Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Branch
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Author
Ciosek Tomasz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Jasiński Michał (socjolog)
(1)
Marcinkowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wawrzyniak Piotr (ekonomia)
(1)
Łodyga Mariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. [www.azymut.pl, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again