152085
Book
In basket
Wszelkie programy zmian organizacyjnych, zarówno te związane z innowacjami technicznymi i przekształceniami strukturalnymi, jak i wprowadzające nowe wzory zachowań organizacyjnych, w gruncie rzeczy odnoszą się do tego, jak ludzie mają wykonywać swą pracę i jak układać swe stosunki z innymi. Dotyczą zatem systemu społecznego organizacji. Autorka analizuje sposób, w jaki organizacje zmieniają się i zarządzają procesem zmian, by stale poszerzać grono swoich klientów. W książce opisano: modele i sposoby przeprowadzania zmian w organizacji tworzenie kultury organizacyjnej w procesie zmian metody i techniki interwencji wpływające na zachowania pracowników w organizacji zadania konsultantów zmian reakcje członków organizacji na planowanie i wdrażanie zmian metody przekształcania się grup pracowników w zespoły wspierające zmiany Praca zawiera także studia przypadków dwóch organizacji - ABB i AT&T, które odniosły sukces dzięki umiejętnemu zarządzaniu zmianami, oraz zestaw czternastu ćwiczeń. [www.czytajtanio.pl]
Availability:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Copies are only available in the library: sygn. C-658 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 325-336. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again