Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Autor
Adamik Anna Iwona
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Kozielski Robert
(1)
Leszczewska Krystyna (ekonomia)
(1)
Muehlhausen Jim (biznesmen)
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Usarzewicz Wojciech (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3525)
Przyjaźń
(2381)
II wojna światowa (1939-1945)
(2110)
Rodzina
(2101)
Miłość
(1856)
Model biznesowy
(-)
Tajemnica
(1699)
Zwierzęta
(1359)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Śledztwo i dochodzenie
(1243)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1020)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(916)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(857)
Dziewczęta
(855)
Magia
(846)
Życie codzienne
(793)
Psy
(720)
Sekrety rodzinne
(718)
Uczniowie
(709)
Małżeństwo
(700)
Policjanci
(697)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(659)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(601)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(556)
Osoby zaginione
(554)
Wakacje
(502)
Relacja romantyczna
(488)
Wybory życiowe
(482)
Koty
(469)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(451)
Kultura
(446)
Chłopcy
(444)
Arystokracja
(433)
Matki i córki
(423)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przestępczość zorganizowana
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Dziennikarze
(341)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(336)
Wsie
(335)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Seryjni zabójcy
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(295)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(272)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(262)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Las
(245)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Sieroty
(234)
Wychowanie
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie (GK Redan SA, questus, questuspoint), jako doradca (mBank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP. „Książka Roberta Kozielskiego, choć inspirowana historią mBanku, daleko wykracza poza ten temat, przedstawiając czytelnikowi paradygmaty firmy XXI wieku. Kto nie chce pozostać w tyle, niech ją przeczyta”. Prof. dr hab. Andrzej Blikle, A. Blikle „Czterolistna koniczyna, która stanowi symbol nowego paradygmatu w biznesie, jest zarazem drogowskazem dla praktyków. Książka inspiruje do poszukiwania niekonwencjonalnych rozwiązań problemów biznesowych. Liczne przykłady nie tylko ilustrują przyjęte tezy, ale czynią jej lekturę przyjemną, a niekiedy frapującą”. Prof. dr hab. Czesław Sikorski, Uniwersytet Łódzki „Teza, że świat się zmienia, jest truizmem. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo i ja k szybko zmienia się świat biznesu. Przecież zawsze organizowano produkcję czy handel. Nic więc, zasadniczo, się nie zmieniło. Książka Roberta Kozielskiego pokazuje, że... zmieniło się niemal wszystko. Nie wiem, czy autor zdoła przekonać czytelników, że dziś sens ma jedynie »pełna, spójna koncepcja prowadzenia biznesu, w której zarządza się nie ludźmi i materiałami, ale wiedzą, rynkami i procesami«. (Ludzi trudno jest bowiem przekonać do rewolucji). Mam wszakże nadzieję, że przynajmniej zachęci ich do refleksji”. Prof. dr hab. Dariusz Doliński, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu „Książka jest źródłem nieocenionej wiedzy dla każdego ambitnego menedżera, który stara się wyjść poza utarte schematy myślenia i działania. Autor, który oprócz kariery akademickiej ma za sobą wiele doświadczeń biznesowych, prezentuje najważniejsze wyzwania biznesu przyszłości. Nowy paradygmat biznesu jest naszą rzeczywistością. Ci, którzy to zrozumieją i przyjmą jako własny sposób działania, mają szansę na sukces. Książka doskonale to ilustruje”. Sławomir Lachowski, twórca mBanku i Multibanku „Od wielu lat poszukujemy odpowiedzi na pytanie, jak odnieść sukces w biznesie. Książka Roberta Kozielskiego wpisuje się w nurt tych poszukiwań. Autor przedstawia w niej oryginalną koncepcję czterolistnej koniczyny, tworzącą nowy paradygmat biznesu. Każdy menedżer, który szuka odpowiedzi na pytanie o źródła sukcesu, powinien przeczytać tę książkę”. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, prof. Uniwersytetu Warszawskiego [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwa rodzinne : specyfika modeli biznesu / Krystyna Leszczewska. - Warszawa : Difin, 2016. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
W pracy autorka dokonała analizy i oceny modelu biznesu jako narzędzia, za pomocą którego można scharakteryzować sposób funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych i uchwycić specyfikę tych podmiotów wynikającą ze współistnienia systemu rodziny i systemu przedsiębiorstwa. Na podstawie studiów literatury przedmiotu przedstawiono stan badań światowych i polskich z zakresu przedsiębiorczości rodzinnej i tematyki dotyczącej modeli biznesu, wskazano najczęściej podejmowane tematy badawcze. Przedstawiono specyfikę przedsiębiorstw rodzinnych w stosunku do firm nierodzinnych i sposoby zachowań rynkowych firm rodzinnych. Przeanalizowano wpływ więzi rodzinnych na funkcjonowanie family business. Scharakteryzowano model biznesu w kontekście wykorzystania tego narzędzia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych (ilościowych i jakościowych) zrealizowanych na ogólnopolskiej próbie firm rodzinnych. W podsumowaniu sformułowano wnioski z przeprowadzonych badań, zaproponowano własną autorską koncepcję modelu biznesu i elementów tworzących model biznesu oraz typologię modeli biznesu firm rodzinnych. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
U góry okładki: W prostocie tkwi siła.
Modele biznesowe dla bystrzaków: Stwórz solidny model biznesowy Wprowadź innowacje do modelu Opanuj techniki kształtowania modeli biznesowych Modele biznesowe? Łatwizna "Modele biznesowe dla bystrzaków" pomogą Ci napisać solidny model biznesowy, dzięki któremu zdefiniujesz cele swojej firmy i wzmocnisz jej atrakcyjność w oczach klientów. Odkryjesz, jak stworzyć propozycję wartości, zdefiniować segment rynku, zidentyfikować miejsce swojej firmy w łańcuchu wartości, opracować sposoby na generowanie przychodów, zidentyfikować konkurentów, rozwinąć konkurencyjną strategię i wiele więcej. W książce: Recepta na sukces modelu biznesowego Narzędzia do projektowania modeli biznesowych Techniki budujące rentowne modele przychodów Waga i znaczenie trwałości przewagi konkurencyjnej Sposoby na wprowadzanie innowacji oraz unikanie pułapek Dlaczego wszystkie modele biznesowe w końcu erodują Wiele przykładów z życia prawdziwych firm [www.livro.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej