Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(906)
Forma i typ
Książki
(683)
Gry i zabawki
(172)
Proza
(113)
Druki ulotne
(92)
Publikacje dydaktyczne
(85)
Komiksy i książki obrazkowe
(63)
Poradniki i przewodniki
(41)
Publikacje popularnonaukowe
(38)
Poezja
(27)
Publikacje fachowe
(20)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(807)
tylko na miejscu
(144)
wypożyczone
(134)
nieokreślona
(99)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(72)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(262)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(143)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(116)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(129)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(196)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(113)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(75)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(62)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(14)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(40)
Górska Karolina (pisarka)
(36)
Knizia Reiner (1957- )
(14)
Peyo (1928-1992)
(12)
Tyszka Wojciech (tłumacz)
(10)
Arredondo Francisco
(9)
Drewnowski Jacek (1974- )
(8)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(8)
Gawryluk Barbara (1957- )
(7)
Karlik Beata
(7)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(7)
Zarawska Patrycja (1970- )
(7)
Barański Adam (ilustrator)
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(6)
Mechło Paulina (psycholożka)
(6)
Bagińska-Shinzato Olga
(5)
Czarnecka Jolanta (ilustratorka)
(5)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(5)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(5)
Jaszecka Karolina (tłumaczka)
(5)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(5)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(5)
Muchowicz-Hernik Danuta
(5)
Okrasko Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(5)
Południak Marcin (1971- )
(5)
Shephard David (ilustrator)
(5)
Skalska Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Sosnowski Stefan (1922-1994)
(5)
Tullet Hervé (1958- )
(5)
Waliś Robert (1979- )
(5)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(5)
Astley Neville
(4)
Bagdach Hanna Inga (ilustratorka)
(4)
Baker Mark (1959- )
(4)
Demaria Marjorie
(4)
Demaria Marjorie. Mikołajek
(4)
Denton Terry (1950- )
(4)
Dobrowolski Patryk (tłumacz)
(4)
Drabik Wiesław (1956- )
(4)
Escandell Victor (1971- )
(4)
Gallo Ana
(4)
Goscinny René (1926-1977)
(4)
Gray Judith Anne (1939- )
(4)
Griffiths Andy (1961- )
(4)
Jakubowski Bronisław (tłumacz)
(4)
Jałowiec-Sawicka Magdalena (tłumaczka)
(4)
Klimowa Maria
(4)
Kopczewski Jan Stanisław (1929- )
(4)
Kownacka Danuta
(4)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(4)
Kwiecień Maria
(4)
Marczewska Magdalena
(4)
Moryc Katarzyna
(4)
Ostrowska Agata (1990- )
(4)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(4)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(4)
Silberg Jackie (1934- )
(4)
Tchórzewska Karolina (tłumaczka)
(4)
Trujillo Eduardo
(4)
Valiente Francisca
(4)
Werner Stanisław (1914-2013)
(4)
Wernerowa Jadwiga (1898-1980)
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(4)
Zmaczyńska Natalia
(4)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(4)
Arenius Päivi (1985- )
(3)
Baturo Iwona (pisarka)
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Brykczyński Marcin (1946- )
(3)
Clark Brenda (1955- )
(3)
Cohen Lawrence J
(3)
Czarkowska Iwona (1970- )
(3)
Częścik Józef (1955- )
(3)
Frejlak Sylwester
(3)
Granowicz Katarzyna
(3)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jastrzębska Agnieszka
(3)
Jeleńska Emilia
(3)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kamigaki Hiro (1966- )
(3)
Korobkiewicz Magdalena (tłumaczka)
(3)
Kowal Stanisław (1885-1971)
(3)
Kozdroń Agnieszka
(3)
Kołaczkowska Urszula (1911-2009)
(3)
Ladatko Ekaterina
(3)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(3)
Markowski Andrzej (1948- )
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Marx Jonny
(3)
Myjak Joanna
(3)
Nowak Agata (ilustratorka)
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Oklejak Marianna (1981- )
(3)
Piotrowski Zbigniew (1903-1963)
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(225)
2010 - 2019
(452)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(34)
1980 - 1989
(46)
1970 - 1979
(56)
1960 - 1969
(31)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(538)
1901-2000
(19)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1901-1914
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(904)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(902)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(467)
6-8 lat
(307)
0-5 lat
(229)
9-13 lat
(166)
Młodzież
(64)
Dorośli
(36)
14-17 lat
(34)
Rodzice
(25)
Nauczyciele
(12)
Szkoły podstawowe
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Przedszkola
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
3-8 lat
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
18+
(1)
3-5 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chłopcy
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele nauczania przedszkolnego
(1)
Nauczyciele przedszkolni
(1)
Powyżej 3 lat
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przedszkole
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(104)
Literatura francuska
(14)
Literatura angielska
(12)
Literatura hiszpańska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura australijska
(2)
Literatura włoska
(2)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Powieść australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura kanadyjska
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Samochody
(34)
Zwierzęta
(30)
Matematyka
(28)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(26)
Trening umysłu
(22)
Dzieci
(19)
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Boże Narodzenie
(13)
Przyjaźń
(13)
Przyroda
(13)
Psy
(13)
Zabawa
(13)
Gry i zabawy
(12)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(11)
Zima
(10)
Język polski
(9)
Las
(9)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Morza
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Koty
(7)
Podróże
(7)
Wakacje
(7)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(7)
Życie codzienne
(7)
Dinozaury
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Hulajnoga
(6)
Programowanie (informatyka)
(6)
Rękodzieło
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Fizyka
(5)
Franklin (postać fikcyjna)
(5)
Historia
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Kreatywność
(5)
Miasta
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niemowlę
(5)
Plaże
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Sport
(5)
Terapia zabawą
(5)
Turystyka
(5)
Zabawki
(5)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(5)
Chłopcy
(4)
Eksperymenty
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Jesień
(4)
Język angielski
(4)
Klocki LEGO
(4)
Kolonie letnie
(4)
Logika
(4)
Mikołajek (postać fikcyjna)
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pamięć
(4)
Pomaganie
(4)
Pory roku
(4)
Poszukiwania zaginionych
(4)
Przedszkolaki
(4)
Sztuka przetrwania
(4)
Wielkanoc
(4)
Wojsko
(4)
Żółwie
(4)
Arytmetyka
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dżungle i lasy deszczowe
(3)
Etnografia
(3)
Folklor
(3)
Gimnastyka korekcyjna
(3)
Harcerstwo
(3)
Historia sztuki
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(3)
Kody
(3)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(3)
Liczby
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Magia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Mnemotechnika
(3)
Muminki (postacie fikcyjne)
(3)
Myślenie
(3)
Obyczaje
(3)
Odpoczynek
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Pojazdy
(3)
Praca
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój psychofizyczny niemowlęcia
(3)
Rycerze
(3)
Savoir-vivre
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Tajemnica
(3)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Casa de papel (serial filmowy)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(14)
2001-
(13)
1801-1900
(7)
1945-1989
(5)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1918-1939
(3)
1001-1100
(2)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
501-600
(2)
601-700
(2)
701-800
(2)
801-900
(2)
901-1000
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bretania (Francja)
(4)
Ameryka Północna
(3)
Europa
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Azja
(2)
Saska Kępa (Warszawa ; część miasta)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Australia
(1)
Beskidy (góry)
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nowe ZOO
(1)
Oceania (region)
(1)
Ogród Zoologiczny
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
San Diego (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Tenotichtitlán (Meksyk ; miasto dawne)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Publikacje dla dzieci
(185)
Gry i zabawy
(104)
Gry i zabawy dziecięce
(103)
Wydawnictwa popularne
(88)
Broszura
(86)
Opowiadania i nowele
(85)
Poradnik
(66)
Gry planszowe
(56)
Książki dla małych dzieci
(49)
Gry edukacyjne
(43)
Publikacja bogato ilustrowana
(42)
Książka obrazkowa
(41)
Gry i zabawy ruchowe
(39)
Ćwiczenia i zadania
(33)
Wiersze
(27)
Gry w karty
(25)
Książka-zabawka
(23)
Książka do wypełniania
(20)
Książka do kolorowania
(17)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Opracowanie
(13)
Komiks
(11)
Literatura dla dzieci
(11)
Scenariusz zajęć
(11)
Zagadki
(10)
Materiały pomocnicze
(8)
Gry strategiczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Literatura młodzieżowa polska
(6)
Podręcznik
(6)
Powieść przygodowa
(6)
Gry karciane
(5)
Kryminał
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(5)
Powieść
(5)
Układanki
(5)
Adaptacja literacka
(4)
Książka dla przedszkolaków
(4)
Opowiadanie dziecięce
(4)
Gry językowe (pedagogika)
(3)
Gry logiczne
(3)
Książka do wypełnienia
(3)
Książka z naklejkami
(3)
Poradnik dla rodziców
(3)
Przysłowia
(3)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Fotografia
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książki
(2)
Literatura
(2)
Literatura dla młodzieży
(2)
Monografia
(2)
Muzyka
(2)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(2)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Powieść historyczna
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Quizy
(2)
Rymowanki
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Thriller
(2)
Zagadki polskie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Anegdoty
(1)
Anegdoty niemieckie
(1)
Antologia
(1)
Architektura
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry sportowe
(1)
Klocki
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Limeryki
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca czeska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(205)
Edukacja i pedagogika
(137)
Biologia
(11)
Matematyka
(11)
Historia
(9)
Psychologia
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Językoznawstwo
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(3)
Religia i duchowość
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
906 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja - rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-60/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra planszowa] : junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
W pudełku: 354 karty z pytaniami (708 pytań), 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty, instrukcja.
Gra dla 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 min.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 13/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr [gra logiczna]. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: 2 figurki księżniczki i dzielnego rycerza, 1 duża drewniana podstawka, 4 klocki wieży, 3 klocki schodów, 1 klocek mostu, książeczka z 48 zadaniami i ichrozwiązaniami, instrukcja.
Na okładce: uratuj księżniczkę zamkniętą w wieży.
Gra dla jednego gracza.
Witaj w ,,Camelot Jr" - edukacyjnej grze logicznej, w której Twoje dziecko, poprzez zabawę, udoskonali swoje zdolności manualne i rozszerzy wyobraźnię przestrzenną oraz koncentrację! Na młodych graczy czeka 48 zadań, w których, posługując się dużymi i kolorowymi klockami, będą pomagać młodemu rycerzowi i pięknej księżniczce w przejściu pomurach zamku. Tworząc konstrukcje w oparciu o podane wskazówki, dzieci w naturalny sposób rozwijają swoje zdolności. Dzięki ciepłej kolorystyce elementów i angażującej rozgrywce Kamelot Junior zapewni wiele godzin wspaniałej rozrywki! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 174/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zabawy wyciszające / [Natalia Minge, Krzysztof Minge ; ilustracje Anna Gniady]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2018. - 31, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Książka zawiera kilkadziesiąt gier i zabaw ruchowych umożliwiających dziecku miło spędzić wspólny czas, zarówno w domu, jak i poza nim. Ich zaletą jest to, że pomagają w ćwiczeniu koncentracji, wyciszają, uczą konsekwencji i cierpliwości. Pomagają poznawać emocje, nie tylko własne, ale także innych uczestników zabaw, a także je kontrolować. [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra planszowa] / autor: Marc Andre ; ilustracje: Pascal Quidault. - Buc : JD Editions - Space Cowboys, copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 22 x 7 cm.
(Wiek: 10+)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), z znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów; instrukcja
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-57/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 3+)
Liczba graczy: 3 i więcej.
Czas gry: 15-20 minut.
Na pudełju: rozwijej poznawnie świata, wyobraźnię, kreatywność, koncentrację.
Zawartość gry:10 kart emocji, 10 kart aktywności, 20 żetonów z emocjami, 18 żetonów punktacji, karta ściągawka z nazwami emocji, 4 medale zwycięzcy, punktacji, karta ściągawka z nazwami emocji, 4 medale zwycięzcy, instrukcja
Gra edukacyjna Co za emocje! (39 lat) to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu! Trening rozpoznawania i wyrażania emocji! Gra edukacyjna Co za emocje! (3-9 lat) to doskonała pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzięki prostym, a zarazem aktywnym wariantom gry dzieci nauczą się nazywać podstawowe emocje, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, wstyd czy strach. Podczas zabawy przedszkolaki będą mogły ćwiczyć wyrażanie emocji w bezpiecznej rodzinnej atmosferze oraz rozmawiać o tym, co czują w określonych sytuacjach i jak radzić sobie z radzić zarówno z pozytywnymi, jak i negatywnymi uczuciami. Wystarczy odkryć jedną z 10 kart aktywności i przekazać ją pozostały uczestnikom we wskazany na karcie sposób: za pomocą mimiki, całego ciała, własnego głosu czy wyrazu twarzy innych. Doskonała rozrywka dla całej rodziny. Realistyczne i sugestywne rysunki Katarzyny Urbaniak wprowadzają młodsze dzieci w świat emocji i pomagając je oswoić i czyniąc je przyjaźniejszymi. Karty do gry mają zaokrąglone rogi i zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość. Rozwój poznawanie świata, myślenie logiczne, wyobraźnia, koncentracja [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-63/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet ; tłumaczenie zespół GF/GWF. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 pudełko : tektura, drewno, kolorowa ; 27 x 19 x 7 cm + instrukcja.
(Kingdomino)
(Wiek: 8+)
Czas gry: 25 min.
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski), 48 płytek domina (1 strona z terenami, 1 strona z numeracją), 8 drewnianych znaczników krolla w 4 kolorach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebieskie), instrukcja.
Kingdomino to kolorowa gra dla całej rodziny, która bazuje na znanej wszystkim mechanice domino. Stwórz własne królestwo, powiększaj je o pola z koronami, które musisz ułożyć tak, aby przyniosły jak najwięcej punktów! Światowy bestseller Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy Piękne, kolorowe grafiki [https://www.taniaksiazka.pl/gra-kingdomino-foxgames-]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 154/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Zawartość pudełka: 132 żywiczne płytki, 4 plansze graczy, plansza organizacyjna, płytka gracza rozpoczynającego, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 4 żetony punktacji. tekturowa ieża, znacznik rund, lniany woreczek, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 30-45 min
Po ukończeniu pałaców w Évorze i Sintrze władca Portugalii Manuel I zapragnął wznieść Letni Pawilon na cześć najdostojniejszych członków rodziny królewskiej. Zadanie powierzono najbardziej utalentowanym rzemieślnikom, których umiejętności miały nadać budynkowi prestiż godny samego króla. Niestety Manuel I zmarł, zanim budowa w ogóle miała szansę się rozpocząć. Gra planszowa Azul: Letni Pawilon przenosi nas do XVI-wiecznej Portugalii, gdzie podejmujemy się zadania, które w rzeczywistości nigdy się nie rozpoczęło. Jako mistrzowie rzemiosła, będziemy starali się wznieść Letni Pawilon z najlepszych dostępnych materiałów, wybierając płytki w odpowiednich kolorach i tworząc z nich fragmenty gwiazd. Za odpowiednie ułożenie wzorów względem pól specjalnych otrzymamy dodatkowe premie i cenne punkty, które przybliżą nas do mistrzowskiego tytułu [https://platon.com.pl/pl/gra-azul-letni-pawilon/produkt]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 215/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 75 etonów pudełek z kartkami, pionkami i kośćmi ; 6 plansz domów; 12 plansz pojazdów ; 1 kostka ; 1 instrukcja.
Gra rodzinna
Proste zasady gry ; zróżnicowany poziom trudności ; gra wspomagająca naukę liczenia i szacowania wielkości ; 3 warianty rozgrywki.
Szukasz ciekawej gry planszowej dla Twojego dziecka? Jeśli tak, to "Planszówkowi Kurierzy" z pewnością przypadną Ci do gustu. Dzięki tej grze Twoje dziecko nie tylko miło spędzi czas na zabawie, ale również przy okazji poćwiczy swoje umiejętności matematyczne. "Planszówkowi Kurierzy" to gra planszowa przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 lat. Głównym celem gry jest dostarczenie elementów do zabawek dzieciom, które na nie czekają. Każdy z graczy (kurierów) ładuje paczki na swoje pojazdy (skuter, samolot, bryczka, łódź lub pociąg). Każdy sam decyduje, co załaduje na poszczególne pojazdy, a osoba, która poradzi sobie z załadunkiem najlepiej, wygrywa. Gra łączy ze sobą zabawę oraz naukę matematyki - uczy liczenia do 20, rzędów wielkości oraz prostych ułamków. Twoje dziecko nawet się nie zorientuje, że podczas grania w grę, jednocześnie ćwiczy swoje zdolności matematyczne. Rozgrywka jest dosyć prosta, a jej zasady łatwe do opanowania nawet przez dzieci. Dodatkowo możną w nią grać na trzy różne sposoby, dzięki czemu na pewno nie znudzi się zbyt szybko. Poszczególne elementy gry zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jej ciekawa i kolorowa grafika przyciąga wzrok. Gruba tektura wykorzystana do wykonania poszczególnych elementów sprawia, że planszówka posłuży przez długi czas. [www.taniaksiazka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-79/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek [Gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 10 kafeli różnokształtnych, 18 żetonów małych, 60 żetonów dużych, 16 pionków, instrukcja
Światowy bestseller! „Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-51/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opis według pudełka i instrukcji.
Na pudełku imię ilustratora: Melaine.
Na 2. stronie pudełka: Najlepsza gra dziecięca 2018 roku!
Zawartość: instrukcja, plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, 1 dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 1 figurka lisa, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska.
Zawartość według instrukcji.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-103/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo [gra planszowa] / Grzegorz Rejchtman. - Warszawa : Egmont Polska, [2020]. - 1 pudełko ; 30 x 30 x 7 cm + instrukcja
(Wiek: 8+)
Czas gry 25 minut
Zawartośc pudełka:48 kafelków (po 12 na gracza), 36 plansz (z 432 różnymi zadaniami), 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów (10 rubinów, 19 szafirów, 10 szmaragdów, 19 bursztynów).
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. Ubongo to ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 48/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: 98 kart ; 2 ozdobne płytki ; 7 plansz z wynikami ; 7 ścianek ; 25 znaczników kotylionów (1 pusty) ; 7 kart pomocy ; ; 3 znaczniki medali ; instrukcja
Zawartość Przyjaciele i budynki dekoracyjne: 15 kar przyjaciół ; 35 budynków dekoracyjnych ; płytka zwycięstwa ; instrukcja.
Liczba graczy: 1-7 osób
Czas gry: 20 min
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. [https://platon.com.pl/pl/gra-tajemniczy-ogrod/produkt-729471088]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 204/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Neurony w Akcji [gra planszowa] / Yury Yamshchikov ; ilustracje Lesya Yatsko ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Warszawa : Edgard, 2021. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; 0x20x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 6+)
Gra dla 1-5 graczy.
Zawartość pudełka: 90 dwustronnych kart misji, 60 dwustronnych kafelków (z kolorowymi symbolami i liczbami) ; instrukacja
Czas gry: 30 min.
Wykonuj swoje misje jak najszybciej, odnajdź właściwe symbole, ułóż je w odpowiednim szyku i zapewnij solidny trening swoim neuronom. Neurony w akcji to wyścigowa gra planszowa, polegająca na jak najszybszym wykonywaniu misji, których poziom trudności rośnie z każdą kolejną rozgrywką. Dostępne są trzy warianty gry: podstawowy - dla graczy w podobnym wieku, uniwersalny - dla graczy w różnym wieku oraz wariant dla jednego gracza. Zabawa polega na odnajdywaniu kafelków z właściwymi symbolami i układaniu ich w odpowiednim szyku. W trakcie zabawy zawodnicy otrzymują kartę misji z kodem do odcyfrowania oraz wspólną pulę dwustronnych żetonów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zadanie, awansuje na wyższy poziom i będzie musiał wykazać się jeszcze lepszym sprytem i szybkością! Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy ukończy poziom 10. Neurony w akcji to niezwykle wciągająca gra wspomagająca rozwój kompetencji matematycznych, a także ucząca rywalizacji. Rozgrywki są świetnym sposobem na rozwijanie umiejętności wnioskowania, koncentracji, refleksu i myślenia logicznego. Proste symbole pozwalają bawić się osobom w każdym wieku. Rozgrywkę można dostosować do poziomu graczy, dlatego każdy może wziąć udział w wyścigu i zapewnić swoim neuronom solidny trening! [Edgard, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-77/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 12+)
Czas gry: 60 min
Liczba graczy: 1-8
Zawartość pudełka: instrukcja, 6 profili podejrzanych, 243 karty śledztwa, 8 zasłonek, karty ściśle tajne, szuflada, arkusze śledztwa, 8 żetonów śledczych, znacznik gracza rozpoczynającego, 13 żetonów ofert.
Gra detektywistyczna – dostępnych ponad 1000 śledztw na 7 poziomach trudności! Jesteście detektywami wezwanymi do rezydencji Woodruffa Waltona. Milioner został znaleziony martwy w swoim gabinecie! Przesłuchujcie gości Waltona, rozmawiajcie ze służbą, badajcie miejsce zbrodni, zapoznawajcie się z raportami policyjnymi. Zdobytą wiedzą możecie dzielić się z rywalami w zamian za nowe informacje na temat zbrodni. Wygra osoba, która rozwiąże zagadkę śmierci Waltona i prawidłowo odpowie na pytania: – Kto zabił Waltona? – Dlaczego go zabił? – Czym go zabił? – Czy miał wspólnika? [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-66/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: dwustrona plansza twarda ; 4 pionki ; kostka ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Nie zalecane dzieciom piniżej 3 roku życia. Małe ostre części mogą być połknięte.
Zawiera 2 gry planszowe
Zestaw dwóch gier w jednym O Rybaku i Złotej Rybce Roszpunka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-89/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uczę się dbać o naszą planetę [gra planszowa] - Teramo : Lisciani, 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Ilość graczy: 2-4
Zawartość pudełka: planisfera 3D ; spinner ze strzałka ; 56 kart ; 24 etony z elementami środowiska ; 4 plansze ze środowiskami ; 50 medali ; instrukcja.
Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Dzięki tej grze planszowej dzieci uczą się szacunku do przyrody - poznają różnego rodzaju zanieczyszczenia i razem z rodzicami omawiają sposoby ich oczyszczania. [Lisciani, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-84/GP (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Zagadki dla bystrzaków. - Warszawa : Zielona Sowa, 2019. - 48 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Zabawy i Łamigłówki)
Lubisz rozwiązywać zagadki? Niestraszne są Ci labirynty? Ćwicz spostrzegawczość i rozwiąż każde zadanie. „Zabawy i łamigłówki” to zestaw bajecznie kolorowych zabaw i zadań dla przedszkolaków. W książkach dziecko znajdzie kolorowe ilustracje, labirynty, zgadywanki i zadania, które uprzyjemnią każdą wolną chwilę. [https://www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawy naszych pradziadków / przypomina Jerzy Dąbrowski. - Warszawa : Wydawnictwo Alfa, 1994. - 141, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Jeżeli szukasz odpowiedzi jak spędzano długie jesienne, lub zimowe wieczory w XIX w. to jestem pewien, że znajdziesz je w niniejszej książce. Zawiera ona opisy wielu zabaw, eksperymentów, a równoczesnie sztuczek, które potrafią wprawić w osłupienie towarzyszy spotkania, bądź widzów. Autor zamieścił w niej ponad kilkadziesiąt różnego rodzaju zabaw i sposobów ubrawienia wolnego czasu. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/119786/zabawy-naszych-pradziadkow]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-39 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Ulubione podwórkowe gry i zabawy dla dzieci To zeszyt kultowych gier podwórkowych. Dzieci znajdą w nim mnóstwo pomysłów na zabawy na świeżym powietrzu a także to, co można w nich wykorzystać. W książce znajdują się m.in. zasady gier: klasy, podchody, czołgi, kapsle, i wiele innych! Przekonaj się, jak niewiele potrzeba, żeby dobrze się bawić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O/Dz.W.- 796 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej