Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Gry i zabawki
(39)
Książki
(6)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Carroll Lewis (1832-1898)
(3)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(3)
Joassin Vincent
(2)
Minor Marcin (ilustrator)
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Borchelt April
(1)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(1)
Brunnenkant Marc
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Canga C.B
(1)
Christa Janusz (1934-2008). Autor postaci
(1)
Christa Janusz (1934-2008). Kajko i Kokosz
(1)
Colette Xavier
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Dion Franck
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dunn Matt
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Hamerliński-Dzierożyński Andrzej (1929-1992)
(1)
Hyra Matt
(1)
Jaroń Anna (ilustratorka)
(1)
Konrad Robert (ilustracje)
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Larek Tomek
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Machay Magdalena (1980- )
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
May Dann
(1)
Minor Marcin
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa (redaktorka)
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Pycz Daniel
(1)
Qi Christina
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raymond Richard
(1)
Riviere Theo
(1)
Robinson Naomi
(1)
Rochoń Tony
(1)
Rolf "Arvi" Vogt
(1)
Rutkowska Justyna
(1)
Salariya David (ilustrator)
(1)
Schoett Marianna (ilustratorka)
(1)
Stoll Ben
(1)
Tahta Rikki (autor gry)
(1)
Tenniel John (1820-1914)
(1)
Wagenfeld Bernd (1964- )
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James A
(1)
Wrzosek Piotr (tłumacz)
(1)
Wójcicki Jarosław (gry planszowe)
(1)
Yamaguchi Nathaniel
(1)
Zioła-Zemczak Katarzyna (polonistka)
(1)
Ziółkowska Joanna (1970- )
(1)
Ćwiękała Katarzyna
(1)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1801-1900
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(35)
Dzieci
(26)
Młodzież
(17)
6-8 lat
(16)
14-17 lat
(10)
Dorośli
(8)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(3)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(3)
Lustra
(3)
Sen
(3)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(3)
Halucynacje
(2)
Koty
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Szachy
(2)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Konflikt
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Marzenia senne
(1)
Matematyka
(1)
Nektar (botanika)
(1)
PRL
(1)
Parki i ogrody
(1)
Podróże
(1)
Prohibicja
(1)
Przestępcy
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Równania algebraiczne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Wyzwania
(1)
Zwierzęta
(1)
Śpiączka
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Alicja w krainie czarów
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(3)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11129)
Powieść
(9420)
Dokumenty dźwiękowe
(7864)
Powieść polska
(6693)
Opowiadania i nowele
(6491)
Gry w karty
(-)
Audiobooki
(6128)
Powieść amerykańska
(5572)
Wiersze
(5555)
Kryminał
(4598)
Biografia
(4160)
Powieść obyczajowa polska
(3393)
Poradnik
(3181)
Opracowanie
(3092)
Wydawnictwa popularne
(2943)
Broszura
(2936)
Powieść angielska
(2694)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2393)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2276)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2188)
Poezja polska
(2124)
Literatura dla dzieci
(1989)
Pamiętniki i wspomnienia
(1883)
Podręcznik
(1833)
Fantastyka
(1814)
Publikacje dla dzieci
(1797)
Antologia
(1781)
Opowiadanie polskie
(1695)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Literatura polska
(1684)
Powieść historyczna
(1678)
Literatura dziecięca polska
(1660)
Publikacja bogato ilustrowana
(1646)
Pamiętniki polskie
(1531)
Materiały pomocnicze
(1530)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1462)
Romans
(1450)
Thriller
(1428)
Książki dla małych dzieci
(1379)
Powieść młodzieżowa polska
(1367)
Powieść psychologiczna
(1121)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1111)
Książka obrazkowa
(1093)
Przewodnik turystyczny
(1077)
Publicystyka polska
(1076)
Komiks
(1045)
Książka-zabawka
(1045)
Fantasy
(1020)
Literatura dla młodzieży
(1003)
Powieść obyczajowa angielska
(982)
Encyklopedia
(968)
Album
(954)
Powieść francuska
(904)
Bajki i baśnie
(876)
Poezja dziecięca polska
(875)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(804)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(754)
Powieść historyczna polska
(737)
Reportaż
(697)
Powieść niemiecka
(680)
Saga rodzinna
(657)
Publikacje popularnonaukowe
(641)
Powieść sensacyjna amerykańska
(624)
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Powieść biograficzna
(610)
Dramat polski
(605)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść młodzieżowa angielska
(529)
Powieść dziecięca polska
(528)
Powieść fantastyczna amerykańska
(513)
Monografia
(458)
Literatura
(448)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(444)
Lektura z opracowaniem
(434)
Ćwiczenia i zadania
(434)
Publicystyka
(431)
Powieść kryminalna polska
(408)
Wywiad dziennikarski
(406)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(383)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(378)
Reportaż polski
(373)
Powieść kryminalna amerykańska
(365)
Powieść grozy
(346)
Horror
(344)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Powieść kryminalna angielska
(295)
Romans historyczny
(295)
Praca zbiorowa
(285)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(283)
Powieść szwedzka
(283)
Adaptacja literacka
(279)
Fotografia polska
(279)
Teatr polski
(274)
Satyra polska
(270)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(30)
Edukacja i pedagogika
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
45 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fabula Rasa [Gra planszowa] : morskie opowieści! / autor gry Nicko Böhnke ; przekład Maciej Nowak-Kreyer. - Warszawa : Story House Egmont, copyright 2022. - 1pudełko ; 19 x 14 x 5 cm + instrukcja [8] stron : ilustracje ; 18 cm.
Zawartość pudełka: 55 kart z morskimi ilustracjami, specjalna kostka, klepsydra, instrukcja.
Na pudełku uwaga: opowiedz swoją historię.
Czas gry: ok. 20 min
Ilość graczy: 2-5
Opowiedz swoją historię FABULA RASA to znakomita gra dla dorosłych i dzieci. Zwycięstwo zapewni pełna fantazji wyobraźnia, dobra pamięć i trochę szczęścia. Na graczy czekają niesamowite pirackie przygody i dużo śmiechu. Karty z Morskich powieści można też łączyć z kartami innych gier z serii FABULA RASA. Gandalf.com.pl [https://www.gandalf.com.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 144/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prohis [gra karciana] / Marc Brunnenkant ; ilustracje Tony Rochoń - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko ; 15x10,5x5 cm.
Ilość graczy: 3-6.
Czas gry: minimum 20 min.
Zawartość pudełka: 58 kart legalnych towarów ; 30 kart nielegalnych towarów ; 20 kart kontrolerów ; 8 kart poruczników ; 6 kart kapitanów ; 6 kart inspektorów ; 2 karty pomocy ; instrukcja
W latach 1919–1933 w Stanach Zjednoczonych szaleje prohibicja. To twoja szansa. Spróbuj zdobyć fortunę na przewozie legalnych i nielegalnych towarów. Transport jest wysoce ryzykownym zajęciem, ponieważ inni gracze mogą nasłać na ciebie policję, która skontroluje twój ładunek i jeśli znajdzie w nim towary wątpliwego pochodzenia – skonfiskuje go. Aby wygrać, trafnie przewiduj ruchy przeciwników, blefuj i negocjuj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-80/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Już Czytam po Angielsku)
"Alice in Wonderland" to klasyczna opowieść na podstawie książki Lewisa Carrolla. Mała Alicja w zagadkowy sposób, biegnąc za Białym Królikiem, trafia do Krainy Czarów, gdzie spotyka między innymi szalonego Kapelusznika, Pana Gąsienicę i Królową Kier. Przeżywa szalone przygody i w końcu sama nie wie, czy to była jawa, czy jednak sen… Seria "Już Czytam po Angielsku" przeznaczona jest dla dzieci potrafiących czytać, które znają podstawy języka angielskiego i są gotowe do rozpoczęcia czytania prostych tekstów w tym języku. W każdej książce znajdują się dwa typy słowniczka: obrazkowy, w tekście, gdzie dziecko na bieżąco może sprawdzić, co znaczy dane słowo oraz słowny, na końcu książki. Dodatkowo na końcu książki znajdują się ćwiczenia. Seria wydawana jest pod opieką merytoryczną nauczyciela języka angielskiego. [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-lit. w oryg. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektura)
Na okładce: opracowanie polecane przez nauczycieli i egzaminatorów.
Na okładce: specjalna czcionka ułatwiająca szybkie czytanie.
Na stronie tytułowej: notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie.
Nazwa właściwa autora: Dodgson Charles Lutwidge.
Alicja w Krainie Czarów to jedna z najpiękniejszych powieści dla dzieci. Pełna niezwykłych przygód, ciekawych i zabawnych postaci, niesamowitych, fantastycznych zdarzeń. Tytułowa bohaterka przenosi się do świata, gdzie wszystko jest możliwe, pełnego tajemnic i zagadek. Przygody dziewczynki są piękną baśnią o dorastaniu, o poznawaniu świata, o otwartości na innych, wrażliwości. To niezwykła lektura należąca do klasyki literatury dziecięcej i młodzieżowej, polecana przez metodyków i nauczycieli. [www.greg.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- II/Pf (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektura z Opracowaniem)
(Szkoła Twórczego Czytania)
Na okładce: Szkoła twórczego czytania; inspiruje, poszerza horyzonty, wzbogaca słownictwo.
Lektura z opracowaniem to znakomita pomoc i inspiracja dla uczniów oraz nauczycieli. Tekst opatrzono wskazówkami interpretacyjnymi i hasłami ułatwiającymi nawigację po książce – dzięki nim łatwo znaleźć potrzebny w trakcie omawiania lektury fragment, zgromadzić materiały do wypracowań i ustnych wypowiedzi, zapamiętać najważniejsze informacje i utrwalić znajomość lektury. Zamieszczone na końcu książki opracowanie podporządkowano podstawie programowej. Zawiera ono ciekawy biogram autora, streszczenie, mapę mentalną, najważniejsze zagadnienia omawiane na lekcjach, a także wiele inspirujących informacji, podpowiedzi i zadań, dzięki którym czytanie lektury staje się twórczą przygodą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - II/B (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 7-22.
Zawartość pudełka: 21 żetonów postaci (1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) ; 30 kart gry ; instrukcja.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 186/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-59/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 208 kart projektów ; 9 żetonów oceanów ; 4 plansze graczy ; 12 kart korporacji ; 24 żetony lasu warte P (16 o wartości"1" PZ i 8 o wartości "5" PZ) ; 148 kostek zasobów (100 brązowych, 24 srebrne i 24 złote) ; 52 znaczniki graczy (po 13 w każdym z 4 kolorów) ; 2 przezroczyste znaczniki (do oznaczania Temperatury i Poziomu Tlenu) ; 20 kart faz (po 5 kart w każdym z 4 kolorów graczy) ; 5 kafelków faz ; 3 przekładki do kart ; 4 karty pomocy ; przewodnik szybki start.;
Czas gry: około 1 godz.
Liczba graczy: 1-4
Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Robią to, inwestując w karty projektów, które bezpośrednio lub pośrednio przyczynią się do terraformowania planety. Aby wygrać, gracze starają się osiągnąć wysoki współczynnik terraformacji i zgromadzić jak najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 205/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-930.85 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 202 karty (36 startowych Ciosów, 16 startowych Bezsilności, 97 kart talii głównej, 16 Wyłomów, 7 Superłotrów, 30 Słabości), 11 Superbohaterów (duże karty), 1 Batman, który się Śmieje, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: około 45 min
DC Batman: Metal to gra typu “deck building”, polegająca na budowaniu jak najmocniejszej talii kart. Strategia graczy opiera się na właściwym używaniu umiejętności opisanych na kartach. Gracze muszą walczyć nie tylko pomiędzy sobą, ale również z grą, która atakuje ich Superłotrami z uniwersum DC, a pod koniec muszą zmierzyć się z potężnym Barbatosem. Gracz, który pod koniec gry zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 164/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty [Gra karciana] / Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - 1pudełko ; 19x14x4 cm.
Zawartość pudełka: 108 kart: 80 kotów, 10 kruków, 5 jokerów, 13 kart nocy - [4 ćmy, 4 nietoperze, 4 sowy, 1 smok]), instrukcja .
Ilość graczy: 2-7
Czas gry: 20 min
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów. Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które będziecie wysyłać do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoki. Wykorzystajcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! [https://www.taniaksiazka.pl/gra-koty-p-1807371.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 197/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty [Gra karciana] / Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2022. - Pudełko (108 kart: 80 kotów, 10 kruków, 5 jokerów, 13 kart nocy - [4 ćmy, 4 nietoperze, 4 sowy, 1 smok]), instrukcja: 16 stron. ; 19x14x4 cm.
W pudełku: (108 kart: 80 kotów, 10 kruków, 5 jokerów, 13 kart nocy - [4 ćmy, 4 nietoperze, 4 sowy, 1 smok]), instrukcja .
Gra planszowa
W koszyku
Archimedes [gra edukacyjna] / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, 2022. - 1 pudełko ; 13 x 9,5 x 3 cm.
Czas gry: 20 min.
Ilość graczy: 2-5
Zawartość pudełka: 55 kart, 30 żetonów: 25 żetonów pnktów, 5 żetonów równania.
Gra w matematyczne równania. Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Gra "Archimedes" wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień. Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej. Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk. Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej. [egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 142/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
W pudełku: 110 kart (90 towarów, 14 akcji, 6 dolarów), 25 żetonów (po 5 w każdym kolorze, z wartościami 1-5), żeton "Po ruchu dobierz kartę", 5 dwustronnych plansz z samochodami, 1 plansza paszportu, "Bazar Różyckiego-dodatek do gry"Pan tu nie stał", instrukcja.
Gra dla 3-5 graczy.
Czas gry 30 min.
Pamiętasz PRL wszelkie i problemy z nim związane? A może jesteś młody i chcesz przenieść się na chwilę do świata, o którym wiesz tylko tyle, ile opowiedzieli ci rodzice? Z pewnością pomoże ci w tym gra “Pan tu nie stał!”. Podczas rozgrywki chodzi oczywiście o to, aby zdobyć towary deficytowe. Tak jak kilkadziesiąt lat temu, będziesz musiał stać w kolejce i pilnować, aby nikt nie zajął twojego miejsca. Na dodatek nie tylko ty marzysz o nowych butach Relax czy magnetofonie. Uważaj na przeciwników i planuj kolejne ruchy z głową: twoje kartki są ograniczone i nigdy nie wiesz, co za chwilę zostanie rzucone do sklepu. A wszystko to musisz zrobić do czasu, zanim ktoś krzyknie ci do ucha: “pan tu nie stał”! “Pan tu nie stał!” to świetna gra planszowa zapewniająca salwy śmiechu i zachęcająca starszych graczy do przywoływania wspomnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 15/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! [Gra planszowa] / Reiner Knizia ; il. Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
(Wiek: 10+)
W pudełku: 105 kart kolejkowiczów (po 21 kart dla każdego gracza), 36 towarów, 4 sklepy, 5 kart pomocy, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy.
Czas gry 30 min.
Gracze są cinkciarzami w czasach PRL. Starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety. Będą często musieli podejmować ryzyko, bo kto gra grubo, wygrać musi! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 95/GP, KM - 17/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W pudełku: 10 kafli kamieni, 5 drewnianych żółwi, 5 żetonów z żółwiami, 52 karty, woreczek ; instrukcja
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 20 minut
Gra idealnie nadaje się na rodzinne rozgrywki na podłodze, a także sprawdzi się podczas urodzin dziecka czy imprez okolicznościowych w większym gronie. Dzięki imponującym rozmiarom może być z powodzeniem wykorzystywana podczas zajęć edukacyjnych czy eventów rodzinnych i planszówkowych. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 170/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 14 kart kategorii, 98 kart obiektów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Czas gry: 20 min
Luxtorpeda – Odjazd!” to druga część imprezowego hitu! W pudełku jest 13 nowych kategorii oraz zestaw kart z Luxtorpedą, który urozmaica zasady znane z pierwowzoru. W „ Luxtorpedę – Odjazd! można grać niezależnie od pierwowzoru albo połączyć obie wersje, mieszając dowolnie różne kategorie. Elementy gry: 7 podstawowych kart kategorii 49 podstawowych kart obiektów 6 dodatkowych kategorii i karty z Luxtorpedą 49 dodatkowych kart obiektów Liczba graczy: 2-8 osób Wiek graczy: 6-106 lat [Egmont Polska, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 191/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła latania [gra karciana] / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - 1 pudełko ; 13,5 x 10,2 x 3,5 cm.
(Kajko i Kokosz / Janusz Christa)
Zawartość pudełka: 55 kart postaci ; 7 kafelków przedmiotów ; 2 żetony maści latania ; instrukcja
Ilość graczy: 2-6
Nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat ; zawiera małe elementy ; możliwość zadławienia..
Najnowsza gra z bohaterami kultowego komiksu Kajko i Kokosz! Pole, las, woda, wieś… nadszedł czas – miotło nieś! A może wolisz polecieć magicznym kufrem? Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latków, jak i starszych graczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-133/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 58 kart, 24 dwustronne pola Wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: około 30 min
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-110/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej