Babiaková Simoneta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2476)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(790)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Babiaková Simoneta
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(413)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(331)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(325)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Siemianowski Roch (1950- )
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(293)
Christie Agatha (1890-1976)
(291)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(279)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(251)
Prus Bolesław (1847-1912)
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(239)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(238)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(219)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly (1976- )
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(188)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Szulc Andrzej (1967-)
(185)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(182)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Domańska Joanna (1970- )
(176)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(175)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Tuwim Julian (1894-1953)
(169)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(162)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(156)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Williams Sophy (1965- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kraśko Jan (1954- )
(149)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Szal Marek (ilustrator)
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(140)
Lech Justyna
(138)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(136)
Cieślik Donata (lektorka)
(135)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(128)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Widmark Martin (1961- )
(123)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na stronie [385].
Podstawowym warunkiem edukacji małego dziecka - tworzonej zgodnie z humanistyczną, poznawczą i transgresyjną koncepcją rozumienia człowieka - jest jak najlepsze przygotowanie do pracy pedagogicznej nauczycieli-wychowawców. Wszystkie społeczeństwa zarówno w przeszłości, jak i współcześnie chcą mieć przede wszystkim dobrych nauczycieli, ponieważ zdają sobie sprawę z tego, że od nich zależy jakość edukacji, która: [...] w znacznym stopniu wyznacza losy życiowe ludzi, szanse rozwojowe społeczeństw, przemiany cywilizacyjne. Jakość edukacji zależy od wielu czynników, a wśród nich szczególną rolę odgrywa przygotowanie nauczycieli, ich osobowość i stosowane metody pracy. Zrozumiałe więc jest odwieczne zainteresowanie sprawami zawodu nauczycielskiego. Opracowania zamieszczone w tym tomie są poświęcone właśnie przygotowaniu do pracy i pracy zawodowej nauczycieli-wychowawców w przedszkolu i w klasach I-III szkoły podstawowej. Tom składa się z trzech części. W pierwszej - noszącej tytuł Poglądy i doświadczenia polskich nauczycieli-wychowawców - Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Autorzy wszystkich tekstów zwracają uwagę na relacje między zaleceniami płynącymi z teorii (czy szerzej - wiedzy) pedagogicznej, poczynaniami w zakresie polityki oświatowej a praktyką edukacyjną w zakresie kształcenia i wychowania małych dzieci. Kolejna część - Poglądy i doświadczenia nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Czechach i na Słowacji - zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli u naszych południowych sąsiadów. Autorki opracowań szczególne znaczenie przypisują pedagogicznym oraz psychologicznym aspektom działań edukacyjnych podejmowanych przez nauczyciela przedszkolnego i wczesnoszkolnego, wspomagających rozwój i kształcenie dziecka, a także porównują propozycje merytoryczne i rozwiązania metodyczne stosowane w Czechach, na Słowacji oraz w Polsce. Tom zamyka część - Postrzeganie edukacji małego dziecka przez studentów - przyszłych nauczycieli - będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych. Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzebach i możliwościach wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I-III. Przywołane rezultaty poczynań empirycznych wraz z ich analizą i interpretacją odnoszą się również do umiejętności językowych i matematycznych studentów, których badania zostały zainspirowane Ogólnopolskimi Badaniami Umiejętności Trzecioklasistów OBUT 2011. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej