Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(365)
Forma i typ
Książki
(121142)
Proza
(32611)
Audiobooki
(8041)
E-booki
(6972)
Poezja
(6767)
Gry i zabawki
(365)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6316)
Publikacje dydaktyczne
(2999)
Publikacje popularnonaukowe
(2995)
Poradniki i przewodniki
(2786)
Publikacje naukowe
(2306)
Komiksy i książki obrazkowe
(2065)
Publikacje fachowe
(968)
Publikacje religijne
(616)
Albumy i książki artystyczne
(538)
Czasopisma
(481)
Dramat (rodzaj)
(473)
Muzyka
(283)
Druki ulotne
(271)
Publikacje informacyjne
(236)
Publikacje promocyjne
(48)
Publikacja dla niewidomych
(45)
Mapy
(43)
Nuty
(29)
Fotografie
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Filmy i seriale
(13)
Programy komputerowe
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(8)
Książka
(8)
Rysunki
(6)
Pliki i bazy danych
(5)
Publikacje historyczne
(5)
Ksiażki
(4)
Ksiązki
(4)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(4)
Dramat
(3)
Grafiki
(3)
Gry komputerowe
(3)
Książk
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuły
(2)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(2)
Muzyka polska
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Powieść
(2)
Publikacje dla niewidomych
(2)
2001
(1)
Dramaty
(1)
Druki ulotneKsiążki
(1)
Edipresse Książki
(1)
Komedia
(1)
Komiksy iáksiążki obrazkowe
(1)
Kryminał
(1)
Ksi-ů-‹ki
(1)
Ksiiiki
(1)
Książki kucharskie
(1)
Książki4
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystka
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyk
(1)
Literatura faktu, publicystyka
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Muzyka amerykańska
(1)
Pendrive
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i Przewodniki
(1)
Poradniki przewodniki
(1)
Poza
(1)
Proza Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
ProzaPoezja
(1)
Publikacja naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Satyra
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
książki
(1)
książki obrazkowe
(1)
proza
(1)
Dostępność
dostępne
(296)
wypożyczone
(63)
nieokreślona
(40)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(44)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(240)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(14)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(49)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(31)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(17)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(8)
Astley Neville
(6)
Baker Mark (1959- )
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Matz Agnieszka (ilustratorka)
(6)
Feliks Janusz
(5)
Florkiewicz Łukasz (ilustrator)
(5)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(4)
Nowicka Monika (tłumaczka)
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Barański Adam (ilustrator)
(3)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Korolkiewicz Elżbieta
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Marshall Natalie
(3)
Minor Marcin (ilustrator)
(3)
Młodnicka Magdalena (psycholog)
(3)
Nawrocka Ewa (1977- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Wasilewicz Grażyna (neurologopeda)
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Baruzzi Agnese (1980- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Berlik Natalia (ilustratorka)
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Depa Filip (ilustrator)
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dąbrowska Monika (tłumaczka)
(2)
Filliozat Isabelle
(2)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(2)
Gingell Dave
(2)
Gowin Sławomir (1965- )
(2)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(2)
Huang Yu-hsan
(2)
Joassin Vincent
(2)
Karlik Beata
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Kleszcz Ewa (tłumaczka)
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Larek Tomek
(2)
Lee R. M. J
(2)
Lula Jarek
(2)
Madaj Karol
(2)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(2)
Michalec Bogusław (1972- )
(2)
Moga Katarzyna
(2)
Nawrocka Ewa (1977- ). Co kryją okienka?
(2)
Nigelli Benedetta
(2)
Nowak Jan (1963- )
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Stachyra Wojciech (ilustrator)
(2)
Stankiewicz Izabela (pedagog)
(2)
Strzeszewska Arleta (ilustratorka)
(2)
Szewczyk Michał (tłumacz)
(2)
Szoblik Dorota (ilustratorka)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Tudruj-Wrożyna Karolina (tłumaczka)
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Barański Adam
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata (ilustratorka)
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bienias vel Bieniek Agnieszka
(1)
Bieniek-Zaremba Gabriela (ilustratorka)
(1)
Blok Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(237)
2010 - 2019
(116)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(340)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(365)
Język
polski
(363)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Dzieci
(284)
6-8 lat
(155)
9-13 lat
(150)
0-5 lat
(145)
Młodzież
(91)
Dorośli
(58)
14-17 lat
(50)
Rodzice
(5)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkolaki
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(2)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko
(1)
Temat
Psy
(19)
Trening umysłu
(19)
Zwierzęta
(11)
Boże Narodzenie
(10)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(10)
Pomaganie
(9)
Język polski
(5)
Podróże
(5)
Zabawa
(5)
Dzieci
(4)
Koty
(4)
Matematyka
(4)
Miasta
(4)
Pojazdy
(4)
Rycerze
(4)
Sen
(4)
Wsie
(4)
Antonimy
(3)
Labirynt
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Myślenie
(3)
Nauka czytania
(3)
Obyczaje i zwyczaje
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Baby Shark (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Eksperymenty
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Kradzież
(2)
Kreatywność
(2)
Magia
(2)
PRL
(2)
Parki i ogrody
(2)
Pociągi
(2)
Podejrzany
(2)
Policja
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Pory roku
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(2)
Strażacy
(2)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Słowa
(2)
Słownictwo
(2)
Wagony
(2)
Wielkanoc
(2)
Wszechświat
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zawód
(2)
Ślimaki
(2)
Adwent
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Avengers (postacie fikcyjne)
(1)
Badania naukowe
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Biedronkowate
(1)
Biznes
(1)
Budowa
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Choinka
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Czołgi
(1)
Czynności
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diament
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzień
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Farma
(1)
Fauna
(1)
Figury geometryczne
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(4)
Europa
(2)
Afryka
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(131)
Gry planszowe
(121)
Broszura
(84)
Gry edukacyjne
(64)
Książka-zabawka
(58)
Gry w karty
(39)
Gry i zabawy dziecięce
(33)
Książka do wypełniania
(30)
Książki dla małych dzieci
(17)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Gry strategiczne
(16)
Książka do kolorowania
(15)
Książka obrazkowa
(14)
Opowiadania i nowele
(12)
Gry i zabawy
(10)
Gry karciane
(6)
Gry logiczne
(6)
Układanki
(6)
Książka do wypełnienia
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Gry dziecięce
(3)
Książka dla małych dzieci
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Wiersze
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książka z naklejkami
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Poezja dziecięca
(2)
Poradnik
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Quizy
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Broszua
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gra w karty
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Katalog wystawy
(1)
Klocki
(1)
Książka artystyczna
(1)
Książki kartonowa
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(196)
Edukacja i pedagogika
(92)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Religia i duchowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
365 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! [gra w karty]. - Wersja kieszonkowa - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 26 x 25 x 6 cm.
Na pudełku: Czy dasz radę utrzymać powagę?
Zawartość pudełka: karty do gry (27 szt.) ; pchełki (25 sztuk) ; mały bączek ; woreczek ; instrukcja.
Liczba graczy:2-5
Potrafisz rozśmieszać innych do łez? Czujesz, że odnalazłbyś się w stand-upie lub kabarecie? Teraz możesz się sprawdzić! Zobacz, czy tak łatwo jest stanąć na scenie i rozbawić publikę. „Nie Śmiej Się” jest świetną rozrywką, która pomaga przełamywać stres przed wystąpieniami nie tylko u najmłodszych. Zadaniem graczy jest zaprezentowanej wylosowanej kategorii w taki sposób, aby wszystkich rozbawić. Wygrywa ta osoba, która najdłużej utrzyma grobową minę. Nowa wersja pozwala zabrać ze sobą zabawę dosłownie wszędzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-106/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra planszowa] / autor: Marc Andre ; ilustracje: Pascal Quidault. - Buc : JD Editions - Space Cowboys, copyright 2017. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 22 x 7 cm.
(Wiek: 10+)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 40 znaczników: 7 znaczników szmaragdów (zielone), 7 znaczników szafirów (niebieskie), 7 znaczników rubinów (czerwone), 7 znaczników diamentów (białe), z znaczników onyksów (czarne), 5 znaczników złota, czyli dżokerów (żółte); 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów; instrukcja
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-57/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: kafelek zwycięstwa ; 67 kart klejnotów podzielonych na 3 poziomy ( ; woreczek ; 3 zwoje przywilejów ; 25 znaczników: po 4 znaczniki klejnotów w ka zdym po 5 kolorów (Niebieskie, białe, zielone, czarne i czerwone), 3 znaczniki złota i 2 znaczniki pereł,; plansza ; 4 karty monarchów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
Czas gry: 30 min.
W grze gracze wcielają się w role bogatych handlarzy epoki renesansu rywalizujących o zwycięstwo poprzez inwestowanie w kopalnie, udoskonalanie metod transportu oraz zatrudnianie rzemieślników, którzy posiadają fachowe umiejętności przemieniania nieoszkifowanych błyskotek w cenne klejnoty. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 139/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa w chowanego)
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Na okładce: filcowe klapki, lusterko.
„Gdzie się schował kotek?” to nowa książeczka w serii Zabawa w chowanego Akademii Mądrego Dziecka. Ta kartonowa książeczka ma duże, filcowe i wytrzymałe klapki, które odporne są na ciągnięcia małych rączek i zapewniają super zabawę. Na każdej stronie mamy barwne ilustracje z pytaniem: gdzie się schował: jednorożec, smok, syrenka czy wróżka? Za każdym razem maluszek otwiera miękką, filcową klapkę i znajduje odpowiedź - postać. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika, zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: „Tutaj jesteś”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Zabawa w chowanego)
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Gdzie się schował samochód? to nowość wydawnicza Harpercollins. Kartonowa książeczka z serii „Zabawa w chowanego” Akademii Mądrego Dziecka na każdej rozkładówce ma filcowe, miękkie klapki, które w przeciwieństwie do papieru, odporne są na ciągnięcia małych rączek oraz zapewniają super zabawę. Na każdej stronie mamy duże, barwne ilustracje z pytaniami, które zadajemy małemu czytelnikowi: gdzie się schował: pociąg, samolot, łódka czy samochód? Za każdym razem maluszek otwiera duża, filcową klapkę i znajduje postać. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: „Tutaj jesteś”!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Kto to? Co to? : przesuń i zobacz)
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
KTO TO? CO TO? Peppa zadaje ciekawe zagadki. Pobaw się razem z nią! Przesuń fragment obrazka i sprawdź odpowiedź! W środku książeczki mnóstwo ilustracji do przesuwania i układania. Dobra zabawa gwarantowana!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Historyjki z Okienkami)
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Książka w twardej oprawie dedykowana dla najmłodszych pociech. Wewnątrz publikacji kolorowe ilustracje, ciekawostki oraz ruchome okienka, które skrywają sekrety bohaterów. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-0/KZ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Na okładce : Użyj magicznej lupy i rozwiąż zagadkę!
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Kto ukradł rzadką dziką orchideę z ogrodu botanicznego? Słynny detektyw SHERLDOG HOLMES zidentyfikował 9 podejrzanych, ale potrzebuje twojej pomocy! Używając SPECJALNEJ CZERWONEJ LUPY, będziesz jedyną osobą, która zobaczy WSKAZÓWKI i SZCZEGÓŁY ukryte w każdej scenie. PODĄŻAJ ŚLADAMI POZOSTAWIONYMI PRZEZ SPRAWCĘ i rozwiąż zagadkę! Przed Tobą pogoń przez całe miasto śladami złodzieja, aby rozwiązać zagadkę i odzyskać cenny kwiat! [Api Papi, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-0/KZ (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Na okładce : Użyj magicznej lupy i rozwiąż zagadkę!
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Kto ukradł cenny egipski diament z muzeum? Słynny detektyw SHERLDOG HOLMES ma 9 podejrzanych, ale potrzebuje Ciebie i SPECJALNEJ CZERWONEJ LUPY, by rozwiązać sprawę! Dzięki niej tylko Ty zobaczysz ślady i ukryte w każdej scenie wskazówki. Przed Tobą pogoń przez całe miasto śladami złodzieja, aby rozwiązać zagadkę i odzyskać diament! Przesuwając magiczną lupę po stronach, znajdziesz ukryte wskazówki, aby wykluczyć jedną z postaci z listy podejrzanych. Zabawa w detektywa to wspaniała przygoda łącząca ze sobą świetną zabawę i naukę bardzo cennych umiejętności! [Api Papi, 2022].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-0/KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 plansze cudów (Byzantium i Petra), 42 karty Miast (po 14 z każdej epoki), 4 zetony Dyplomacji, 26 żetonów Długów(22 o wartości"-1" i 4 o wartości "-5", 6 monet o wartości "6", notes punktacji, 3 arkusze z opisem nowych efektów ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3 do 7 graczy
Czas gry: ok. 40 min
To świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję? Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad. Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia. Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy. Zrebalansowane karty i efekty (lista zmian dostępna tutaj). Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. [Rebel, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 148/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 1 plansza ; 23 karty Epoki I; 23 karty Epoki II ; 20 kart Epoki III ; 7 kart Gildii ; 12 kart Cudów ; 4 znaczniki militarne ; 10 żetonów postępu ; 1 pion Konfliktu ; 31 monet (14-o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6" ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 1 podsumowanie zasad.
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 30 min.
Świetna, dwuosobowa wersja kultowej gry "7 Cudów Świata" Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów. Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści. Zdobywając czerwone karty gracze "przepychają" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety, Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-100/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
(Wiek: 10+)
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 7 plansz Cudów Świata ; 7 kart Cudów Świata ; 49 kart I Era ; 49 kart II Era ; 50 kart III Era ; 42 żetony Konfliktu ; 20 monet o wartości 3 ; 30 monet o wartości 1 ; 1 notes punktacji ; 1 instrukcja ; 2 karty wariantu dla 2 graczy.
Darmowe rozszerzenie "Lost Wonders" do 7 Cudów Świata dostępne w wersji "print&play" także w polskiej wersji językowej.
Na pudełku: Najczęśćiej nagradzana gra na świoecie.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-45/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry: 25 min
Zawartość pudełka: 60 drewnianych pionków dinozaurów, specjalna kostka, 5 dwustronnych plansz, miseczki na pionki, woreczek do losowania dinozaurów.
Liczba graczy: 3-12
Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! Gra zawiera 2 wersje: lato i zima. Każdą z nich rozgrywa się na innej planszy! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-61/GP, KM - 227/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stanowi dodatek do gry planszowej pt.: Draftozaur.
Zawartość pudełka: 10 pionków plezjozaurów w kolorze brązowym ; 5 dwustronnych plansz (każda plansza jest inna); instrukcja.
Stanowi dodatek do gry planszwej pt.: Draftozaur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 162/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stanowi dodatek do gry: Draftozaur.
Zawartość pudełka: 10 pionków pterodaktyli w kolorze morskim ; 5 dwustronnych plansz ; instrukcja.
Dodatek do gry planszowej pt.: Draftozaur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 161/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: karty żetony instrukcja.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Gra słowna o walce tajnych agentów! Wcielacie się w czarne charaktery walczące o dominację nad światem. Wygra osoba, która zdobędzie kontrolę nad największą liczbą obiektów przedstawionych na kartach. Będziecie to robić, podając słowa z odpowiednimi literami. Nie będzie to jednak takie łatwe! Stoczycie zacięte boje o poszczególne obiekty, będą one przechodzić z rąk do rąk. Poznacie prawdziwą potęgę słowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-52/GP (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-53/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [gra planszowa] : wyzwania. 2 / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque, coryright 2018. - 1 pudełko : tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Mądra gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań.
Zawartośc pudełka: 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazem mózgu,
Czas gry: 15 min
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!.[smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-54/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wokół nas / [ilustracje: Natalia Berlik]. - Warszawa : Zielona Sowa, 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Szanuję, Nie Marnuję)
Bądź eko na co dzień! „Szanuję, nie marnuję!” to seria, która w przystępny i atrakcyjny sposób przybliży dzieciom zagadnienia związane z ekologią. Książki będą nie tylko wspaniałym źródłem wiedzy o naszej planecie, działalności człowieka i jej wpływie na Ziemię, ale także nauczą, jak postępować w zgodzie z naturą. Różnorodne, kreatywne zadania dostarczą świetnej zabawy. Do jakich pojemników powinny trafiać różne odpady? Co możemy zrobić, by produkować mniej śmieci? Jakie są odnawialne źródła energii? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań dzieci znajdą w książkach z serii „Szanuję, nie marnuję!” Bo bycie eko jest już nie tylko fajne, ale obowiązkowe! []Zielona Sowa, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 502/ P.Dz. (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wielkanoc z łamigłówkami/ opracowanie: Agnieszka Bienias vel Bieniak. - Macierzysz : Wydawnictwo Arti, copyright 2024. - [20] stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
Pięknie ilustrowane wielkanocne łamigłówki urozmaicą dzieciom wiosenne dni oczekiwania na Święta Wielkiej Nocy oraz doskonale je wprowadzą w ten szczególny, świąteczny czas. Rozwiązuj, wymyślaj i baw się doskonale! [Arti, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej