Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(78)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje fachowe
(58)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje naukowe
(41)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(68)
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(71)
Autor
Nowak Edward (1951- )
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
(07)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Badowska Małgorzata (radca prawny)
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bielecka Anna (statystyka)
(1)
Bielińska Irena (1943- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Boryczka Michał
(1)
Boryczko Maciej
(1)
Bouras Nick (1945- )
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Buglewicz Ksenia (1978- )
(1)
Błaszczyk Beata (tłumaczka)
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Cicirko Tomasz
(1)
Ciosek Tomasz
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapiewski Maciej (biegły rewident)
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dani Samir
(1)
Decker Jared
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Gabriel Bartłomiej
(1)
Gałecki Piotr (nauki medyczne)
(1)
Gee Trisha
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golec Anna (ekonomia)
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzesiak Magdalena (psychiatra)
(1)
Głodek Zenon (ekonomia)
(1)
Hajn Zbigniew (1955- )
(1)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(1)
Holt Geraldine (1951- )
(1)
Houston Joel F
(1)
Jagura Bartosz
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jarmuż Sławomir (psycholog)
(1)
Jasiński Krzysztof (prawnik)
(1)
Jasiński Michał (socjolog)
(1)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(1)
Jerzmanowski Jędrzej
(1)
Jóźwiak Bożena (tłumaczka)
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaczmar Ireneusz
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika (marketing)
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kantorska-Janiec Monika
(1)
Karkowska Dorota
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Kasprzyk Marcin (prawnik)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kludacz-Alessandri Magdalena
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Koch Andrzej (prawo)
(1)
Koliński Adam
(1)
Koralun-Bereźnicka Julia
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kożuchowski Maciej
(1)
Krasodomska Joanna (1978- )
(1)
Krawczyk Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Krzal Karolina
(1)
Kurzynoga Małgorzata
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kępiński Jakub
(1)
Kępiński Marian (1940-2018)
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Lilley Roy C
(1)
Litwińczuk Hanna (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(77)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(12681)
6-8 lat
(7918)
0-5 lat
(5752)
9-13 lat
(5721)
Młodzież
(3210)
Menedżerowie
(78)
14-17 lat
(2284)
Szkoły wyższe
(792)
Szkoły podstawowe
(582)
Szkoły średnie
(486)
Rodzice
(392)
Studenci
(216)
Dorośli
(191)
Nauczyciele
(188)
Szkoły ponadgimnazjalne
(144)
18+
(103)
Prawnicy
(77)
Lekarze
(74)
Logopedzi
(73)
Klasa 1.
(68)
Klasa 3.
(66)
Licea
(63)
Klasa 2.
(62)
Szkoły zawodowe
(58)
Poziom podstawowy
(56)
Przedszkola
(54)
Gimnazja
(50)
Klasa 4.
(47)
Pedagodzy
(47)
Nauczanie początkowe
(40)
Przedsiębiorcy
(38)
Nauczyciele przedszkoli
(37)
Psycholodzy
(37)
Nauczyciele języka polskiego
(36)
Technikum
(33)
Pracownicy naukowi
(30)
Inżynierowie
(29)
Klasa 8.
(29)
Poziom średniozaawansowany
(29)
Klasa 7.
(28)
Klasa 6.
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Klasa 5.
(26)
B1 (poziom biegłości językowej)
(25)
Terapeuci zajęciowi
(25)
Nauczyciele nauczania początkowego
(24)
A2 (poziom biegłości językowej)
(22)
Adwokaci
(22)
Terapeuci
(22)
11-14 lat
(21)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Sędziowie
(21)
Poziom rozszerzony
(20)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Radcy prawni
(19)
Ekonomiści
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Dziewczęta
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Programiści
(16)
Urzędnicy
(16)
Psychoterapeuci
(15)
Fizjoterapeuci
(14)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(14)
Pielęgniarki
(14)
Informatycy
(13)
Klasa 1
(13)
Księgowi
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(12)
Dietetycy i żywieniowcy
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(12)
Inżynierowie budownictwa
(12)
Policjanci
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci prawa
(12)
Szkoła podstawowa
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Kobieta
(11)
Neurolodzy
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Aplikanci
(10)
Doradcy podatkowi
(10)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 8
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Psychiatrzy
(10)
Uczniowie
(10)
Architekci
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Fizycy
(9)
Klasa 3
(9)
Uczniowie szkół średnich
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Chorzy
(8)
Klasa 7
(8)
Nauczyciele matematyki
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie
(9)
Przywództwo
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Innowacje
(6)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Logistyka
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Prawo spółek handlowych
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Analiza finansowa
(2)
Etyka
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Koszty
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacje
(2)
Położne
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza biznesowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
Biznesplan
(1)
Business Intelligence
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Excel
(1)
Flexsim
(1)
General Electric Company
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość żywności
(1)
Job Crafting
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys
(1)
Kultura pracy
(1)
Leczenie
(1)
Likwidacja przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media publiczne
(1)
Mentoring
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pesymizm
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat: czas
2001-
(35)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(25)
Monografia
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Opracowanie
(14)
Poradnik
(11)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik akademicki
(3)
Raport z badań
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Dane statystyczne
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(44)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym, problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.: 4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research, Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke. [www.ksiegarniafachowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja o autorach na okładce.
Program Excel można stosować na setki różnych sposobów, chociaż większość użytkowników uważa go za prosty arkusz kalkulacyjny. Co więcej, wachlarz jego zaawansowanych funkcjonalności jest stale poszerzany - program stał się częścią pakietu Microsoft Business Intelligence. Dzięki możliwości integracji danych z różnych źródeł Excel świetnie sprawdza się jako narzędzie do tworzenia interaktywnych kokpitów menedżerskich. Jeżeli interesujesz się tematyką BI i masz ambicję stworzyć własne „centrum dowodzenia”, to trzymasz w rękach właściwą książkę! Ten wspaniały podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat prowadzenia analiz BI w środowisku Microsoft Excel. Sięgnij po niego i sprawdź, jak korzystać z tabel przestawnych oraz narzędzi Power Pivot, Power View czy Power Map. Dowiedz się, jak do tego wszystkiego dołożyć dane z baz SQL oraz użyć dodatku Data Mining. Zdobądź też wiedzę na temat publikowania Twoich rozwiązań na stronach SharePoint. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich menedżerów i analityków biznesowych chcących mieć wgląd w bieżące dane. Gdy poznasz i zastosujesz narzędzia Excela, podjęcie właściwej decyzji stanie się łatwiejsze! Michael Alexander szczyci się tytułem Microsoft Certified Application Developer (MCAD) i ma ponad czternaście lat doświadczenia w tworzeniu aplikacji biznesowych na podstawie Microsoft Office, VBA oraz .NET. Obecnie mieszka we Frisco w Teksasie, gdzie pracuje jako starszy kierownik programowania w firmie technologicznej. W wolnym czasie prowadzi bezpłatną stronę z poradami, www.datapigtechnologies.com, na której dzieli się wskazówkami na temat Accessa i Excela z innymi użytkownikami. Jared Decker - jest certyfikowanym projektantem rozwiązań z obszaru BI. Ma ponad 14 lat doświadczenia w branży IT. Jest trenerem oraz członkiem zespołów projektowych tworzących oprogramowanie do raportowania dla dużych klientów, a także współzałożycielem firmy StatSlice Systems. Bernard Wehbe - jest współzałożycielem firmy StatSlice Systems, weteranem branży konsultingowej w obszarze BI. Doradza w zakresie wdrożeń systemów do przeprowadzania analiz biznesowych oraz wizualizacji danych. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie 2 zmienione. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste-imprint GAB Media, copyright 2017. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: – etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, – postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, – wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, – miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, – metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, – narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału i równoległy: Psychiatric and behavioural disorders in intellectual and developmental disabilities. Na książce także ISBN oryginału i poprzedniego wydawcy.
Książka zawiera: - charakterystykę najczęstszych zaburzeń występujących u osób niepełnosprawnych intelektualnie (m.in. depresji, zaburzeń lękowych i adaptacyjnych, schizofrenii i zaburzeń pokrewnych), - omówienie symptomatologii zaburzeń psychicznych w grupie osób niepełnosprawnych intelektualnie, - opis możliwości trafnego diagnozowania zaburzeń psychicznych oraz zasad właściwego leczenia farmakologicznego, interwencji terapeutycznych i psychospołecznych, - skale diagnostyczne niezbędne do obiektywnej oceny psychopatologii towarzyszącej niepełnosprawności intelektualnej, - aktualną, uznaną i promowaną na świecie nomenklaturę, - wiele praktycznych rad i wskazówek pomocnych w opiece nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. [www.edraurban.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene Brigham, Joel Houston ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - XXII, 782 strony : ilustracje kolorowe, wykresy ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Fundamentals of financial management" 2012.
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie, obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków. Publikacja bez wątpienia ma szansę stać się kultową pozycją również na rynku polskim. Do jej najważniejszych zalet należą: Ľ Całościowe ujęcie tematu Ľ Klarowna struktura Ľ Dydaktyczny charakter Ľ Najbardziej aktualne casy W książce opisane zostały takie zagadnienia jak: analiza finansowa, wartość pieniądze w czasie, akcje i obligacje oraz ich wycena, koszt kapitału, szacowanie przepływów pieniężnych, dźwignia finansowa oraz wiele innych. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Książka Audio)
Czas trwania: 12 godz. 2 min.
Jak utrzymać równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym? Czy trzeba wybierać pomiędzy „twardym” a „miękkim” sposobem zarządzania? W jaki sposób kierować firmą zachowując kontrolę, a przy tym dając ludziom wolność i swobodę działania? Jak zaszczepić zasady zarządzania przez jakość? Czy jest możliwe stworzyć dopełniający się zespół, oparty na wzajemnym szacunku? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w kontynuacji bestsellerowej serii poradników Stephena R. [www.audiobook.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Autor prezentuje teorię finansów przedsiębiorstw, ilustrując omawiane zagadnienia przykładami, dzięki czemu możliwe jest zrozumienie nie zawsze prostych zasad, niezbędnych w procesie zarządzania finansami. Każdy rozdział jest zakończony zadaniami i odpowiedziami do nich, co ułatwia przyswojenie oraz utrwalenie materiału. Zakres podręcznika obejmuje podstawowe obszary przedmiotu zarządzania finansami przedsiębiorstw: podstawy analizy finansowej, zasady zarządzania kapitałem obrotowym, koncepcję wartości pieniądza w czasie, metody obliczania kosztu kapitału, metody oceny projektów inwestycyjnych, metody wyceny przedsiębiorstw i instrumentów finansowych. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych, a także do menedżerów, pragnących uporządkować posiadaną wiedzę, oraz osób przygotowujących się do egzaminów zawodowych biegłych rewidentów, księgowych, finansistów organizowanych zarówno przez krajowe, jak i międzynarodowe instytucje. Dzięki przykładom podręcznik wprowadzi w świat finansów przedsiębiorstw osoby, które dopiero rozpoczynają swoją edukację ekonomiczną. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży. W publikacji zawarto informacje dotyczące: Ľ logistyki dostaw artykułów spożywczych, Ľ przetwórstwa żywności, Ľ zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw produktów żywnościowych, Ľ innowacji i trendów technologicznych, Ľ aspektów bezpieczeństwa żywności, Ľ wyzwań w międzynarodowych łańcuchach żywności, Ponadto zaprezentowano liczne studia przypadków. Książka jest skierowana do menedżerów i pracowników sektora żywnościowego, zarządzających łańcuchami dostaw oraz menedżerów logistyki współpracujących z firmami spożywczymi, studentów szkół wyższych, na kierunku logistyka, a także studentów kierunków związanych z produkcją żywności. Autor książki, Samir Dani, jest profesorem Katedry logistyki i łańcucha dostaw na Uniwersytecie Huddersfield. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych dotyczących tematyki zarządzania łańcuchem dostaw, szacowania ryzyka, zrównoważonego rozwoju przemysłu spożywczego. Swoje publikacje kieruje zarówno do odbiorcy akademickiego, jak i praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Inżynieria oprogramowania polega na stosowaniu empirycznego podejścia do szukania wydajnych i ekonomicznie uzasadnionych rozwiązań podczas tworzenia oprogramowania. Dziedzina ta ma na celu organizowanie optymalnego procesu tworzenia aplikacji ? od koncepcji, poprzez kodowanie, wdrażanie, utrzymywanie, po wycofywanie. Uzyskanie biegłości w tym obszarze nie jest łatwe: rozwój oprogramowania wymaga zrozumienia filozofii inżynierii i stosowania określonych zasad.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. - Wydanie 5. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 239 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o systemie informacyjnym rachunkowości finansowej przedsiębiorstw: od zaprojektowania tego systemu począwszy poprzez sprawne jego funkcjonowanie aż do likwidacji lub upadłości firmy. Treść książki została ujęta w czterech częściach, które harmonijnie łączą problemy ogólne z praktycznymi występującymi w cyklu życia przedsiębiorstwa. Omówiono w nich: - rolę i rangę systemu informacyjnego rachunkowości (języka biznesu) wraz z zasadami jego projektowania, - najistotniejsze obszary rachunkowości finansowej związane z prowadzoną działalnością przedsiębiorstwa (produkcyjną, usługową, handlową), - istotę, zakres, procedury sporządzania i badania sprawozdania finansowego przedsiębiorstw kontynuujących działalność, - rachunkowość łączących się i przejmowanych oraz likwidowanych lub upadających przedsiębiorstw. W opracowaniu przedstawiono zagadnienia najbardziej aktualne i najistotniejsze, z uwzględnieniem możliwości różnych rozwiązań oraz wykorzystaniem obowiązujących regulacji prawnych. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-657 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
(Motywacja)
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować firmom. Maksymalizacja i czerpanie z różnorodności w miejscu pracy jest ważnym zagadnieniem dla dzisiejszej jakości zarządzania i nie tylko zarządzania zasobami ludzkimi. Organizacje wykorzystują różnorodność by stać się bardziej kreatywnymi i otwartymi na zmiany. Dlatego istotna jest odpowiedź na pytanie, jak można efektywnie zarządzać różnorodnością w organizacji. Publikacja zawiera kompleksową i empirycznie zbadaną wiedzę z zakresu zarządzania różnorodnością z uwzględnieniem podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. W książce Autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w Polsce. Adresatem publikacji są przede wszystkim badacze zgłębiający omawiane zagadnienie, studenci oraz kadra zarządzająca. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja „Bezpieczeństwo energetyczne. Koncepcje, wyzwania, interesy” dotyka aktualnych, ważnych i żywotnych interesów naszego kraju – jego bezpieczeństwa energetycznego, warunkującego sukces Polski w regionie i na świecie. Celem książki jest przedstawienie kluczowych procesów związanych z bezpieczeństwem energetycznym Polski i Unii Europejskiej. Zrozumienie determinant tych zjawisk umożliwia właściwą interpretację bezpieczeństwa energetycznego oraz pozwala zrozumieć przyczyny paradoksów związanych ze sprzecznością interesów ogólnoeuropejskich wobec narodowych. Publikacja napisana jest dla szerokiego grona odbiorców – środowiska naukowego, eksperckiego oraz administracji publicznej. Dedykowana jest tym wszystkim, którym zależy na zabezpieczeniu przyszłości Polski i regionu, nowoczesnej energetyce, ochronie środowiska czy poszukiwaniu alternatywnych źródeł energii. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw. [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej