151897
Book
In basket
Celem książki jest próba odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw? Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. Treścią książki, oprócz analizy rynku przedsiębiorstw, istoty i zakresu marketingu partnerskiego oraz możliwości wykorzystania go w biznesie międzynarodowym, jest proces wdrażania marketingu partnerskiego, ilustrowany licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzania tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiębiorstwa. Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych prowadzących działalność na rynku przedsiębiorstw. [www.techniczna.com.pl]
Availability:
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
There are copies available to loan: sygn. MgW-26856, W-657/659 (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
All copies are currently unavailable
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
There are copies available to loan: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
There are copies available to loan: sygn. F.3 - 65/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. MgC-3050, C-658 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 241-[244].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again