151897
Książka
W koszyku
Promocja - rozumiana jako system służąćy do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem - nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnieniu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkcja czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać pozycję konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa. Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów, funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem. [www.pwe.com.pl]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej