Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Waliś Robert (1979- )
(5)
Willenbrink Mark
(2)
Willenbrink Mary
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Aves Corinne
(1)
Chapman Keith
(1)
Hartley-Brewer Elizabeth
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kutscher Martin L
(1)
Pantley Elizabeth
(1)
Rozhin Aleksandra
(1)
Schiller Pam
(1)
Wejchert-Spodenkiewicz Aleksandra
(1)
Whiter Barb
(1)
Wolff Robert R
(1)
Ściepko-Cram Dorota
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(2)
Chłopcy
(1)
Czytanie
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Magia
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pewność siebie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szczęście
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Touretta
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Poradnik
(2)
Akwarela
(1)
Gry i zabawy
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręcznik
(1)
Rysunek
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: 50 zabawnych sztuczek magicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pewny siebie syn to marzenie każdego rodzica. Pewność siebie to przepustka do szczęśliwszego i pełniejszego życia oraz gwarancja sukcesów na polu nauki, zabawy, miłości i komunikacji międzyludzkiej. Poziom pewności siebie zmienia się na różnych etapach życia chłopca. Rodzice mogą pomóc swojemu dziecku, jeśli zrozumieją, kiedy należy się spodziewać trudniejszych okresów. W tym praktycznym i mądrym poradniku Elizabeth Hartley-Brewer pokazuje rodzicom, jak: zrozumieć wyzwania i możliwości stojące przed chłopcami w dzisiejszym świecie, pomagać chłopcom rozwijać wewnętrzną siłę niezbędną do radzenia sobie z presją grupy rówieśniczej, panować nad zachowaniem chłopców w sposób rozwijający w nich pewność siebie, z wyczuciem reagować na problemy chłopców, wspierać chłopców w nauce samodyscypliny umożliwiającej osiąganie życiowych celów. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-616/618 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 61 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-616, MgC-1095 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co kilka lat na nowo rozpoczyna się debata o skuteczności tradycyjnej metody nauki czytania, opartej na systematycznym poznawaniu poszczególnych dźwięków języka, w zestawieniu z nowymi, mniej bezpośrednimi metodami. W latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku najbardziej modna była metoda kładąca nacisk na poznawanie zapisu słów i zakładająca, że umiejętność rozróżniania dźwięków z czasem pojawia się sama. W latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych pojawiło się tzw. "podejście całościowe" i pozostaje ono popularne do dziś. Polega ono na łączeniu nauki rozpoznawania zapisu słów z nauką dźwięków w odpowiednim kontekście. Metoda ta wymaga od nauczyciela, aby przez cały czas uważnie nadzorował przeprowadzane ćwiczenia i starał się wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję do wskazania uczniowi związków między zapisanym symbolem a dźwiękiem. Nauka dźwięków nie odbywa się tutaj według systematycznego planu, a jedynie towarzyszy codziennym ćwiczeniom i czynnościom. Nauczanie tą metodą wymaga od pedagoga doświadczenia oraz bardzo dobrego przygotowania. Z czasem jednak okazało się, że niektóre z dzieci uczonych metodą całościową mają na późniejszym etapie problemy z czytaniem. Wynika z tego, że są osoby, które potrzebują bardziej systematycznej edukacji w dziedzinie rozpoznawania dźwięków. To odkrycie spowodowało powstanie obecnie stosowanej metody nauczania, polegającej na jeszcze silniejszym zintegrowaniu rozpoznawania zapisu słów z systematyczną nauką dźwięków języka. Wygląda na to, że wreszcie udało się znaleźć złoty środek. Rozumiemy, że duża część dzieci potrzebuje bardziej bezpośredniej edukacji fonetycznej, oraz że wszystkie dzieci muszą otrzymywać wiedzę z tego zakresu w odpowiednim kontekście - podczas codziennych zajęć i lekcji. Obecnie debata nie dotyczy już tego, czego mamy nauczać, a tego, kiedy to robić. Kiedy zacząć stosować bardziej systematyczne podejście? W jakiej kolejności podawać dzieciom wiedzę, aby jak najlepiej wspomagać rozwój ich umiejętności? [www.edukacyjna.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.-37 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 -37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1/O.Dz.Cz. - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-794 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 79/Z (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli pragniesz malować akwarelą, pomoże ci w tym ta książka. Opracowana jest w taki sposób, że możesz zacząć od razu, nawet, jeśli nigdy przedtem nie trzymałeś pędzla w ręku. Mark i Mary Willenbrink podają ci wszelkie niezbędne wiadomości i służą zachętą. Dzięki ich radom na temat technik i tajemnic rzemiosła uda ci się każdy krok - poczynając od doboru kolorów, a kończąc na kompozycji. Będzie to wyglądało tak, jakbyś miał przy sobie dwóch prywatnych nauczycieli. Już wkrótce będziesz mógł sobie powiesić na ścianie oryginalne dzieło sztuki, które z dumą pokażesz rodzinie i przyjaciołom. Stanie się tak dzięki wskazówkom autorów, które łatwo wprowadzić w życie. Nie odkładaj swego artystycznego doświadczenia na później! [www.rema.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-75/77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 7/P (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 74 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej