Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(30)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(19)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Janiszewska Karolina (marketing)
(2)
Kall Jacek
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Czarnecki Adam
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dubiel Paweł (tłumacz)
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally (pisarka)
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jędrych Katarzyna (adwokat)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kuć Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Maas Jane (reklama)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mayle Peter (1939-2018)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Reczek Miłogost (1961-2021)
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rosenfeld Wiliam
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Souter Nick
(1)
Stokłosa Bożenna (tłumaczka)
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Stępkowska Edyta (tłumaczka)
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Szczypkowska Paulina
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- ). Francuskie zlecenie
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymecka-Wesołowska Agnieszka
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wanat Dariusz (lustrator)
(1)
Wills Franz Hermann
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojeński Jan
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(61)
nieznany (p)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(2)
nieznany (0 p)
(1)
Odbiorca
Prawnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Reklama
(51)
Marketing
(12)
Reklama telewizyjna
(5)
Język polski
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Slogany reklamowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Prawo
(3)
Public relations
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Reklama prasowa
(2)
Semiotyka
(2)
AIDS
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Badania marketingowe
(1)
Celebryci
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Dietetyka
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fotografowie
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Język angielski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kłamstwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maas, Jane (reklama)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Opcje realne
(1)
Osoba publiczna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
PRL
(1)
Pisarze
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo krajowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo żywnościowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Retoryka
(1)
SKlepy
(1)
Sklepy
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia polityki
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Stylistyka
(1)
Suplementy diety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szyldy
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Telewizja
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Witryna sklepowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli. Koło Naukowe Studentów Socjologii "Societas". (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II)
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zabawki
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Prowansja (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Stalowa Wola (woj. podkarpackie, pow. stalowowolski, gm. Stalowa Wola)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik akademicki
(7)
Podręcznik
(5)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Monografia
(3)
Materiały promocyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Ulotka reklamowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedia
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura firmowa
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Plakat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Tyt okł.: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-80/81, MgC-3511 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 210, [1] s. : il. ; 24 cm.
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-628, C-659 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2001. - 217, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
Na okł.: w czym tkwi ukryta moc reklamy?, jak wywierać wpływ?, czym kierować się w planowaniu kampanii reklamowej?
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5069, C-659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. poprzednia nazwa wydaw.: Prószyński i S-ka.
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób... [www.slowianin.de]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej ; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4930, C-659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć reklamę / Andrzej Pitrus. - Wyd. 2. - Kraków : Rabid, 2001. - 145, [2] s. ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisany przez największą Mad Woman tej branży! Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 – letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas – WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą „kobiety sukcesu” i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy. USA, lata 60 - społeczeństwo zachłyśnięte rewolucją seksualną podsycaną wprowadzeniem do powszechnej sprzedaży pigułki antykoncepcyjnej i tak wciąż pełne jest stereotypów i uprzedzeń. Efekt? Skrajnie nierówne płace, uprzedzenia na tle płci i rasy, zwalnianie młodych matek i promowanie apodyktycznych mężczyzn, a do tego seks, alkohol i marihuana w biurach jako wyznacznik pójścia z „duchem czasu” i rozbudzania w sobie pokładów kreatywności. Chcesz więcej szczegółów? Proszę bardzo! Jane Maas bez skrępowania, ale i bez zbędnego koloryzowania opowiada o codzienności na Madison Avenue. A jeśli wciąż zastanawiasz się o co tym walczącym feministkom właściwie chodziło i masz wrażenie, że jest to wiele hałasu o nic – sprawdź jak robiło się karierę w latach 60., 70. i 80. w agencjach reklamowych. Jeśli spodziewasz się opowieści zgorzkniałej kobiety, której źli mężczyźni zniszczyli karierę to pozwól wyprowadzić się z błędu! Mad Women to pełna pasji i humoru opowieść człowieka spełnionego zawodowo i rodzinnie, a jednocześnie do bólu szczery obraz życia współczesnej kobiety. To historia globalnych przemian opowiedziana przez osobę, która znalazła się w samym centrum wydarzeń. Sprawdź i doceń, jak wiele zmieniło się przez te 45 lat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama-przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.), ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
(Park Edukacja)
Na okł. podtyt.: Od pomysłu do efektu.
Publikacja składa się z czterech części: historia reklamy w polsce i na świecie ; teoria reklamy, czyli analiza języka i opbrazu, zagadnienia z zakresu psychologii i retoryki ; reklama w praktyce: agencje reklamowe, domy mediowe, badania marketingowe, strategie kampanii reklamowych, planowanie mediów, zagadnienia z zakresu badania skuteczności reklamy ; aspekty prawne reklamy, m.in. ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta i zasady prowadzenia reklamy w prasie, radiu i telewizji. [www.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Gatunek
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-4518 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. [www.gandalf.com.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4185, C-659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2- 76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szyldy i reklamy sklepowe / Jan Wojeński. - Warszawa : Watra, 1969. - 115, [1] s., [1] k. tabl. : il. ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej