Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(48)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Autor
Adamik Anna Iwona
(2)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(2)
Kołosowska Bożena (1956- )
(2)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Targalski Jan (1942- )
(2)
Zawadzki Aleksander (1970- )
(2)
Alama Karolina
(1)
Armendariz de Aghion Beatriz (ekonomista)
(1)
Bangs David H
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bieda Roman
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Cendrowska Barbara (ekonomia)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dietl Marek (1977- )
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Huterska Agnieszka (1977- )
(1)
Hydzik Paweł
(1)
Johnson Ron
(1)
Kamińska Agata (prawo)
(1)
Karwala Damian
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kozłecka Barbara
(1)
Kubera Paulina
(1)
Kulawczuk Przemysław (1961- )
(1)
Lisowska Renata (ekonomistka)
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Marek Beata
(1)
Maruta Marcin
(1)
Matejun Marek
(1)
Misiąg Franciszek (1938- )
(1)
Morduch Jonathan
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Osowska Krystyna
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Pietraszek Marcin (1979- )
(1)
Reed Jon (1971- )
(1)
Rojek Katarzyna (tłumacz)
(1)
Ropęga Jarosław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Saczek Andrzej
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Simon Hermann (1949- )
(1)
Sivers Derek
(1)
Sobolewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczypa Piotr (ekonomia)
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szramowski Dawid Adam
(1)
Szukalski Stanisław (ekonomia)
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Trzebiatowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Voss Grażyna
(1)
Walawender Paweł
(1)
Walicka Monika
(1)
West James
(1)
Wieczorek Monika (radca prawny)
(1)
Wielisiej Marcin
(1)
Witkowska-Nowakowska Katarzyna
(1)
Więckowska Mariola
(1)
Wodnicka Monika
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Finansiści
(2)
Księgowi
(2)
Studenci finansów i rachunkowości
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(46)
Innowacje
(6)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Zarządzanie
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunkowość
(2)
Sukces
(2)
Analiza finansowa
(1)
Badanie przedsiębiorczości
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Biznesplan
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekonomia
(1)
Faktoring
(1)
Finansowanie
(1)
Franczyza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kadry
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Modele biznesowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkcja
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przesiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rachunkowość przedsiębiorstw
(1)
Rachunkowość w zadaniach i ćwiczeniach
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Siła robocza
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Spółki
(1)
Start-up
(1)
Unia Europejska
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zintegrowany system informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Województwo podkarpackie (1999-)
(2)
Małopolskie, województwo
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Podręcznik akademicki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes. Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie! [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
Książka ta to lektura obowiązkowa dla każdego, kto już jest przedsiębiorcą lub dopiero chce założyć własną firmę. Oto uskrzydlająca i pełna diabelnie trafnych spostrzeżeń opowieść przedsiębiorcy, który stworzył wielomilionowy biznes z niczego. Nie ma przeszkód, żebyś i Ty powtórzył jego sukces. Zacznij już teraz! Trudne warunki rynkowe to kiepska wymówka. Jeśli przepełniają Cię pasja oraz energia i chcesz zrobić coś, co da Ci mnóstwo satysfakcji, a przy okazji zapełni Twoje konto - ruszaj do boju! Niech nic i nikt Cię nie powstrzyma! Obawa, że Twój pomysł nie wypali, to również marny wykręt. Twój pierwszy pomysł stanowi tylko jedno z wielu możliwych rozwiązań. Żadna firma nie działa tak, jak początkowo przewidywał jej właściciel, dlatego warto opracować skrajnie różne scenariusze, być elastycznym i korzystać z nadarzających się okazji. Brak pieniędzy to też żadne wytłumaczenie. Tak naprawdę realizacja Twojego pomysłu nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Załóż firmę w taki sposób, jakby nie zależało Ci na zyskach - a pieniądze najpewniej same Cię znajdą. Cokolwiek robisz, to Twoje dzieło, niech więc będzie ono spełnieniem TWOICH marzeń. [onepress.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4743, C-657 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Na okł.: Wszystko co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce poruszona została problematyka tworzenia i rozwoju modeli biznesowych w podmiotach z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka, posługując się licznymi studiami przypadków z własnej praktyki doradczej, analizuje czynniki i uwarunkowania tworzenia przez przedsiębiorców modeli biznesowych na moment otwarcia działalności gospodarczej, a następnie ich modyfikacje wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. W książce umiejętnie połączono wiedzę dotyczącą modeli biznesowych z praktycznymi przykładami ich funkcjonowania w rzeczywistości gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą. Może być także cennym źródłem wiedzy i przykładów dla studentów kierunków ekonomicznych. [www.ksiegarnia.difin.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość małych firm. T. 1, Podręcznik / Aleksander Zawadzki. - Warszawa : Difin, 2017. - 339 stron : ilustracje ; 23 cm.
Podręcznik przygotowany został z myślą o studentach kierunków finansowo-rachunkowych, na których prowadzone są wykłady i ćwiczenia z przedmiotu Rachunkowość małych firm. Drugą grupą odbiorców są przedsiębiorcy, którzy zamierzają założyć lub już mają małe firmy i chcieliby z pełną świadomością podejmować decyzje dotyczące rachunkowości prowadzonej w ich jednostkach – stąd wyjaśnienia podstaw funkcjonowania poszczególnych form rachunkowości. Zakres merytoryczny książki obejmuje aspekty związane z rachunkowością uproszczoną, prowadzoną na potrzeby aparatu fiskalnego, oraz rachunkowością „pełną”, która spełnia szereg innych funkcji. Uzupełnieniem podręcznika jest Rachunkowość małych firm. Tom 2. Zbiór zadań. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W gospodarce rynkowej dominującą grupą są małe jednostki. Tworzą one zróżnicowaną zbiorowość, w której można wyróżnić podmioty prowadzące działalność gospodarczą na różną skalę i o rozmaitym charakterze. Także kryteria podziału małych jednostek na grupy mogą być różne. Ze względu na obowiązujące w Polsce prawo bilansowe i podatkowe można wyodrębnić małe przedsiębiorstwa, które nie mają obowiązku prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz te, które obligatoryjnie muszą prowadzić księgi rachunkowe. W związku z tym w niniejszej książce autorzy wskazują na zróżnicowanie obowiązków ewidencyjnych małych podmiotów gospodarczych. [Wydawnictwo PWE, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-657 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo gastronomiczne / Barbara Kozłecka, Krystyna Osowska. - Warszawa : Difin, 2012. - 284, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
(E Edukacja)
Na okł.: Podręcznik technik żywienia i gospodarstwa domowego, technikum, szkoła policealna.
Podręcznik został napisany zgodnie z programem nauczania oraz ze standardami wymagań egzaminacyjnych do przedmiotu technik żywienia i gospodarstwa domowego nr 321[10]MEN/2009.02.02. Treści zawarte w podręczniku zawierają informacje niezbędne do założenia i prowadzenia przedsiębiorstwa gastronomicznego. W pozycji zawarto najnowsze uregulowania prawne. Podręcznik zawiera treści z wielu dziedzin, m.in. z: ekonomii i prawa, marketingu, pracy biurowej, rachunkowości oraz gastronomii. Wiedza uzyskana dzięki tej książce ma walory praktyczne. Przykłady zawarte w tej publikacji zostały zaczerpnięte z materiałów wewnętrznych przedsiębiorstwa gastronomicznego funkcjonującego na rynku. Uwzględniono więc realia rynkowe, z jakimi spotyka się na co dzień firma, która działa w tej branży. Całość podręcznika została podzielona na siedem rozdziałów, w których omówiono zagadnienia z różnych dziedzin nauki. Rozdział 1. zawiera podstawowe informacje związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w realiach gospodarki rynkowej. Zagadnienia związane z majątkiem firmy, jego finansowaniem oraz obowiązującą dokumentacją zawarte są w rozdziale 2. Cennym uzupełnieniem tego rozdziału są również przykłady i ćwiczenia pokazujące, jak gospodarować w firmie, aby osiągnąć zyski. Jak sprzedać swoje produkty, czyli zagadnienia marketingu w gastronomii zostały omówione w rozdziale 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem gastronomicznym z uwzględnieniem czynników ludzkiego i organizacyjnego stanowi tematykę rozdziału 4. i 5. Ostatnie dwa rozdziały zostały poświęcone rynkowi pracy i procesom integracyjnym w różnych wymiarach. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników do kształcenia w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego na poziomie technikum i szkoły policealnej. Rok dopuszczenia: 2012. [www.ksiegarnia.difin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i inwestorów. Biznes powinno budować się z myślą o rynku globalnym nawet jeśli przedsiębiorstwo jest małe lub średnie. Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA Czy firmy małe, średnie, niszowe, ale de facto tworzące rynki światowe i przez to potężne, zdołają zachować wartości, dzięki którym funkcjonują w pędzącej w nieznane globalizacjia Rozważania Hermanna Simona są szczególnie ważne dla polskich przedsiębiorców [Difin, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszcze­gólnych urzędach zobowiązanych do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawo­dawstwem i obowiązującymi normami. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnależć można także wartościowe porady eksperta z dziedziny księgowości, który wyjaśnia najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń z Urzędem Skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Spo­łecznych. W poradniku odnajdziesz odpowiedzi na następujące pytania: - Jaki rodzaj działalności wybrać by nowotworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści a nie straty? - Jakie czynności należy wykonać by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? - Jakie druki i jak należy wypełnić by dokonać rejestracji firmy? - Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorce, który zakłada działalność gospodarczą? - Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? - Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? - Jak i gdzie odnależć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? - Jaką formę opodatkowania nalepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? - Jak wypełniać dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w Urzędzie Skarbowym? - Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie Twoje - jako pracodawcy - obowiązki? - Jak rozliczać sie z ZUS-em, kto i kiedy? - Co lepiej wybrać w ramach finansowania naszej działalności: kredyt czy leasing? - Jak sporządzić biznesplan? - Jakich błędów uniknąć przy planowaniu przedsięwzięć? - W jaki sposób można prowadzić działalność przez Internet? - Kiedy należy uzyskać koncesję, licencję czy zezwolenie by prowadzić przedsiębiorstwo? Te i wiele innych pytań oraz odpowiedzi odnajdą Państwo w oferowanym przedwodniku. Życzymy udanego korzystania. [cedewu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono wypracowanie stanowiska przedsiebiorców wobec problemów związanych ze zbliżającą się akcesją do UE na przykładach badań preferencji tej grupy firm. Autorzy mają nadzieję, że wyniki tych badań czyli poznanie preferencji przedsiebiorców wobec polityki gospodarczej w okresie przedakcesyjnym jak również ich sugestie odnośnie sposobu prowadzenia negocjacji, pozwoli na uwzględnienie oczekiwań małych i średnich firm w trakcie przygotowań do akcesji. Efektywna kombinacja zaangażowania władz publicznych jak i samych małych i średnich przedsiębiorstw może spowodować, iż proces dostosowawczy będzie przebiegał bez zakłóceń i po wstąpieniu do UE Polska będzie równym partnerem dla UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: - Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? - Co to jest marketing internetowy? - Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? - Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? - Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? - Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci? [www.24.naukowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie?[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej