Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(2)
Zych Robert
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał (tłumacz)
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Durand Barbara
(1)
Froń Karol
(1)
Girard Joe (marketing)
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Heiman Stephen E
(1)
Hofmann Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Kaczmarski Jacek (1957-2004)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John (marketing)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Phillips Celia M
(1)
Rusiecki Jan (1926-2015)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sanchez Diane
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Seidel Hagen (1964- )
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tuleja Tad
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Zander Ernst
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Temat
Kobieta
(3554)
Przyjaźń
(2414)
II wojna światowa (1939-1945)
(2130)
Rodzina
(2121)
Miłość
(1868)
Techniki sprzedaży
(-)
Tajemnica
(1730)
Zwierzęta
(1367)
Relacje międzyludzkie
(1331)
Śledztwo i dochodzenie
(1262)
Dzieci
(1056)
Zabójstwo
(1036)
Pisarze polscy
(1011)
Nastolatki
(928)
Rodzeństwo
(879)
Dziewczęta
(873)
Uczucia
(868)
Magia
(863)
Życie codzienne
(806)
Sekrety rodzinne
(732)
Psy
(724)
Uczniowie
(715)
Policjanci
(710)
Małżeństwo
(705)
Boże Narodzenie
(667)
Żydzi
(662)
Polacy za granicą
(651)
Ludzie a zwierzęta
(604)
Władcy
(566)
Trudne sytuacje życiowe
(565)
Osoby zaginione
(563)
Język polski
(561)
Wakacje
(508)
Relacja romantyczna
(497)
Wybory życiowe
(490)
Koty
(481)
Podróże
(480)
Uprowadzenie
(456)
Kultura
(451)
Chłopcy
(450)
Arystokracja
(440)
Matki i córki
(427)
Przestępczość zorganizowana
(422)
Polityka międzynarodowa
(410)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(393)
Dziadkowie i wnuki
(390)
Aktorzy polscy
(371)
Prywatni detektywi
(365)
Dziennikarze
(352)
Zakochanie
(347)
Zdrowe odżywianie
(346)
Ojcowie i córki
(345)
Pisarze
(343)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Seryjni zabójcy
(332)
Polityka
(330)
Polityka wewnętrzna
(329)
Duchowieństwo katolickie
(328)
Regionalizm
(322)
Mężczyzna
(313)
Filozofia
(304)
Wojsko
(301)
Dojrzewanie
(300)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(292)
Lekarze
(289)
Szlachta
(283)
Szkoły
(278)
Samotność
(274)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Historia
(269)
Władza
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Pomaganie
(266)
Walka dobra ze złem
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(265)
Ludzie bogaci
(264)
PRL
(262)
Spisek
(257)
Źródła historyczne
(257)
Kradzież
(256)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kościół katolicki
(252)
Las
(251)
Wojna
(250)
Zarządzanie
(248)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Sieroty
(237)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Czarownice i czarownicy
(235)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację... [Helion, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion, 2014. - 240 stron ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich - za trudne, zbyt stresujące, a czasem upokarzające, bo trzeba ludziom wciskać na siłę rzeczy i usługi, których nie potrzebują. A jednak wciąż jednym z najbardziej poszukiwanych i najlepiej płatnych zawodów jest przedstawiciel handlowy. Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze - czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwarancję sukcesu? Czy nie chciałbyś poznać Mistrza Sprzedaży, zobaczyć go w akcji i pozwolić, żeby wytłumaczył Ci krok po kroku, co, kiedy i jak trzeba zrobić, aby zapewnić sobie zwycięstwo? Bohater książki, którą za moment przeczytasz, ma za sobą wiele negatywnych doświadczeń zawodowych i sprzedażowych. W momencie, gdy znalazł się na samym dnie, zadał pytanie komuś, kto odmienił jego życie, pracę i postrzeganie świata. Spotkał Mistrza Sprzedaży. Odniósł sukces. Teraz czas na Ciebie. Usiądź wygodnie i wsłuchaj się w słowa Mistrza Sprzedaży… [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości - i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych. Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-163 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia sprzedaży nieruchomości [Dokument dźwiękowy] / Grażyna Białopiotrowicz. - Warszawa : Poltext, cop. 2012. - 1 płyta CD (9 godz. 11 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Nieruchomości)
Czas trwania 9 godz. 11 min 49 s.
Grażyna Białopiotrowicz postanowiła opowiedzieć o tajemnicach zawodu agenta nieruchomości. To audiobook, w którym autorka poświęca wiele uwagi budowaniu relacji z klientami - tymi już przekonanymi i tymi potencjalnymi. Usłyszymy nie tylko o rozpoznaniu rynku, ale również o konkretnych metodach skutecznego negocjowania. To właśnie umiejętności psychologiczne decydują o tym, czy pośrednik nieruchomości odnosi sukcesy. W procesie szkolenia nie są to wysoko cenione umiejętności, w praktyce jednak okazują się nieodzowne. Należy pamiętać bowiem - i o tym Białopiotrowicz wielokrotnie wspomina w „Psychologii sprzedaży nieruchomości” - że każdy klient różni się od poprzedniego tak, jak jego potrzeby w związku z wynajmem, zbyciem lub zakupem nieruchomości. Warto wiedzieć, jak rozpoznać te potrzeby i dostosować stosowane metody negocjacyjne do konkretnej osoby. Zadowolony klient to inwestycja w przyszłość. [www.audioteka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak: * osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi, * korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów, * zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze, * budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym, * opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym, * słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się, * włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej