Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(30)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Proza
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(3)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(4)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Autor
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(3)
Kozikowska Monika
(3)
Król Anna (1979- )
(3)
Płaszewska Bożena
(3)
Rosołek Karolina (ilustratorka)
(3)
Brown Dan (1964- )
(2)
Brown Dan (1964- ). Robert Langdon
(2)
Cichawa Paweł (tłumacz)
(2)
Alpert Mark (1961- )
(1)
Babicz Katarzyna
(1)
Burstein Dan
(1)
Cichowicz Stanisław (1939-2000)
(1)
Cobb Matthew
(1)
Cox Simon (1966- )
(1)
Czekański Marek (1948- )
(1)
Guiraud Pierre (1912-1983)
(1)
James Peter (1948- )
(1)
Jaszczurowska Maria (1980- )
(1)
Jurkowski Marian (1929-2005)
(1)
Kahn David (1930- )
(1)
Kołodziejczyk Barbara
(1)
Lamża Zuzanna (tłumaczka)
(1)
Lipszyc Paweł (tłumacz)
(1)
Lucas Yvette
(1)
Malska Tamara
(1)
Petzold Charles (1953- )
(1)
Plomin Robert (1948- )
(1)
Pluta Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Podleśna Małgorzata
(1)
Ramakrishnan Venkatraman (1952-)
(1)
Rozenek Jacek (1969- )
(1)
Sawka Krzysztof (tłumacz)
(1)
Shanahan Catherine
(1)
Shanahan Luke
(1)
Skierski Robert
(1)
Stokłosa Bożenna (tłumaczka)
(1)
Strycharz Grzegorz
(1)
Tuz Adam (tłumacz)
(1)
Wakar Krzysztof
(1)
Świć Anna (literatura dla dzieci)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(6)
6-8 lat
(5)
Dzieci
(5)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
9-13 lat
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 4.
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kody
(17)
Kod genetyczny
(5)
DNA (kwas)
(4)
Kody pocztowe
(4)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Programowanie matematyczne
(3)
Brown, Dan (1964- )
(2)
Kody QR
(2)
Nazwy miejscowe polskie
(2)
Robert Langdon (postać fikcyjna)
(2)
Rysowanie
(2)
Semiotyka
(2)
Symbolika biblijna
(2)
Szyfry
(2)
Agenci FBI
(1)
Automatyzacja
(1)
Badania naukowe
(1)
Bliźnięta
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Deszyfracja
(1)
Drogi
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Einstein, Albert (1879-1955)
(1)
Estetyka
(1)
Fizyka
(1)
Genetyka
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Genom
(1)
Genotoksyczność
(1)
Inżynieria genetyczna
(1)
Jakość żywności
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Języki sztuczne
(1)
Komputery
(1)
Komórki macierzyste
(1)
Kryptologia
(1)
Minecraft (gra komputerowa)
(1)
Nauka
(1)
Osobowość
(1)
Poczta
(1)
Podział administracyjny
(1)
Pościg
(1)
Psychologia genetyczna
(1)
Szpiegostwo
(1)
Tajne organizacje
(1)
Tematy i motywy
(1)
Układ cyfrowy
(1)
Wpływ na zdrowie ludzi
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Zabawa
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Żywność prozdrowotna
(1)
Temat: dzieło
Kod da Vinci
(2)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Bieszczadzki Park Narodowy (obszar)
(1)
Bilbao (Hiszpania)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Karkonosze (góry)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Ojcowski Park Narodowy (obszar)
(1)
Pieniny (góry)
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Wdzydzki Park Krajobrazowy
(1)
Wielkopolski Park Narodowy (obszar)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(9)
Opracowanie
(5)
Powieść
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(3)
Broszura
(2)
Atlas drogowy
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książka adresowa
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Mapa administracyjna
(1)
Mapa turystyczna
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Spisy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Matematyka
(4)
Biologia
(3)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Chemia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3624/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3624/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiologia / Pierre Guiraud ; tł. [z fr.] Stanisław Cichowicz. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1974. - 126, [2] s. : il., tab. ; 20 cm.
(Omega : biblioteka wiedzy współczesnej ; 270.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 811.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka kodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Problemów ; 246)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-62 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 004 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(Tajemnice Kodowania)
Książki z serii "Tajemnice kodowania" to pozycje, które znakomicie uzupełniają bazę materiałową każdego nowoczesnego nauczyciela. Przeznaczone są do pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, ale nadają się również dla starszych uczniów. Zawierają szereg ćwiczeń, które pozwalają doskonalić myślenie algorytmiczne i umiejętność rozwiązywania problemów. Uczą mądrego korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK). Można je stosować w czasie lekcji, jako wzbogacenie i uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego, jak i podczas zajęć dodatkowych oraz zabaw. "Jak mówią same autorki, współczesna edukacja wiąże się z koniecznością wdrażania nowoczesnych technologii, których nie należy się bać. Praca z tabletem czy telefonem z zainstalowaną odpowiednią aplikacją skanującą kody jest dodatkowym atutem »Tajemnic kodowania«. Książki te z pewnością pozwolą dzieciom, rodzicom, opiekunom i nauczycielom oswoić się z nowinkami TIK." mgr Anna Filek, nauczyciel dyplomowany edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej [Skrzat, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O/Dz.W.- 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład: Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - IX, [1], 425, [1] strona : ilustracje, portrety ; 24 cm.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. Na stronie 4. okładki: Microsoft Press.
Mało kto się zastanawia, jak działa komputer. Jeśli ktoś chce pisać aplikacje, najczęściej wybiera sobie język programowania i koduje, jednak bez zagłębiania się w niuanse pojedynczych bitów pamięci. Tymczasem tajemniczy świat komputerów warto poznać nieco lepiej. Zrozumienie zasad działania procesora ułatwia pisanie wysoce efektywnego kodu. A nawet zwykły użytkownik powinien rozumieć różnicę między pamięcią operacyjną a masową, znać podstawy działania sieci i internetu czy też mieć choćby pobieżną wiedzę z zakresu grafiki komputerowej. To drugie, gruntownie przejrzane i starannie uzupełnione wydanie fascynującej opowieści o tajemnym życiu toczącym się wewnątrz komputerów i innych inteligentnych urządzeń. Pozwala zdobyć wiedzę o rzeczywistych mechanizmach działania komputerów osobistych, multimediów cyfrowych i internetu. Opowiada też o historii poszczególnych wynalazków i przystępnie wyjaśnia wiele pojęć, które warto przyswoić. W tym wydaniu szczególnie pieczołowicie opisano wewnętrzny świat procesorów, decydujących o działaniu komputerów i innych urządzeń. Co najważniejsze: lektura nie wymaga wiedzy technicznej, a opisy i wyjaśnienia są zrozumiałe i angażujące.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : kodowanie krok po kroku / [Katarzyna Pluta]. - Warszawa : BoNoBo, copyright 2023. - 71, [1] strona : ilustracje ; 22x23 cm.
Dzieci poznają kodowanie obrazków już w przedszkolu. Maluchy odczytują podane współrzędne, następnie odnajdują na planszy odpowiednie kratki i malują je określonym kolorem. Wszystkie zamalowane kwadraty tworzą pikselowy rysunek. Jest to przyjemna zabawa o charakterze edukacyjnym: • uczy spostrzegawczości, logicznego myślenia, umiejętności przewidywania i wnioskowania, • rozwija pamięć i koncentrację, • ćwiczy orientację przestrzenną, w tym zdolność do odczytywania map, • mobilizuje dziecko do efektywnego uczenia się i kontrolowania swojej pracy, • uczy rozpoznawania kolorów i figur geometrycznych, • utrwala obraz cyfr, liczb i liter oraz wspomaga naukę czytania i liczenia. Wszystkie rysunki są inspirowane popularną grą komputerową Minecraft. [Wydawnictwo RM, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. M-74 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej