Nauczyciele nauczania początkowego
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(6)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(8)
Autor
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(3)
Daniec Sławomir (ilustrator)
(2)
Karczmarska-Strzebońska Alicja (ilustratorka)
(2)
Winczewska Aneta (pedagog)
(2)
Arkabus Agata
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Biedrońska Elżbieta (logopeda)
(1)
Billewicz Grażyna (logopeda)
(1)
Borgmann Nicole
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Gogolin Anna (tłumaczka)
(1)
Guz Sabina
(1)
Jasiński Aleksander (ilustrator)
(1)
Kamysz-Figa Dorota
(1)
Kmita Danuta
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kot Alicja
(1)
Kujawa Ewa
(1)
Kurzyna Maria
(1)
Lisicki Michał (1969- )
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna (1968- )
(1)
Maurer Alicja (pedagogika)
(1)
Mazza Irene (ilustratorka)
(1)
Nożyńska-Demianiuk Agnieszka (1964- )
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa (pedagog)
(1)
Panek Edyta (tłumaczka)
(1)
Piasecki Jakub
(1)
Piotrowska Eliza (1976- )
(1)
Piotrowska Eliza (1976- ). Cyferki dla niewielkich
(1)
Plec Aleksandra
(1)
Skoczylas Marzenna (polonistka)
(1)
Skura Małgorzata
(1)
Strzelczak Elżbieta
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wojciechowska Krystyna
(1)
Zalewska Beata
(1)
Zioło Brygida
(1)
Śliwiński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Dzieci
(12694)
6-8 lat
(7928)
0-5 lat
(5758)
9-13 lat
(5731)
Młodzież
(3216)
Nauczyciele nauczania początkowego
(24)
14-17 lat
(2286)
Szkoły wyższe
(792)
Szkoły podstawowe
(583)
Szkoły średnie
(486)
Rodzice
(394)
Studenci
(216)
Dorośli
(191)
Nauczyciele
(189)
Szkoły ponadgimnazjalne
(144)
18+
(103)
Menedżerowie
(78)
Prawnicy
(78)
Lekarze
(74)
Logopedzi
(73)
Klasa 1.
(69)
Klasa 3.
(67)
Klasa 2.
(63)
Licea
(63)
Szkoły zawodowe
(58)
Poziom podstawowy
(56)
Przedszkola
(54)
Gimnazja
(50)
Klasa 4.
(47)
Pedagodzy
(47)
Nauczanie początkowe
(40)
Przedsiębiorcy
(38)
Nauczyciele przedszkoli
(37)
Psycholodzy
(37)
Nauczyciele języka polskiego
(36)
Technikum
(33)
Poziom średniozaawansowany
(30)
Pracownicy naukowi
(30)
Inżynierowie
(29)
Klasa 8.
(29)
Klasa 7.
(28)
Klasa 6.
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Klasa 5.
(26)
B1 (poziom biegłości językowej)
(25)
Terapeuci zajęciowi
(25)
A2 (poziom biegłości językowej)
(22)
Adwokaci
(22)
Terapeuci
(22)
11-14 lat
(21)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Sędziowie
(21)
Poziom rozszerzony
(20)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Radcy prawni
(19)
Ekonomiści
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Dziewczęta
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Programiści
(16)
Urzędnicy
(16)
Psychoterapeuci
(15)
Fizjoterapeuci
(14)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(14)
Informatycy
(14)
Pielęgniarki
(14)
Klasa 1
(13)
Księgowi
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(12)
Dietetycy i żywieniowcy
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(12)
Inżynierowie budownictwa
(12)
Policjanci
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci prawa
(12)
Szkoła podstawowa
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Kobieta
(11)
Neurolodzy
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Aplikanci
(10)
Doradcy podatkowi
(10)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 8
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Poziom zaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Psychiatrzy
(10)
Uczniowie
(10)
Architekci
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Fizycy
(9)
Klasa 3
(9)
Uczniowie szkół średnich
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Chorzy
(8)
Klasa 7
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Nauczanie początkowe
(11)
Język polski (przedmiot szkolny)
(7)
Czytanie ze zrozumieniem
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Czytanie
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Matematyka
(2)
Metody nauczania
(2)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Ekologia
(1)
Geometria
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nauka pisania
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pisownia
(1)
Projekty ubioru
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Przysposobienie biblioteczne
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rękodzieło
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zabawa
(1)
Śmieci
(1)
Świetlice szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 21.)
Celem Książki jest przedstawienie sześciolatka jako ucznia i użytkownika biblioteki szkolnej, ale przede wszystkim dziecka o typowych potrzebach wieku przedszkolnego i wczesnoszkolnego. W zarysie rozwoju psychofizycznego zwrócono uwagę na najważniejsze elementy, charakterystyczne dla dzieci w tym okresie. Poruszono także problem dojrzałości szkolnej - procesu warunkującego prawidłowy rozwój intelektualno-emocjonalny dziecka. W publikacji znalazły się także zagadnienia dotyczące literatury dla dzieci sześcioletnich - jej gatunków, znaczenia w kształtowaniu osobowości dziecka, wpływu na rozwój. Druga część opracowania dotyczy działalności oraz funkcjonowania biblioteki szkolnej jako miejsca przyjaznego i atrakcyjnego dla najmłodszych jej użytkowników. Podkreślono w niej rolę nauczyciela bibliotekarza w procesie nauczania, wychowania i działań opiekuńczych wobec małego dziecka. Zostały tu także omówione metody pracy z sześciolatkiem oparte głównie na zabawie oraz działaniach aktywizujących. W pracy przedstawiono także bibliotekę jako miejsce dostępu do informacji oraz przygotowania młodego czytelnika do wyszukiwania informacji z różnych źródeł. Do publikacji dołączone zostały przykładowe scenariusze zajęć z zakresu popularyzacji literatury pięknej, analizy słuchanego utworu literackiego, wyszukiwania informacji, korzystania różnych z źródeł informacji. Inne konspekty mojego autorstwa, można odnaleźć na stronie internetowej serwisu Elektroniczna Biblioteka Pedagogiczna SBP (www.e-pedagogiczna.edu.pl). Do publikacji dołączono również zdjęcia wykonane podczas prowadzenia zajęć z zakresu edukacji czytelniczej i medialnej dla dzieci sześcioletnich. [www.sbp.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-02 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka „Czy tu, czy tam – czytam!” zawiera 20 testów kształcących umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wszystkie testy mają taką samą konstrukcję. Składają się z tekstu, pytań dotyczących jego treści oraz odpowiedzi podanych do wyboru. Niektóre teksty są fragmentami książek stanowiących literaturę dla dzieci, inne pochodzą z publikacji popularnonaukowych. Testy podzielono na trzy części. Pierwsza część zawiera 5 najłatwiejszych testów, druga część składa się z 10 testów o średnim stopniu trudności, trzecia część to 5 najtrudniejszych testów. W początkowych testach zastosowano pewne ułatwienie: jeśli na dane pytanie należy odpowiedzieć, wybierając więcej niż jedną odpowiedź, to polecenie zawiera informację, ile odpowiedzi należy wskazać. Z ułatwień tych zrezygnowano w kolejnych testach; w nich dziecko samodzielnie decyduje, ile odpowiedzi zaznaczyć. Testy kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem można wykorzystywać podczas lekcji z całą klasą, w czasie zajęć pozalekcyjnych, na które uczęszczają dzieci lubiące tego typu zadania, a także w pracy z uczniami wymagającymi szczególnej pomocy w zdobywaniu umiejętności szkolnych. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-811.162.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapraszamy nauczycieli i ich podopiecznych do świata nauk przyrodniczych! Pomocnikiem pedagogów i ulubieńcem dzieci stanie się mądra i zabawna żabka Fryderyk. [merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. [www.taniaksiazla.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce ukazano, jak w przedszkolu i szkole dzieci kształcone zgodnie z założeniami pedagogiki Marii Montessori stopniowo odkrywają tajniki geometrii, korzystając pod kierunkiem nauczyciela ze specyficznych dla tego systemu edukacyjnego rozwojowych materiałów dydaktycznych. Są to środki, które, umożliwiając rozpoczynanie kształtowania pojęć geometrycznych od poznania zmysłowego i realnego działania na przedmiotach materialnych, poprzez czynności wyobrażone i abstrakcyjne, ułatwiają dziecku samodzielne konstruowanie wiedzy, tworzenie pojęć, formułowanie reguł postępowania, odkrywanie algorytmów i wzorów matematycznych, a także stosowanie ich z pełnym zrozumieniem w nowych sytuacjach. Zostały one przygotowane z myślą o tym, aby pomagać dziecku we wspinaniu się w procesie uczenia się na coraz wyższe poziomy rozumienia problemów i pojęć matematycznych dzięki własnej aktywności. Pozwalają jednocześnie zmienić sposób poznawania przez nie prawd matematycznych - z pamięciowego przyswajania gotowych (podawanych przez nauczyciela czy podręcznik) definicji, algorytmów i wzorów na samodzielne i aktywne ich poszukiwanie, odkrywanie i formułowanie. Jest to możliwe i wielce rozwijające, ponieważ proces stopniowego dochodzenia przez dziecko do abstrakcyjnej wiedzy matematycznej jest dla niego aktem kreatywnym, a samo przeżycie z tym związane jest emocjonalnym doświadczeniem typu: „Aha! Już wiem! Już rozumiem!” Do prawidłowego przebiegu tego procesu niezbędna jest odpowiednia postawa nauczyciela, który dyskretnie w nim uczestniczy. Książka adresowana jest do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, nauczycieli matematyki w starszych klasach szkoły podstawowej, nauczycieli pracujących w „klasach łączonych”, pedagogów specjalnych, rodziców zaangażowanych w domową edukację swoich dzieci, pedagogów kształcących kadrę dla oświaty i wychowania, a także do studentów kierunków i specjalności pedagogicznych. [Z „Wprowadzenia”]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bajki naszego dzieciństwa : program zajęć świetlicowych / Dorota Kamysz-Figa, Danuta Kmita. - Wydanie 2 poprawione. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. - 148, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Program powstał na podstawie doświadczenia Autorek, obserwacji zainteresowań współczesnych dzieci oraz chęci uczynienia wychowania procesem interaktywnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz : czytamy bajki metodą sylabową / [aut.] Alicja Karczmarska-Strzebońska ; [il. Sławomir Daniec]. - Wydanie 2. - Kraków : Greg, [2016]. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Na okładce: Klasyka bajek i wierszy. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Polecany przez najlepszych nauczycieli
Wykorzystano wiersze aut.: Władysława Bełzy, Aleksandra Fredry, Stanisława Jachowicza, Marii Konopnickiej, Ignacego Krasickiego, Adama Mickiewicza.
Elementarz - czytamy metodą sylabową to najlepsza książka do nauki czytania. Metoda sylabowa polecana jest przez najlepszych nauczycieli i metodyków nauczania wczesnoszkolnego jako bardzo skuteczna, szybka i bezproblemowa. Pierwsza część książki zawiera prezentację literek i sylab, w drugiej zaś znajdują się czytanki, które są ułożone od najprostszej do najtrudniejszej. Podejmują też tematy najciekawsze dla dzieci - podróże, dinozaury, kosmos, przyroda, zwierzęta. W całej książce zastosowano wyraźny podział na sylaby, przykładowe słówka, proste zdania, dzięki czemu dziecko szybko nauczy się czytać płynnie. Książka została opracowana z najwyższą dokładnością, starannością, dbałością o wartość merytoryczną. Zajmujące czytanki i wspaniałe, kolorowe, zabawne ilustracje są dodatkowym atutem książki. Elementarz... został oprawiony w piękną, trwałą, twardą oprawę, dzięki czemu będzie długo służył, efektownie się prezentuje oraz jest bardzo wygodny w użyciu. Każde dziecko z przyjemnością będzie uczyło się czytać! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - 37/P.Dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Klasyka bajek i wierszy. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Polecany przez najlepszych nauczycieli.
Wykorzystano wiersze autorstwa Władysława Bełzy, Aleksandra Fredry, Stanisława Jachowicza, Marii Konopnickiej, Ignacego Krasickiego, Adama Mickiewicza.
Elementarz - czytamy bajki metodą sylabową to książka warta polecenia każdemu dziecku chcącemu nauczyć się czytać. Zastosowano w niej metodę sylabową, która jest popularna od lat i niezwykle skuteczna. Pozwala ona nauczyć czytania już kilkuletnie maluchy. Dziecko poznaje literki, potem składa sylaby, by przejść do odczytywania wyrazów i całych zdań. Poziom trudności rośnie stopniowo, dzięki czemu nauka czytania jest szybka i bezproblemowa, a dziecko czyta płynnie i ze zrozumieniem. Dodatkową atrakcją są zamieszczone w drugiej części książki teksty do czytania - najbardziej znane bajki, klasyka polskiej literatury dziecięcej. Są tu więc bajki Krasickiego, Fredry, Mickiewicza, popularne wiersze Jachowicza czy Konopnickiej. Dziecko nie tylko nauczy się ładnie czytać, ale także będzie się doskonale bawić i pokocha literaturę! Elementarz - czytamy bajki metodą sylabową to książka przygotowana z najwyższą starannością, we współpracy z doświadczonymi nauczycielami i metodykami. Kolorowa okładka, piękne ilustracje i barwne strony przyciągną oko małego czytelnika. [www.greg.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37/P.Dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracę (...) uważam za dzieło ważne i potrzebne. Jest ona zbiorowym opracowaniem zawierającym teksty pedagogów wczesnoszkolnych skupionych wokół ośrodka zielonogórskiego. Znaleźć w niej można wiele szczegółowych obrazów pokazujących różne osiągnięcia, ale także różne wyzwania i pola, na których działa pedagogika wczesnoszkolna. Są tu zarówno próby syntezowania dorobku tej dyscypliny, jak i pokazanie kierunków jej rozwoju oraz wskazanie mocnych i słabych stron w teorii i praktyce edukacji wczesnoszkolnej. Jest to z jednej strony ciekawa próba zredefiniowania i specyficznego domknięcia problemów pedagogiki wczesnoszkolnej, z drugiej strony zaś lektura tej książki otwiera szerokie pole pytań, wątpliwości ukierunkowanych zarówno na rozwój edukacji wczesnoszkolnej, jak i na fundamentalne zagadnienia związane z uczeniem się, nauczaniem i rozwojem dzieci w pierwszych latach kariery szkolnej. Prof. dr hab. Barbara Smolińska-Theiss [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część teoretyczna tego opracowania ma na celu przybliżenie nauczycielom, logopedom, a także rodzicom pojęcia świadomości fonologicznej i jej znaczenia w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wyjaśnia ona pojęcia słuchu fonematycznego, będącego podstawą opanowania języka mówionego. Program ten ma za zadanie ułatwić dzieciom uzmysłowienie sobie fonologicznej podzielności słów oraz osiągnięcie umiejętności reprezentowania dźwięków mowy za pomocą liter alfabetu. Jest ON przeznaczony do pracy z dziećmi od 3 roku życia. Polecany jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Materiał słowny podręcznika sprzyja koncentrowaniu uwagi dzieci na formie dźwiękowej słów. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów, uczą rozpoznawania rymów oraz ich tworzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jedność dla Dzieci)
Zaskakująco proste sposoby na wykonanie zjawiskowych strojów na dziecięcy bal karnawałowy lub przedszkolne przedstawienie. Żadna rola już niestraszna, gdy ma się pod ręką tę książkę. Znajdziecie tu aż 30 pomysłów na wyjątkowe stroje. Pirat, dzięcioł, smok czy wiedźma - można przebierać, wybierać, puszczać wodze fantazji, doszywać, doklejać i ozdabiać. Dostępność materiałów do wykonania strojów jest banalnie prosta. Wystarczy otworzyć szafę i wyczarować ze starych ubrań istne cudeńka. Przydatne do odgrywania różnych ról akcesoria zostaną wyczarowane z przedmiotów, które zwykle wyrzucamy i tak powstanie oszałamiający efekt, zadowalający zarówno dziecko, jak i widownię. [ksiazki w eterze.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-74 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 74/P.Dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapraszamy Was do cudownie kolorowego świata ortografii. Książka jest napisana tak, aby pomóc każdemu dziecku w nauce wyrazów, których pisownia sprawia trudności. Przy okazji ćwiczie czytanie ze zrozumieniem, rozwiązujcie urozmaicone i ciekawe zadania oraz ćwiczenia. Utrwalajcie materiał, pisząc bajkowe dyktanda. Zapraszamy Dzieci i Rodziców do lektury! Zachęcamy Nauczycieli i Wychowawców do twórczej pracy z książką na zajęciach. Nasza książka jest najlepszym prezentem, jaki możesz podarować dziecku. [www.bonito.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 15 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Pedagogika zmiany w edukacji dziecka, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka.[www.impulsoficyna.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamysłem autorów było nauczanie przez zabawę. Różnorodność proponowanych zadań pozwala na angażowanie wszystkich zmysłów przez co wykonywane zadania nie są nudne i dają dzieciom dużo satysfakcji. Nauczanie przez zabawę jest bardzo efektowne i efektywne i wspaniale wzbogaca naukę wynikającą z podstawy programowej. Książka "6 klocków" ma służyć nauczycielom i rodzicom do uprzyjemnienia procesu nauczania w oparciu o klocki lego, które wzbudzają sympatię u dzieci.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1.Cz- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alfabecik dla dzieci / Eliza Piotrowska. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2005. - [55, 57] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Teksty drukowane przeciwstawnie.
Dwustronna, zabawnie rymowana, książeczka "Alfabecik dla dzieci/Cyferki dla niewielkich" może służyć jako pierwsza lektura, a zarazem pierwszy zeszyt dla przedszkolaków. Są w niej strony w linie i w kratki, na których można ćwiczyć naukę pisania [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O/Dz.W.- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
101 zabaw z klockami : nauka matematyki poprzez zabawę / Małgorzata Skura, Michał Lisicki. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 109 stron : ilustracje kolorowe ;19x24 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Schody, wieże, węże, a może zegary? Odkryj radość nauki z klockami!
Schody, wieże, węże, a może zegary? Odkryj radość nauki z klockami! Klocki to podstawa udanej zabawy! Wie o tym każde dziecko. Otwierają przestrzeń aktywności i kreacji. Ich wszechstronne możliwości często wykorzystuje się we wczesnej, nieformalnej edukacji matematycznej dzieci. Zabawy i zadania proponowane przez autorów tej niezwykle pomysłowej książki będą inspiracją dla każdego. Znalazły się tu zadania indywidualne i grupowe, interesujące pytania i mnóstwo propozycji wspólnej zabawy. Specjalnie dla nauczycieli autorzy przygotowali opisy celów i rozwijanych przez dziecko umiejętności matematycznych. Co można zbudować z drewnianych klocków w czterech kolorach? Jak można je pogrupować? Jak podpowiadać dziecku różne sposoby ich liczenia? Jak uczyć się szacowania, porównywania, działań matematycznych? Jak pomóc najmłodszym wypracować własne strategie rachunkowe? Sprawdź, jakie łamigłówki Twoje dziecko lubi najbardziej! Matematyka to także zabawa! [Helion, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cykl 10 scenariuszy zajęć integralnych - każdy przeznaczony do realizacji w jednym miesiącu roku szkolnego. Autorka proponuje bardzo interesujące i twórcze sytuacje dydaktyczne, których efektem mogą być książeczki opracowane przez dzieci, gry i próbki własnych opowiadań czy wierszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka zawiera sto dwadzieścia fabularyzowanych zabaw, dzięki którym można wielorako zaktywizować mięśnie rąk kilkulatków. Zabawy można wykorzystać, prowadząc zajęcia dla sześciolatków i dzieci młodszych. Nietrudno będzie zainteresować nimi także uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej. Po zaprezentowane ćwiczenia można sięgnąć również w trakcie usprawniania dzieci z deficytami rozwojowymi. Adresatami książki są przede wszystkim wychowawcy przedszkoli i nauczyciele kilku pierwszych klas szkół podstawowych. Opisany materiał ćwiczeniowy mogą jednak z powodzeniem wykorzystywać także pedagodzy specjalni oraz fizjoterapeuci, którzy usprawniają dłonie kilkulatków. [www.czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-796/799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej