Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(43)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(10)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(27)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Becht Adam
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Daniluk Piotr (bezpieczeństwo)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Galata Stanisław (1945-2012)
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gordon Wiliam
(1)
Grajkowska Wanda (tłumaczka)
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Harris Vincent
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan (zarządzanie)
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Mauborgne Réene
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Murawska Monika (organizacja i zarządzanie)
(1)
Olszewska Barbara (1945- )
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Skonieczny Jan
(1)
Strategor
(1)
Strickland Alonzo J
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Thompson Arthur A. Jr
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waters C. Donald J. (1949- )
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wąsowska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Studenci
(3)
Ekonomiści
(1)
Menadżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(32)
Planowanie strategiczne
(11)
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Organizacja przedsiębiorstwa
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Sukces
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Samorealizacja
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Znak towarowy
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Bank Polska Kasa Opieki
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Blockchain
(1)
Budżet
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyka
(1)
Firmy
(1)
General Electric Company
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hedging
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kryptowaluta
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Modele biznesowe
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko zawodowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategie marketingowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Zarządzanie firmą
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe w zarządzaniu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(16)
Podręcznik
(7)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono proces przeprowadzania analizy strategicznej, który w odróżnieniu od dotychczasowych propozycji z tej dziedziny wykorzystuje nie tylko dorobek zarządzania strategicznego, ale również stosunków międzynarodowych, prognozowania gospodarczego, nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności oraz nauk o przyszłości, co pozwala na zastosowanie przez całą rzeszę organizacji niekoniecznie nastawionych na zysk, ale realizujących szerszy zakres celów społecznych. W ujęciu problematyki bezpieczeństwa zaproponowano uporządkowany i logiczny proces diagnozowania oraz prognozowania, który w niespotykany dotychczas sposób - szeroko i jednocześnie kompleksowo - ujmuje badanie zagrożeń i zachowań podmiotów. [www.merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, [2012]. - 618 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Rok wyd. wg: www.azymut.pl.
Na s. red.: Cop. 2001.
W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, doskonali się procesy produkcyjne, zwiększa się nacisk na jakość oraz zmieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta więc waga znajomości tej problematyki w wykształceniu przyszłych menedżerów. I właśnie w nim bowiem menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady wzięte z życia pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu "konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci". Autorzy książki - pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-656/a, MgC-656/b, MgC-656 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Zarządzanie strategiczne jest nowoczesnym narzędziem zarządzania we współczesnych przedsiębiorstwach. Autorzy pokazali: istotę strategii i zarządzania strategicznego oraz ich rolę w zarządzaniu przedsiębiorstwem; analizę strategiczną otoczenia przedsiębiorstwa (makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego); analizę potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; formułowanie i wybór strategii; wdrażanie strategii przedsiębiorstwa i kontroling strategiczny; współczesne koncepcje zarządzania wobec zarządzania strategicznego. Zrozumienie prezentowanych zagadnień ułatwiają zestawy pytań kontrolnych i liczne przykłady. [www.pwe.com.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005, Mgc-4616 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. [www.ksiegarnia-europejska.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5387, C-658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji? [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa / Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska. - Wydanie 5. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 239 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książkę wyróżnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami istotne jest wykorzystanie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono wiele złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technologicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji. Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu dużych i wielkich przedsiębiorstw, w których wnętrzu tworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną. Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej. Książka została napisana przez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego, a także Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. „Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem”. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. *** Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę. dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej