Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Gry i zabawki
(39)
Książki
(6)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Carroll Lewis (1832-1898)
(3)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(3)
Joassin Vincent
(2)
Minor Marcin (ilustrator)
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Borchelt April
(1)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(1)
Brunnenkant Marc
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Canga C.B
(1)
Christa Janusz (1934-2008). Autor postaci
(1)
Christa Janusz (1934-2008). Kajko i Kokosz
(1)
Colette Xavier
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Dion Franck
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dunn Matt
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Hamerliński-Dzierożyński Andrzej (1929-1992)
(1)
Hyra Matt
(1)
Jaroń Anna (ilustratorka)
(1)
Konrad Robert (ilustracje)
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Larek Tomek
(1)
Leacock Matt
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Machay Magdalena (1980- )
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
May Dann
(1)
Minor Marcin
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa (redaktorka)
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Pycz Daniel
(1)
Qi Christina
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Raymond Richard
(1)
Riviere Theo
(1)
Robinson Naomi
(1)
Rochoń Tony
(1)
Rolf "Arvi" Vogt
(1)
Rutkowska Justyna
(1)
Salariya David (ilustrator)
(1)
Schoett Marianna (ilustratorka)
(1)
Stoll Ben
(1)
Tahta Rikki (autor gry)
(1)
Tenniel John (1820-1914)
(1)
Wagenfeld Bernd (1964- )
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James A
(1)
Wrzosek Piotr (tłumacz)
(1)
Wójcicki Jarosław (gry planszowe)
(1)
Yamaguchi Nathaniel
(1)
Zioła-Zemczak Katarzyna (polonistka)
(1)
Ziółkowska Joanna (1970- )
(1)
Ćwiękała Katarzyna
(1)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1801-1900
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(44)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(35)
Dzieci
(26)
Młodzież
(17)
6-8 lat
(16)
14-17 lat
(10)
Dorośli
(8)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(3)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(3)
Lustra
(3)
Sen
(3)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(3)
Halucynacje
(2)
Koty
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Szachy
(2)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Konflikt
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Magia
(1)
Marzenia
(1)
Marzenia senne
(1)
Matematyka
(1)
Nektar (botanika)
(1)
PRL
(1)
Parki i ogrody
(1)
Podróże
(1)
Prohibicja
(1)
Przestępcy
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Równania algebraiczne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Wyzwania
(1)
Zwierzęta
(1)
Śpiączka
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Alicja w krainie czarów
(1)
Temat: czas
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(3)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11083)
Powieść
(9329)
Dokumenty dźwiękowe
(7862)
Powieść polska
(6715)
Opowiadania i nowele
(6459)
Gry w karty
(-)
Audiobooki
(6126)
Powieść amerykańska
(5615)
Wiersze
(5537)
Kryminał
(4575)
Biografia
(4152)
Powieść obyczajowa polska
(3403)
Poradnik
(3173)
Opracowanie
(3078)
Wydawnictwa popularne
(2945)
Broszura
(2894)
Powieść angielska
(2708)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2379)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2226)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2195)
Poezja polska
(2124)
Literatura dla dzieci
(1979)
Pamiętniki i wspomnienia
(1874)
Podręcznik
(1831)
Fantastyka
(1802)
Publikacje dla dzieci
(1797)
Antologia
(1779)
Opowiadanie polskie
(1698)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Literatura polska
(1684)
Powieść historyczna
(1673)
Literatura dziecięca polska
(1660)
Publikacja bogato ilustrowana
(1633)
Pamiętniki polskie
(1534)
Materiały pomocnicze
(1531)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1466)
Romans
(1445)
Thriller
(1427)
Książki dla małych dzieci
(1379)
Powieść młodzieżowa polska
(1371)
Powieść psychologiczna
(1116)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1112)
Książka obrazkowa
(1085)
Przewodnik turystyczny
(1075)
Publicystyka polska
(1074)
Książka-zabawka
(1043)
Komiks
(1042)
Fantasy
(1014)
Literatura dla młodzieży
(998)
Powieść obyczajowa angielska
(993)
Encyklopedia
(968)
Album
(952)
Powieść francuska
(904)
Poezja dziecięca polska
(889)
Bajki i baśnie
(875)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(807)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(753)
Powieść historyczna polska
(739)
Reportaż
(691)
Powieść niemiecka
(680)
Saga rodzinna
(657)
Powieść sensacyjna amerykańska
(654)
Publikacje popularnonaukowe
(640)
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Powieść biograficzna
(609)
Dramat polski
(606)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść młodzieżowa angielska
(532)
Powieść dziecięca polska
(530)
Powieść fantastyczna amerykańska
(513)
Monografia
(457)
Literatura
(448)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(444)
Ćwiczenia i zadania
(434)
Lektura z opracowaniem
(430)
Publicystyka
(429)
Powieść kryminalna polska
(408)
Wywiad dziennikarski
(406)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(383)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(369)
Powieść kryminalna amerykańska
(369)
Reportaż polski
(369)
Powieść grozy
(344)
Horror
(342)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Powieść szwedzka
(303)
Powieść kryminalna angielska
(297)
Romans historyczny
(295)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(285)
Praca zbiorowa
(285)
Fotografia polska
(279)
Adaptacja literacka
(275)
Teatr polski
(273)
Powieść dziecięca angielska
(269)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(30)
Edukacja i pedagogika
(4)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
45 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 48 tafelków, 112 kart, 4 pionki, plansza, instrukcja.
Ilosć graczy: 2-4
Która z pszczółek zbierze najwięcej nektaru na łące? W ulu czeka na nie wybredna królowa, która ma ochotę na miód wielokwiatowy. Wyścig po nektar to prosta, rodzinna gra planszowa, poczas której gracze będą odkrywali kolejne fragmenty łąki w poszukiwaniu pyłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 223/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen [gra towarzyska] / ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 19 x14 x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Sen
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 54 karty krain ze snów ; notes ; ołówek ; instrukcja
Ilośc graczy: 2-5
Czas gry: 20 min
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Zasady gry: gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart) nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali w niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej - celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy "Pobudka" i runda się kończy gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki, następnie rozgrywają kolejną rundę gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 123/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 70 kart ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 10-20 min
Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do kolejnych etapów edukacji matematycznej: odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dzięki połączeniu nauki z zabawą dziecko szybko rozwija zdolności matematyczne. Im więcej rozgrywek, tym lepiej! To także świetny trening koncentracji i spostrzegawczości, dzięki czemu dziecko ćwiczy refleks, uczy się skupienia i logicznego myślenia. Na kartach do gry znajdują się działania dodawania oraz sumy przedstawione za pomocą kolorowych zapisów działań i wyników, tak aby zaangażować uwagę najmłodszych graczy na dłużej. Karty z działaniami są podzielone według trzech poziomów trudności: 1.dodawanie w zakresie 1–10 2.dodawanie w zakresie 1–20 3.dodawanie w zakresie 1–100 (z wariantem łatwiejszym i trudniejszym) W Bójkę na dodawanie można grać wszędzie – w domu podczas rodzinnych rozgrywek, z rodzeństwem czy w szkole z rówieśnikami podczas lekcji matematyki lub na przerwach. [https://platon.com.pl/pl/gra-bojka-na-dodawanie/produkt-1080132103]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 234/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zakład, że Tego Nie Wiesz! ; t. 5)
Kolekcja książek przybliżających dzieciom tajniki nauki. Każde wydanie poświęcone jest innemu zagadnieniu związanemu z techniką, przyrodą, zdrowiem, zjawiskami atmosferycznymi. W przystępny i zachęcający sposób objaśnia jak działa otaczający nas świat. [Edipresse Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty są wynalazkiem starym jak świat. Czyż jednak gra karciana nie dostarcza za każdym razem nowych przyjemności? Przyjemności wielorakiego typu. Przede wszystkim to przyjemność wspólnego spędzania czasu z ludźmi, których się lubi. Następnie przyjemność otrzymywania kart, układania ich i analizowania oferowanych przez nie możliwości. Także przyjemność wygrywania, ale również przyjmowania porażki z godnością i uśmiechem. Wreszcie przyjemność obserwowania innych, ich dążenia do zwycięstwa, radości po wygranych partiach, choć... i zawodu po przegranych. Ta książka jest dedykowana wszystkim ludziom, którzy oddają się tej przyjemności, czyli większości z nas. Właśnie tej przyjemności ma służyć nasz przewodnik zawierający zasady gier - zarówno tych doskonale wszystkim znanym, jak i tych mało znanych. Każda gra jest zaprezentowana w logicznym i przejrzystym układzie, zaczynając od liczby graczy, wymaganej talii, starszeństwa i wartości kart, poprzez zasady rozdawania i rozgrywki, a na i liczeniu punktów i prowadzeniu zapisu kończąc. Proste i szczegółowe omówienie przebiegu całej partii pozwala wypróbować dowolnie wybraną grę bez żadnego dodatkowego przygotowania. Pozostaje tylko wyrazić życzenie, żeby zachęciła jak najwięcej osób do gry w karty i do wypróbowania nowych gier oraz żeby pomagała rozwiązywać spory, jakie nieuchronnie muszą się zrodzić, gdy do stolika siadają osoby, z których każda zna trochę inne reguły. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
ZawartośC108 dwustronnych kart (36 kart rund 1 i 2; 36 kart rund 3 i 4 ; 36 kart rund 5 i 6 ; instrukcja. pudełka"
Liczba graczy: 2-4
Ubongo. Gra karciana. Gry do plecaka" to bardzo prosta i przyjemna karciana wersja gry znanej pod tytułem "Ubongo". Gra jest prosta, ale wymaga szybkiego i logicznego myślenia. Każdy z graczy otrzymuje na starcie 9 kart, na których widnieją kolorowe klocki w różnych kształtach - po 6 na każdą kartę. Celem uczestnika zabawy jest dopasowanie kart tak, by ułożyć swoją łamigłówkę. Ważna jest szybkość i spostrzegawczość. No i kto pierwszy ułoży całość, krzyczy "Ubongo"! [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 189/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo extreme [gra karciana] : dzikie i trudne/ Grzegorz Rejchtman. - Warszawa : Egmont Polska, 2022. - 1 pudełko ; 18,5 x11,5 x4,5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 32 karty (64 łamigłówki} ; 32 kafelki (4 zestawy po 8) ; instrukcja
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Nie nadaje się dla dzieci poniej 3 lat ; zawiera małe elementy ; możliwość zadławienia.
„Ubongo Extreme” to nowa gra z linii „Ubongo”. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się, jak najszybciej dopasować elementy do swojej planszy. Jest to ekstremalnie trudne, bo kafelki mają sześciokątne kształty. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dopasowanie gry do umiejętności i wieku graczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-134/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 32 karty (64 łamigłówki) ; 28 kafelków (4 zestawy po 7) ; instrukcja
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat ; zawiera małe elementy ; możliwość zadławienia.
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Dodatkowo gra ma tryb rozgrywki dla jednego gracza. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 135/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit 3 [Gra] : podróże / autor Jean-Louis Roubira ; ilustracje Xavier Collette. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers : Libellud, 2018. - 1 pudełko ; 4 x 28 x 12 cm.
Zawartość pudełka: 84 karty ; instrukcja.
Gra zdobyła wiele nagród na całym świecie m.in. tytuł Najlepszej Gry Roku 2009 we Francji, Hiszpanii, Belgii oraz tytuł najlepszej Party Game w USA oraz nagrodę Golden Ace.
Dixit 3 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit
Ilość graczy: 3-6
Czas gry: 30 min
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne, terapeutyczne i coachingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 151/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit 5 [Gra] : marzenia / autor Jean-Louis Roubira ; ilustracje Franck Dion. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers : Libellud, 2019. - 1 pudełko ; 4 x 28 x 12 cm
Zawartość pudełka: 84 karty ; instrukcja
Gra zdobyła wiele nagród na całym świecie m.in. tytuł Najlepszej Gry Roku 2009 we Francji, Hiszpanii, Belgii oraz tytuł najlepszej Party Game w USA oraz nagrodę Golden Ace.
Dixit 5 : marzenia stanowi dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyseja, nie jest samodzielną grą.
Liczba graczy: 3-6
Czas gry: 30 min
Rozszerzenie do gry Dixit, które zabierze Cię w zupełnie nowe, nieznane rejony wyobraźni! Dodatek składa się z 84 kart, które można dołączyć do podstawowych lub grać zamiast nich. Posiadanie podstawowej wersji gry jest niezbędne. Dixit to gra skojarzeń, dzięki której popuścisz wodze fantazji i dostrzeżesz więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 152/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 81 kart zwierzaków ; 9 kart startowych ; 18 żetonów punktów ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Trzy po trzy: Zwierzęta Superfarmera to szybka i logiczna gra imprezowa dla całej rodziny, która ćwiczy spostrzegawczość! Wydana została specjalnie z okazji jubileuszu Superfarmera. Niesforne zwierzaki lubią bawić się w chowanego. Przyglądaj się uważnie kartom, szukaj odpowiednich wzorów i kolorów oraz twórz układy, które przyniosą Ci wygraną. Znana i lubiana w Polsce gra Trzy po trzy teraz w nowej, Superfarmerowej szacie graficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 126/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 18 kart wpływów (6 rodzajów po 3 karty), 6 kart pieniędzy, 6 arkuszy pomocy, 6 znaczników, instrukcja.
Polska edycja gry Coup.
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: ok. 20 min
Walka o wpływy, pieniądze i władzę! Akcja gry toczy się w jednym z państw leżących na granicy dwóch stref wpływów: rosyjskiej i zachodniej. Gracze wcielają się w rolę lokalnych polityków starającymi się sięgnąć po władzę. Aby im się to udało, będą musieli skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Będą również zmuszeni pozyskiwać fundusze na swoją działalność. Bez pieniędzy nie sięga się po władzę!. Wygra najbardziej wpływowy polityk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 187/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
(Kaucja)
Zawartość pudełka: 98 kart ; 2 ozdobne płytki ; 7 plansz z wynikami ; 7 ścianek ; 25 znaczników kotylionów (1 pusty) ; 7 kart pomocy ; ; 3 znaczniki medali ; instrukcja
Zawartość Przyjaciele i budynki dekoracyjne: 15 kar przyjaciół ; 35 budynków dekoracyjnych ; płytka zwycięstwa ; instrukcja.
Liczba graczy: 1-7 osób
Czas gry: 20 min
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. [https://platon.com.pl/pl/gra-tajemniczy-ogrod/produkt-729471088]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 204/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Connect [Gra]. - Gdańsk : rebel, copyright 2023. - 1 pudełko ; 13x13x5,2 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Zawartość pudełka: 90 kart ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Czas gry: ok. 15 min
Połącz siły z innymi mistrzami spostrzegawczości i odkryj zupełnie nowy wymiar rozgrywki! Spójrz na wylosowaną kartę oraz na te, które już zostały wyłożone na stole. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i dołóż kartonik do wzoru. Teraz następny! Tylko nie zwątp, każda karta łączy się z inną zawsze tylko jednym symbolem! Dobble Connect to zupełnie nowa odsłona rodzinnej gry karcianej, w której ćwiczymy refleks i spostrzegawczość. Naszym celem jest ułożenie 4 kart w swoim kolorze tak, by tworzyły nieprzerwaną linię – poziomą, pionową lub na skos. Aby dołożyć kolejną kartę do wzoru, musimy znaleźć wspólny symbol, łączący ją z jedną z kart, do której chcemy ją przyłączyć. Kto pierwszy, ten lepszy! W Dobble Connect możemy grać indywidualnie lub w drużynach, dzięki czemu zabawa będzie jeszcze bardziej emocjonująca!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 208/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : omnibus [Gra edukacyjna]. - Warszawa : Kangur ; [2018]. - 1 pudełko ; 17x11x3 cm.
Zawartość pudełka: 26 kart dzieci pytają rodziców, 26 kart rodzice pytają dzieci, 2 karty pułapki, 208 haseł, instrukcja.
Liczba graczy: dwie drużyny: rodzice i dzieci
Kto z Was jest prawdziwym omnibusem? :) Dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele ciekawych i podchwytliwych zagadek. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 169/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice [gra w karty] : wielki quiz wiedzy. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 18,7 x 19,7 x 5,7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 27 kart dzieci pytają ; 27 kart rodzice pytają ; 12 żetonów ; instrukcja.
Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat ze względu na mozliwośc połknięcia małych elementów.
Gdzie znajduje się plaża Copacabana? Co wynalazł Tomasz Edison? Jak nazywa się grecka bogi miłości? A czym zajmuje się bednarz? Zagrajcie i sprawdźcie, czy rodzice wiedzą wszystko! A może to dzieci okażą się prawdziwymi omnibusami? Pytania pozwolą Wam sprawdzić wiedzę z różnych dziedzin i odkryć nowe ciekawostki. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców [Kangur, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 118/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice [Gra w karty]. - Białystok : Kangur, 2021. - 1 pudełko ; 17 x 11 x 3 cm.
(Wiek: 6+)
Opakowanie zawiera: 54 karty dogry, 208 pytań, 2 karty pułapki, instrukcje.
W grze biorą udział dwie dru żyny: dzieci i rodzice (lub rodzice i dziecko, lub rodzic i dzieci)
Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują, odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań, specjalnie przygotowanych dla dzieci i dla rodziców. Z jakiego kraju pochodzą frytki? Co zgubił Kopciuszek? Jakie kolory ma zebra? Z jakiego kraju pochodzi samochód Skoda? Na ilu wyspach leży Japonia? Co oznacza skrót PAN? Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. [gry.planszowe.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-62/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magajaja Unicorns [gra]. - Gdańsk : Trefl, 2023. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: karty zadań, karty ruchu, 4 świecące jajka, 4 żetony krain, plansza, instrukcja
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 20-30 min
Magajaja poszukują drogi do swoich krain! Czy pomożecie im dotrzeć na miejsce? Gracze zagrywają karty i przesuwają jajka po baśniowym świecie jednorożców. Kiedy dotrzecie do jednej z krain, jajka pokażą prawdziwe oblicza i zaświecą unikatowymi kolorami. Czy zdołacie zapamiętać ich położenie i doprowadzić do odpowiednich miejsc? Jeśli Wam się to uda, otrzymacie nagrodę - kartę Złotego Jajka. Uczestnik, który jako pierwszy zdobędzie 5 takich kart, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 199/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mini quiz o Europie [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2013]. - 1 pudełko ; 11x18x3,5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: Historia ; Geografia i przyroda ; Nauka i technika ; Kultura i sztuka.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 45 kart pytań i odpowiedzi, karty liter a,b,c - 3 szt, karta z nawami działów, 3 kolorowe pionki do gry, kostka do gry, 36 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-3
Quiz o Europie mini to fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. To atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, a jej uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 172/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz 200 [gra w karty] : ponad 200 pytań. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 18,7 x 19, 7 x 5,7 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 54 karty do gry ; 216 pytań ; 12 żetonów ; instrukcja.
Która planeta ma pierścienie? Kto opatentował kineskop? Co znajduje się w garbie wielbłąda? Kto jest autorem obrazu "Dama z gronostajem"? Masz umysł ścisły czy humanistyczny? Uważasz się za artystę, naukowca czy może zoologa? Ważniejsze było dla Ciebie wynalezienie żarówki czy wydanie pierwszej płyty Elvisa? Zagraj w Quiz 200 i sprawdź, jak wszechstronny jesteś i czy możesz się uważać za drugiego da Vinci'ego! W quizie znajdziesz mnóstwo pytań z różnych dziedzin, które pozwolą Tobie zweryfikować wiedzę i poznać nowe ciekawostki wspólnie ze znajomymi lub dziećmi! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 121/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej