Piekarska Agnieszka (nauczanie początkowe)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Piekarska Agnieszka (nauczanie początkowe)
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(188)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Domańska Joanna (1970- )
(178)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(154)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Williams Sophy (1965- )
(152)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(2)
Czytanie
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(PUS. Czytanie ze Zrozumieniem ; 2)
Opis wg okł.
Książeczka "O szarym motylku" należy do serii tytułów PUS, których celem jest ćwiczenie czytania ze zrozumieniem. Umiejętność czytania ze zrozumieniem nabyta w młodszych klasach szkoły podstawowej jest bardzo ważna i niezbędna na wyższych poziomach edukacji. Kształtowanie tej umiejętności to podstawa, która otwiera przed dzieckiem możliwości dalszego systematycznego i skutecznego uczenia się oraz pogłębiania wiedzy. Książeczka PUS `O szarym motylku` to interesująca dla dzieci opowieść, w której znajdą one sympatycznych bohaterów przeżywających ciekawe przygody. Wciągająca ? Interesująca fabuła pomaga małemu czytelnikowi bardziej zaangażować się w proces czytania i przyswoić więcej informacji, a zadania i ćwiczenia przygotowane zgodnie z metodą Pomyśl - Ułóż - Sprawdź, którymi przeplatany jest tekst, pozwalają sprawdzić poziom zrozumienia przeczytanego tekstu oraz ilość zapamiętanych informacji. Jednoczesne układanie klocków tworzy atmosferę zabawy i sprzyja efektywnej nauce. Dodatkowym atutem książeczki "O szarym motylku" jest jej niewątpliwy walor wychowawczy, który pomaga zrozumieć dziecku, jak ważne i potrzebne jest pomaganie innym. [www.gandalf.com.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Czytanie ze Zrozumieniem ; 3)
Czytanie ze zrozumieniem 3. O ciekawskim kotku to książeczka należąca do serii tytułów PUS, których celem jest ćwiczenie przez dzieci czytania ze zrozumieniem. Adresowana jest do dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Zawarte w niej zagadki i zadania pomagają ćwiczyć znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego. Kolejne ćwiczenia opierają się na wybranych z tekstu wyrazach, za pomocą których dziecko utrwala poprawną pisownię. Inne pozwalają wprowadzać pojęcia części mowy i dostrzegać różnice między nimi. W książeczce Czytanie ze zrozumieniem 3. O ciekawskim kotku pojawiają się również zadania z synonimami i antonimami, dzięki czemu dziecko nie tylko potrafi je wskazać, ale również wzbogaca zasób swojego słownictwa. Umiejętność czytania ze zrozumieniem, nabyta w młodszych klasach szkoły podstawowej, jest bardzo ważna i niezbędna na późniejszych etapach edukacji. Jej rozwijanie to podstawa, która umożliwia dziecku dalsze systematyczne uczenie się i pogłębianie wiedzy. Dobrze wyćwiczona umiejętność czytania ze zrozumieniem pozwala dziecku na posługiwanie się tekstem jako podstawowym źródłem informacji. Brak tej umiejętności powoduje, że dziecko potrzebuje więcej czasu na czytanie, obniża się poziom jego zainteresowania tekstem, a często następuje u niego zniechęcenie i rezygnacja z czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej