Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Autor
Ratajczak Piotr
(2)
Maclean-Hańćkowiak Una
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Słownik polsko-angielski
(2)
Słownik angielsko-polski
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta stanowi znakomitą pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania się terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Słownik zawiera także bardzo dużą ilość znaczeń wąskospecjalistycznych. Tom zawiera około 15 000 haseł. Słownik przeznaczony jest dla: - specjalistów marketingu i reklamy; - studentów; - nauczycieli; - tłumaczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej