Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(271)
Forma i typ
Książki
(255)
Publikacje naukowe
(109)
Publikacje dydaktyczne
(91)
Publikacje fachowe
(89)
Poradniki i przewodniki
(41)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(1)
Publikacja naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(218)
dostępne
(53)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(218)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(7)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(4)
Kauf Sabina
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(4)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Doroba Anita (tłumaczka)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
(07)
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babis Henryk (ekonomia)
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barroso Martínez Ascensión
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barłowska Joanna
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna (ekonometria)
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Białas Andrzej
(1)
Biniek Hanna
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Bogle John C. (1929-2019)
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Kamil
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brodziak Aneta
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bywalec Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(234)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(264)
nieznany (p)
(4)
nieznany (201)
(1)
Język
polski
(263)
nieznany (0 p)
(3)
nieznany (0 0)
(1)
nieznany (0ap)
(1)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(67)
Menedżerowie
(44)
Studenci
(19)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Młodzież
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(53)
Marketing
(34)
Przedsiębiorstwo
(26)
Innowacje
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Menedżerowie
(16)
Konsumenci
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Sukces
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Przywództwo
(8)
Logistyka
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Reklama
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Analiza finansowa
(4)
Hotelarstwo
(4)
Informatyzacja
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja
(4)
Organizacje
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacja przedsiębiorstwa
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Znak towarowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Crowdsourcing
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Koszty
(2)
Kultura pracy
(2)
Logistyka społeczna
(2)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(73)
1901-2000
(14)
1989-2000
(13)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Europa
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(66)
Podręcznik
(48)
Monografia
(39)
Opracowanie
(39)
Podręcznik akademicki
(25)
Materiały pomocnicze
(24)
Audiobooki
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(13)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Biografia
(3)
Blog
(3)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dokumenty
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4353)
Edukacja i pedagogika
(2211)
Medycyna i zdrowie
(1231)
Literaturoznawstwo
(1147)
Religia i duchowość
(1133)
Zarządzanie i marketing
(271)
Kultura i sztuka
(1114)
Psychologia
(1008)
Socjologia i społeczeństwo
(948)
Podróże i turystyka
(861)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(749)
Biologia
(743)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(604)
Hobby i czas wolny
(594)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(548)
Kulinaria
(543)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(524)
Językoznawstwo
(443)
Inżynieria i technika
(358)
Kultura fizyczna i sport
(335)
Etnologia i antropologia kulturowa
(311)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(304)
Geografia i nauki o Ziemi
(284)
Rozwój osobisty
(283)
Fizyka i astronomia
(266)
Filozofia i etyka
(230)
Informatyka i technologie informacyjne
(206)
Architektura i budownictwo
(204)
Styl życia, moda i uroda
(187)
Nauka i badania
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(135)
Chemia
(104)
Ochrona środowiska
(103)
Rolnictwo i leśnictwo
(101)
Media i komunikacja społeczna
(99)
Matematyka
(96)
Transport i logistyka
(82)
Praca, kariera, pieniądze
(77)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(72)
Dom i ogród
(49)
Archeologia
(41)
Socjologia i społeczeµstwo
(30)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Zabawy i gry
(4)
Zoologia
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Edukacja i Pedagogika
(1)
Elektoenergetyka
(1)
Filozofia
(1)
Geografia
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Geologia
(1)
Hobby
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kryminał
(1)
Kucharstwo
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Nauka i badanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Polityka, politologia administracja publiczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Prawo i sprawiedliwość
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Romans
(1)
Rozrywki, zabawy, gry
(1)
Styl życia, moda i urod
(1)
Varia
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
271 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym, problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.: 4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research, Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke. [www.ksiegarniafachowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu. Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie – stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela). Gospodarki krajów na całym świecie są coraz bardziej ze sobą powiązane. Wydarzenia społeczno-polityczne w Azji i na Bliskim Wschodzie mają bezpośredni wpływ na notowania na nowojorskiej giełdzie na Wall Street, a zmiany w gospodarce rosyjskiej idące w kierunku kapitalizmu mają bezpośredni wpływ na zmiany gospodarcze w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Przemysł wydawniczy, w którym duże międzynarodowe koncerny nabyły całe przedsiębiorstwa; sektor finansowy, w którym akcje są obecnie notowane bez przerwy na rynkach na całym świecie; a także handel detaliczny, oferujący towary konsumpcyjne produkowane w wielu różnych miejscach na świecie świadczą o wszechobecnej globalizacji gospodarki światowej. Dlatego też zadania i przykłady w nowym wydaniu dotyczą zagadnień międzynarodowych. Dzięki temu w podręczniku odzwierciedlony został kontekst niemal wszystkich zagadnień biznesowych. Ze wstępu [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala Poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mundus : ludzie.)
Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens – amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu – bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. Koreańczycy, pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy. [www.wuj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-308 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Całkiem nowe wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki "Getting Things Done" - nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu - efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! [www.empik.com, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i zwiększyć efektywność działania firmy. W Pięciu wymiarach człowieka autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma duży wpływ na sprawność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować oraz jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź wyjątkową wiedzę.[Zaczytani, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma [Dokument dźwiękowy] : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Heraclon International-Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (3 godz. 49 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces. Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi - zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować - a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty! [Onepress, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UXUI : design zoptymalizowany : nie tylko dla designerów : manual book / Chris Badura. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 336 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UXUI : design zoptymalizowany : nie tylko dla designerów : workshop book / Chris Badura. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 120 stron : ilustracje ; 21x30 cm.
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga pomiędzy użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wskazanie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury mają obecnie charakter międzynarodowy. Trendy te są prognozą wynikającą z obserwowanych procesów historycznych i bieżących. Można przyjąć, że stanowią swoisty azymut dla menedżerów logistyki i łańcuchów dostaw. Azymut, czyli punkty orientacyjne, które menedżer w każdym sektorze, branży i konkretnym przedsiębiorstwie może wykorzystać do wytyczenia indywidualnej i oryginalnej ścieżki rozwoju. Książka rozpoczyna się od refleksji historycznej ukazującej ewolucję rozwoju zasad, metod i zastosowań logistyki. Następnie w kompleksowy sposób pokazano wpływ postępu w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych na działalność logistyki i sterowanie procesami logistycznymi i łańcuchami dostaw. W dalszej kolejności przedstawiono znaczenie i konsekwencje zjawiska tak zwanej hybrydyzacji oferty rynkowej przedsiębiorstw, czyli dążenia do podnoszenia satysfakcji odbiorców dzięki uzupełnianiu rzeczowej formy wyrobów przez świadczenie usług okołoproduktowych. W końcu starano się zidentyfikować i rozważyć wpływ dostrzeżonych zjawisk na przyszłą charakterystykę procesów logistycznych i zarządzanie łańcuchami dostaw.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację... [Helion, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: • eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations • eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz • prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations...[www.ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 2 : Nowy Testament / Michał Bąk [et. al.] ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, copyright 2016. - 800 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie s. 23.
Wszystko, co musisz wiedzieć o biznesie w sieci! „Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu!” – to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach – to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy. W efekcie Dutko wraz z ponad dwudziestoma autorami w 2013 r. stworzyli Biblię e-biznesu – książkę, która błyskawicznie odniosła imponujący sukces: pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się... w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 sześciu tygodni, pozycja momentalnie trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała przez 2 lata, książka stała się najważniejszą i najpełniejszą publikacją w branży –lekturą obowiązkową dla e-sprzedawców i e-menedżerów, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych, publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym skutecznie pomogła rozwijać ich e-biznesy – prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną, Biblia e-biznesu zdobyła 1 miejsce i prestiżową nagrodę Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, by rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 1000 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają Ci kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek, mogących zoptymalizować Twój e-biznes i przywrócić mu blask, a Tobie – uśmiech skutecznego przedsiębiorcy, który konkurencję będzie od teraz widział... jedynie we wstecznym lusterku. „Biblia e-biznesu” to nie koszt. To inwestycja! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle bezpieczeństwa w sensie technicznym. Opisuje etapy tworzenia systemu bezpieczeństwa oraz jego funkcjonowanie – od ewidencjonowania zasobów, przez analizę ryzyka, dobór wymagań i zabezpieczeń, wypracowanie strategii zapewnienia bezpieczeństwa, do procesów wdrożeniowych. Podaje wiele praktycznych przykładów, wykazów, list kontrolnych, szablonów i wzorów dokumentów, opracowanych na podstawie obowiązujących norm i zaleceń. Czytelnik może łatwo wykorzystać te elementy do rozwiązania problemów swojej instytucji – niezależnie od jej wielkości i specyfiki działania. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmach i instytucjach, w tym w jednostkach administracji publicznej. Chodzi tu o inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków. Skorzystają z niej również studenci informatyki, telekomunikacji i zarządzania. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki dla absorpcji środków unijnych - szkic do problematyki Polityczne i ekonomiczne przesłanki dla pozyskiwania unijnych funduszy strukturalnych Podejście projektowe w skutecznym organizowaniu szkoleń w administracji publicznej Podejście projektowe do tworzenia organizacji sieciowych Zastosowanie metodyki Waterfall w zarządzaniu projektami w przedsiębiorstwie ubezpieczeniowym Determinanty zarządzania projektami w bankowości ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych Proces projektowania orzeczeń przez Trybunał Arbitrażowy do spraw Sportu w Lozannie Designing a functional planning of the west management system in Poland [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej