Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Gawlik Agnieszka
(1)
Gontar Beata (informatyka)
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Leksiński Michał
(1)
Mańkowski Tomasz
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milewski Dawid (marketing)
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Nitkiewicz-Jankowska Anna
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puciato Daniel (kultura fizyczna)
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szczepanowski Adam Edward (ekonomia)
(1)
Tokarz-Kocik Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Turystyka
(5)
Marketing
(3)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inteligentne miasta
(1)
Konkurencja
(1)
Leksiński, Michał
(1)
Marketing regionalny
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(3)
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 2]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybierz kategorię Tytułowy plan wydawniczy PWE - PDF Ekonomia Finanse i bankowość Geografia i turystyka Hotelarstwo i gastronomia Integracja europejska Języki obce Kulinaria Logistyka Marketing Metody ilościowe, informatyka Międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel zagraniczny Ochrona środowiska Psychologia dla menedżerów Rachunkowość Statystyka Zarządzanie Zasoby ludzkie Serie wydawnicze Czasopisma Książki po 10 zł Wydawnictwa partnerskie Markowe produkty turystyczne Adam Edward Szczepanowski Poleć produkt znajomemu Drukuj opis produktu Zapytaj o produkt Produkt dostępny ISBN: 978-83-208-1986-1 Cena katalogowa: 59.90 pln Cena brutto: 53.91 PLN Oszczędzasz: 5.99 pln Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających sie sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: Ľ istotę i cechy produktu turystycznego, Ľ korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, Ľ cykl życia produktu turystycznego, Ľ turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, Ľ koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, Ľ proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. [www.pwe.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii: analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii, narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie, organizacja wydarzeń kulinarnych, opowieści o tych, którym się udało i dlaczego. "Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku." dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym. Przewiduje się uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego, umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co będzie stymulować ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego. W niniejszej książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki oraz oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT we wdrażaniu pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby publikacji stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak w korporacji Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, pozwalającą oszacować wartość współpracy miasta z interesariuszami przy realizacji wspólnych projektów innowacyjnych. [www.pzwl.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Podjęty przez Autorów problem badawczy jest niezwykle aktualny i ważny, gdyż przedsiębiorstwo hotelowe pełni obecnie wiele funkcji (...). Z dużą satysfakcją stwierdzam, że recenzowana pozycja analizuje wszystkie najważniejsze aspekty nowoczesnego ujęcia finansów przedsiębiorstwa hotelowego, m.in.: strukturę finansową i sposoby zarządzania tą strukturą, zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, kształtowanie cen usług hotelowych, wykorzystanie rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania hotelem, ocenę standingu finansowego oraz opłacalności przedsięwzięć gospodarczych, a także zarządzanie wartością hotelu (...). Mało jest na polskim rynku wydawnictw książek prezentujących tak szerokie spectrum finansowych aspektów funkcjonowania nowoczesnego hotelu w dowolnym miejscu na świecie." Z recenzji wydawniczej Prof. zw. dr. hab. Mariana Nogi Celem, jaki stawiają sobie autorzy książki, jest przedstawienie najważniejszej wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstw hotelowych z punktu widzenia jej przydatności w podejmowaniu decyzji. Wiedza ta jest niezbędna zarówno pracownikom, jak i menedżerom. Podejmowanie decyzji wiąże się bowiem z koniecznością przeprowadzania analiz, uwzględniających skutki finansowe tych decyzji. Książka adresowana jest przede wszystkim do: Ľ studentów kierunków turystycznych, Ľ studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerskich, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstwa, Ľ doktorantów w obrębie nauk ekonomicznych, Ľ pracowników przedsiębiorstw hotelowych, którzy chcą uzupełnić i uporządkować swoją wiedzę w tej ważnej dziedzinie, Ľ kadry sprawującej funkcje menedżerskie w hotelach. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projekt - wyprawa : #travelmarketing / Michał Leksiński. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 272 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Bezdroża)
Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego? Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw. Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: "Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku". My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-796.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej