Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(22)
Autor
Badura Chris
(2)
Gasper Dorota (tłumacz)
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Badawy Michael K
(1)
Banasik Mirosław
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Błaszczyk Beata (tłumaczka)
(1)
Decker Jared
(1)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Fabijańczyk Piotr (tłumacz)
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Flasiński Mariusz (1960- )
(1)
Gawrońska Kamila
(1)
Gee Trisha
(1)
Gontar Beata (informatyka)
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Gottfried Katarzyna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gębicka-Frąc Maria (tłumaczka)
(1)
Hryszko Arnika
(1)
Hryszko Jarosław
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jastrzębska Karolina
(1)
Joy Bill (1954- )
(1)
Kaczorek Krzysztof
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika (marketing)
(1)
Kahney Leander
(1)
Kosecka Kinga
(1)
Krysztofiak Jakub
(1)
Kugler Agnieszka
(1)
Kulińska Ewa
(1)
McConnell Steve (1962- )
(1)
Nicał Aleksander
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Piotrowska Kinga (organizacja i zarządzanie)
(1)
Protchenko Kostiantyn
(1)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Rek Ewa
(1)
Rogozińska Agnieszka
(1)
Roman Adam (informatyk)
(1)
Royer Timothy
(1)
Sawka Krzysztof (tłumacz)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Strąkow Michał (tłumacz)
(1)
Szatkowski Kazimierz
(1)
Szewczuk Jarosław
(1)
Szmigiera Elżbieta
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tomaszewska Hanna (informatyk)
(1)
Tomys Łukasz (ekonomia)
(1)
Walczak Maciej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Ważny Bartłomiej (1990- )
(1)
Wehbe Bernard
(1)
Winston Wayne L
(1)
Woźniak Krzysztof (ekonomista)
(1)
Yampolskiy Roman V. (1979- )
(1)
Zmitrowicz Karolina
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łojewski Jarosław (informatyk)
(1)
Łosin Łukasz
(1)
Żerulik Jarosław
(1)
Žukova Elena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Informatycy
(3)
Menedżerowie
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Programiści
(2)
Inżynierowie
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(4)
Projektowanie
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Media społecznościowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza biznesowa
(2)
Apple Computer
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Excel
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internet
(2)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
User experience (UX)
(2)
Zarządzanie informacją
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja publiczna
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Automatyzacja
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blockchain
(1)
Budownictwo
(1)
Business Intelligence
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Decyzje
(1)
E-logistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Facebook
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Inteligentne miasta
(1)
Inżynieria wymagań
(1)
Kryptowaluta
(1)
Marketing partnerski
(1)
Modele biznesowe
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Polityka
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Power Pivot
(1)
Prefabrykacja
(1)
Prefabrykaty
(1)
Przedsiębiorcy amerykańscy
(1)
Przemysł materiałów budowlanych
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SQL (język zapytań)
(1)
Salesforce (platforma internetowa)
(1)
SharePoint (program komputerowy)
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Technologia
(1)
Transfer technologii
(1)
Turystyka
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wojna hybrydowa
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Rosja
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Programy komputerowe
(2)
Biografia
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(24)
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Management as a new technology / Michael K. Badawy. - New York : McGraw-Hill, 1993. - XXI, 422 s. : il. ; 24 cm.
(McGraw-Hill Engineering and Technology Management Series)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Wydanie 2, 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 194 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka ta stanowi znakomite kompendium wiedzy niezbędnej dla każdego kierownika projektów informatycznych. Jej Autor, uznany na rynku usług informatycznych ekspert w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, połączył w tej monografii ogromne doświadczenie praktyczne z umiejętnością systematyzowania praktycznej wiedzy. (Dariusz Fabiszewki, Dyrektor Generalny IBM Polska) Autor książki przekazuje czytelnikowi cenną wiedzę o praktycznych aspektach zarządzania projektami informatycznymi wynikającą ze swoich wieloletnich doświadczeń zawodowych. Książka obejmuje całokształt zagadnień, które powinien znać każdy zarządzający projektem informatycznym. (Paweł Piwowar, Prezes Zarządu Oracle Polska) Ważną zaletą ocenianej książki jest fakt, że jej Autor, wybitny uczony, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, łączy w niej wiedzę teoretyczną z wiadomościami praktycznymi, jakie nabył, osobiście kierując wieloma ważnymi i trudnymi projektami informatycznymi. (...) Tę doskonale zrównoważoną kombinację bardzo wysokich kompetencji naukowych oraz doświadczeń praktycznych widać w książce na każdej niemal stronicy. (Prof. dr hab. inż. Ryszard Tadeusiewicz, Akademia Górniczo-Hutnicza) [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwolnij się od etatu! Jeżeli Twoja praca jest Twoją pasją, należysz do grona wyjątkowo szczęśliwych ludzi. Nie ma nic przyjemniejszego, niż poświęcać się ulubionemu zajęciu, a jednocześnie obserwować stale rosnący stan konta. Graficy to grupa osób, którym dość łatwo przychodzi osiągnięcie tego idealnego stanu. Mimo iż prowadzenie własnej działalności to ogromne wyzwanie, przyjemność i szansa na sukces są warte wielu wyrzeczeń. W tym fantastycznym przewodniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie zakładania i prowadzenia własnej pracowni graficznej. W trakcie lektury poznasz plusy i minusy własnej działalności gospodarczej (z tego miejsca jeszcze możesz się wycofać), a następnie rozpoczniesz przygotowania do wdrożenia swoich planów w życie. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią nazwę dla firmy, dlaczego warto prowadzić blog oraz na co zwracać uwagę przy nawiązywaniu współpracy z klientami. Ponadto sprawdzisz, jak ich właściwie dobierać oraz jak przygotować się do rozmowy z nimi. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce wyrwać się z etatowego kieratu! [Helion, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej oryginału ISBN 1556159005 ; na okładce: wydawca orygyginału Microsoft.
Zespoły projektowe borykają się z ciągłym niedostatkiem czasu. Napięte do granic możliwości terminy wymuszają na software developerach narzucenie morderczego tempa pracy. Takie podejście sprawia, że albo dostarczony produkt nie spełnia oczekiwań, albo nie udaje się dotrzymać terminu. Co gorsza, ciągła praca pod presją czasu powoduje chroniczne przemęczenie i problemy zdrowotne, nie wspominając już o braku sił i czasu na rozwój, który w branży IT ma kolosalne znaczenie. Książka ta jest praktycznym, zdroworozsądkowym poradnikiem metod projektowania. Opisane w tej książce strategie pracy pozwolą na usprawnienie procesu projektowego i przyśpieszenie go. Przedstawiono tu również takie zagadnienia, jak zarządzanie ryzykiem, podstawy projektowania aplikacji oraz planowanie cyklu życia projektu. Mimo że nie są bezpośrednio związane z metodami szybkiego projektowania, to jednak mają kluczowe znaczenie dla produktywności zespołu. Naturalnie, nie istnieje jedna magiczna metoda przydatna w każdych warunkach — w tej książce opisano i krytycznie przeanalizowano najprzydatniejsze rozwiązania z różnych branż tworzenia oprogramowania. Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce: strategie szybkiego projektowania i sprawdzone rozwiązania rozwiązania przyśpieszające realizację projektu, takie jak prototypowanie, języki szybkiego projektowania, ale i zasady motywowania zespołu oraz zasady wydajnej współpracy najczęściej popełniane błędy, ich przyczyny i konsekwencje oparte na rzeczywistych wydarzeniach studia przypadków dobieranie właściwych metod do poszczególnych projektów Odzyskaj kontrolę nad swoim projektem i zrealizuj go w terminie! [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niniejsza książka zatytułowana Wprowadzenie do analizy wartości informacji stanowi jedno z pierwszych opracowań poświęconych zastosowaniu klasycznej metody zarządzania w obszarze informacji i procesów informacyjnych. Metodą tą jest analiza wartości, opracowana ponad 60 lat temu, ale wciąż pozwalająca na twórcze zarządzanie informacjami. Chcąc przybliżyć Czytelnikowi powyższe zagadnienie, przyjęto problemowo-historyczny układ książki. W pierwszej części omówiono informację jako obiekt zarządzania. W rozdziale 1 wyjaśniono znaczenie pojęcia informacji z perspektywy produktu i procesu. W kolejnym rozdziale przedstawiono nowo opracowany zbiór funkcji pracy z informacjami na stanowisku pracy. W rozdziale 3 zaprezentowano badanie kosztów funkcji informacji, a rozdział 4 poświęcono jakości informacji. W ostatnim rozdziale tej części przedstawiono opis wartości informacji, odwołujący się do połączenia jakości i kosztów realizacji funkcji informacji, a zatem interpretacji wartości w ujęciu L. Milesa. W drugiej części przedstawiono potrzeby informacyjne i kompetencje niezbędne do pracy z informacjami. W rozdziale 6 omówiono potrzeby informacyjne, a w rozdziale 7 metody badania potrzeb informacyjnych. Rozdział 8 poświęcono kompetencjom w pracy z informacjami. Część trzecia odnosi się bezpośrednio do zastosowań analizy wartości do doskonalenia procesów informacyjnych. Zaprezentowano współczesne formy analizy wartości odnoszące się do różnych rozwiązań i standardów oraz dokonano przeglądu zastosowań analizy wartości do doskonalenia informacji. W rozdziale 9 scharakteryzowano analizę wartości procesów informacyjnych (AWPI), będącą prezentacją doświadczeń Uczelnianego Zespołu Naukowo-Badawczego Analizy Wartości przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie z lat 70. XX w. W rozdziale 10 dokonano próby opracowania zaktualizowanej wersji AWPI, tzw. analizy wartości informacji, uwzględniającej najnowsze tendencje w obszarze zarządzania informacjami i osiągnięcia naukowe w zakresie analizy wartości. Treści zawarte w książce wpisują się w tematykę zajęć realizowanych w ramach przedmiotów związanych z zarządzaniem informacjami, systemami informacji menedżerskiej, procesami informacyjnymi w zarządzaniu i pracą z informacjami. [ekonomiczna.24.osdw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono wpływ nowych technologii, w szczególności rozwoju elektronicznej administracji, na sprawność funkcjonowania organizacji publicznej. Publikacja systematyzuje problematykę e-administracji i zmian organizacyjnych wynikających z wdrażania technologii informacyjno-komunikacyjnych w urzędach. Zaproponowano szerokie podejście do analizy e-administracji, uwzględniające działania w obszarach: e-informacji publicznej, e-transakcji i e-partycypacji. Na podstawie przeprowadzonych badań opracowano rekomendacje mające na celu wsparcie osób wdrażających technologie ICT w urzędach i przedstawiono dobre praktyki w tym zakresie. Publikacja zawiera opis wyników badań, w trakcie których: Ľ określono poziom rozwoju e-administracji w 18 urzędach miast w Polsce, Ľ zidentyfikowano szereg zmian organizacyjnych, dostrzeganych przez menedżerów publicznych i urzędników, charakterystycznych dla rozwoju e-administracji, Ľ wyróżniono czynniki wspierające i hamujące, w obszarze zarządzania publicznego, wprowadzanie tych zmian organizacyjnych, Ľ określono wpływ wdrażania nowych technologii na funkcjonowanie urzędów miast. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle bezpieczeństwa w sensie technicznym. Opisuje etapy tworzenia systemu bezpieczeństwa oraz jego funkcjonowanie – od ewidencjonowania zasobów, przez analizę ryzyka, dobór wymagań i zabezpieczeń, wypracowanie strategii zapewnienia bezpieczeństwa, do procesów wdrożeniowych. Podaje wiele praktycznych przykładów, wykazów, list kontrolnych, szablonów i wzorów dokumentów, opracowanych na podstawie obowiązujących norm i zaleceń. Czytelnik może łatwo wykorzystać te elementy do rozwiązania problemów swojej instytucji – niezależnie od jej wielkości i specyfiki działania. Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się zagadnieniami bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmach i instytucjach, w tym w jednostkach administracji publicznej. Chodzi tu o inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków. Skorzystają z niej również studenci informatyki, telekomunikacji i zarządzania. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Inżynieria oprogramowania polega na stosowaniu empirycznego podejścia do szukania wydajnych i ekonomicznie uzasadnionych rozwiązań podczas tworzenia oprogramowania. Dziedzina ta ma na celu organizowanie optymalnego procesu tworzenia aplikacji ? od koncepcji, poprzez kodowanie, wdrażanie, utrzymywanie, po wycofywanie. Uzyskanie biegłości w tym obszarze nie jest łatwe: rozwój oprogramowania wymaga zrozumienia filozofii inżynierii i stosowania określonych zasad.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami i transferem technologii / Kazimierz Szatkowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. - 333 strony : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik, który w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji. „By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa „nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje”. W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji. Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. (…) Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. (…) Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.” prof. dr hab. Stanisław Ślusarczyk Dr inż. Kazimierz Szatkowski jest starszym wykładowcą na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Przez wiele lat był także pracownikiem naukowym w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Zamościu. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej informacja o numerze ISBN orygianłu 97808815369820.
Historia robotyki i sztucznej inteligencji jest pod wieloma względami także historią prób opanowania takich technologii przez ludzkość. Od czasu powstania praskiego Golema toczą się dyskusje na temat tego, jaki stopień niezależności powinny mieć takie jednostki i jak się upewnić, że nie zwrócą się przeciwko nam, jej wynalazcom. Liczne najnowsze postępy we wszystkich aspektach badań, rozwoju i wdrażania inteligentnych systemów są dobrze nagłośnione, ale kwestie bezpieczeństwa i ochrony związane ze sztuczną inteligencją są rzadko poruszane. Książka "Sztuczna inteligencja. Bezpieczeństwo i zabezpieczenia", której redaktorem jest Roman V. Yampolskiy, skupia się na tym fundamentalnym problemie. Publikacja składa się z rozdziałów autorstwa czołowych badaczy zajmujących się bezpieczeństwem sztucznej inteligencji, dotyczących różnych aspektów problemu sterowania sztuczną inteligencją w odniesieniu do rozwoju bezpiecznej sztucznej inteligencji. Książka jest pierwszym wydanym tomem poświęconym wyzwaniom związanym z konstruowaniem bezpiecznej i zaawansowanej inteligencji maszynowej. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Mark Zuckerberg [Dokument dźwiękowy] : historia Facebooka / Łukasz Tomys, Kinga Kosecka. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (1 godz. 56 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czy Mark Zuckerberg może być inspirującym przykładem i motywować nas do zdwojonego wysiłku, aby zrealizować własne marzenia? Czego Ty możesz się nauczyć od młodego miliardera? Jak Facebook zmienia świat, w którym żyjemy? Czy Zuckerberg będzie kandydował na prezydenta Stanów Zjednoczonych? Jak powstała „oś czasu” na Facebooku? Kim tak naprawdę jest piąty najbogatszy człowiek na naszej planecie, blisko o połowę młodszy od większości miliarderów ze świecznika, deklasujący obu twórców Google? Jego serwis społecznościowy w czerwcu 2017 skupiał już ponad 2 miliardy użytkowników, a we wrześniu 2017 roku wyceniany był na niemal 500 miliardów dolarów. Dlaczego to właśnie jego firma odniosła spektakularny sukces? Co sprawia, że miliony ludzi na całym świecie, każdego dnia spędzają cenny czas na portalu społecznościowym stworzonym przez niepozornego studenta? Ojciec dentysta – który dzięki Markowi został milionerem – i matka psycholog z pewnością nie spodziewali się, że ich syn będzie jednym z najbogatszych ludzi na naszym globie. W jaki sposób dokonał tego w ciągu zaledwie dekady? Czy jego metody były czyste? Do jakiego stopnia obraz przedstawiony w filmie „The Social Network” jest prawdziwy i zasługuje na poważne traktowanie? Audiobook jest nagraniem autorskim. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 0/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym. Przewiduje się uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego, umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co będzie stymulować ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego. W niniejszej książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki oraz oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT we wdrażaniu pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby publikacji stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak w korporacji Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, pozwalającą oszacować wartość współpracy miasta z interesariuszami przy realizacji wspólnych projektów innowacyjnych. [www.pzwl.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.[www.ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2 odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W "Marketingu 4.0" pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka "Marketing 4.0" przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci, zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek, zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria wymagań to kluczowa faza każdego projektu informatycznego. Od jej powodzenia zależy sukces całego przedsięwzięcia. Dobrze przeprowadzony proces zbierania, modelowania i zarządzania wymaganiami pozwala zredukować liczbę problemów z nimi związanych, a w rezultacie znacznie obniżyć koszty projektu. Niniejsza publikacja przedstawia doświadczenia wielu analityków biznesowych z „pierwszej linii frontu” ich walk na rzecz zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości wymagań. Zgodnie z założeniami serii „w praktyce”, opisują oni nie tylko swoje sukcesy, ale także poniesione porażki. Informacja o autorze/ redaktorze: Adam Roman pracownik naukowo-dydaktyczny na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor habilitowany nauk technicznych w zakresie informatyki. Wieloletni wykładowca oraz trener szkoleń związanych z testowaniem i zapewnianiem jakości oprogramowania. Jego zainteresowania naukowe w tym zakresie to przede wszystkim: techniki projektowania efektywnych testów, optymalizacja suit testowych, doskonalenie procesu testowego, testowanie mutacyjne, testowanie oparte na modelu, modele predykcji defektów. Współpracownik wielu firm w zakresie projektów R&D związanych z zapewnianiem jakości oprogramowania oraz analizy danych (Blackbird, Motorola, Rivet Group, Sabre, Yellow Lab). Autor szeregu artykułów z zakresu kontroli i zapewniania jakości oprogramowania, a także wydanej przez PWN w 2015 roku monografii Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia. Członek Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (współpraca nad międzynarodowymi normami ISO 25000 - System and Software Quality Requirements and Evaluation oraz ISO 29119 - Software Testing Standard) oraz Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych. Certyfikowany tester (ISTQB Full Advanced) oraz inżynier jakości oprogramowania (ASQ Certified Software Quality Engineer). Karolina Zmitrowicz pracuje w branży IT od 10 lat. Posiada międzynarodowe doświadczenie w zakresie analizy biznesowej i inżynierii wymagań, zarządzania jakością i zarządzania projektami: pracowała dla wiodących organizacji finansowych w Republice Południowej Afryki, Holandii, Austrii, Słowacji, Włoszech i w Polsce. Podczas swojej kariery pełniła różne role, od testera, poprzez analityka i projektanta, po koordynatora projektów, co umożliwiło jej poznanie wielu aspektów realizacji projektów IT i nauczyło postrzegania podejmowanych tematów z różnych punktów widzenia. Praca w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach projektowych wykształciła w niej nie tylko umiejętności efektywnego planowania i koordynacji złożonych działań, ale i doskonałe umiejętności interpersonalne. Obecnie pracuje jako niezależny konsultant IT w obszarze biznesu i technologii wspierając organizacje m.in. w planowaniu i realizacji procesów analitycznych oraz czynności zarządzania jakością na przestrzeni całego cyklu życia rozwiązania. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje jako podstawę do rozwoju własnych metod doskonalenia procesów wytwarzania kładąc nacisk przede wszystkim na transparentność, efektywność i spójność procesów z celami biznesowymi przy jednoczesnej elastyczności i uniwersalności zastosowanych rozwiązań. Autorka kilkunastu publikacji z obszaru zarządzania jakością, testowania, analizy biznesowej i zarządzania zespołem oraz książek m.in. Inżynieria wymagań w praktyce (PWN 2014). Wykładowca akademicki na WSB w Gdańsku na studiach podyplomowych na kierunku Tester oprogramowania oraz kierownik studiów podyplomowych na kierunku Inżynieria wymagań w projektach informatycznych. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UXUI : design zoptymalizowany : nie tylko dla designerów : manual book / Chris Badura. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 336 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga między użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce również nazwa wydawcy oryginału: Onepress.
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji. Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
UXUI : design zoptymalizowany : nie tylko dla designerów : workshop book / Chris Badura. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 120 stron : ilustracje ; 21x30 cm.
Czy wiesz, że projektowanie skutecznych produktów cyfrowych, takich jak aplikacje, strony czy systemy, to znacznie więcej niż nadanie im ładnego wyglądu? O ich sukcesie przesądza równowaga pomiędzy użytecznością, zaspokajaniem potrzeb użytkownika a szatą graficzną. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prawidłowo definiować funkcje takich produktów, jak dobrze je zaprojektować i prowadzić badania jakościowe z użytkownikami — koniecznie sięgnij po ten niezwykle użyteczny zestaw książek, złożony z podręcznika i ćwiczeń. To jedyna taka publikacja na rynku, pozwalająca na przekrojowe doświadczanie wiedzy, w którym teoria przenika się z praktyką UXUI, co daje możliwość dogłębnego zrozumienia zagadnień i trafnego stosowania rozwiązań.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej