Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(11)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(15)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Okuniewski Juliusz (tłumacz)
(7)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(4)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(2)
Kłodnicka Olga (pedagog)
(2)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Bala Joanna
(1)
Balzer-Martin Lynn
(1)
Baran-Furga Helena
(1)
Borkowska Maria (medycyna)
(1)
Brzuzy Grzegorz
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Cabała Monika
(1)
Delaney Tara
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Emmons Polly Godwin (1960- )
(1)
Giese-Szczap Klaudia
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Górka-Pik Natalia
(1)
Haber Elizabeth
(1)
Jerzak Marta
(1)
Jeżewska-Krasnodębska Ewa
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kendall Philip C. (nauki społeczne)
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Knapp Julie
(1)
Komender Jadwiga
(1)
Koomar Jane
(1)
Kowalczewska Joanna (tłumacz)
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kranowitz Carol Stock (wychowanie przedszkolne)
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Mikina-Pindur Jadwiga
(1)
Młynarska Iwona
(1)
Odowska-Szlachcic Bożena
(1)
Pawlak Paulina (psycholożka)
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pilch Alicja
(1)
Roberts Jacquelline (logopeda)
(1)
Sadowska Elżbieta (językoznawstwo)
(1)
Sava Deanna Iris
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Sher Barbara (1935- )
(1)
Skowrońska Emilia (tłumaczka)
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Szczęśniak Sylwia (zaburzenia lękowe)
(1)
Szklut Stacey
(1)
Szmalec Jacek (terapeuta)
(1)
Szyszka Katarzyna
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Wagh Kinga
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Williams Katrina (pediatra)
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wiśniewska Marta (pedagogika)
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Łukawska Maria (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Rodzice
(14)
Nauczyciele
(8)
Logopedzi
(6)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Pedagodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
0-5 lat
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rehabilitanci
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(26)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(8)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(8)
Dzieci
(6)
Dziecko autystyczne
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(6)
Integracja sensoryczna
(5)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(5)
Zaburzenia zachowania
(5)
Zaburzenia mowy
(4)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Mowa
(2)
Młodzież
(2)
Rozwój mowy
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Terapia zabawą
(2)
Uczenie się
(2)
Wczesna interwencja
(2)
Wspomaganie rozwoju
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia emocjonalne
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Choroby afektywne dwubiegunowe
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Grafomotoryka
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Język dziecka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Mutyzm
(1)
Nauczanie dziecka trudnego
(1)
Osobowość
(1)
Pediatria
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychoterapia młodzieży
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Schematy poznawcze
(1)
Socjoterapia
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Stosowana analiza zachowania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Zaburzenia autystyczne
(1)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Edukacja i pedagogika
(17)
Medycyna i zdrowie
(7)
Językoznawstwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Integracji Sensorycznej)
Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej. Zaburzenie to ma ogromny wpływ na zachowanie najmłodszych, którzy nie potrafią powiedzieć, dlaczego w sposób niezwykle gwałtowny reagują na bodźce, które inni po prostu lekceważą, albo czemu tak bardzo potrzebują stymulacji zupełnie obojętnej ich rówieśnikom. Nie-zgrane dziecko to poradnik dla rodziców i wychowawców, którzy podejrzewają, że ich pociecha jest na swój sposób wyjątkowa, ale nie potrafią tej wyjątkowości zdefiniować i zrozumieć. Książka ta może stanowić podręcznik dla pedagogów, psychologów i terapeutów chcących skutecznie wspomagać rozwój podopiecznych. To także lektura obowiązkowa dla nauczycieli przedszkoli i szkół, którzy, świadomi istnienia zaburzenia integracji sensorycznej, będą w stanie postawić wstępną diagnozę, skontaktować rodziców z odpowiednim specjalistą oraz dostosować otoczenie oraz metody edukacji do potrzeb nie-zgranych dzieci. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zespół psychologów, pedagogów i psychiatrów specjalizujących się w diagnozie i terapii zaburzeń wieku dziecięcego przygotował kompendium wiedzy dotyczące postępowania w środowisku szkolnym z dziećmi doświadczającymi zaburzeń: · depresyjnych (a także myśli i tendencji samobójczych) · więzi · zachowania · lękowych · obsesyjno-kompulsyjnych · odżywiania · i wielu innych. Książka zawiera także propozycje działań wspierających dzieci z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi, możliwych do przeprowadzenia w środowisku szkolnym, m.in. budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska szkolnego, zastosowanie technik uczenia sprzyjających koncentracji, psycho- i socjoterapię oraz trening umiejętności społecznych. Marta Jerzak – psycholog, psychoterapeuta, trener programu przeciwdziałania agresji, pedagog terapeuta. Zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz diagnozą i terapią zaburzeń rozwojowych u dzieci i młodzieży – ADHD, problemów z zachowaniem, specyficznych trudności szkolnych, doradztwem zawodowym itp. Prowadzi Warsztaty dla Dobrych Rodziców pomagające radzić sobie na co dzień z trudnymi zachowaniami dzieci. Od lat pracuje jako psycholog w szkole. Jest współautorką podręcznika na temat zaburzeń zachowania i sposobów postępowania z trudnymi zachowaniami dzieci na terenie szkoły. [dobreksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca prezentuje interesujące spojrzenie na kategorie dzieciństwa i młodości, ujmując je jako fenomeny stawania się człowiekiem, sytuując zaś owo stawanie się w okolicznościach rozwojowych i społecznych, kulturowych czy trudnych i niebezpiecznych, by wreszcie w zakmnięciu tomu skoncentrować się na systemie wsparcia. Taki kształt książki doskonale oddaje kierunki naukowego namysłu nad młodym pokoleniem i światami jego doznań. Fragment recenzji prof. UŚ, dr hab. Katarzyny Krasoń [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 61/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2184, C-616 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia doświadczenia terapeutów i ich różne spojrzenia na terapię w mutyzmie wybiórczym. Opisuje formy, techniki i metody pracy z dziećmi z tym zaburzeniem. Autorki wykorzystują zróżnicowane formy terapeutyczne i „szyją terapie na miarę dziecka”, a także podkreślają, że z wielu metod terapeutycznych należy stworzyć tę jedną, „własną” – indywidualną dla konkretnego dziecka z mutyzmem wybiórczym. […] Przedstawiają przypadki dzieci na różnych etapach rozwojowych: dwuletniej dziewczynki uczęszczającej do żłobka, pacjentów w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz chłopca w wieku gimnazjalnym. Ukazanie skali zaburzenia wśród dzieci jest ogromnie ważne dla logopedów, psychologów, pedagogów i rodziców. Mutyzm może bowiem pojawić się niezależnie od wieku dziecka, przeżyć, środowiska i miejsca. Publikacja prezentuje wiele unikatowych i bardzo ciekawych propozycji oddziaływań, które opierają się na szerokiej literaturze przedmiotu oraz pogłębionych przez analizę rozwiązaniach praktycznych. […] Należy czerpać jak najwięcej z wiedzy i doświadczenia specjalistów prowadzących diagnozę i terapię mutyzmu wybiórczego, którzy reprezentują różne ośrodki terapeutyczne w Polsce, co podkreśla wagę podjętej tutaj problematyki. [www.impulsoficyna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Wywołując w świadomości hasło „dzieciństwo”, budzimy z reguły obrazy pogodne, nawet szczęśliwe. Dzieci nie powinny mieć zmartwień – kłopoty przejmują dorośli. Okres dzieciństwa, w którym w naturalnym procesie uspołeczniania poznaje się wymagania otoczenia, w silnym stopniu kształtuje zręby osobowości podstawowej. Wtedy następuje pierwsze tworzenie się obrazów świata społecznego z jego radościami i smutkami. Powstają wyobrażenia o sobie i swoich możliwościach, a nawet marzenia. Wyobrażenia te są odbiciem doświadczeń dziecięcych, ich intelektualno-emocjonalnych interpretacji zdarzeń, obrazów kulturowych oraz ocen wartościujących, które słyszą i poznają. W romantycznym spojrzeniu na dzieciństwo, jakie ukazują antropolodzy kultury odnoszący je do zakładanych celów i form wychowania, jest ono dojrzewaniem do następnych okresów w życiu (Rogers, 2001, s. 202–214). To, co się w tych latach dzieje, ma budować człowieka szczęśliwego, otwartego na ludzi, chętnego zmianom świata na lepsze, twórczego. Dzieciństwo jest wprawdzie okresem uczenia się potrzebnych umiejętności w życiu dorosłym, ale zakres i formy wybierają z troską dorośli. W dużej części przypadków tak jest, ale zarazem część dzieci z bardzo wielu powodów takiego radosnego dzieciństwa nie doświadcza. Przyczyny są różne: choroby przewlekle, deficyty rozwojowe czy niepełnosprawności, ale i takie, które z tym związane są bezpośrednio i pośrednio, a nawet wynikają całkowicie z innych przyczyn. O tym jest ta książka? O emocjach dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju i zachowaniu i o smutnym czasem życiu, negatywnych, traumatycznych doświadczeniach, niezaspokojonych potrzebach, utraconych marzeniach i nadziejach, o braku rozumienia przez bliskich... [...] [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki jest kontynuacją pierwszej pt. Przyczyny zaburzeń artykulacji zlokalizowane w układzie obwodowym, wydanej w Oficynie Wydawniczej "Impuls". W obydwu publikacjach są opisane przyczyny, patomechanizmy, objawy i rodzaje zaburzeń artykulacji oraz sposoby ich ­diagnozy. Niniejsza książka składa się z pięciu części. poleca ImpulsPierwsza zawiera omówienie normy artykulacyjnej spółgłosek polskich najczęściej zaburzonych u dzieci rozpoczynających naukę szkolną. Normę wymawianiową Autorka przedstawiła w celu ustalenia podstaw teoretycznych, których jej badania dotyczą. W części drugiej zaprezentowała stan badań nad artykulacją i jej zaburzeniami, rodzaje zaburzeń artykulacyjnych, a także przyjętą terminologię i klasyfikację dotyczącą zaburzeń mowy, w tym artykulacji. W trzeciej Autorka opisała wybrane metodologiczne podstawy badań własnych nad zaburzeniami artykulacji spółgłosek u dzieci rozpoczynających naukę szkolną. Sformułowała problemy i pytania badawcze, a także hipotezy. Ponadto zaprezentowała metodę zbierania materiału badawczego i propozycję własnych narzędzi badawczych. W części czwartej przedstawiła jakościowe i ilościowe wyniki badań nad zaburzeniami artykulacji, sprawnością aparatu artykulacyjnego, funkcjami fizjologicznymi w obrębie obwodowego narządu mowy, budową nasady, a także praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia diagnozy logopedycznej w odniesieniu do tych wyników. Część piąta zawiera analizę porównawczą z uwzględnieniem rezultatów badań oraz dyskusję nad poglądami na temat zaburzeń artykulacji i jej przyczyn prezentowanych w literaturze przedmiotu. W podsumowaniu zamieszczone zostały najważniejsze wyniki badań i wnioski praktyczne dotyczące diagnozy logopedycznej. [www.impulsoficyna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju.Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności pośrednie.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 4 do 7 lat, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu pośredniego, związanych z językiem abstrakcyjnym, zabawą i zachowaniami społecznymi, a także regulacją emocjonalną i behawioralną. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 150 umiejętności średniego poziomu. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia – w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii. [https://platon.com.pl/pl/kompletny-program-terapii-saz-dla-osob-z-zaburzeniami-ze-spektrum-autyzmu-w-wieku-rozwojowym-od-4-do-7-lat/produkt-566456215]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Profilaktyka w edukacji. Zaburzenia przystosowania społecznego uczniów a potrzeby profilaktyczne. metodologia badań własnych. Profilaktyczne i terapeutyczne walory dwóch edukacyjnych programów profilaktycznych. [www.stanczyk.osdw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4990, C-373.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej publikacji Temple Grandin – wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt – opowiada o swoim dzieciństwie i problemach związanych z dorastaniem z perspektywy osoby z zaburzeniami z ASD. Doświadczenia własne autorki stanowią pretekst do przekazania Czytelnikowi rad dotyczących wychowywania dziecka z autyzmem. W książce skupiono się na sposobie myślenia osób ze spektrum oraz na problemach sensorycznych. Grandin używa prostego języka, a jej narracja nie przytłacza nadmiarem faktów naukowych. [Harmonia Universalis, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnich latach pojawiło się wiele badań na temat autyzmu i jego prawdopodobnych przyczyn oraz różnych interwencji terapeutycznych. Jednak rodzice, którzy dowiadują się o autyzmie dziecka, często mają problem, by odnaleźć się w ogromie wiedzy, i skarżą się, że trudno im dotrzeć do aktualnych i wiarygodnych źródeł informacji. Autorki książki rzeczowo odpowiadają na pytania, z którymi zetknęły się podczas wieloletniej pracy z osobami z autyzmem i ich rodzinami. W przystępny sposób omawiają diagnozę oraz zachowania, które mogą się pojawić na kolejnych etapach rozwojowych, a także przedstawiają najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie z problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej