145751
Książka
W koszyku
Książka ta stanowi znakomitą pomoc dająca szansę bardziej zaawansowanego rozumienia i posługiwania się terminologią specjalistyczną z dziedziny marketingu i reklamy. Autor szczególnie mocny nacisk położył na językowym zilustrowaniu zagadnień promocji oraz zastosowań reklamy. Słownik zawiera także bardzo dużą ilość znaczeń wąskospecjalistycznych. Tom zawiera około 15 000 haseł. Słownik przeznaczony jest dla: - specjalistów marketingu i reklamy; - studentów; - nauczycieli; - tłumaczy. [www.empik.com]
Status dostępności:
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej