Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(26)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Berkley Holly
(1)
Bickerton Matthew (marketing)
(1)
Bickerton Pauline (marketing)
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Brady Regina
(1)
Bąk Michał (e-marketing)
(1)
Cendrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Dutko Maciej (1979- )
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Forrest Edward
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Kanclerz Anna (tłumaczka)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Lenar Piotr (1958- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Mac Amber
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Mizerski Richard
(1)
Morawski Krzysztof (informatyka)
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Piątkowski Jacek (marketing)
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Reed Jon (1971- )
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Stratten Scott (1975- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wielki Janusz
(1)
Worre Eric
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula (marketing)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(31)
Media społecznościowe
(4)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Content marketing
(1)
Facebook
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Kobieta
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sportowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zastosowanie internetu w gospodarce
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Podręcznik akademicki
(3)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. [www.merlin.pl]]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; [tł. Anna Kanclerz]. - Wyd. 2, zaktualizowane. - Gliwice : Helion, cop. 2009. - 145 s. ; 21 cm.
(Onepress Small Business)
Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową wprowadzi Cię do społeczności internetowej Genialnie zarządzana mała firma! Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu - dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, cop. 2008. - 176 s. : il. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Na okł.: cenne wskazówki praktyka e-biznesu.
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski! Dzięki lekturze poradnika: dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu. [www.merlin.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 004 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję? [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y. Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations. [www.azyymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka "Skuteczność promocji internetowej": wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw. [www.pwe.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów. Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnychświatów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata ? z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek on-line to stosunkowo nowy obszar działania dla firm, dlatego autorzy, krok po kroku, wyjaśniają, jak zorientować się w kulturze Internetu i świecie on-line, rozpoznać potrzeby internautów, stosować kompletny program marketingu prowadzonego w sieci, pokonać konkurentów. [www.ksiazki.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ! - Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi. - Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media. - Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji. - Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej. - Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź pro! [Dokument dźwiękowy] : 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym / Eric Worre ; [tł. Maksymilian Gutowski]. - Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 52 min 42 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 3 godz. 52 min 42 s.
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu koniecznych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Teraz dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą oraz żyć zgodnie ze swoimi marzeniami. Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię: znajdowania prospektów, zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą, prezentowania swojego produktu, utrzymywania kontaktu z prospektami, pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami, wspierania ich na początku współpracy, rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań, i wielu innych umiejętności. Eric pragnie, byś zdecydował się zostać ekspertem z zakresu marketingu sieciowego - podjął decyzję, by naprawdę został profesjonalistą. Nie da się zaprzeczyć, że Nowy Marketing jest lepszym rozwiązaniem. A teraz powiedzmy o tym całemu światu. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: - Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? - Co to jest marketing internetowy? - Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? - Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? - Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? - Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci? [www.24.naukowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej