152010
Book
In basket
(Marketing)
Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów. Podręcznik został stworzony z myślą o: studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych, menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach, pracownikach agencji badawczych i konsultingowych, przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych. [www.znak.com.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
All copies are currently on loan: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].
Target audience note
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again