Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Autor
Feliks Janusz
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(1)
Żyłko Piotr
(1)
Żyłko Piotr (grafik)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(3)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Historia
(1)
Kosmos
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku: duża plansza,4 pionki do wyboru, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe, 35 kart ryzyko/pojedynek,16 kartmecenas kultury, dukaty-120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
Gra edukacyjna na podstawie kultowego filmu!Gra Był Sobie Człowiek polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka.By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach.Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. W najcięższych chwilach możemy liczyć na pomoc Mistrza!Wydanie polskie.Zawartość pudełka:planszakostkakarty postacipytania tekstowemagiczny detektor odpowiedzikarty mecenasakarty ryzyko/pojedynekpionkibanknotyżetonyLiczba graczy: 2 - 4 osobyWiek:od 8 lat. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie kosmos [gra planszowa] : niezwykła podróż aż po końce układu słonecznego : edukacyjna gra planszowa zainspirowana kultowym filmem Alberta Barillé/ koncepcja gry Janusz Feliks; projekt postaci Jean Barbaud; projekt graficzny Piotr Żyłko, Tomasz Żyłko. - [Warszawa] : Hipokampus, cop. 2019. - 1 pudełko (plansza, 110 kart, 85 żetonów, 30 kolorowych kryształków, 6 pionków, 2 kostki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
w pudełku: plansza, 55 kart z pytaniami, 50 kart Szansa/Pech, 1 karta Warianty gry, 4 karty Warunki lądowania na planecie, 4 żetony planeta, 71 żetonów Paliwo, 10 żetonów Osłona, 30 kolorowych kryształków, 4 pionki Kapitan Statku Kosmicznego, 2 pionki Kosmiczny Rabuś, 1 kostka cyfrowa, 1 kostka funkcyjna, tabliczka Pojemnik na próbki do badań naukowych, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
W trakcie rozgrywki, polegającej na podróży po dynamicznie przedstawionym Układzie Słonecznym dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Poznasz osiem planet głównych oraz warunki w jakich odbywają się loty kosmiczne. Dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy o miejscach, które odwiedzisz w Kosmosie. Jeżeli będziesz tym, kto jako pierwszy wróci na Ziemię z ładownią pełną próbek badawczych z 4 planet Układu Słonecznego, odniesiesz wielkie zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 8/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: plansza, 2 talie kart, 30 kart Szansa/Pech, 4 karty Telefony alarmowe, 4 karty Przelicznik, 16 żetonów Łańcuch Przeżycia; 6 żetonów Fatalny Zbieg Zdarzeń; 42 żetony serduszka czerwone, 42 zetony serduszka niebiekie, 12 żetonów ABC, 4 szt. pionki dogry, 4 detektory odpowiedzi, instrukcja: 8 stron, Mały samouczk - pierwsza pomoc, kostka do gry.
Gra powstała w oparciu o program edukacyjny "Ratujmy i uczmy ratować" prowadzonych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Rodzinna gra planszowa powstała w oparciu o Ogólnopolski Program Edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować“ (RUR) prowadzony przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (WOŚP). W czasie rozgrywki na planszy, dziecko natrafia na sytuacje, w których musi samodzielnie określić́, co stanowi zagrożenie i jak się wobec niego zachować. Celem gry jest zebranie 4 żetonów Zwycięstwa zwanych Łańcuchem Przeżycia, na który składają się: Wezwanie pomocy Resuscytacja Defibrylacja Pomoc służb ratunkowych wraz z Hospitalizacją [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 11/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej