Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(14)
Form of Work
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(11)
available
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(10)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Author
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Bieda Jolanta
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bury Agata
(1)
Datko Marek
(1)
Filipek Agnieszka (fundusze strukturalne)
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Mikołajczyk Dariusz P
(1)
Nowakowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Snarska Agnieszka
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Stachowicz Monika
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Szydłowski Cezary (audytor)
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wiśniewska Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Zander Ernst
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Zarządzanie
(3)
Fundusz Spójności UE
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
E-logistyka
(1)
Ekonometria
(1)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Przedsiębiorca
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sponsoring
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Statystyka
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
14 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyt. okł.: "Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne : komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. : perspektywa finansowa 2014-2020".
Publikacja dotyczy okresu programowania 2014-2020 i opisano w niej: źródła finansowania polityki spójności przesłanki i cele polityki spójności proces projektowania wydatkowanych środków w wymiarze strategicznym zasady przygotowywania i zatwierdzania programów operacyjnych aspekty finansowe procesu wdrażania funduszy strukturalnych w państwach członkowskich ogólne zasady zarządzania, monitorowania, kontroli i ewaluacji. [www.azymut.pl, 2017]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Book
In basket
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjnosci, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesów innowacji oraz wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem. Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, ale także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, ale także przedsiębiorcy, menedżerowie oraz praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji. [www.azymut.pl, 2016]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005 (1 egz.)
Book
In basket
Obecnie ogromne znaczenie dla rozwoju społecznego ma, uzależniony od procesów globalizacji, rozwój komunikacji i dostępu do informacji. Niepodważalne zalety gospodarki elektronicznej to geograficzne uniezależnienie procesów biznesowych od odległości, zmniejszenie kosztów i czasu ich realizacji, zwiększenie dostępności oraz możliwość automatycznej reakcji na sygnał inicjujący proces biznesowy. Te oraz inne czynniki powodują, że współczesny człowiek uzależnił się od gospodarki elektronicznej, a dokładniej od jej głównego medium komunikacyjnego, jakim jest Internet. Termin e-government oznacza zastosowanie technologii informatycznych wewnątrz systemu administracyjnego państwa, co ma ułatwić dostęp obywateli do instytucji państwowych oraz usprawnić i poprawić jakość usług świadczonych przez te instytucje. Bardzo często sprowadza się do udostępniania zasad i proce-dur w Internecie lub też możliwości złożenia odpowiednich wniosków i dokumentów drogą elektroniczną. [www.azymut.pl, 2018]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zachowania w organizacji, trudne sytuacje w kierowaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł. : Wartość pieniądza w czasie, kredyty, odsetki, projekty inwestycyjne, papiery wartościowe : 155 rozwiązanych przykładów, 240 zadań do rozwiązania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-336 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing przedsiębiorcy i menedżera / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : Placet, 2000. - 356, [4] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: rynek-marketing-nabywca, strategie marketingowe, marketingowa organizacja przedsiębior- stwa - badania marktingowe, marketing międzynarodowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-5587 (1 egz.)
Book
In basket
Subject
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Instrumentalny wyraz marketingu sponsorskiego jakim jest sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy zasługującej na zaufanie, dokonają zakupu jej produktów, co ma przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych polskich przedsiębiorstw. Nakłady w wysokości kilkunastu milionów złotych rocznie nie są rzadkością, a w wielu przedsiębiorstwach roczne budżety sponsorskie przekraczają 50 mln PLN. Ta konieczna, na pewnym poziomie zaangażowania sponsoringowego, wielkość inwestycji może stwarzać trudności, zwłaszcza wtedy, kiedy zarządom i radom nadzorczym firm-sponsorów brakuje przekonujących argumentów, które mogłyby uzasadniać wydane środki. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów marketingu sponsorskiego - sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Z tego powodu należy zwrócić uwagę na: - nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane - firmy nie pamiętają, że sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować swoją kampanię promocyjną lub komunikacyjną, - analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw wykorzystujących tę formę promocji. Bez takiej analizy, trudno o uzasadnienie inwestycji sponsorskich. Ponadto, skoro czynnik ekonomiczny (opłacalność), zaczyna być przewodnim motywem sponsoringu, a ocena celowości kluczowym czynnikiem jakościowym prowadzonych działań w tym obszarze, analiza skuteczności i efektywności sponsoringu wydaje się być niezbędna. [merlin.pl, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.13 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na powszechną znajomość obsługi oraz dostępność. Ponadto Excel, zmuszając do zaprogramowania zadania, w fazie uczenia się metod statystycznych, pozwala na głębsze rozumienie problemu niż uzyskujemy korzystając z pakietów zwracających gotowe wyniki. Książka w części wstępnej przypomina podstawowe operacje w Excelu występujące w opisie przykładów, przez zarysowanie metod statystyki opisowej prowadzi do metod wnioskowania statystycznego oraz analizy szeregów czasowych. Dołączona do książki płyta CD zawiera zestaw rozwiązań wszystkich przykładów oraz te same przykłady w postaci szablonów - pomocne do samodzielnego wykonania. Ponadto do każdego skoroszytu dołączone są dodatkowe zestawy danych do wykorzystania na zajęciach laboratoryjnych. Dane te są wybrane lub wygenerowane tak, że odzwierciedlają istotę stosowanych metod. [empik.com, 2013]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-31 (1 egz.)
Book
In basket
Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także precyzowania standardów i wskaźników pomiaru efektywności oraz mechanizmów kontrolnych służących ewaluacji prowadzonej działalności. Przeznaczona ona jest zarówno dla osób zawodowo związanych z zarządzaniem w administracji publicznej – urzędników, radnych, działaczy samorządowych oraz lokalnych polityków, jak i dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzania publicznego, administracji publicznej). Treści mogą także być interesujące dla każdego obywatela, który jest świadom swoich praw i obowiązków, aktywnie uczestniczy w życiu publicznym. [www.azymut.pl, 2016]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. W-35 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-339.7, MgC-3990 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Copies are only available in the library: sygn. F.2 Cz. - 341.12 (1 egz.)
Book
In basket
Piszę akademicką pracę promocyjną : licencjacką, magisterską, doktorską / Krystyna Wojcik. - Wydanie 7 zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 135 stron ; 24 cm.
Wydanie 6 pt.: Piszę pracę magisterską : poradnik dla autorów akademickich prac promocyjnych (licencjackich, magisterskich, doktorskich).
Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Najkrótsza odpowiedź powinna brzmieć: dla autorów, którzy w toku przygotowywania pracy nie chcą przeżywać niepotrzebnego stresu oraz pragną mieć minimum satysfakcji z wyników swoich studiów i przygotować dobrą akademicką pracę promocyjną na stopień licencjata, magistra i doktora.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. W-37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-817, C-339.13 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again