Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(19)
Audiobooki
(5)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(8)
Autor
Adamik Anna Iwona
(1)
Babin Leif
(1)
Bagniewska Katarzyna
(1)
Barnum Phineas Taylor (1810-1891)
(1)
Bilski Bartłomiej
(1)
Błażyca Arkadiusz (pisarz)
(1)
Danielewski Franciszek (politologia)
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dragun Jacek (1962- )
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Flynn Pat (pisarz)
(1)
Gajór Joanna (1961- )
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Hess Karl (1923- )
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Karel Magdalena (1981- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- ). Bogaty ojciec
(1)
Kurczewska Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Lisowska Renata (ekonomistka)
(1)
Madej Wojciech (1959-2010)
(1)
Majkut Robert
(1)
Malgeri Michael A
(1)
Masełko-Łaciok Edyta (tłumaczka)
(1)
Masters Blake (1986- )
(1)
Matraś Agata (ilustratorka)
(1)
Mellor Robert B
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Niwiński Tadeusz (1947-)
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Popkova Milana
(1)
Prokurat Sergiusz (1982- )
(1)
Ratajczyk Leonard (1928- )
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Ropęga Jarosław
(1)
Rudolf Stanisław (1940- )
(1)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(1)
Schultz Michael (ilustrator)
(1)
Siara Olga (tłumaczka)
(1)
Szramko Krzysztof (tłumacz)
(1)
Taleb Nassim Nicholas (1960- )
(1)
Tarkowski Damian Łukasz (tłumacz)
(1)
Thiel Peter Andreas (1967- )
(1)
Urlich Jakub (1970- )
(1)
Weiss Alan (1946- )
(1)
Welsyng Cezary (tłumacz)
(1)
Willink Jocko (1971- )
(1)
Łaciok Karol (tłumacz)
(1)
Łopatka Bartłomiej
(1)
Świerżewska Ewa (tłumaczka)
(1)
Świerżewski Łukasz
(1)
Żółkiewski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Przedsiębiorczość (postawa)
(24)
Sukces
(8)
Bogactwo
(5)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Organizacja przedsiębiorstwa
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Kobieta
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorealizacja
(2)
Badanie przedsiębiorczości
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Filozofia ekonomii
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomaganie
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przyjaźń
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia zarządzana
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Socjologia gospodarki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółki
(1)
Styl życia
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zwierzęta
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Audiobooki
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(5)
Poradnik
(4)
Opowiadania i nowele
(3)
Podręcznik akademicki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura dla dzieci
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik dla młodzieży
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Psychologia
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niezwykłe początki znanych firm / Sergiusz Prokurat. - Wyd. 1, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2016. - 215, [1] strona, [8] stron tablic : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: Kodak, Gillette, Wrigley, Cadbury, H. J. Heinz, Coca-Cola, Johnson & Johnson, L'Oréal, J. P. Morgan.
Książka przybliża historię powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P. Morgan, L’Oreal oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji. Należy pamiętać jednak, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami. Sukces wymaga wielu wyrzeczeń, o czym sami się przekonali. Autor porusza też temat historii innowacji - pokazuje, skąd się wzięły: aparat fotograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do włosów, nowoczesne finanse czy produkty, które przyczyniły się do zwycięstwa czystości nad brudem. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez nich, a jednak kiedyś ich nie było. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarzadzania i Finansów)
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu rozważań dokonano przeglądu modeli biznesu mających zastosowanie we współczesnych małych i średnich firmach. Koncepcja modeli biznesu umożliwia analizę funkcjonowania takich przedsiębiorstw, omówienie czynników wewnętrznych i zewnętrznych kształtujących ich rozwój, a także uchwycenie związku modeli biznesu ze strategią przedsiębiorstwa. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inspirujące wspomnienia Pata Flynna, twórcy bloga Smart Passive Income i niekwestionowanego mistrza biznesów internetowych. Kiedy z powodu kryzysu Pat zostaje zwolniony z pracy, musi ponownie przemyśleć swoją karierę zawodową. Paradoksalnie brak zajęcia sprawia, że dostrzega dla siebie zupełnie nową szansę. Droga do zawodowego sukcesu i finansowej stabilizacji nie jest łatwa. Co w niej pomaga? Odkrycie własnej pasji i jasno określony cel. Pat Flynn szczerze dzieli się emocjami i wątpliwościami, jakie towarzyszyły mu podczas przemiany w jednego z najbardziej uwielbianych przedstawicieli świata biznesu internetowego, marketingu oraz przedsiębiorczości jako stylu życia. Jeżeli podzielasz zamiłowanie Pata do podążania własną ścieżką, to zdecydowanie spodoba ci się ta książka. W końcu każdy z nas mierzy się w życiu z przezwyciężaniem trudności i odkrywaniem nowych możliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nagranie na podstawie edycji książkowej : Wydanie I w tej edycji, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2020.
Data wydania na podstawie strony wydawnictwa (www.storybox.pl).
Czas trwania: 21 godz. 25 min
Antykruchość pokazuje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długookresowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co nieznane, przypadkowe i zmienne, co autor błyskotliwie opisał w swoim bestsellerze „Czarny Łabędź”. Jak więc przetrwać w tej niepewności, oswoić nieobliczalność zjawisk i chaos, a nawet na tym wygrać? W swojej wnikliwej i zabawnej książce Taleb dotyka najważniejszych dylematów gospodarki, biznesu i życia społecznego w XXI wieku. Po potężnych kryzysach ostatnich lat Taleb uspokaja: „Niektórym rzeczom służą wstrząsy; rozwijają się i rozkwitają pod wpływem zmienności, przypadkowości, nieładu i stresu; przygody, ryzyko i niepewność to ich żywioł”. Te rzeczy nazywa antykruchymi. Potem wykorzystuje pojęcie antykruchości do wyjaśnienia, jak dziś postrzegać rzeczywistość, istnieć w świecie, podchodzić do podejmowania decyzji. „Antykruchość” to lektura prowokacyjna, intrygująca i inspirująca. Świetna książka dla tych, którzy są gotowi spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na swoje decyzje, inwestycje, przedsięwzięcia biznesowe czy życie prywatne. To także, znakomicie napisana, wielka pochwała przedsiębiorczości. Audiobook zawiera dodatkowy plik pdf z rysunkami i materiałami z wydania drukowanego. „Wobec zdającego się nie mieć końca kryzysu tezy autora są pociągające – mają urok świeżości i antyestablishmentowego buntu. Z wieloma jego spostrzeżeniami nie sposób się nie zgodzić, niektóre jednak trudno zaakceptować. Nawet w tym drugim przypadku lektura »Antykruchości« każe nam porzucić na chwilę utarte schematy myślenia i postrzegania rzeczywistości, spojrzeć na nią z dystansu. Dlatego warto zapoznać się z przemyśleniami Nassima Taleba, postarać się być antykruchym”. – Zbigniew Jagiełło [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej