Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(130)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(55)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(31)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(11)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(92)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Czubała Anna (1943- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gasper Dorota (tłumacz)
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Bartołd Robert (tłumacz)
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Środa Jacek (tłumacz)
(2)
Aaker David A
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953-2023)
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bennett Steven J. (1951- )
(1)
Bera Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borowski Jerzy (nauki ekonomiczne)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Drab Adam
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gołębiowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graham John Rushton (1931- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grudzińska Beata
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Górska Grażyna (tłumaczka)
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hingston Peter
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika (marketing)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(36)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(126)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(125)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Logistycy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3516)
Przyjaźń
(2375)
II wojna światowa (1939-1945)
(2108)
Rodzina
(2098)
Miłość
(1855)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1694)
Zwierzęta
(1359)
Relacje międzyludzkie
(1306)
Śledztwo i dochodzenie
(1242)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1020)
Pisarze polscy
(1010)
Nastolatki
(915)
Rodzeństwo
(863)
Uczucia
(855)
Dziewczęta
(852)
Magia
(844)
Życie codzienne
(791)
Psy
(718)
Sekrety rodzinne
(717)
Uczniowie
(709)
Małżeństwo
(699)
Policjanci
(696)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(659)
Polacy za granicą
(647)
Ludzie a zwierzęta
(601)
Władcy
(563)
Język polski
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(554)
Osoby zaginione
(553)
Wakacje
(502)
Relacja romantyczna
(488)
Wybory życiowe
(482)
Koty
(469)
Podróże
(466)
Uprowadzenie
(449)
Kultura
(446)
Chłopcy
(444)
Arystokracja
(432)
Matki i córki
(423)
Polityka międzynarodowa
(410)
Przestępczość zorganizowana
(410)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(385)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(369)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Dziennikarze
(340)
Katolicyzm
(339)
Ojcowie i córki
(338)
Pisarze
(335)
Wsie
(333)
Zemsta
(331)
Polityka
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Seryjni zabójcy
(324)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(295)
Samorealizacja
(294)
Lekarze
(288)
Zabawa
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(272)
Samotność
(272)
Obyczaje i zwyczaje
(271)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(262)
Władza
(261)
Walka dobra ze złem
(260)
PRL
(259)
Źródła historyczne
(257)
Ludzie bogaci
(256)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Kościół katolicki
(252)
Zabójstwo seryjne
(252)
Wojna
(247)
Las
(245)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Śmierć
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(40)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(16)
Opracowanie
(8)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Encyklopedia
(2)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
130 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod redakcją Jerzego Altkorna ; aut.] Jerzy Altkorn [et al.] - Wydanie 3 zmienione i poszerzone - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka ta najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową. (z przedmowy) [www.uek.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3033 (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie. Business English [Dokument dźwiękowy]. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min ) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany: 15 stron.
(Audio Kurs)
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Czas trwania: 1 godzina 10 minut.
Dodatek drukowany w opakowaniu zawiera materiał uzupełniający do nagrań.
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
"Angielski w samochodzie Business English": - dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, - praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, - ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, - dodatkowo pełny zapis nagrań, - praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem "Angielski w samochodzie" nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [www.audiobook.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM- j.ang., KM - j.ang. (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4787, C-339.13 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie działania marketingowe są na nim prowadzone, jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług, jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem. [www.chbeck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu. Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.: - rolę handlu we współczesnej gospodarce, - specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, - zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu, - marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu, - handel elektroniczny, - kooperację, internacjonalizację i controlling. Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Do głównych zalet książki należą: - syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień, - prosty i zwięzły język, - alfabetyczny wykaz haseł, - hasła na marginesach. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, elementy marketing-mix, główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych. [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych: - ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych; - przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych; - omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców; - podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania; - wskazuje, jak planować kampanię w mediach. [www.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej