Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(114)
Forma i typ
Książki
(110)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(16)
Publikacje naukowe
(11)
Proza
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(84)
dostępne
(55)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(37)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(11)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(8)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(74)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(4)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(10)
Autor
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(5)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Hofman Iwona (1960- )
(4)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(4)
Ogonowska Agnieszka
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Bauer Zbigniew (1952- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Hopfinger Maryla (1942- )
(2)
Jung Bohdan (1953- )
(2)
Kania Dorota (1964- )
(2)
Korwin-Piotrowska Karolina (1971- )
(2)
Marosz Maciej (1953- )
(2)
Meller Marcin (1968- )
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Spitzer Manfred (1958- )
(2)
Targalski Jerzy (1952-2021)
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Aouil Bassam (1962- )
(1)
Babecki Miłosz
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartoszcze Roman (1960-2004)
(1)
Barwińska-Małajowicz Anna
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bogucka-Eisler Alina Hanna (tłumaczka)
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Briggs Matt
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Concejo Joanna (1971- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czubaszek Maria (1939-2016)
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Drzycimski Andrzej (1942- )
(1)
Durczok Kamil (1968-2021)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek (1959- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajda Janusz (1933- )
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Godlewska Ewa (politolożka)
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumaczka)
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Hołownia Szymon (1976- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hudzik Jan Paweł (1960- )
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Jewkes Yvonne (1966- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaleta Jolanta (pisarka)
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kocój Ewa
(1)
Koman Dorota (1961- )
(1)
Konieczny Jacek (tłumacz)
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota (1978- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kosior Filip (1992- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krause-Kjær Niels (1963- )
(1)
Krawczyk Ewa (medycyna)
(1)
Krzemień-Ojak Krystyna (1932- )
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kunczik Michael
(1)
Kurek Bartosz (dziennikarz)
(1)
Laberschek Marcin (1978- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Lis Agnieszka (pisarka)
(1)
Lis Tomasz (1966- )
(1)
Magiera Ewa (tłumaczka)
(1)
Maigret Éric
(1)
Malina Alicja (psychologia)
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Markiewicz Janusz (redaktor)
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(114)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Literatura duńska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(111)
Komunikacja społeczna
(19)
Dziennikarze
(11)
Dziennikarstwo
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Edukacja medialna
(6)
Internet
(6)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Reklama
(4)
Telewizja
(4)
Etyka dziennikarska
(3)
Lis, Tomasz (1966- )
(3)
Media społecznościowe
(3)
Multimedia
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Polityka medialna
(3)
Propaganda
(3)
Regionalne środki masowego przekazu
(3)
Socjologia internetu
(3)
Baczyński, Jerzy (1950- )
(2)
Celebryci
(2)
Cywilizacja
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Fonoholizm
(2)
Globalizacja
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing
(2)
Media publiczne
(2)
Michnik, Adam (1946- )
(2)
Olejnik, Monika (1956- )
(2)
Paradowska, Janina (1942-2016)
(2)
Politycy
(2)
Polityka
(2)
Polityka wewnętrzna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Przestępczość
(2)
Smartfony
(2)
Socjologia
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Wpływ na zdrowie ludzi
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Andragogika
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artyści
(1)
Artyści kabaretowi polscy
(1)
Artyści polscy
(1)
Autyzm
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Czubaszek, Maria (1939-2016)
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dowód sądowy
(1)
Drukarstwo
(1)
Durczok, Kamil (1968-2021)
(1)
Działanie uboczne leków
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Dziennikarze polscy
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Ekonomia informacji
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Fake news
(1)
Filozofia kultury
(1)
Filozofia współczesna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hołownia, Szymon (1976- )
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instynkty
(1)
Jakość życia
(1)
Kaleta, Jolanta (pisarka)
(1)
Katolicyzm
(1)
Kobieta
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja i kultura
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Korespondenci zagraniczni
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Kłamstwo
(1)
Lewica (politologia)
(1)
McLuhan, Herbert Marshall (1911-1980)
(1)
Meller, Marcin (1968- )
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Ministerstwo
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Temat: dzieło
Interwencja (program telewizyjny)
(1)
Uwaga (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(23)
1989-2000
(13)
1801-1900
(3)
1945-1989
(3)
1989-
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Brzeg Dolny (woj. dolnośląskie, pow. wołowski, gm. Brzeg Dolny)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Europa (część wschodnia)
(1)
Europa Środkowa
(1)
Hiszpania
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy (część wschodnia)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(19)
Materiały konferencyjne
(6)
Opracowanie
(6)
Publicystyka
(5)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Publicystyka polska
(4)
Antologia
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Kryminał
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść
(2)
Wywiad
(2)
Autobiografia
(1)
Debata
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gazeta polska
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Monografia
(1)
Muzyka
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Reportaż polski
(1)
Serial filmowy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Historia
(9)
Kultura i sztuka
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-120, C-070 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patriotyzm jest teraz, w pierwszym dwudziestoleciu XXI wieku, jednym z najbardziej gorących i niejednoznacznych tematów polskiego życia publicznego. Mówią o nim wszyscy, ale nie jednym głosem. Autorka postanowiła obraz patriotyzmu w wybranych polskich dyskursach uczynić tematem swojej analizy i podjąć próbę odpowiedzi na pytanie o istotę polskiego patriotyzmu. Udało się jej pisać o patriotyzmie zupełnie bezstronnie, co nie jest łatwym zadaniem – zaznaczył prof. Kazimierz Ożóg – recenzent niniejszej publikacji. [www.matras.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-050+070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych: - ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych; - przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych; - omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców; - podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania; - wskazuje, jak planować kampanię w mediach. [www.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera katalog mediów katolickich w Polsce.
Chociaż w naukowych opracowaniach z zakresu mediów w Polsce poświęcono sporo miejsca na analizę katolickich środków przekazu, problematyka ich struktury oraz jej roli w systemie medialnym nie była podejmowana. Tymczasem okres dwudziestu pięciu lat od rozpoczęcia transformacji ustrojowej wyraźnie wskazuje, że specyfika mediów katolickich sprowadza się nie tylko do ich zawartości i własnej doktryny, lecz również specyficznej struktury. [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Tzw. seria z kostką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-14384, W-008 (2 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI wieku ; 28)
Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych „tradycyjnych”, systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność. Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Niesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne. Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości społeczno-politycznej wiązało się z przemianami, które dotknęły każdą sferę życia (...). Powyższe wnioskowanie nie tylko prezentuje determinanty manipulacji medialnej, ale również przedstawia warunki działania systemu medialnego, a w jego ramach szeregu instytucji (...). [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekład Piotr Włodyga. - Kraków : WAM, 2007. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje? Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów? Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy? Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć. Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu. [merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 r., oraz konferencja zorganizaowana przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu "Warszawskie dni medialne", w dniach 9-10 maja 2012 r.
Inspiracją do przygotowania niniejszego zbioru artykułów naukowych były ważne wydarzenia sportowe 2012 roku: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w Polsce i na Ukrainie oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Jest to również owoc wspólnej konferencji zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa w ramach corocznego cyklu `Warszawskie Dni Medialne`, w dniach 9-10 maja 2012 roku.Problematyka podjęta w pracy dotyczy jednak kwestii bardziej ogólnych, znacznie przekraczających zagadnienia wiążące się z piłką nożną czy ideą olimpizmu. Wielość i różnorodność dyscyplin sportowych, a także rozmaitość tematów łączących świat sportu i mediów wymagały pogłębionej refleksji naukowej. Ogromne znaczenie sportu w kulturze popularnej nie byłoby przecież możliwe bez udziału mediów, za pośrednictwem których miliony kibiców mogą uczestniczyć w meczach, turniejach i rozgrywkach. Wybitni sportowcy stają się gwiazdami mediów i dzięki nim zyskują ogromną popularność. W dzisiejszych czasach trudno więc sobie wyobrazić sport bez mediów, i media bez sportu. [www.ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Książka Media i przestępczość w przystępny sposób wprowadza w problematykę zależności między środkami masowego przekazu a przestępczością. Do głównych kwestii poruszonych w tym opracowaniu należą: Ľsposób relacjonowania przestępczości w mediach, Ľprzedstawianie dzieci i kobiet jako ofiary i przestępców, Ľpanika moralna dotycząca pedofilów, Ľwspółpraca mediów i policji, Ľprogramy kryminalne typu reality, Ľnadzór i kontrola społeczna, Ľnowe media. [www.wuj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W XXI wieku informatyka i cyfryzacja objęły wszystkie dziedziny życia na świecie. Komputery, internet, telefony komórkowe opanowały nie tylko matematykę i informatykę, ale też inne nauki. Nastąpił ogromny postęp technologiczny w gromadzeniu, opracowywaniu i popularyzowaniu informacji i wiedzy. Nie ma już chyba dziedziny nauki, ekonomii czy gospodarki, która nie stosuje dzisiaj nowych technologii komunikowania się w cyberprzestrzeni. W 2011 roku było w Polsce więcej telefonów komórkowych niż mieszkańców (wiele osób posiadało więcej niż jedną komórkę). Dzisiaj nikt sobie nie wyobraża codziennego funkcjonowania (w szkole, na uczelni, w pracy, rodzinie i w wielu innych sytuacjach) bez telefonu komórkowego. Jest on potrzebny, a nawet niezbędny w sytuacjach zwyczajnych, codziennych, ale też w sytuacjach ratujących życie. Jednak internet i telefony komórkowe stwarzają również zagrożenia dla ludzi: techniczne, np. gdy wyczerpie się bateria w telefonie komórkowym, a nie mamy ładowarki, ale też społeczne (konflikty). Bardzo niebezpieczne są zachowania nieetyczne - agresja elektroniczna (jest już 20 jej odmian), i niemoralne w cyberprzestrzeni, a nawet czyny o charakterze przestępczym, np. stalking, lobbing, szantaż emocjonalny, sexting. Myślą przewodnią prezentowanej książki jest pogląd, że świata realnego (codziennego) nie można zastąpić światem wirtualnym w internecie czy telefonie komórkowym. Nomofobia (z ang. no mobile phone phobia), czyli lęk przed odcięciem od telefonu, staje się zjawiskiem powszechnym. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka stanowi zbiór tekstów poświęconych szeroko pojętej problematyce funkcjonowania człowieka we współczesnym świecie. Autorzy, reprezentanci różnych dyscyplin nauki, postanowili przyjrzeć się bliżej kontekstom, w jakich zachodzą. Cykl monografii, których ta książka stanowi część, składa się z artykułów psychologów, socjologów, pedagogów, prawników, lekarzy. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, czy wobec przemian społeczno-ekonomicznych, politycznych i obyczajowych, jakie mają miejsce w ostatnich latach – zdrowy i stabilny rozwój współczesnego człowieka – jest zagrożony. Zgodnie z wynikami badań, przeciętny młody Polak to osoba dobrze wykształcona, ambitna i dobrze przygotowana do przemian społecznych. Na pierwszym miejscu wśród swoich potrzeb stawia wolność, podkreśla poczucie autonomii, tolerancji wobec różnych form życia. Obecna sytuacja społeczna stanowi dla niego zarazem lepszy w stosunku do ubiegłych pokoleń kontekst rozwojowy, jak i źródło niepewności. Wyróżnia się sześć poziomów kontekstu rozwojowego: intraindywidualny, interindywidualny, rodzinny, towarzyski, społeczno-kulturowy i historyczny. Wszystkie z wyżej wymienionych kontekstów zostały poddane analizie w prezentowanym zbiorze tekstów. [ksiegarnia.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-008 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura i Społeczeństwo)
Człowiek i medium. Terapia - Rozwój - (Auto)narracja pod red. naukową prof. Agnieszki Ogonowskiej to zbiór artykułów oddających wieloaspektowy stosunek człowieka do mediów oraz różne sposoby wykorzystywania w nich (auto)narracji - stosownie do potrzeb danej osoby. Jak można wykorzystać tradycyjne i nowe media w terapii, leczeniu, edukacji? Jak mogą one negatywnie wpłynąć na użytkownika, prowadząc do uzależnień i degradacji osobowości? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy w tej książce - kolejnym tomie serii wydawniczej Kultura i społeczeństwo. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej