Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(5)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(57)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(4)
Autor
Kostera Monika (1963- )
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Dębski Stanisław
(3)
Ciesielski Marek (1949- )
(2)
Kabat Franciszek
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bachorz Piotr
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bourne Mike
(1)
Bourne Pippa
(1)
Britt John
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Crozier Michel (1922-2013)
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta
(1)
Danielewski Franciszek (politologia)
(1)
Dowgiałło Zygmunt (1926- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dębski Damian
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Francik Anna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawłowicz Katarzyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gieschen Gerhard
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołębiowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Głatki Michał
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Karbo Joe (1925-1980)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Larkin Judy
(1)
Lockyer Keith
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Malara Zbigniew (1951- )
(1)
Marek Stanisław (ekonomista)
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Jolanta (ekonomia)
(1)
McCarthy Edmund Jerome (1928- )
(1)
Megginson David
(1)
Mellor Robert B
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miroński Jacek (zarządzanie)
(1)
Muehlhausen Jim (biznesmen)
(1)
Muhlemann Alan P
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Nawrocki Rafał
(1)
Nickels William G
(1)
Oakland John S
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Perreault William D
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piercy Nigel F
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Pisz Iwona
(1)
Pohoryles Bronisław
(1)
Poskrobko Bazyli (1941- )
(1)
Płaczek Ewa
(1)
Rakowska Anna (ekonomistka)
(1)
Regester Michael
(1)
Reppesgaard Lars
(1)
Rutkiewicz Hubert
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sadowski Adam (ekonomia)
(1)
Sadurska Paulina (tłumaczka)
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Skowronek Czesław (1937- )
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sołtys Jarosław (tłumacz)
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stachurski Jarosław
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Strategor
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(22)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(72)
Odbiorca
Księgowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Organizacja przedsiębiorstwa
(64)
Zarządzanie
(35)
Marketing
(11)
Ekonomika
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Innowacje
(4)
Kadry
(4)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Ekonomia
(2)
Handel
(2)
Organizacja przedsiębiorstw
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Rachunkowość
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Decyzje
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość produkcji
(1)
Kierownicy biur
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Model biznesowy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Prawo handlowe
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia gospodarki
(1)
Transfer technologii
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(22)
Podręcznik
(10)
Poradnik
(10)
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla osób kierujących. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa. Zarządzanie jest podstawą funkcjonowania i rozwoju każdego przedsiębiorstwa, a ciągłe doskonalenie systemów zarządzania winno stać się motywem przewodnim strategii każdego przedsiębiorstwa. Tematyka poruszana w książce nawiązuje do aktualnych trendów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wskazuje na różnego rodzaju uwarunkowania jakie towarzyszą procesowi zarządzania i w związku z tym podejmowanym decyzjom. Przy tym wszystkim warto podkreślić, że wiele z poruszanych w podręczniku tematów z powodzeniem uzupełnia wiedzę o zarządzaniu prezentowaną w innych, tego rodzaju, pozycjach zwartych. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5714, C-658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania, projektowania i zmieniania [Mikołajczyk 2010, s. 275]. Organizacje funkcjonujące w dynamicznie rozwijającym się otoczeniu wymagają bowiem liderów transformacyjnych [Tichy, Devanna 1986] i stałego doskonalenia. Planowanie i wdrażanie zmian to domena zadań współczesnego inżyniera - projektanta i coraz częściej lidera zmian. Wiedza na temat organizacji i zarządzania (przedmiot omawianej tu dyscypliny naukowej), zdobywana podczas studiów, ma umożliwić uchwycenie i zrozumienie zarówno porządku, jak i sprzeczności, a czasem wręcz paradoksów organizacyjnych. Wiedza taka jest, w pewnym zakresie, niezbędna każdemu człowiekowi. Organizacje są bowiem tworami powszechnymi. Tworzą one materię życia społecznego, a w nim - świata biznesu. Jest to, jak sądzą specjaliści w zakresie zarządzania, `świat systemów otwartych, formalnych struktur i oddziałujących na siebie całości społeczno-technicznych. Jest to świat zorganizowany, ale nie do końca. Pozostaje w nim wiele miejsc dla działań spontanicznych, emocjonalnych, często irracjonalnych, zarówno ze względu na cele organizacji, jak i poszczególnych jej uczestników` [Koźmiński, Piotrowski 1995, s. 11].Aby rozwijać w inżynierach wrażliwość na złożoność i różnorodność rzeczywistości organizacyjnej, którą muszą oni rozumieć, aby skutecznie sobie z nią (w niej) w późniejszym życiu radzić, wiedza teoretyczna o organizacji i zarządzaniu powinna być stale uzupełniana przez doświadczenia praktyczne. Zarządzanie organizacjami wymaga bowiem wiedzy akademickiej o organizacji, ale także wiedzy, jak się uczyć zarządzać i szlifować posiadany talent kierowniczy już w praktyce. Nigdzie, tak jak w organizacji, powiedzenie, że `praktyka czyni mistrza` nie wydaje się być bardziej adekwatne. Adeptów zarządzania należy zatem `wyposażyć` w instrumenty zarządzania - koncepcje, metody i techniki adekwatne do różnych sytuacji organizacyjnych, pozwalające na urzeczywistnienie zamierzeń organizacyjnych. Instrumenty te odwołują się do idei powstałych na gruncie wielu dyscyplin naukowych ścisłych i humanistycznych. `Specyficzne DNA współczesnych metod tkwi w ogólnych, klasycznych zasadach naukowej organizacji` [Błaszczak, Czekaj 2010, s. 473]. Prezentowany podręcznik ma za zadanie ułatwienie poruszania się w tej `dżungli` koncepcji i metod, a nawet jej uporządkowanie. Pełni więc funkcje przewodnika po złożonych problemach zarządzania organizacjami w burzliwym świecie biznesu i w społeczeństwie sieci. [www.slowianin.de, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (2 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4560, C-005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-4306 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie? Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są? Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc? Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o kolejnym polskim wynalazku. Jak grzyby po deszczu wyrastają niewielkie, dynamiczne firmy, prowadzone przez dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy w kilkuosobowych zespołach pracują nad udoskonaleniem wymyślonej przez siebie idei biznesu online. Tworzą startupy i całe serce, czas oraz pieniądze wkładają w ich rozwój. Jednak zwykle niestety zapominają o tym, że nie wystarczy dobry pomysł - trzeba go jeszcze dobrze sprzedać! Dookoła wciąż słyszymy, że pieniądze unijne psują rynek, a inwestorzy są chciwi i zabierają zbyt dużo udziałów. Przedsiębiorcy obawiają się iść tą drogą. Czy mają jakąś alternatywę? Autor tej książki wie, czym różni się genialny pomysł na biznes od zyskownego. Wielokrotnie pozyskiwał kapitał dla swoich firm w procesach inwestycyjnych. Jest także ekspertem od startupów i pomaga przedsiębiorcom działać na rynkach międzynarodowych. Zna rynek firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorców w Polsce i USA. Teraz swoją wiedzą dzieli się z Tobą, młody właścicielu obiecującej firmy. Dowiesz się stąd m.in., co powoduje, że polskiemu przedsiębiorcy trudno przebić się na rynkach zagranicznych, gdzie leżą źródła kapitału inwestycyjnego oraz czy możliwe jest prowadzenie firmy opartej tylko na technologii, z pominięciem sprzedaży i marketingu. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : droga do sukcesu / Ulrich Werner. - Warszawa : Thaurus, 1992. - 240 s. ; 17 cm.
(Moja Firma)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce autorki przedstawiają przedsiębiorczość przez pryzmat narzędzi i otoczenia zaawansowanych technologii. To kompendium wiedzy dla studentów, przedsiębiorców i naukowców, ale także dla tych, którzy zakładają lub chcą w przyszłości założyć własny biznes. Sektor technologii jest szansą na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa i regionu. Lektura książki pozwoli przełamać czytelnikom bariery przed otwieraniem działalności gospodarczej w obszarze nowoczesnych technologii. Pamiętając, iż przełomowe technologie są zwykle skutkiem współpracy nauki i biznesu, służą rozwiązywaniu problemów globalnych i poprawie jakości życia. Efektem takiej współpracy jest w ostatnich dziesięcioleciach szybki rozwój nauki, przyczynienie się do znacznych postępów w komunikacji, ochronie zdrowia, obronności, infrastrukturze i produkcji. Książka umożliwia zrozumienie procesów takiej współpracy, zasad oraz uczestników procesu transferu technologii z uczelni do biznesu. Lektura książki pozwoli inżynierom, technologom i naukowcom na zrozumienie podstaw biznesu, ułatwi również rozwiązywanie problemów w samodzielnie zarządzanej firmie nastawionej na aktywny rozwój. [www.merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5392, C-658 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-698 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja książkowa wypełnia lukę w publikacjach z zakresu nauk o organizacji i zarządzaniu, jak również stanowić będzie cenne źródło informacji dla studentów oraz wszystkich tych, którzy zajmują się profesjonalnie zarządzaniem we współczesnych przedsiębiorstwach. Prof. zw. dr hab. inż. Antoni Jarosz [Fragm. przedmowy, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powszechność stosowania logistyki, jak również coraz większa jej użyteczność powodują, że jako dziedzina wiedzy i zastosowań praktycznych nieustannie się rozwija. Liczne badania prowadzone na różnych poziomach zarządzania logistycznego nowatorsko uzupełniają lub czasem zmieniają dotychczasowe koncepcje logistyczne, ale także systematycznie wskazują luki teoretyczne i empiryczne. Prezentowana książka wychodzi naprzeciw potrzebie zrozumienia współczesnych podstaw podejmowania decyzji logistycznych i stanowi spójny ogląd najważniejszych zagadnień dotyczących tej dziedziny. W sposób przyjazny przedstawia podstawowe treści logistyki i zarządzania logistycznego. Prezentuje je zarówno z perspektywy systemu mikrologistycznego, jak i łańcucha dostaw. Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in.: - istotę logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, - system logistyczny, - logistyczną obsługę klienta, - logistykę w sferze zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, - transport i magazynowanie, - koszty logistyczne, - logistykę zwrotną. Przejrzysta formuła omawianych zagadnień pozwala na szybkie zrozumienie najważniejszych kategorii logistycznych oraz ułatwia rozwiązywanie rzeczywistych problemów. Książka zawiera materiał zgodny z treściami programowymi podstaw logistyki, wykładanymi na uczelniach ekonomicznych, co sprawia, że może być adresowana do studentów kierunków i specjalności logistycznych. Nie oznacza to, że praca ta nie może mieć innych zastosowań – szczególnie polecamy ją praktykom, którzy pracując na stanowiskach zarówno wykonawczych, jak i kierowniczych niższego szczebla, chcą poszerzyć swoją wiedzę. Zaprezentowane przykłady dobrano tak, by ukazywały łatwość zastosowania logistyki w praktyce gospodarczej, a to sprawia, że książka ta może być przydatna dla tych wszystkich, którzy na co dzień podejmują decyzje logistyczne. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Przewodnik praktyczny.
Sięgnij po tę książkę, jeśli twoje życie zawodowe nie wygląda tak, jak byś chciał. Istnieje wiele sposobów na zmianę kierunku rozwoju kariery, ale mentoring wydaje się jednym z najciekawszych, gdyż nie wymaga przemodelowania całego życia zawodowego czy formalnego uczestnictwa w kursach. Korzystać z niego mogą wszyscy - od bezrobotnych po wysokiej klasy profesjonalistów i dyrektorów, gdyż zasadniczo polega na udzielaniu drugiej osobie indywidualnej pomocy w przekształcaniu wiedzy, sposobu pracy lub myślenia. Czy mentor musi być przełożonym ucznia? Czy powinien być starszy bądź bardziej doświadczony? Niekoniecznie. Musi tylko wspierać go w uchwyceniu szerszego znaczenia tego, co się aktualnie dzieje, a co na pierwszy rzut oka może się wydawać nieistotne. Jak więc pomóc sobie, a może i innym? Jak znaleźć osobę, która pomoże nam w podejmowaniu zawodowych decyzji? Mentoring nie tylko zawiera opisy konkretnych przypadków z życia wziętych, ale wyjaśnia też między innymi, na czym polega: kultura mentoringu, projektowanie programu mentoringowego, relacja mentoringowa i spotkania w jej ramach. To doskonała lektura dla menedżerów, konsultantów, studentów, mentorów i ich uczniów. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-331 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-76 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka pod red. A.K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego. Przygotowana specjalnie dla polskiego odbiorcy, napisana przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw, zawiera obszerny indeks. Posiada przejrzystą strukturę wykładu w każdym rozdziale: opis przykładu z praktyki otwierający rozdział, część teoretyczną, podsumowującą Rozmowę trzech czyli artysty, rzemieślnika i technokraty, reprezentujących trzy podejścia do omawianego zagadnienia oraz bibliografię. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej