Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Gry i zabawki
(16)
Książki
(3)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(16)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Borowski Mateusz (tłumacz)
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Garber Stephanie (pisarka)
(2)
Garber Stephanie (pisarka). Caraval
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Andre Marc (1967- )
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Cathala Bruno
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Gasper Dorota (tłumacz)
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Madaj Karol
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Majkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Maliszewski Piotr (tłumacz)
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Moon Alan R
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Petersen Christian T
(1)
Pickering Jimmy
(1)
Pätzke Anne (ilustrator)
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Quilliams Chris (ilustrator)
(1)
Schmidt Aleksandra
(1)
Stajszczak Michał
(1)
Szweda Szymon (tłumacz)
(1)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Świerczyna Paulina (tłumaczka)
(1)
Żyłko Piotr (grafik)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Młodzież
(13)
9-13 lat
(12)
Dzieci
(9)
14-17 lat
(7)
6-8 lat
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Dziewczęta
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Czarodzieje
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Gry strategiczne
(1)
Grzybobranie
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Magia
(1)
Miasta
(1)
Mokradła słone
(1)
Nieruchomości
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Renesans
(1)
Rycerze
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Teoria gier
(1)
Uprowadzenie
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry strategiczne
(17)
Gry planszowe
(14)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Fantasy
(2)
Gry w karty
(2)
Powieść
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
19 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Gra o tron [Gra planszowa] / projekt gry Christian T. George Petersen. - 2. edycja. - Kraków : Galakta, 2011. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
(Wiek: 14+)
Gra oparta na książkach z serii Pieśń Lodu i Ognia George'a R.R. Martina.
W pudełku: 1 plansza do gry, 138 plastikowych jednostek, 42 karty Rodów, 30 kart Westeros, 9 kart Dzikich, 24 karty Losów Bitwy, 6 zasłonek, 90 żetonów Rozkazów, 120 żetonów Władzy, 18 żetonów Wpływów, 6 żetonów Zaopatrzenia, 14 żetonów Wojsk Neutralnych, 6 żetonów Zwycięstwa, 6 żetonów Garnizonów, 1 żeton Żelaznego Tronu, 1 żeton Ostrza z Valyriańskiej stali, 1 żeton Kruka Posłańca, 1 znacznik rundy, 1 żeton Dzikich, 1 nakładka na tor Królewskiego Dworu, 1 instrukcja.
Gra dla 3-6 osób.
Czas gry: 2-4 godz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 19/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 plansze cudów (Byzantium i Petra), 42 karty Miast (po 14 z każdej epoki), 4 zetony Dyplomacji, 26 żetonów Długów(22 o wartości"-1" i 4 o wartości "-5", 6 monet o wartości "6", notes punktacji, 3 arkusze z opisem nowych efektów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3 do 7 graczy
Czas gry: ok. 40 min
To świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj). Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 148/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza ; 23 karty Epoki I; 23 karty Epoki II ; 20 kart Epoki III ; 7 kart Gildii ; 12 kart Cudów ; 4 znaczniki militarne ; 10 żetonów postępu ; 1 pion Konfliktu ; 31 monet (14-o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6" ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 1 podsumowanie zasad.
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 30 min.
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata" Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści. Zdobywając czerwone karty gracze "przepychają" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety, Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-100/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
W pudełku: płytki terenu - 72 szt., podwładni w 5 kolorach - 40 szt., plansza punktacji - 1 szt., opaci - 5 szt., instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 35 min.
Planszówka bez planszy? Odwiedź magiczne miasto Carcassonne, w którym zawsze tętni życie, a turyści nigdy nie przestają się zachwycać jego architekturą i okolicą. Taka właśnie jest gra Carcassonne Druga edycja, gdzie planszę tworzą uczestnicy. Kolejno dokładają kafelki z terenem, który może stać się ich własnością. Wielopokoleniowa strategiczna gra rodzinna zachwyci swoją formułą zarówno małych, jak i dużych graczy. Poza wciągającą rozgrywką, która uczy planowania każdego ruchu i przewidywania posunięcia przeciwnika, integruje ona uczestników bez względu na płeć i wiek. Teraz z nową grafiką i odświeżoną instrukcją! [Gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 1/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 55 kart Rozwój, 53 karty Pytanie (212 pytań i odpowiedzi),53 karty Ryzyko, 4 karty przeliczniki,24 żetony certyfikat EKO, 84 żetony surowce odnawialne (4 rodzaje: alumini um, plastik, papier), 24 drewniane pionki, 4 defektory odpowiedzi, banknoty Eko waluta ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Na opakowaniu: Edukacyjna gra planszowa na podstawie filmu Alberta Barille.
Gra nie tylko dla małych ekologów. To bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. To budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny (źródło: www.rebel.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 226/GP, KM - 150/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Grzybobranie - London : Winning Moves, 2023. - 1 pudełko ; 27x5,5x40 cm.
(Monopoly)
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 32 stragany, 12 sklepów, 2 kostki, 28 kart obszarów leśnych, 16 kart Na polanie, 16 kart Na straganie, 1 plik banknotów, instrukcja.
Czas gry: 1-3 godz.
Ilość graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 168/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : od zera do milionera. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2018. - 1 pudełko : 27,5x40,3x5,5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł własności", 16 kart "Szansa", 16 kart "Kasa Społeczna", 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 plik banknotów, instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-6
Na okładce podtytuł: Polska jest piękna.
mperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku,Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 105/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu [gra planszowa] : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry: 30-60 min.
W pudełku:plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 4/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość dodatku Mokradła: 13 płytek terenu (mokradła, rwący nurt, przełęcze górskie, czaszki), 8 kart plemienia, 6 jaskiń, 4 świątynie, 16 artefaktów, instrukcja.
Zawartość dodatku Smoki: 4 smoki, 12 kart, 9 płytek mgły, 15 jaskiń, 12 skrzyń skarbów, instrukcja.
Zawiera 2 dodatki w jednym pudełku : Mokradła i Smoki.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
2 dodatki do gry „Wyprawa do El Dorado” (Najlepsza Gra Rodzinna 2020 roku!). Podczas wyprawy czekają na was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć! Oba dodatki składają się z aż 9 modułów, które możecie w dowolny sposób łączyć ze sobą! [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-do-el-dorado-mokradla-i-smoki-dodatki/produkt-1038388351]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 207/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter [Gra planszowa] : mistrz pojedynków! / Ludovic Maublanc. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
W pudełku: plansza, 8 różdżek, 9 kafelków sztandarów, kafelek prymusa, 142 karty, 24 żetony, 10 plastikowych podstawek, instrukcja.
Liczba graczy: 4-8
Czas gry: ok. 30 min
Na opakowaniu: Wizarding World.
Harry Potter: Mistrz Pojedynków to imprezowa gra blefu, w której rywalizujecie, by zdobyć jak najwięcej punktów dla swojego domu. Podczas każdej rundy będziecie przygotowywać czary i mierzyć różdżkami w swoich przeciwników. Następnie wszyscy równocześnie rzucają zaklęcia... albo się przed nimi bronią! Tylko najmądrzejsi czarodzieje i czarownice otrzymają nagrody, a ci którzy zostali oszołomieni, mogą stracić część zdobytych punktów! Na czym to polega? Rozgrywka w Mistrza Pojedynków składa się z 8 rund. W każdej z nich będziecie próbowali odgadnąć plany pozostałych graczy i wybrać najlepszą strategię działania. Waszym celem jest zdobywanie kart nagród, które są dostępne na środku stołu. Na początku wszyscy równocześnie i w tajemnicy wybieracie, czy zagracie kartę Drętwoty czy Przejęzyczenia. Gdy wszyscy podejmą decyzję, następuje faza wyboru przeciwnika. Po odliczeniu do 3 chwytacie za swoje różdżki i wskazujecie wybraną osobę. W tym miejscu macie chwilę, by przyjrzeć się, w kogo wycelowane są różdżki i podjąć ostateczną decyzję, co do rzucania zaklęcia. Następnie znów odlicza się do 3, po czym gracze równocześnie rzucają zaklęcia. Możecie zagrać zgodnie z kartą wybraną przez siebie na początku lub, jeśli obawiacie się, że zostaniecie zaatakowani, rzucić zaklęcie Protego, które pozwoli Wam uniknąć oszołomienia, a tym samym utraty cennych punktów. Na koniec rundy gracze, którzy nie zostali oszołomieni i nie skorzystali z zaklęcia Protego kolejno dobierają nagrody z dostępnej puli. Po 8 rundach sumujemy punkty ze zdobytych kart i dodatkowych nagród, wyłaniając zwycięski dom! [https://www.taniaksiazka.pl/harry-potter-mistrz-pojedynkow-rebel-p-1708654.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping&gclid=EAIaIQobChMIn9WY_rjd_gIVC6OyCh13cAOtEAQYAiABEgKP7_D_BwE]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 167/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [gra planszowa] / Karol Madaj. - Wyd. międzynarodowe. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ; Gdynia : Trefl, cop. 2013. - 1 pudełko (plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym ; 37x25x6 cm.
(Wiek: 12+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 60 minut.
W pudełku: plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki,broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym.
Kolejka jest grą planszową opowiadającą o realiach życia codziennego w latach schyłkowego komunizmu w Polsce. Zadanie graczy wydaje się proste. Muszą wysłać swoją pięcioosobową rodzinę do sklepów na planszy i kupić wszystkie towary z listy zakupów. Problem polega jednak na tym, że półki w pięciu osiedlowych sklepach są puste. W tej realistycznej grze planszowej trzeba nieźle „kombinować”, żeby zdobyć upragniony towar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 26/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka [gra planszowa] / Karol Madaj. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ; Gdynia : Trefl, 2014. - 1 pudełko (plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym ; 37x25x6 cm.
(Wiek: 12+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 60 minut.
W pudełku: plansza do gry, plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorach, po 5 w każdym kolorze, 50 kart kolejki w 5 kolorach, po 10 w każdym kolorze, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, po 12 w każdym kolorze, 15 kart dostawy towaru w 5 kolorach, po 3 w każdym kolorze, 5 kart pomocy gracza w 5 kolorach, po 1 w każdym kolorze, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki,broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 18/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Legenda / Stephanie Garber ; przełożył Mateusz Borowski. - Warszawa : Wydawnictwo Poradnia K, 2022. - 387, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 2)
Stanowi tom 2. cyklu.
Serce do ocalenia. Dług do spłacenia. Gra do wygrania Znakomita, druga część Caravalu, który stał się światowym bestsellerem, uwielbianym przez YA także w Polsce. Nieokiełznana wyobraźnia Stephanie Garber po raz kolejny zabiera nas w hipnotyzujący, nieprzewidywalny i groźny świat Caravalu. Tak się rodzi LEGENDA. W końcu jest także i w Polsce! Sequel błyskotliwej opowieści, na który czekali czytelnicy. I było warto – jak piszą recenzenci: „Już wiemy, że ta książka będzie legendarna. Sami zobaczycie”. Zapraszamy do gry! Po tym, jak pochłonął ją magiczny świat Caravalu, Donatelli Dragnie wreszcie udało się uciec od ojca i ocalić siostrę, Scarlett, od zaaranżowanego małżeństwa, skazanego na porażkę. Dziewczęta powinny świętować, jednak Tella jeszcze nie zyskała wolności. W desperacji dobiła targu z tajemniczym przestępcą, któremu winna jest coś, czego nikt jeszcze nie zdobył: prawdziwe imię Legendy, Mistrza Caravalu. Szansę na odkrycie jego prawdziwej tożsamości ma tylko ten, kto zwycięży w legendarnej grze. Tella po raz kolejny staje w szranki, podążając ścieżką, która prowadzi ją ku następcy tronu o morderczych skłonnościach, nieszczęśliwej miłości i sieci tajemnic, dotyczących między innymi… jej siostry. Udział w Caravalu zawsze wymagał odwagi, sprytu i poświęceń. Teraz przed Tellą stoi jeszcze większe wyzwanie. Jeżeli nie dotrzyma umowy i nie dostarczy imienia Legendy, straci wszystko, co drogie jej sercu, a może nawet i własne życie. Jeśli jednak wygra, Legenda i Caraval zostaną zniszczeni na zawsze. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5024533/legenda]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-IV/P (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym. Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić. Ľ Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? Ľ A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Ľ Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać, takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować. Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletnim doświadczeniom w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów. Sztuka strategii pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o filmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na e-Bayĺu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce, dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005, MgC-2051 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: kafelek zwycięstwa ; 67 kart klejnotów podzielonych na 3 poziomy ( ; woreczek ; 3 zwoje przywilejów ; 25 znaczników: po 4 znaczniki klejnotów w ka zdym po 5 kolorów (Niebieskie, białe, zielone, czarne i czerwone), 3 znaczniki złota i 2 znaczniki pereł,; plansza ; 4 karty monarchów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
Czas gry: 30 min.
W grze gracze wcielają się w role bogatych handlarzy epoki renesansu rywalizujących o zwycięstwo poprzez inwestowanie w kopalnie, udoskonalanie metod transportu oraz zatrudnianie rzemieślników, którzy posiadają fachowe umiejętności przemieniania nieoszkifowanych błyskotek w cenne klejnoty. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 139/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Mega. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2021. - 1 pudełko ; 40x33x6 cm.
(Wiek: 8+)
Na pudełku: Od zera do milionera.
Czas gry: 90 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 8 pionków, wypraska na banknoty,1 plik banknotów Monopoly, 32 domy, 9 wieżowców, 5 magazynów, 13 hoteli, 2 zwykłe kostki, 1 kostka szybka, 37 kart tytuł własności, 16 kart Szansa, 16 kart kasa społeczna, 16 kart bilet autobusowy, instrukcja,
Ilość graczy: 2-6
Monopoly to kultowa i znana na całym świecie gra dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Monopoly to prosta gra w zarządzanie majątkiem polegająca na kupowaniu i sprzedawaniu najlepszych atrakcji. Sukces zależy od trafnych decyzji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. [https://platon.com.pl/pl/gra-monopoly-mega/produkt-881650870]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 201/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Caraval / Stephanie Garber ; tłumaczenie Mateusz Borowski. - Wydanie I w tej edycji. - Warszawa : Poradnia K, copyright 2022. - 364, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Caraval / Stephanie Garber ; 1)
Stanowi część 1. cyklu.
Oryginalny świat. Hipnotyzujący romans. Nierozerwalna więź między dwiema siostrami. I legendarny konkurs – gra o wszystko… Witajcie w Caravalu, pełnej magii debiutanckiej powieści Stephanie Garber. Autorka przebojem wdarła się listy bestsellerów – Caraval długie tygodnie utrzymywał się w czytelniczej topce „New York Timesa” i „Sunday Timesa”. Recenzenci i czytelnicy pokochali błyskotliwą opowieść o niebezpiecznej grze pozorów. Zapraszamy do udziału w tej literackiej przygodzie także polskich czytelników. Kolejne tomy z serii Caraval już wkrótce! Scarlett nie opuściła dotąd wyspy, na której mieszka z ukochaną siostrą Tellą i okrutnym ojcem. Zaaranżował on dla Scarlett małżeństwo, przez które może nie ziścić się jej wielkie marzenie, by obejrzeć Caraval, niezwykłe przedstawienie z udziałem publiczności, wystawiane raz w roku w odległej krainie. Niespodziewanie Scarlett otrzymuje długo wyczekiwane zaproszenie. Z pomocą tajemniczego żeglarza Tella zabiera siostrę na przedstawienie. Jednak gdy tylko przybywają na miejsce gry organizowanej przez genialnego Mistrza Legendę, Tella znika. Czy Scarlett znajdzie siostrę, zagra w Caravalu i spełni marzenia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-IV/P (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - IV/P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 3 płytki terenu, 41 kart, 20 znaczników klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza, instrukcja oraz prezent dla graczy - 10 dodatkowych kart dostępnych TYLKO w tym dodatku.
Ilośc graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wyprawa do El Dorado.
Dodatek do najlepszej rodzinnej gry 2020 roku! Jesteście gotowi na wyprawę bogatszą o nowe przygody i zagrożenia? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. Do gry dołączony jest prezent dla graczy: zestaw dodatkowych 10 kart niedostępny nigdzie indziej! „Demony dżungli” to dodatek do gry „Wyprawa do El Dorado”, która zdobyła polską nagrodę Rodzinna Gra Roku 2020!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 222/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-59/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej