
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Kryminał
(2)
Książka-zabawka
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
131 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza ; 23 karty Epoki I; 23 karty Epoki II ; 20 kart Epoki III ; 7 kart Gildii ; 12 kart Cudów ; 4 znaczniki militarne ; 10 żetonów postępu ; 1 pion Konfliktu ; 31 monet (14-o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6" ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 1 podsumowanie zasad.
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 30 min.
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata" Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści. Zdobywając czerwone karty gracze "przepychają" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety, Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-100/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
PRL [gra planszowa] : planszowa rozrywka ludowa / opracowanie graficzne Bartek Brosz, Jarek Lula - Gdynia : Trefl, [2015]. - 1 gra (plansza, 4 pionki, 213 banknotów, 110 kart, 25 żetonów towarów, kostka) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; 26x26x8 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
W pudełku: plansza, 4 pionki, 213 banknotów, 110 kart, 25 żetonów towarów, kostka
Liczba graczy : 2-4
Wiek gracza: 10+
Grę uzupełnia darmowa, nowatorska aplikacja mobilna Trefl Games
Sprawdź swoją wiedzę z czterech kategorii, a za prawidłowe odpowiedzi otrzymasz gotówkę. Co jakiś czas w grze pojawia się możliwość nabycia upragnionych towarów deficytowych. Zdobywca największej ich liczby - zostaje zwycięzcą. Grę uzupełnia nowatorska aplikacja mobilna, dzięki której gracze otrzymają dostęp do dodatkowych pytań i cyfrowych akcesoriów do gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 16/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra rodzinna dla 3-6 osób.
Czas gry 30 min.
Na pudełku: Rodzina.
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. Choć gra wydaje się prosta, to nietypowe obrazki potrafią zaskoczyć – wymyślenie skojarzenia, które nie byłoby zbyt proste lub zbyt odległe jest nie lada wyzwaniem. Sprawdź kreatywność swoją i bliskich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
W pudełku: płytki terenu - 72 szt., podwładni w 5 kolorach - 40 szt., plansza punktacji - 1 szt., opaci - 5 szt., instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 35 min.
Planszówka bez planszy? Odwiedź magiczne miasto Carcassonne, w którym zawsze tętni życie, a turyści nigdy nie przestają się zachwycać jego architekturą i okolicą. Taka właśnie jest gra Carcassonne Druga edycja, gdzie planszę tworzą uczestnicy. Kolejno dokładają kafelki z terenem, który może stać się ich własnością. Wielopokoleniowa strategiczna gra rodzinna zachwyci swoją formułą zarówno małych, jak i dużych graczy. Poza wciągającą rozgrywką, która uczy planowania każdego ruchu i przewidywania posunięcia przeciwnika, integruje ona uczestników bez względu na płeć i wiek. Teraz z nową grafiką i odświeżoną instrukcją! [Gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 1/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy zawody [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2017?]. - 1 pudełko ; 29x19x4 cm.
(Wiek: 4+)
W pudełku: plansza, pionki 4 szt., kostka do gry 1 szt., puzzle 4 x 7 szt., karty "Los" 27 szt., instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Świetna zabawa, która rozszerza zakres pojęciowy najmłodszych w obszarze ról społecznych pełnionych przez dorosłych. Każdy z graczy wybiera pionek, który reprezentuje w grze jeden z czterech zawodów: policjanta, rolnika, lekarza i kucharza. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do środka planszy, ale żeby się to udało każdy z graczy musi najpierw ułożyć swoją układankę, składającą się z atrybutów charakterystycznych dla zawodu odpowiadającego jego pionkowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 35/GP (1 egz.)
Gra planszowa
CD
W koszyku
Calineczka [gra planszowa] : gra planszowa z niezwykłymi przygodami Calineczki. - [Częstochowa] : Adamigo [2018]. - 1 gra (plansza, 8 żetonów, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami audio.) : karton, plastik, kolor ; 3x21x33 cm.
(Wiek: 3+)
Liczba graczy : 2-4.
W pudełku: plansza, 8 żetonów, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami
Calineczka to prosta, a jednocześnie bardzo atrakcyjna gra dla najmłodszych. Jej reguły wplecione są w świat znanej, klasycznej bajki pod tym samym tytułem. Książeczka z tą bajką stanowi niezależną atrakcję dołączoną do gry. Najlepiej przeczytać ją dzieciom przed rozpoczęciem rozgrywki. Poznanie przygód Calineczki pozwoli w pełni przeżyć wiele emocji w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 23/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [gra planszowa] : wyzwania. 2 / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque, coryright 2018. - 1 pudełko : tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Mądra gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań.
Zawartośc pudełka: 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazem mózgu,
Czas gry: 15 min
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!.[smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-54/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: mówiąca i świecąca marchewka z bateriami w zestaiwe ; 30 ilustrowanych kart elektronicznych, instrukcja.
Carotina Quiz dla przedszkolaków 5-6 lat - to liczne zagadnienia dydaktyczne. W nauce dziecku pomoże mówiąca i świecąca marchewka, która pochwali je za dobrą odpowiedź. Zestaw zawiera 30 kart do stopniowej nauki różnych zagadnień, Carotinę oraz instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-72/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 50 plansz (ze 100 różnymi zadaniami), 32 klocki (po 8 na jednego gracza), 1 żyrafa z 2 podstawkami, 1 klepsydra, 1 woreczek, 120 klejnotów, instrukcja.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: ok. 20 min
Gra “Ubongo” jest banalnie prosta. Każdy z graczy losuje kartę, na której znajduje się pewien wzór. Jego zadaniem jest jak najszybsze jego ułożenie z dostępnych klocków 3D. Jednak to nie koniec - następnie musi z pozostałych klocków zbudować jak najwyższą wieżę, którą trzeba dokładnie zmierzyć. Im wyższa wieża, tym więcej punktów otrzymujemy - i tak w kółko, aż zwycięzca zostanie wybrany! Jest to gra, która pozwoli dzieciom w rozwoju ich zdolności manualnych, ale nie tylko. Spostrzegawczość i logiczne myślenie będzie podstawą, aby jak najszybciej zbudować odpowiednią budowlę i użyć tych klocków, które akurat pasują, a potem pozwolą na wzniesienie wielkiej wieży. Wszystko to sprawia, że dziecko nie tylko się dobrze bawi, ale też bardzo sprawnie rozwija, co jest niezwykle ważne. Autorem gry “Ubongo Junior 3D” jest Grzegorz Rejchtman, który stworzył wiele jej wersji. W jego dorobku znajduje się również gra towarzyska "Dopasowani", która również zdobywa popularność. Zasady gry w Ubongo Junior 3D Gra ta została przeznaczona dla grup od 2 do 6 osób. Z racji na większe wymagania manualne, najlepiej poradzą sobie z tą grą dzieci, które ukończyły już 5 lat. Rozgrywka zwykle nie trwa dłużej niż 20 minut, co pozwala najmłodszym się skupić, ale nie męczy ich zbyt długim czasem zabawy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 173/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz kierownicy [gra planszowa] - Wadowice : Alma Ryszard Wyrwicz, 2016. - 1 pudełko ; 39cm x 25 cm.
(Wiek: 5+)
Zawartość opakowania: plansza, kostka do gry, 4 pionki.
Gra dla 2-4 osób.
Zabawka posiada CE bezpieczeństwa i jest przeznaczona dla dzieci powyżej lat 3.
Mistrz Kierownicy to ciekawa i edukacyjna gra towarzyska dla Ciebie i dla Twojego dziecka. Gra polega na dotarciu do mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-43/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mój dom [Gra planszowa] : loteryjka edukacyjna. - Gdynia : Trefl, 2016. - 1 pudełko : 20x19,5x4,5 cm.
(Kicia Kocia)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 4 plansze pomieszczeń ; 18 żetonów oraz przewodnik dla rodziców
Na okładce: duże elementy, gruba tektura.
Mój dom to gra, w której z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu. Postać Kici Koci sprawia, że dzieci z chęcią sięgają po gry, dzięki którym odkrywają świat wokół siebie i uczą się nowych rzeczy. [trefl.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-93/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 55 kart Rozwój, 53 karty Pytanie (212 pytań i odpowiedzi),53 karty Ryzyko, 4 karty przeliczniki,24 żetony certyfikat EKO, 84 żetony surowce odnawialne (4 rodzaje: alumini um, plastik, papier), 24 drewniane pionki, 4 defektory odpowiedzi, banknoty Eko waluta ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Na opakowaniu: Edukacyjna gra planszowa na podstawie filmu Alberta Barille.
Gra nie tylko dla małych ekologów. To bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. To budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny (źródło: www.rebel.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 226/GP, KM - 150/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : [gra obrazkowa] obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
Gra przeznaczona dla 2-8+ graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-36/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo lines [gra planszowa] / Grzegorz Rejchtman ; [ilustracje Cezary Szulc]. - Warszawa : Egmont, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Zawartość pudełka: 162 karty, 32 klocki, klepsydra, woreczek, tor rund, 58 klejnotów, instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy.
Czas rozgrywki 25 min.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Światowa premiera nowej wersji „Ubongo”! Tym razem wszyscy gracze będą starali się rywalizować, budując jak najszybciej ten sam wzór pokazany na karcie, używając do tego trójwymiarowych, prostokątnych klocków. Po 9 rudach gracze sumują punkty. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Gra wydaje się czasem być trudniejsza niż Ubongo 3D. Rywalizacja polegająca na budowaniu przez wszystkich graczy jednocześnie tego samego wzoru wprowadza dużo więcej emocji niż w wersji podstawowej czy w Ubongo 3D. To pierwsze na świecie wydanie tej wersji gry Ubongo! [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-83/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Grzybobranie - London : Winning Moves, 2023. - 1 pudełko ; 27x5,5x40 cm.
(Monopoly)
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 32 stragany, 12 sklepów, 2 kostki, 28 kart obszarów leśnych, 16 kart Na polanie, 16 kart Na straganie, 1 plik banknotów, instrukcja.
Czas gry: 1-3 godz.
Ilość graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 168/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk [gra planszowa] : Minnie Mouse [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, [2001]. - 1 pudełko ; 25,5 x18 cm.
(Wiek: 5+)
W pudełku: plansza, kostka do gry, 16 pionków w 4 kolorach, instrukcja gry.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry; 15-35 min.
Popularna gra planszowa w nowej odsłonie. Dzięki prostym zasadom i dużej dynamice gry, rozgrywka sprawi radość młodszym i starszym członkom rodziny. Ciekawym urozmaiceniem jest piękna grafika w stylu Disneya z uwielbianą przez dziewczynki Minnie. Zadaniem graczy jest wprowadzić swoje cztery pionki do domku na końcu planszy. Kto zrobi to jako pierwszy, zostaje zwycięzcą. Gracze rzucają kostką i przesuwają pionki o liczbę wyrzuconych oczek. Każdy decyduje sam, którym pionkiem najkorzystniej ruszyć w danej kolejce. Wystarczy łut szczęścia i odpowiednie decyzje, żeby zwyciężyć. Czy uda Ci się spełnić te dwa warunki Dynamiczna, pełna rywalizacji gra ćwiczy myślenie strategiczne i cierpliwość. Gra przyjazna dziecku! Do produkcji gry wykorzystano wytrzymały, płótnowany papier i ekologiczne farby, dzięki czemu bezpieczna zabawa trwa przez długi czas!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-40/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : od zera do milionera. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2018. - 1 pudełko : 27,5x40,3x5,5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł własności", 16 kart "Szansa", 16 kart "Kasa Społeczna", 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 plik banknotów, instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-6
Na okładce podtytuł: Polska jest piękna.
mperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku,Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 105/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
Na pudełku: Najczęściej nagradzana gra imprezowa!
Zawartość pudełka: 125 kart (250 pytań), podajnik na pytania, 5 markerów, 5 suchościeralnych tabliczek, 1 tabliczka z cyfrą "1", 5 dużych pionków, 5 małych pionków, 1 plansza punktacji) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor,
Czas gy: 25 min
Liczba graczy: 3-10
Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie! W edycji familijnej zebrano pytania dostosowane do gry w rodzinnym gronie. Uproszczone zasady pozwolą bawić się nawet młodszym dzieciom. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-68/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min
Ilość graczy: 3-5.
Zawartość pudełka: plansza ; 200 banknotów ; 110 znaczników plonów ; 45 plantacji ; 15 niebieskich kanałów ; 5 kanałów do składania propozycji ; 1 źródło ; 3 palmy ; 1 nadzorca kanałów ; instrukcja.
Kilka mil na zachód od Afryki leży Santiago - główna z wysp Republiki Zielonego Przylądka. W gorącym klimacie każda kropla wody jest skarbem. Gracze są posiadaczami ziemskimi, licytującymi plantacje poszczególnych upraw (banany, trzcina cukrowa, ziemniaki, fasola lub czerwona papryka). Każdy gracz stara się rozwijać plantacje w duże, połączone ze sobą obszary. By uchronić się przed słabymi plonami lub nawet całkowitym ich uschnięciem, plantacje muszą być połączone z siecią kanałów irygacyjnych tak szybko, jak to tylko możliwe. By mieć pewność, że nowe kanały łączą plantacje gracza z siecią, musi on przekupić obecnego nadzorcę kanałów. Im szybciej nawodni swoje plantacje i im więcej plantacji z tą samą uprawą połączy ze sobą, tym większe zyska plony (i większą sumę pieniędzy) na końcu gry. Gracz, który kupuje, nawadnia i łączy swoje plantacje najbardziej efektywnie, wygrywa grę. W tej grze obowiązuje jedna zasada: Pieniądze płyną tam, gdzie płynie woda!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-97/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej