Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Gry i zabawki
(121)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Książki
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(108)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(121)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(4)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andre Marc
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colletti Marco
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Deventer Oscar von
(1)
Douglas Ali
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław (ilustrator)
(1)
Friedemann Friese
(1)
Galotti Sally
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Goldsberry Ryan (ilustrator)
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Harris Robert (1957- )
(1)
Hely Claudia (1978- )
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Kalińczak Kamila (dziennikarka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobilke Victor
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kramer Warren
(1)
Krzesiak Renata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Larek Tomek
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Ling Wei-Min (1984- )
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lopez Sébastien (ilustrator)
(1)
Lula Jarek
(1)
Lyon Shanon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Dzieci
(84)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(64)
Młodzież
(58)
Dorośli
(42)
14-17 lat
(31)
0-5 lat
(17)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przedszkolaki
(1)
Temat
Podróże
(4)
Rycerze
(4)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Czarodzieje
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Ślimaki
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arytmetyka
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czołgi
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Myszki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogień
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
PRL
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Plezjozaury
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Ptaki
(1)
Pterozaury
(1)
Romek (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Stolice
(1)
Strażacy
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słowa
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Tradycja
(1)
Trening koncentracji
(1)
Tytus (postać fikcyjna)
(1)
Województwa
(1)
Wszechświat
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyzwania
(1)
Władcy
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Śpiączka
(1)
Żołnierze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11109)
Powieść
(9392)
Dokumenty dźwiękowe
(7864)
Powieść polska
(6714)
Opowiadania i nowele
(6475)
Gry planszowe
(-)
Audiobooki
(6128)
Powieść amerykańska
(5588)
Wiersze
(5539)
Kryminał
(4592)
Biografia
(4156)
Powieść obyczajowa polska
(3403)
Poradnik
(3178)
Opracowanie
(3083)
Wydawnictwa popularne
(2944)
Broszura
(2908)
Powieść angielska
(2701)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2386)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2251)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2190)
Poezja polska
(2124)
Literatura dla dzieci
(1981)
Pamiętniki i wspomnienia
(1879)
Podręcznik
(1832)
Fantastyka
(1808)
Publikacje dla dzieci
(1797)
Antologia
(1781)
Opowiadanie polskie
(1697)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Literatura polska
(1683)
Powieść historyczna
(1674)
Literatura dziecięca polska
(1660)
Publikacja bogato ilustrowana
(1637)
Pamiętniki polskie
(1533)
Materiały pomocnicze
(1530)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1465)
Romans
(1447)
Thriller
(1428)
Książki dla małych dzieci
(1379)
Powieść młodzieżowa polska
(1368)
Powieść psychologiczna
(1121)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1112)
Książka obrazkowa
(1088)
Publicystyka polska
(1076)
Przewodnik turystyczny
(1075)
Książka-zabawka
(1044)
Komiks
(1042)
Fantasy
(1017)
Literatura dla młodzieży
(999)
Powieść obyczajowa angielska
(983)
Encyklopedia
(968)
Album
(953)
Powieść francuska
(904)
Poezja dziecięca polska
(889)
Bajki i baśnie
(876)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(804)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(754)
Powieść historyczna polska
(739)
Reportaż
(695)
Powieść niemiecka
(680)
Saga rodzinna
(657)
Publikacje popularnonaukowe
(641)
Powieść sensacyjna amerykańska
(636)
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Powieść biograficzna
(610)
Dramat polski
(604)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść młodzieżowa angielska
(532)
Powieść dziecięca polska
(529)
Powieść fantastyczna amerykańska
(513)
Monografia
(458)
Literatura
(448)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(444)
Lektura z opracowaniem
(434)
Ćwiczenia i zadania
(434)
Publicystyka
(431)
Powieść kryminalna polska
(408)
Wywiad dziennikarski
(406)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(383)
Reportaż polski
(372)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(369)
Powieść kryminalna amerykańska
(366)
Powieść grozy
(344)
Horror
(342)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Powieść kryminalna angielska
(295)
Romans historyczny
(295)
Praca zbiorowa
(285)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(283)
Powieść szwedzka
(283)
Adaptacja literacka
(279)
Fotografia polska
(279)
Teatr polski
(274)
Satyra polska
(270)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
129 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tytus, Romek i A'Tomek [gra planszowa] / autor reguł gry Reiner Knizia ; ilustracje na podstawie komiksu stworzonego przez Henryka Jerzego Chmielewskiego. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko : karton, tektura, plastik, kolor ; 30 x 30 x 7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 60 min
Zawartość pudełka:plansza główna, 93 żetony komiksu, 30 kokosów, 50 debilarów, 14 orderów, 22 plansze komiksu, 5 zasłonek, pionek Papcia Chmiela
Kultowi bohaterowie teraz w grze planszowej! Każdy gracz staje się twórcą komiksu i stara się ułożyć najciekawszą historię z udziałem bohaterów, postaci, pojazdów i stworów wymyślonych przez Papcia Chmiela. Za pomocą debilarów licytuje cenne elementy komiksu (takie jak Rozalia i wannolot, Tytus i profesor Talent, karbulot i duszek) i zdobywa punkty Trapezfiks Restituta. Gra spodoba się wszystkim fanom Tytusa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-50/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits travel [Gra edukacyjna] / Reiner Knizia ; projekt graficzny Piotr Kania. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 19 x 11 x 4 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 64 klocki (po 16 w każdym kolorze: czerwonym, zu=ielonym, niebieskim, żółtym), 8 dwustronnych plansz (po 2 w każdym kolorze), 4 rampy wraz z 4 przykrywkami, 4 karty startowe (niebieskie), 16 kart podstawowych (fioletowe).,
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 30 min
Szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna. Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w "Tetrisie", jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne. FITS to międzynarodowy bestseller, zdobywca ponad 10 nagród i nominacji - w tym do prestiżowej Spiel des Jahres tytułem najlepszej gry roku w Szwecji. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-fits-p-]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 153 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja
„Pędzące żółwie” to kultowa gra familijna. Weź udział w wielkim wyścigu po przekąskę! Gra polega na doprowadzeniu swojego żółwia do sałaty. Gracze poruszają się zgodnie z kartami, które mają do dyspozycji. Podczas wyścigu często jesteśmy zmuszeni przemieszać żółwie należące do innych graczy, ale nikt nie wie jakiego koloru żółwie należą do kogo. Ta tajemnicza zasada sprawia, że gra „Pędzące żółwie” jest nie przewidywalna i zapewnia wielkie emocje! Żółwie wskakują na siebie i w ten sposób podróżują za darmo w stronę mety! Gra ma dwa warianty: prosty: dla maluchów, który polega na jak najszybszym dotarciu do celu, trudniejszy: dla rodziców gdzie trzeba wykazać się strategicznym myśleniem. Gra wprowadza młodszych graczy w świat koncentracji, skupienia i umiejętności przewidywania działań innych graczy. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-86/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 75 etonów pudełek z kartkami, pionkami i kośćmi ; 6 plansz domów; 12 plansz pojazdów ; 1 kostka ; 1 instrukcja.
Gra rodzinna
Proste zasady gry ; zróżnicowany poziom trudności ; gra wspomagająca naukę liczenia i szacowania wielkości ; 3 warianty rozgrywki.
Szukasz ciekawej gry planszowej dla Twojego dziecka? Jeśli tak, to "Planszówkowi Kurierzy" z pewnością przypadną Ci do gustu. Dzięki tej grze Twoje dziecko nie tylko miło spędzi czas na zabawie, ale również przy okazji poćwiczy swoje umiejętności matematyczne. "Planszówkowi Kurierzy" to gra planszowa przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 lat. Głównym celem gry jest dostarczenie elementów do zabawek dzieciom, które na nie czekają. Każdy z graczy (kurierów) ładuje paczki na swoje pojazdy (skuter, samolot, bryczka, łódź lub pociąg). Każdy sam decyduje, co załaduje na poszczególne pojazdy, a osoba, która poradzi sobie z załadunkiem najlepiej, wygrywa. Gra łączy ze sobą zabawę oraz naukę matematyki - uczy liczenia do 20, rzędów wielkości oraz prostych ułamków. Twoje dziecko nawet się nie zorientuje, że podczas grania w grę, jednocześnie ćwiczy swoje zdolności matematyczne. Rozgrywka jest dosyć prosta, a jej zasady łatwe do opanowania nawet przez dzieci. Dodatkowo możną w nią grać na trzy różne sposoby, dzięki czemu na pewno nie znudzi się zbyt szybko. Poszczególne elementy gry zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jej ciekawa i kolorowa grafika przyciąga wzrok. Gruba tektura wykorzystana do wykonania poszczególnych elementów sprawia, że planszówka posłuży przez długi czas. [www.taniaksiazka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-79/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 3 płytki terenu, 41 kart, 20 znaczników klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza, instrukcja oraz prezent dla graczy - 10 dodatkowych kart dostępnych TYLKO w tym dodatku.
Ilośc graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wyprawa do El Dorado.
Dodatek do najlepszej rodzinnej gry 2020 roku! Jesteście gotowi na wyprawę bogatszą o nowe przygody i zagrożenia? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. Do gry dołączony jest prezent dla graczy: zestaw dodatkowych 10 kart niedostępny nigdzie indziej! „Demony dżungli” to dodatek do gry „Wyprawa do El Dorado”, która zdobyła polską nagrodę Rodzinna Gra Roku 2020!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 222/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość dodatku Mokradła: 13 płytek terenu (mokradła, rwący nurt, przełęcze górskie, czaszki), 8 kart plemienia, 6 jaskiń, 4 świątynie, 16 artefaktów, instrukcja.
Zawartość dodatku Smoki: 4 smoki, 12 kart, 9 płytek mgły, 15 jaskiń, 12 skrzyń skarbów, instrukcja.
Zawiera 2 dodatki w jednym pudełku : Mokradła i Smoki.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
2 dodatki do gry „Wyprawa do El Dorado” (Najlepsza Gra Rodzinna 2020 roku!). Podczas wyprawy czekają na was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć! Oba dodatki składają się z aż 9 modułów, które możecie w dowolny sposób łączyć ze sobą! [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-do-el-dorado-mokradla-i-smoki-dodatki/produkt-1038388351]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 207/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 7 płytek terenu ; 2 paski terenu ; 1 płytka kończąca ; 6 blokad ; 8 pionków ; 4 plansze ekspedycji ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 1 plansza marketu ; 86 kart ekspedycji ; 36 żetonów jaskini - instrukcja Gandalf.com.pl
W grze Wyprawa do El Dorado gracze wcielają się w przywódców wypraw, którzy wyruszają na poszukiwanie legendarnej krainy złota w gęstej dżungli Ameryki Południowej. Każdy gracz gromadzi i wyposaża własny zespół, zatrudniając różnych pomocników, od zwiadowców, przez naukowców po Aborygenów. Wszyscy mają na celu jeden cel: jak najszybciej dotrzeć do złotej granicy i zdobyć dla siebie wszystkie bogactwa. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-109/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek [Gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 10 kafeli różnokształtnych, 18 żetonów małych, 60 żetonów dużych, 16 pionków, instrukcja
Światowy bestseller! „Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-51/GP (1 egz.)
Gra planszowa
CD
W koszyku
Kot w butach [gra planszowa] : gra planszowa / grafika i rysunki Renata Krzesiak, Wojciech Szwalski, adaptacja Julia Pogorzelska. - [Częstochowa] : Adamigo [2018]. - 1 gra (plansza, 4 pionki, kostka, instrukcja do gry, płyta CD z bajkami : karton, plastik, kolor ; w pudełku 3x21x33 cm + instrukcja.
(Wiek: 5+)
Liczba graczy : 2-4.
W pudełku: plansza, 4 pionki, kostka, instrukcja do gry, płyta CD z bajkami
Ta wersja Kota w butach, to bajka i niezależnie gra planszowa. Najmłodszym dzieciom można poczytać jedną z najpopularniejszych bajek. Jej bohaterów i ich przygody dzieci odnajdą powtórnie w scenariuszu atrakcyjnej gry. Zawartość pudełka: - plansza, - 4 pionki, - bajka, - kostka do gry, - instrukcja. Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 24/GP (1 egz.)
Gra planszowa
CD
W koszyku
Jaś i Małgosia [gra planszowa] : gra planszowa z przygodami Jasia i Małgosi/ grafika i rysunki Renata Krześniak, Wojciech Szwalski, pomysł gry Magdalena Kuczyńska, opracowanie i adaptacja Julia Pogorzelska. - [Częstochowa] : Adamigo [2018]. - 1 gra (plansza, 15 żetonów, 2 pionki z postaciami, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami audio.) : karton, plastik, kolor ; 3x21x33 cm.
(Wiek: 5+)
Liczba graczy : 2-4.
W pudełku: plansza, 8 żetonów, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja, płyta CD z bajkami
Gra planszowa i książeczka z bajką o tym samym tytule dla najmłodszych dzieci. Książeczkę należy przeczytać dzieciom przed rozpoczęciem gry. Poznają w ten sposób świat i bohaterów bajki, w oparciu o którą została opracowana gra. Bajka i gra w jednym, to podwójna dawka wspaniałych emocji i przeżyć dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 25/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory [gra planszowa] : bajkowi ulubieńcy / rysunki Renata Krześniak, opracowanie Antonina Kwasek. - [Częstochowa] : Adamigo [2018]. - 1 gra (80 sztuk sztywnych, lakierowanych tafelków ) : karton, kolor ; 3x21x31 cm.
(Wiek: 4+)
Liczba graczy : 2-6.
W pudełku: 80 sztuk sztywnych, lakierowanych tafelków (40 par)
Gra memory z ulubionymi bohaterami bajek. Gra rozwija pamięć, uczy koncentracji, uprzyjemnia wolne chwile i wyzwala pozytywne emocje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 21/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Ta książka przenosi graczy w fantastyczny świat bajek, do krain zamieszkanych przez czarownice, dżinny, odważne dzieci i gadające zwierzęta. Wolisz wcielić się w nie czy grać przeciwko nim? Decyzja należy do ciebie… Cokolwiek postanowisz, czeka cię świetna zabawa dzięki ośmiu grom planszowym, które znajdziesz w tej książce – najlepszym i najbardziej wciągającym ze wszystkich gier świata! Czy zanurzysz się w dżungle Mowgliego, czy w cudowna krainę Alicji? A może postanowisz zagrać. w kółko i krzyżyk z Jasiem i Małgosia lub w chińczyka z Piotrusiem Panem? [Arkady, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 79/Pok.Kier. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 4 plansze Doliny ; 4 plansze Metropolii ; 1 żeton startowy ; 50 żetonów Dolin ; 40 żetonów Dzielnic ; 80 drewnianych znaczników zasobów; 4 drewniane znaczniki Pszenicy ; 16 Monymentów ; 1 notatnik ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Czas trwania: 45 min
Jesteś Nomarchą w starożytnym Egipcie. Faraon mianował Cię przywódcą Metropolii i jej regionu. Wylewy Nilu dobiegają końca i ziemie żyznej doliny gotowe są oddać swoje bogactwa. Zbieraj zasoby, buduj dzielnice z najbardziej dochodowymi sklepami, zaopatruj je w różne towary i zdobywaj za to debeny ku chwale Faraona. Gracz, który najlepiej spożytkuje zasoby doliny Nilu, zwycięży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-76/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 6 wież, 38 kart składników, 6 tajnych kart, znacznik rundy, 2 żetony postaci (rycerz i mag), 2 karty pomocy, instrukcja.
Ilość graczy: 2
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz. Cel gry: Gracze, wcielając się w role rycerza i maga, odwiedzają wieże i gromadzą dostępne tam składniki. Gracze mogą wykorzystywać je do rzucania zaklęć, czyli wykonywania działań opisanych na wieżach. Należy obserwować poczynania przeciwnika i zgromadzić więcej niż przeciwnik składników w odpowiednich kolorach. Rozgrywka: Rozgrywka składa się z 6 rund. Podczas każdej z nich gracze wykonają po 2 tury. Rundy nieparzyste (1, 3, 5) rozpoczyna rycerz, a rundy parzyste (2, 4, 6) mag. Gracze wykonują swoje tury na zmianę, pierwsza runda przebiega więc w taki sposób: tura rycerza - tura maga - tura rycerza - tura maga.Podczas swojej tury gracz wykonuje działania w poniższej kolejności: Przejście do innej wieży. Zdobycie karty składników. Rzucenie zaklęcia. Zwycięzcą jest gracz, który zdobył w sumie więcej punktów. W przypadku remisu wygrywa gracz, który zdobył tajną kartę z księżniczką. Jeśli nadal jest remis, zwycięża gracz kontrolujący większą liczbę wież. Jeśli remis wciąż jest nierozstrzygnięty, wygrywa osoba, która zdobyła czerwoną wieżę. [Nasza Księgarnia, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 185/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opis według pudełka i instrukcji.
Na pudełku imię ilustratora: Melaine.
Na 2. stronie pudełka: Najlepsza gra dziecięca 2018 roku!
Zawartość: instrukcja, plansza, 4 pionki detektywów, 3 kostki, 1 dekoder wskazówek, 12 żetonów wskazówek, 1 figurka lisa, 16 kart podejrzanych lisów, 16 kart liska urwiska.
Zawartość według instrukcji.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-103/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [gra planszowa] / Karol Madaj. - Wyd. międzynarodowe. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ; Gdynia : Trefl, cop. 2013. - 1 pudełko (plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym ; 37x25x6 cm.
(Wiek: 12+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 60 minut.
W pudełku: plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki,broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym.
Kolejka jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego komunizmu w Polsce. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją pięcioosobową rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. W tej realistycznej grze planszowej trzeba nieźle „kombinować”, żeby zdobyć upragniony towar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 26/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [gra planszowa] / Karol Madaj. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ; Gdynia : Trefl, 2014. - 1 pudełko (plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym ; 37x25x6 cm.
(Wiek: 12+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 60 minut.
W pudełku: plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki,broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 18/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Zawartość pudełka: 48 kart do gry z archiwalnymi fot., 1 instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-8 graczy.
Czas gry: 10-15 min.
„Pamięć ’39”, oparta na zasadach popularnej gry „Memory”, wprowadza uczniów w tematykę kampanii wrześniowej 1939 r., operując archiwalnymi zdjęciami. Dołączona do gry broszura zawiera komentarz historyczny do poszczególnych fotografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 27/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak mały [gra planszowa] : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, 2016. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, kolor. ; w pudełku 3x19x19 cm + instrukcja (30, [1] s. : il. ; 10 cm).
(Wiek: 4+)
Liczba graczy: 2-8 par graczy.
Czas gry 15 min.
W pudełku; 24 karty białe, 24 karty czerwone, instrukcja.
gra Polak Mały za pomocą puzzli zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu grę można również wykorzystać do zabawy w memory w załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 28/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter [Gra planszowa] : mistrz pojedynków! / Ludovic Maublanc. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
W pudełku: plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 plastikowych podstawek, instrukcja.
Liczba graczy: 4-8
Czas gry: ok. 30 min
Na opakowaniu: Wizarding World.
Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów! Na czym to polega? Rozgrywka w Mistrza Pojedynków składa się z 8 rund. W każdej z nich będziecie próbowali odgadnąć plany pozostałych graczy i wybrać najlepszą strategię działania. Waszym celem jest zdobywanie kart nagród, które są dostępne na środku stołu. Na początku wszyscy równocześnie i w tajemnicy wybieracie, czy zagracie kartę Drętwoty czy Przejęzyczenia. Gdy wszyscy podejmą decyzję, następuje faza wyboru przeciwnika. Po odliczeniu do 3 chwytacie za swoje różdżki i wskazujecie wybraną osobę. W tym miejscu macie chwilę, by przyjrzeć się, w kogo wycelowane są różdżki i podjąć ostateczną decyzję, co do rzucania zaklęcia. Następnie znów odlicza się do 3, po czym gracze równocześnie rzucają zaklęcia. Możecie zagrać zgodnie z kartą wybraną przez siebie na początku lub, jeśli obawiacie się, że zostaniecie zaatakowani, rzucić zaklęcie Protego, które pozwoli Wam uniknąć oszołomienia, a tym samym utraty cennych punktów. Na koniec rundy gracze, którzy nie zostali oszołomieni i nie skorzystali z zaklęcia Protego kolejno dobierają nagrody z dostępnej puli. Po 8 rundach sumujemy punkty ze zdobytych kart i dodatkowych nagród, wyłaniając zwycięski dom! [https://www.taniaksiazka.pl/harry-potter-mistrz-pojedynkow-rebel-p-1708654.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=EAIaIQobChMIn9WY_rjd_gIVC6OyCh13cAOtEAQYAiABEgKP7_D_BwE]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 167/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej