Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(3)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(14)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(16)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(6)
Huxley Aldous (1894-1963)
(4)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(4)
Baran Bogdan (1952- )
(2)
Hadnagy Christopher (socjotechnik)
(2)
Szczepański Jan (1913-2004)
(2)
Abgrall Jean-Marie (1950- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Błaż Agata (tłumaczka)
(1)
Da Empoli Giuliano (1973- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dyoniziak Ryszard (1930-2009)
(1)
Dzieża Wiesława (tłumaczka)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Giszczak Jacek (1956- )
(1)
Golik-Skitał Joanna (tłumaczka)
(1)
Gore Albert (1948- )
(1)
Gravel Elise (1977- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Gruszka Karolina (1980- )
(1)
Grzyb Tomasz (psycholog)
(1)
Grötzebach Claudia
(1)
Horzelski Jerzy (1903-1993)
(1)
Jarmuła Anna (socjolog)
(1)
Kofta Piotr (1973- )
(1)
Kossecki Józef (1936-2015)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kozielecki Józef (1936- )
(1)
Kończak Joanna
(1)
Madejski Radosław (tłumacz)
(1)
Mitnick Kevin D. (1963-2023)
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Murawski Krzysztof (1954- )
(1)
Niemirowski Tomasz (1955- )
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pikiel Sylwia (tłumaczka)
(1)
Ratajski Remigiusz
(1)
Romanek Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(1)
Sieczkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Simon William L. (1930- )
(1)
Sugiero Joanna (tłumaczka)
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Wilson Paul (1949- )
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Ziemkiewicz Rafał Aleksander (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Francja
(1)
Język
polski
(33)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Socjotechnika
(33)
Relacje międzyludzkie
(9)
Manipulacja (psychologia)
(7)
Perswazja
(6)
Pranie mózgu
(4)
Propaganda
(4)
Inżynieria genetyczna
(3)
Kontrola społeczna (socjologia)
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Substancje uzależniające
(3)
Huxley, Aldous (1894-1963)
(2)
Kasty
(2)
Klasy społeczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Motywacja
(2)
Polityka
(2)
Antropologia filozoficzna
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bush, George W. (1946- )
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dezinformacja
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Fake news
(1)
Gospodarka
(1)
II wojna czeczeńska (1999-2009)
(1)
Igrzyska Olimpijskie Zimowe
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura
(1)
Lewica (politologia)
(1)
Metoda motywacji błyskawicznej
(1)
Negocjacje
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Politycy polscy
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Producenci filmowi
(1)
Reality show
(1)
Reklama społeczna
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samorealizacja
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Skandale polityczne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Teorie spiskowe
(1)
Wojna rosyjsko-ukraińska (2014)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Brave new world
(2)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
2001-
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwecja
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Dystopia
(2)
Powieść
(2)
Publicystyka
(2)
Science fiction
(2)
Ankieta
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Esej
(1)
Komiks
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść polityczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Psychologia
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. [www.gandalf.com.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.4, MgC-1352 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bestseller)
Ta znakomita książka Roberta Caldiniego z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5144, C-316.4 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i...włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i...subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. [www.bonito.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samokształcenie w Biznesie)
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec. [www.ksiegarniarubikon.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Popularyzatorska w tonie, ale zawierająca ściśle naukowe informacje na temat przełożenia metod cybernetyki na strukturę społeczną oraz możliwości zastosowania technik cybernetycznych do zarządzania ludźmi i wpływania na ich działanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. C-K/HZ/1453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 316, F.2 - Mag.3166 (2 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie)
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN.
Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie. Perswazja:: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych. Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy. [medbook.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316, MgW-22182 (2 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-27597, W-1 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Fake newsy to plaga naszych czasów. Czym są i dlaczego ktoś wprowadza je do obiegu? Czemu tak łatwo uwierzyć w rzeczy, które przeczytało się w necie albo usłyszało w jakimś filmiku czy programie? I najważniejsze: jak poradzić sobie w gąszczu informacji i odróżnić fakty od wymysłów? Elise Gravel tłumaczy te wszystkie zawiłości w przystępnej komiksowej formie. Sięgnijcie po tę książkę, by więcej nie dać się nabrać! [Nasza Księgarnia, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi / Anna Jarmuła. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, copyright 2006. - 175 stron ; 23 cm.
(Kreatywność)
Na okładce podtytuł: podstawy, metody, techniki, przykłady.
Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak äludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji, rzadko stosują formę zwykłego kłamstwa. Jeżeli w świecie dorosłych spotykamy proste kłamstwo, to najczęściej tylko wtedy, gdy spełnione są dwa podstawowe warunki <> kłamstwa: brzmi ono prawdopodobnie oraz jest absolutnie niemożliwe do sprawdzenia przez odbiorcę.ö Autorka Anna Jarmuła w książce Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi, w prosty sposób stara się przybliżyć Czytelnikowi dzisiejszą wiedzę badaczy tego tematu. Książka bogata jest w opis technik, metod i przykładów na to, co powinniśmy wiedzieć, by przetrwać na froncie wpływu społecznego, uwikłani w próbę manipulacji naszą osobą czy też naszymi działaniami. W książce zawarta jest odpowiedź na pytanie jaki wpływ na nasze decyzje, postawę, sukces czy porażkę ma partycypacja w naszych zachowaniach osób trzecich. Koniecznie ją przeczytaj. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera psychologiczną analizę samospełniającej się przepowiedni, czyli wywierania wpływu na ludzi poprzez wytworzenie w nich pożądanego obrazu samych siebie, oraz ponad 100 przykładów skutecznego zastosowania tej metody w celu ulepszenia siebie i postępowania drugiego człowieka. Przykłady są wzięte z życia codziennego i dotyczą sytuacji między innymi rodzinnych, towarzyskich, zawodowych i szkolnych. Dlatego będzie przydatna nie tylko osobom zawodowo zajmującym się wychowaniem, ale każdemu, kto zamierza wywierać pozytywny wpływ na drugich, a więc wszystkim, gdyż każdy chce, aby inni byli lepsi. Książka uczy, jak być skutecznym w tym działaniu. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exlusive)
Autor tekstu i autor przedmowy według okładki.
Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków. Kevin Mitnick, pisarz, prelegent i konsultant. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradniki)
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na pozytywne zastosowanie reguł i narzędzi socjotechniki, np. w wychowaniu, jak i jej negatywne, czy wręcz katastrofalne wpływy, np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych. Praktyczne przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji pokazują jej powszechność, ale też wskazują na możliwości obrony przed nią. [Eneteia, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: terapia ofiar, charyzma guru, techniki uzależniania.
W jaki sposób udaje się rozmaitym guru zdobyć taką władzę nad swoimi wyznawcami, że normalni do tej pory ludzie są gotowi do ekstremalnych zachowań, oddania całego swojego majątku lub nawet do pozbawienia się życia? Autor poznał szczegółowo stosowane przez sekty mechanizmy werbowania, uzależniania i wykorzystywania swoich członków. Jako psychiatra uważnie przygląda się metodom psychologicznej manipulacji, temu jakie patologie indywidualne i grupowe powodują, omawia skuteczne sposoby terapii. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Właściwy rok wyd.: 2016.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej