Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Reklama telewizyjna
(5)
AIDS
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Retoryka
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia polityki
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Telewizja
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli. Koło Naukowe Studentów Socjologii "Societas". (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stalowa Wola (woj. podkarpackie, pow. stalowowolski, gm. Stalowa Wola)
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tyt okł.: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-80/81, MgC-3511 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 2113)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media)
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Recenzowana praca zbiorowa i zawarte w niej informacje o działalności Koła Naukowego Studentów Socjologii "Societas" dowodzą, że z powodzeniem wywiązuje się ono z przyjętych obowiązków, ale także w pełnym tego słowa znaczeniu, wprowadza młodych ludzi do świata nauki, wzmaga potrzebę osobistego rozwoju, kształtuje pogląd na świat, rozwija zdolności i twórcze postawy, uczy samodzielności w rozwiązywaniu problemów i otwiera na wyzwania XXI wieku (...) Lekturę publikacji rekomenduję szczególnie studentom, dla których może stanowić inspirację do odnalezienia miejsca dla własnej działalności w podobnej - jak opisywana - organizacji studenckiej. Polecam ją także pracownikom naukowo-dydaktycznym, gdyż stanowi dowód, że z powodzeniem można angażować studentów w pozadydaktyczną działalność uczelni wyższej - w tym w poważne przedsięwzięcia badawcze". Fragment z recenzji dr hab. Jadwigi Daszykowskiej (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej