Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(48)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Targalski Jan (1942- )
(2)
Zawadzki Aleksander (1970- )
(2)
Alama Karolina
(1)
Armendariz de Aghion Beatriz (ekonomista)
(1)
Bangs David H
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bieda Roman
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Cendrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dietl Marek (1977- )
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Huterska Agnieszka (1977- )
(1)
Hydzik Paweł
(1)
Johnson Ron
(1)
Kamińska Agata (prawo)
(1)
Karwala Damian
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kozłecka Barbara
(1)
Kubera Paulina
(1)
Kulawczuk Przemysław (1961- )
(1)
Lisowska Renata (ekonomistka)
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Marek Beata
(1)
Maruta Marcin
(1)
Matejun Marek
(1)
Misiąg Franciszek (1938- )
(1)
Morduch Jonathan
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Osowska Krystyna
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Reed Jon (1971- )
(1)
Rojek Katarzyna (tłumacz)
(1)
Ropęga Jarosław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Saczek Andrzej
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Simon Hermann (1949- )
(1)
Sivers Derek
(1)
Sobolewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczypa Piotr (ekonomia)
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szramowski Dawid Adam
(1)
Szukalski Stanisław (ekonomia)
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Trzebiatowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Voss Grażyna
(1)
Walawender Paweł
(1)
Walicka Monika
(1)
West James
(1)
Wieczorek Monika (radca prawny)
(1)
Wielisiej Marcin
(1)
Witkowska-Nowakowska Katarzyna
(1)
Więckowska Mariola
(1)
Wodnicka Monika
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Finansiści
(2)
Księgowi
(2)
Studenci finansów i rachunkowości
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(46)
Innowacje
(6)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Zarządzanie
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunkowość
(2)
Sukces
(2)
Analiza finansowa
(1)
Badanie przedsiębiorczości
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Biznesplan
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekonomia
(1)
Faktoring
(1)
Finansowanie
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kadry
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele biznesowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkcja
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przesiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rachunkowość przedsiębiorstw
(1)
Rachunkowość w zadaniach i ćwiczeniach
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Siła robocza
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spółki
(1)
Start-up
(1)
Unia Europejska
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zintegrowany system informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Województwo podkarpackie (1999-)
(2)
Małopolskie, województwo
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Podręcznik akademicki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszcze­gólnych urzędach zobowiązanych do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawo­dawstwem i obowiązującymi normami. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnależć można także wartościowe porady eksperta z dziedziny księgowości, który wyjaśnia najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń z Urzędem Skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Spo­łecznych. W poradniku odnajdziesz odpowiedzi na następujące pytania: - Jaki rodzaj działalności wybrać by nowotworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści a nie straty? - Jakie czynności należy wykonać by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? - Jakie druki i jak należy wypełnić by dokonać rejestracji firmy? - Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorce, który zakłada działalność gospodarczą? - Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? - Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? - Jak i gdzie odnależć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? - Jaką formę opodatkowania nalepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? - Jak wypełniać dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w Urzędzie Skarbowym? - Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie Twoje - jako pracodawcy - obowiązki? - Jak rozliczać sie z ZUS-em, kto i kiedy? - Co lepiej wybrać w ramach finansowania naszej działalności: kredyt czy leasing? - Jak sporządzić biznesplan? - Jakich błędów uniknąć przy planowaniu przedsięwzięć? - W jaki sposób można prowadzić działalność przez Internet? - Kiedy należy uzyskać koncesję, licencję czy zezwolenie by prowadzić przedsiębiorstwo? Te i wiele innych pytań oraz odpowiedzi odnajdą Państwo w oferowanym przedwodniku. Życzymy udanego korzystania. [cedewu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono wypracowanie stanowiska przedsiebiorców wobec problemów związanych ze zbliżającą się akcesją do UE na przykładach badań preferencji tej grupy firm. Autorzy mają nadzieję, że wyniki tych badań czyli poznanie preferencji przedsiebiorców wobec polityki gospodarczej w okresie przedakcesyjnym jak również ich sugestie odnośnie sposobu prowadzenia negocjacji, pozwoli na uwzględnienie oczekiwań małych i średnich firm w trakcie przygotowań do akcesji. Efektywna kombinacja zaangażowania władz publicznych jak i samych małych i średnich przedsiębiorstw może spowodować, iż proces dostosowawczy będzie przebiegał bez zakłóceń i po wstąpieniu do UE Polska będzie równym partnerem dla UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: - Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? - Co to jest marketing internetowy? - Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? - Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? - Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? - Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci? [www.24.naukowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie?[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy. Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem tej książki jest ocena możliwości wykorzystania faktoringu jako jednej z form krótkoterminowego finansowania bieżącej działalności przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach polskich. W publikacji omówiono m.in.: genezę, funkcje i rodzaje faktoringu; przepisy prawne i rozwiązania księgowe dotyczące faktoringu; ekonomiczny i podatkowy aspekt faktoringu; ofertę instytucji zajmujących się usługami faktoringowymi w Polsce. Publikacja jest skierowana do przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad zastosowaniem faktoringu we własnych firmach, do pracowników firm faktoringowych i leasingowych, a także do studentów finansów i bankowości. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-936, C-658 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża krajowe i wspólnotowe regulacje dotyczące warunków, (ograniczeń) udzielania pomocy inwestycyjnej ze środków publicznych dla przedsiębiorców na terenie Unii Europejskiej. Uwzględnia reformę zasad udzielania pomocy publicznej przeprowadzonej w okresie 2005-2009. Prezentuje logikę interwencji z unijnych funduszy strukturalnych. Zawiera zestawienie zmian - porównanie dwóch perspektyw finansowych: 2000-2006 i 2007-2013, ich ocenę, a także wskazuje na ich wpływ na realizację projektów finansowanych z funduszy strukturalnych. Pokazuje na konkretnych przykładach jak prawodawstwo w dziedzinie pomocy publicznej ämodyfikujeö zasady ogólne wdrażania funduszy strukturalnych, a następnie przekłada omówione zasady na praktyczne konsekwencje, wskazuje zatem z czym powinien liczyć się przedsiębiorca sięgając po środki unijne. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy omawiają zasady pomocy publicznej dla małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, z uwzględnieniem sektora MSP w Polsce i stanu pomocy publicznej w naszym kraju. Rozważania zostały poparte wynikami badań na temat postrzegania pomocy publicznej przez polskie małe i średnie firmy. Na zakończenie wskazano kierunki wpływu tej pomocy na warunki funkcjonowania sektora MSP w Polsce. [www.poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość małych firm. Tom 2. Zbiór zadań jest uzupełnieniem Rachunkowości małych firm. Tom 1. Podręcznika tego samego autora. Obie pozycje adresowane są do studentów kierunku finanse i rachunkowość oraz osób zawodowo związanych z finansami i rachunkowością sektora małych i średnich przedsiębiorstw, chcących podnieść swoje kwalifikacje. Układ materiału jest zgodny ze strukturą podręcznika. Każdy z rozdziałów składa się z dwóch części: pytań testowych oraz zadań do rozwiązania. Na końcu opracowania w formie syntetycznej tabeli zawarto odpowiedzi do poszczególnych pytań i większości zadań. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono podstawowe założenia, kierunki i instrumenty wspomagania oraz źródła finansowania rozwoju współczesnych małych i średnich przedsiębiorstw. Praca składa się z czterech części, które dotyczą: determinantów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej; założeń i wytycznych dla programów wspierania firm sektora MSP; wykorzystania instrumentów wspomagania rozwoju w praktyce gospodarczej małych i średnich przedsiębiorstw; zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju firm sektora MSP. Publikacja kierowana jest do studentów i pracowników naukowych zajmujących się przedsiębiorczością oraz zarządzaniem rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych – przedsiębiorców i menedżerów z firm sektora MSP, a także decydentów i pracowników instytucji otoczenia małego i średniego biznesu odpowiedzialnych za opracowywanie założeń i wdrażanie programów wspomagania tej kategorii przedsiębiorstw. [poschodkach.osdw.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rosnące znaczenie outsourcingu jako metody prowadzącej do podniesienia konkurencyjności przedsiębiorstwa skłania do poszukiwania skutecznych metod oceny efektywności przedsięwzięć outsourcingowych. Przedsiębiorca decydujący się na ten krok powinien mieć podstawę do tego w postaci skwantyfikowanej oceny przedsięwzięcia. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców sektora MSP, którzy rozważają outsourcing, a także do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. [www.ksiegarnia.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest pokazanie analizy finansowej jako narzędzia wykorzystywanego do oceny sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych o różnej wielkości. Autorki pokazują, jak można stworzyć zestaw odpowiednio dobranych wskaźników pomocnych w jej przeprowadzeniu w zależności od posiadanych informacji. Autorki zwracają uwagę na aktualne rozwiązania prawne w zakresie sprawozdawczości finansowej, które porządkują i wprowadzają pewne obowiązki prezentacji danych finansowych, także dla mikroprzedsiębiorstw. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia skupia się na zagadnieniach określenia optymalnego kształtu i struktury sektora funduszy pożyczkowych oraz na ustaleniu zakresu wpływu instytucji prowadzących fundusze pożyczkowe na rozwój mikro i małych przedsiębiorstw. Autorzy starają się w praktyczny sposób wskazać jak należy prowadzić pomiar rozwoju mikro i małych firm wobec potrzeby kreowania nowych modeli biznesowych. W książce zaprezentowano syntetyczną miarę zintegrowanego rozwoju jako narzędzie wspierające wykorzystanie funduszy pożyczkowych. Opracowano praktyczne narzędzia i scenariusze współpracy mikro i małych przedsiębiorstw z instytucjami prowadzącymi fundusze pożyczkowe, mające na celu podwyższenie jakości współpracy oraz zwiększenie absorpcji środków pożyczkowych. Publikacja może również stanowić źródło informacji dla małych, mikro i średnich przedsiębiorstw poszukujących środków finansowych na działalność gospodarczą, również w bieżącym czasie wyhamowania czy „lockdownu” gospodarki.[Difin, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej