Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Gry i zabawki
(121)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Książki
(8)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(121)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(4)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andre Marc
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colletti Marco
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Deventer Oscar von
(1)
Douglas Ali
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław (ilustrator)
(1)
Friedemann Friese
(1)
Galotti Sally
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Goldsberry Ryan (ilustrator)
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Harris Robert (1957- )
(1)
Hely Claudia (1978- )
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Kalińczak Kamila (dziennikarka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobilke Victor
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kramer Warren
(1)
Krzesiak Renata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Larek Tomek
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Ling Wei-Min (1984- )
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Lopez Sébastien (ilustrator)
(1)
Lula Jarek
(1)
Lyon Shanon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(112)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(129)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Dzieci
(84)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(64)
Młodzież
(58)
Dorośli
(42)
14-17 lat
(31)
0-5 lat
(17)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przedszkolaki
(1)
Temat
Podróże
(4)
Rycerze
(4)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Czarodzieje
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Ślimaki
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arytmetyka
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czołgi
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Myszki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogień
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
PRL
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Plezjozaury
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Ptaki
(1)
Pterozaury
(1)
Romek (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Stolice
(1)
Strażacy
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słowa
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Tradycja
(1)
Trening koncentracji
(1)
Tytus (postać fikcyjna)
(1)
Województwa
(1)
Wszechświat
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyzwania
(1)
Władcy
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Śpiączka
(1)
Żołnierze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11239)
Powieść
(9493)
Dokumenty dźwiękowe
(7894)
Powieść polska
(6686)
Opowiadania i nowele
(6536)
Gry planszowe
(-)
Audiobooki
(6158)
Wiersze
(5560)
Powieść amerykańska
(5499)
Kryminał
(4627)
Biografia
(4164)
Powieść obyczajowa polska
(3388)
Poradnik
(3194)
Opracowanie
(3107)
Broszura
(2970)
Wydawnictwa popularne
(2932)
Powieść angielska
(2688)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2416)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2303)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2157)
Poezja polska
(2123)
Literatura dla dzieci
(1991)
Pamiętniki i wspomnienia
(1891)
Fantastyka
(1834)
Podręcznik
(1833)
Publikacje dla dzieci
(1800)
Antologia
(1783)
Opowiadanie polskie
(1695)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Powieść historyczna
(1687)
Literatura polska
(1684)
Literatura dziecięca polska
(1657)
Publikacja bogato ilustrowana
(1655)
Materiały pomocnicze
(1531)
Pamiętniki polskie
(1524)
Romans
(1479)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1453)
Thriller
(1438)
Książki dla małych dzieci
(1381)
Powieść młodzieżowa polska
(1361)
Powieść psychologiczna
(1128)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1111)
Książka obrazkowa
(1100)
Przewodnik turystyczny
(1077)
Publicystyka polska
(1076)
Książka-zabawka
(1050)
Komiks
(1046)
Fantasy
(1024)
Literatura dla młodzieży
(1010)
Powieść obyczajowa angielska
(981)
Encyklopedia
(967)
Album
(959)
Powieść francuska
(904)
Bajki i baśnie
(878)
Poezja dziecięca polska
(875)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(796)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(757)
Powieść historyczna polska
(737)
Reportaż
(700)
Powieść niemiecka
(680)
Saga rodzinna
(666)
Publikacje popularnonaukowe
(647)
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Powieść sensacyjna amerykańska
(617)
Powieść biograficzna
(612)
Dramat polski
(605)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść młodzieżowa angielska
(528)
Powieść dziecięca polska
(527)
Powieść fantastyczna amerykańska
(502)
Monografia
(463)
Literatura
(447)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(441)
Ćwiczenia i zadania
(435)
Lektura z opracowaniem
(434)
Publicystyka
(432)
Powieść kryminalna polska
(408)
Wywiad dziennikarski
(407)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(386)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(378)
Reportaż polski
(373)
Powieść kryminalna amerykańska
(363)
Powieść grozy
(354)
Horror
(347)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Romans historyczny
(296)
Powieść kryminalna angielska
(295)
Praca zbiorowa
(286)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(283)
Powieść szwedzka
(283)
Adaptacja literacka
(279)
Fotografia polska
(279)
Teatr polski
(274)
Satyra polska
(270)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
129 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 50 plansz (ze 100 różnymi zadaniami), 32 klocki (po 8 na jednego gracza), 1 żyrafa z 2 podstawkami, 1 klepsydra, 1 woreczek, 120 klejnotów, instrukcja.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: ok. 20 min
Gra “Ubongo” jest banalnie prosta. Każdy z graczy losuje kartę, na której znajduje się pewien wzór. Jego zadaniem jest jak najszybsze jego ułożenie z dostępnych klocków 3D. Jednak to nie koniec - następnie musi z pozostałych klocków zbudować jak najwyższą wieżę, którą trzeba dokładnie zmierzyć. Im wyższa wieża, tym więcej punktów otrzymujemy - i tak w kółko, aż zwycięzca zostanie wybrany! Jest to gra, która pozwoli dzieciom w rozwoju ich zdolności manualnych, ale nie tylko. Spostrzegawczość i logiczne myślenie będzie podstawą, aby jak najszybciej zbudować odpowiednią budowlę i użyć tych klocków, które akurat pasują, a potem pozwolą na wzniesienie wielkiej wieży. Wszystko to sprawia, że dziecko nie tylko się dobrze bawi, ale też bardzo sprawnie rozwija, co jest niezwykle ważne. Autorem gry “Ubongo Junior 3D” jest Grzegorz Rejchtman, który stworzył wiele jej wersji. W jego dorobku znajduje się również gra towarzyska "Dopasowani", która również zdobywa popularność. Zasady gry w Ubongo Junior 3D Gra ta została przeznaczona dla grup od 2 do 6 osób. Z racji na większe wymagania manualne, najlepiej poradzą sobie z tą grą dzieci, które ukończyły już 5 lat. Rozgrywka zwykle nie trwa dłużej niż 20 minut, co pozwala najmłodszym się skupić, ale nie męczy ich zbyt długim czasem zabawy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 173/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo [gra planszowa] / Grzegorz Rejchtman. - Warszawa : Egmont Polska, [2020]. - 1 pudełko ; 30 x 30 x 7 cm + instrukcja
(Wiek: 8+)
Czas gry 25 minut
Zawartośc pudełka:48 kafelków (po 12 na gracza), 36 plansz (z 432 różnymi zadaniami), 1 kostka, 1 klepsydra, 1 woreczek, 1 tor rund, 58 klejnotów (10 rubinów, 19 szafirów, 10 szmaragdów, 19 bursztynów).
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. Ubongo to ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. [Egmont Polska, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 48/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Zawartość pudełka: 72 plansze (z 671 zadaniami), 32 klocki (po 8 na gracza), 1 kostka, 1 klepsydra, 1 tor rund, 1 woreczek, 58 klejnotów (10 rubinów czerwonych, 19 szafirów niebieskich, 19 bursztynów żółtych, 10 szmaragdów zielonych ) , instrukcja
Czas gry: 25 min
Ilośc graczy: 1-4
Najnowsza wersja światowego bestsellera! W grze są przestrzenne klocki, które wprowadzają zabawę w zupełnie nowy (trzeci) wymiar. Rozgrywka staje się jeszcze bardziej wymagająca i fascynująca. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się jak najszybciej zapełnić puste pola na swoich planszach, tylko tym razem muszą to zrobić dwuwarstwowo. Gracze, którym uda się rozwiązać łamigłówkę na czas, zdobywają klejnoty. Cztery poziomy trudności pozwolą na dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 206/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo duo [gra] / Grzegorz Rejchtman - Warszawa : Story House Egmont, 2022. - 1 pudełko ; 20 x20 x 5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: dwustronna plansza punktacji ; 2 pionki ; 2x21 kafelków ; 2x9 plansz zadań ; 1 kostka dwudziestościenna ; instrukcja.
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min
Spotkanie mistrzów! Oto specjalna wersja kultowej gry „Ubongo” dla 2 graczy! Zawiera klocki o bardziej skomplikowanych kształtach i nowe plansze zadań. Obaj gracze będą rozwiązywać tę samą łamigłówkę! Kto pierwszy zakryje pola swoimi kafelkami? Kto wygra cały pojedynek i zostanie arcymistrzem „Ubongo”? Dwa poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 190/GP, KM - 145/GP, KM - 127/GP (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo lines [gra planszowa] / Grzegorz Rejchtman ; [ilustracje Cezary Szulc]. - Warszawa : Egmont, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Zawartość pudełka: 162 karty, 32 klocki, klepsydra, woreczek, tor rund, 58 klejnotów, instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy.
Czas rozgrywki 25 min.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Światowa premiera nowej wersji „Ubongo”! Tym razem wszyscy gracze będą starali się rywalizować, budując jak najszybciej ten sam wzór pokazany na karcie, używając do tego trójwymiarowych, prostokątnych klocków. Po 9 rudach gracze sumują punkty. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Gra wydaje się czasem być trudniejsza niż Ubongo 3D. Rywalizacja polegająca na budowaniu przez wszystkich graczy jednocześnie tego samego wzoru wprowadza dużo więcej emocji niż w wersji podstawowej czy w Ubongo 3D. To pierwsze na świecie wydanie tej wersji gry Ubongo! [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-83/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Obłędny Rycerz to szalona gra kooperacyjna, której sercem jest interaktywna plansza, sterowana za pomocą specjalnych dźwigni. Dzięki nim wprawiamy w ruch rycerza, który będzie musiał wykonać szereg misji - o ich różnorodność zadba zestaw wymiennych map i plastikowych elementów. Tu liczyć będzie się współpraca, koordynacja i etos rycerski! Niesamowita gra kooperacyjna, w której liczy się przede wszystkim zręczność i współpraca zespołowa. Gracze muszą przejść 20 poziomów, aby wygrać. Każdy poziom to inna trasa, którą musi przejść rycerz, na której znajdują się najróżniejsze przeszkody, takie jak dziury, płoty czy łuki. Świetna zabawa dzięki kooperacji Interesująca forma rozgrywki poprzez ciekawe sterowanie planszą Idealna dla dzieci, a także na spotkania z rodziną i ze znajomymi. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-49/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: 1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania w 6 kolorach, ponumerowanych od 1 do 6, 6 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra rodzinna dla 3-6 osób.
Czas gry 30 min.
Na pudełku: Rodzina.
Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem, wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie, następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza. Bajarz zdobywa punkty jeśli któryś z graczy zagłosuje na poprawną kartę. Choć gra wydaje się prosta, to nietypowe obrazki potrafią zaskoczyć – wymyślenie skojarzenia, które nie byłoby zbyt proste lub zbyt odległe jest nie lada wyzwaniem. Sprawdź kreatywność swoją i bliskich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja - rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-60/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Grzybobranie - London : Winning Moves, 2023. - 1 pudełko ; 27x5,5x40 cm.
(Monopoly)
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 32 stragany, 12 sklepów, 2 kostki, 28 kart obszarów leśnych, 16 kart Na polanie, 16 kart Na straganie, 1 plik banknotów, instrukcja.
Czas gry: 1-3 godz.
Ilość graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 168/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pali się! [gra planszowa] / [ilustracje Dorota Szoblik]. - Częstochowa : Adamigo, 2022. - 1 pudełko ; 22 x 26 x 4 cm.
(Wiek: 3+)
Zawartość pudełka: plansza do gry ; 3 pionki strażaków ; 36 kart ruchu 2 kostki ; 16 kafelków ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry - kooperacyjny oraz rywalizacyjny. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 120/Gp (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan [gra planszowa] / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Galaktyka, copyright 2015. - 1 pudełko (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja, almanach) : ilustracje ; 30x30x7 cm.
(Wiek: 10+)
Gra dla 3-4 osób.
Czas gry 75 min.
W pudełku: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja, almanach) : ilustracje
Odkryjcie nowy ląd! Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 7/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Baba Jagna i zaczarowany las [Gra planszowa] / Marco Teubner. - Konin : G3, 2021. - 1 pudełko ; 33x33x6,5 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Temat
Las
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 10-20 min
Zawartość pudełka:planszę, 8 drzew, 20 gwiazdek, 108 znaczników jagód, 10 znaczników gnomów, 1 klepsydra, 4 wtyczki, 4 piankowe bloczki, 1 figurkę Baby Jagny w kapeluszu, 1 materiałowy woreczek.
Szuuu! Roztargniona Baba Jagna przemyka przez zaczarowany las niczym błyskawica. Ciągle czegoś zapomina - a to księgi z zaklęciami, a to kociołka czy miotły... Cały czas coś gubi! Na szczęście w lesie mieszkają małe gnomy, które zawsze chętnie pomagają jej odnaleźć zgubę. W zamian za to otrzymują pyszne jagody. Używając specjalnej planszy, przesuwajcie czarownicę i pomóżcie jej w poszukiwaniach. Jeśli jesteście wystarczająco bystrzy i umiecie współpracować z innymi graczami, uda wam się odnaleźć wszystkie przedmioty i wygrać! Raz, dwa, trzy, z Babą Jagną szukasz Ty! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-46/KM (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: plansza do gry, 30 kart z pytaniami, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 5 pionków, kostka do gry, instrukcja.
Czas gry: 20-40 minut.
Liczba graczy: 2-6
Gra edukacyjna „Świat” (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Symbolem którego państwa jest ptak kiwi? Kiedy na sawannie pada deszcz? – na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Fascynująca podróż dookoła świata Gra „Świat” to klasyczny wyścig, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Ruch graczy przyspieszają trzy rzeczy: udzielenie odpowiedzi na jedno z 90 pytań związanych z różnymi miejscami na Ziemi i ich mieszkańcami, wykonanie działania opisanego na karcie ruchu oraz wypatrzenie na planszy zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu przedstawionego na karcie. Niezwykła wyprawa dookoła świata stwarza okazję, by rozwiązać wciągające zagadki oraz sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość. Atrakcyjne ilustracje ułatwiają dziecku przyswajanie wiedzy oraz są znakomitym sposobem na poznanie charakterystycznych dla danego kraju miejsc, budowli, pomników czy cudów natury. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzegawczość, poznawanie świata, przyroda, geografia [https://platon.com.pl/pl/gra-edukacyjna-kapitan-nauka-swiat/produkt-617289892]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 235/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
W pudełku: płytki terenu - 72 szt., podwładni w 5 kolorach - 40 szt., plansza punktacji - 1 szt., opaci - 5 szt., instrukcja.
Gra dla 2-5 osób.
Czas gry 35 min.
Planszówka bez planszy? Odwiedź magiczne miasto Carcassonne, w którym zawsze tętni życie, a turyści nigdy nie przestają się zachwycać jego architekturą i okolicą. Taka właśnie jest gra Carcassonne Druga edycja, gdzie planszę tworzą uczestnicy. Kolejno dokładają kafelki z terenem, który może stać się ich własnością. Wielopokoleniowa strategiczna gra rodzinna zachwyci swoją formułą zarówno małych, jak i dużych graczy. Poza wciągającą rozgrywką, która uczy planowania każdego ruchu i przewidywania posunięcia przeciwnika, integruje ona uczestników bez względu na płeć i wiek. Teraz z nową grafiką i odświeżoną instrukcją! [Gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 1/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Neurony w Akcji [gra planszowa] / Yury Yamshchikov ; ilustracje Lesya Yatsko ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Warszawa : Edgard, 2021. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; 0x20x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 6+)
Gra dla 1-5 graczy.
Zawartość pudełka: 90 dwustronnych kart misji, 60 dwustronnych kafelków (z kolorowymi symbolami i liczbami) ; instrukacja
Czas gry: 30 min.
Wykonuj swoje misje jak najszybciej, odnajdź właściwe symbole, ułóż je w odpowiednim szyku i zapewnij solidny trening swoim neuronom. Neurony w akcji to wyścigowa gra planszowa, polegająca na jak najszybszym wykonywaniu misji, których poziom trudności rośnie z każdą kolejną rozgrywką. Dostępne są trzy warianty gry: podstawowy - dla graczy w podobnym wieku, uniwersalny - dla graczy w różnym wieku oraz wariant dla jednego gracza. Zabawa polega na odnajdywaniu kafelków z właściwymi symbolami i układaniu ich w odpowiednim szyku. W trakcie zabawy zawodnicy otrzymują kartę misji z kodem do odcyfrowania oraz wspólną pulę dwustronnych żetonów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zadanie, awansuje na wyższy poziom i będzie musiał wykazać się jeszcze lepszym sprytem i szybkością! Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy ukończy poziom 10. Neurony w akcji to niezwykle wciągająca gra wspomagająca rozwój kompetencji matematycznych, a także ucząca rywalizacji. Rozgrywki są świetnym sposobem na rozwijanie umiejętności wnioskowania, koncentracji, refleksu i myślenia logicznego. Proste symbole pozwalają bawić się osobom w każdym wieku. Rozgrywkę można dostosować do poziomu graczy, dlatego każdy może wziąć udział w wyścigu i zapewnić swoim neuronom solidny trening! [Edgard, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-77/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Zawartość pudełka: 1 plansza, 55 kart Rozwój, 53 karty Pytanie (212 pytań i odpowiedzi),53 karty Ryzyko, 4 karty przeliczniki,24 żetony certyfikat EKO, 84 żetony surowce odnawialne (4 rodzaje: alumini um, plastik, papier), 24 drewniane pionki, 4 defektory odpowiedzi, banknoty Eko waluta ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Na opakowaniu: Edukacyjna gra planszowa na podstawie filmu Alberta Barille.
Gra nie tylko dla małych ekologów. To bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. To budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny (źródło: www.rebel.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 226/GP, KM - 150/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund : dzieci kontra dorośli : [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, copyright 2020. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Zawartość pudełka: 378 kart z pytaniami (756 pytań) ; 6 kart „Czas” ; 6 kart „Zmiana” ; 6 pionków, ; 1 plansza ; 1 specjalny czasomierz ; 1 plastikowe pudełko na karty ; instrukcja.
Liczba graczy: 3-6
Czas gry: 10-15 min
Istnieje ryzyko zadławienia się małymi elementami.
Stwórzcie drużyny i sprawdźcie, kto okaże się lepszy w starciu pokoleń! Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund... Jest o co walczyć! Zawsze, gdy dziecko poprawnie odpowie na pytanie ze świata dorosłych lub odwrotnie, dorosły na pytanie ze świata dzieci, drużyna zdobywa dwa razy więcej punktów! W tej szalonej rozgrywce czas nie jest Waszym sprzymierzeńcem. 5 Sekund to gra, w której szybko myślisz i szybko mówisz! Cechy Gry: • Gra Rodzinna, Drużynowa • Znana i lubiana na całym świecie mechanika • Czas na odpowiedź odmierza specjalny czasomierz wydający rozpraszający dźwięk • Szybka, dynamiczna rozgrywka • Proste zasady • Ponad 700 unikatowych pytań Gra rozwija: • Zdolność szybkiego myślenia • Kreatywność i pomysłowość • Umiejętność działania pod presją czasu • Zdolność zdrowej rywalizacji 5 sekund - tyle wystarczy, by twoje serce zabiło szybciej, a mózg wskoczył na wyższy bieg! Pokochałeś dreszczyk emocji i dobrą zabawę z 5 Sekund? Poznaj pozostałe gry z serii i ciesz się nowymi pytaniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-99/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra planszowa] : junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
W pudełku: 354 karty z pytaniami (708 pytań), 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty, instrukcja.
Gra dla 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 min.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 13/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias : kobiety vs mężczyźni [Gra planszowa]. - Peri :Tactic Games, 2016. - 1 pudełko ; 25 x 6 x25 cm.
(Alias)
Zawartość pudełka: plansza, 400 kart (2400 haseł), klepsydra, 2 pionki (biały i czarny) ; instrukcja.
Gracze: 4 i więcej (drużyna kobiet i drużyna mężczyzn)
Czas gry: 60 min
"Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra planszowa dla dwóch drużyn: męskiej i żeńskiej. Sprawdźcie, jak dobrze znacie świat drugiej płci! Niektórzy mówią, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. I rzeczywiście w wielu wypadkach świat obu płci bardzo różni się od siebie. Prawdopodobnie sporo pań nie potrafiłoby odróżnić klucza francuskiego od wkrętarki, a panowie zazwyczaj nie mają bladego pojęcia o cieniach do powiek i regulacji brwi. Może to być przyczyną zabawnych nieporozumień, może też być świetnym materiałem do zabawy. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to zabawna gra towarzyska, w której trzeba wykazać się wiedzą na temat drugiej płci. Aby wygrać, musisz naprowadzić swoją drużynę na odpowiednie tory skojarzeń. W tym celu trzeba wykorzystać zarówno swoją wiedzę, jak i poczucie humoru. W grze biorą udział dwie drużyny: jak sama nazwa sugeruje kobiet i mężczyzn. Drużyna musi odgadywać hasła ze zbioru słów i zwrotów typowo męskich (rzut rożny, spartańskie warunki) oraz żeńskich (Paweł Małaszyński, kolor turkusowy). A zatem panowie muszą tłumaczyć sobie hasła związane z płcią piękną i vice versa. Czy to zadanie wydaje Wam się łatwe? Pamiętajcie też, że czas gra na Waszą niekorzyść. Podczas gdy w klepsydrze przesypuje się piasek, Wasza drużyna musi odgadnąć jak najwięcej haseł, bazując na podpowiedziach, przeciwieństwach i skojarzeniach. Gra "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to wspaniały pomysł na spędzenie wieczoru w gronie znajomych. Ta zabawa da Wam wiele radości i pokaże, jak dobrze znacie świat drugiej płci. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra stworzona przez Tactic. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-alias-kobiety-vs-mezczyzni-tactic-p]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 149/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds [gra planszowa]. - Piro : Tactic, [2012]. - 1 pudełko ; 27 x 27,5 x 5,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza z wbudowaną kostką, 16 pionków ptaków, instrukcja
Czas gry: 15 min.
Klasyczna gra planszowa prezentuje nam swe nowe (nieco wściekłe) oblicze. Oryginalne pionki i atrakcyjna szata graficzna sprawiają, że wspólna, rodzinna gra będzie jeszcze przyjemniejsza. Wystrzel swoje ptaki na planszę i zostań pierwszym graczem, który trafi w cztery świnie ukrywające się na polach celu. Twoje zadanie jest jasne i proste, ale po drodze czyhają niebezpieczeństwa - jeśli dwa ptaki spotkają się na jednym polu, jeden z nich wraca na start.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-70/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej