Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(34)
Poradniki i przewodniki
(12)
Audiobooki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(20)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Autor
Kućma Tomasz (lektor)
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Sugiero Joanna (tłumaczka)
(2)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Crom Michael A
(1)
Czekański Marek (1948- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czerwińska Ewa (tłumaczka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fijewski Piotr (1956- )
(1)
Froń Karol
(1)
Gabay Jonathan
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Harris Vincent
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa (tłumaczka)
(1)
Kapusta Janusz (1951- )
(1)
Kelley David (1951- )
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Konieczny Tadeusz
(1)
Kosiniak Jakub (1961- )
(1)
Kossecki Józef (1936-2015)
(1)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kuć Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Levine Stuart R
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Makowska Alicja
(1)
Markiewicz Katarzyna (psycholożka)
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Niemczyk Anna (psycholog)
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Opolska Agata
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Payne John (1942- )
(1)
Payne Shirley (1942- )
(1)
Peake Tim (1972- )
(1)
Polko Paulina
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Proctor Tony
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Saunders David M
(1)
Sobolewska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Sumisławski Jan
(1)
Sutton Robert I
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tieger Paul D
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Ubertowski Adam
(1)
Vanderkam Laura
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wasilewski Jacek (socjolog)
(1)
Wekselberg Victor (psycholog)
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Wręczycka Magdalena (tłumacz)
(1)
Wręga Michał (ilustrator)
(1)
Załóg Ireneusz (1968- )
(1)
Zinserling Urszula (tłumaczka)
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka (psycholożka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Oficerowie
(1)
Psychologowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(18)
Menedżerowie
(10)
Psychologia pracy
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Osobowość
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Sukces
(4)
Motywacja pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Etyka biznesu
(2)
Kadry
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Praca
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Psychologia zarządzana
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stres zawodowy
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Asertywność
(1)
Astronauci
(1)
Audyt personalny
(1)
Badania ilościowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Budżety gminne
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czas pracy
(1)
Design thinking
(1)
Empatia
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejska Agencja Kosmiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hedging
(1)
Heurystyka
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Job Crafting
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mieszkania
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Organizacje
(1)
Portale internetowe
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo polityczne
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko zawodowe
(1)
Samokontrola
(1)
Samowychowanie
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
System wartości
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Temperament
(1)
Testy rekrutacyjne
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Audiobooki
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik akademicki
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Najlepszych szefów nie poznaje się po świetnie skrojonym garniturze ani eleganckiej garsonce. Jakości nie zagwarantują też drogie studia czy twardy charakter. Najwybitniejsi menedżerowie stali się elitą w swoim fachu po wielu latach ciężkiej pracy... nad sobą. To właśnie dzięki ich staraniom dziś Ty możesz osiągnąć upragniony sukces w znacznie krótszym czasie. Książka ta powstała zarówno z myślą o zupełnych nowicjuszach, stawiających dopiero pierwsze kroki na stanowisku kierowniczym, jak i o doświadczonych biznesmenach, którzy uważają, że na naukę nigdy nie jest za późno. To, czego Ci trzeba, to fachowa wiedza na temat zarządzania, a także wybrane informacje z zakresu psychologii. Pierwsze ułatwią Ci prowadzenie firmy, drugie znacznie usprawnią kontakty z podwładnymi i uczynią przyjemniejszym kierowanie grupą ludzi. Wyjątkowość tego podręcznika polega na tym, że opiera się on na indywidualnych doświadczeniach autorów, uznanych polskich trenerów kadry zarządzającej. Ma on jednak znacznie większe ambicje: korzysta z praktyki wielu innych menedżerów, odnosząc się przy tym do typowo polskich realiów i specyfiki rodzimego rynku. [www.gandalf.com.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 8 godz. 45 min 19 s.
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Co oni tak naprawdę o tobie myślą? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali? Sutton, przeplatając przykłady z życia ze stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. „Dobry szef, zły szef” to ostateczny plan działania dla każdego, kto kiedykolwiek został wyniesiony na stanowisko władzy oraz droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu. Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Sutton prowadzi badania nad liderami i szefami, innowacyjnością, zajmuje się zarządzaniem opartym na dowodach naukowych oraz szczegółowymi zagadnieniami życia organizacyjnego. Napisał wiele książek, między innymi a „The No Asshole Rule”. Profesor Sutton spotkał się z wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody. W 2002 roku został wybrany przez magazyn Business 2.0 na wiodącego „guru zarządzania”, a w 2005 roku nagrodzono go za najlepszy artykuł opublikowany w Academy of Management Review. „Hard Facts, Dangerous Half-Truths, and Total Nonsense” została uznana za najlepszą książkę biznesową 2006 roku przez magazyn Toronto Globe and Mail, a „The No Asshole Rule” zdobyła Quill Award za najlepszą książkę biznesową 2007 roku. W 2007 roku Sutton wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych” według BusinessWeek, które to grono zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”. Profesor Sutton wygłasza wykłady i prowadzi warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 różnych krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Popularyzatorska w tonie, ale zawierająca ściśle naukowe informacje na temat przełożenia metod cybernetyki na strukturę społeczną oraz możliwości zastosowania technik cybernetycznych do zarządzania ludźmi i wpływania na ich działanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. C-K/HZ/1453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Osobowość, kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna...
Twój styl kierowania traci na skuteczności, realizacja powierzonych zadań nie przynosi zamierzonych efektów. Twoje dotychczasowe umiejętności i przyzwyczajenia nie sprawdzają się. Zastanawiasz się, jak sprostać oczekiwaniom menedżera nowej generacji. A może sam chcesz się doskonalić, osiągnąć więcej i poznawać nowe tajniki bycia menedżerem wywierającym wpływ na bieżące sprawy. Oto trzymasz w rękach instrukcję do efektywnego kierowania zespołem. Wskaże Ci ona drogę jak zmodyfikować dotychczasowy styl kierowania. Rozwój Twojej osobowości, kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej stanie się przepustką do osiągnięcia wymarzonego sukcesu. Wszystko czego potrzebujesz tkwi w Tobie. Pamiętaj, że zawsze możesz to rozwijać i doskonalić! To co wyróżnia tę publikację: Ľ interdyscyplinarność - nurt badań wspólnych nauk o zarządzaniu i psychologii Ľ nowatorskie ujęcie „miękkich czynników" w kontekście stylów kierowania Ľ walor teoretyczno- poznawczy z punktu widzenia praktyki zarządczej Ľ walor aplikacyjny badań [cedewu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia szefa : szef to zawód / Jerzy Gut, Wojciech Haman. - Wyd. 2., rozsz. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt - OSH, 2009. - 297 s. ; 22 cm.
Na okł. podtyt.: jak motywować podwładnych i uczyć ich odpowiedzialności? Jak wiązać dobrych pracowników z firmą?.
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne, ale z uwzględnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwładnych. Ta książka zawiera wiele konkretnych narzędzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów działania, które pozwalają skutecznie i mądrze rozwiązywać najtrudniejsze sytuacje z podwładnymi. Jeżeli uznasz, że szef to zawód - możesz doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, niezależnie od wieku, branży i doświadczeń. Drugie wydanie tej książki poszerzone jest o suplement, który odnosi się do aktualnego problemu większości szefów w Polsce: "Jak wiązać dobrego pracownika z firmą i budować jego prawdziwą lojalność?". Autorzy proponują rewolucyjne dla wielu decydentów pomysły i otwierają nową perspektywę w obszarze motywowania pracowników. A jeżeli to nie wystarczy - sprawdź, jak stanowczo można targować się z odchodzącym podwładnym. Wojciech Haman i Jerzy Gut są autorami również dwóch innych książek: Docenić konflikt i Handlowanie to gra, które od połowy lat dziewięćdziesiątych są cenione i wykorzystywane przez praktyków negocjacji oraz polecane na wielu wyższych uczelniach. Książka Psychologia szefa. Szef to zawód została już sprzedana w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i wciąż może być inspiracją dla menedżerów oraz źródłem użytecznych rozwiązań w pracy z podwładnymi. [
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005, MgC-3764 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-1267, MgW-10920, W-316 (3 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
Na okł. podtyt.: podręcznik dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia przemysłowa / Katarzyna Markiewicz. - Warszawa : Difin, 2014. - 216 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Książka zawiera informacje o początkach i historycznym tle rozwoju psychologii przemysłowej. Ukazuje związek między psychologią przemysłową, psychologią pracy i psychologią zarządzania. Ważną część książki stanowią informacje na temat zadań współczesnych psychologów przemysłowych, jak B+R czy projekt Mars 2030. [ksiegarnia.difin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi, czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organizacji, w społeczeństwie, w państwie, dlatego też znajomość tej problematyki wydaje się być niezbędna w funkcjonowaniu we współczesnym świecie. Niniejsza książka jest podzielona na dwie zasadnicze części. Pierwsza ogranicza się do możliwych zagrożeń, rodzajów kryzysów i zarządzania w sytuacjach kryzysowych, natomiast druga pozwala poznać wybrane problemy psychologii, z punktu widzenia człowieka narażonego na kryzysy. Z jednej strony - praca systematyzuje i wyjaśnia pojęcia związane z kryzysem, ukazuje jakie mogą być jego źródła oraz jak prawidłowo zarządzać w takich sytuacjach. Z drugiej strony - przedstawiony jest człowiek i mechanizmy jego działania w sytuacjach zagrożenia, uwarunkowane wcześniejszymi doświadczeniami emocjonalnymi, nabytymi umiejętnościami i potencjałem kompetencyjnym. Proponowane interdyscyplinarne spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć istotę działań kryzysowych oraz uwarunkowań zachowania się ludzi w sytuacji zagrożenia i wystąpienia kryzysu. [cedewu.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozgromić konkurencję : sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania / Roman Polko, Paulina Polko. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2014. - 251 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Onepress Exclusive)
Jak stać się zaufanym dowódcą? Dlaczego (biznesowych) wojen nie wygrywają bohaterowie, ale kompanie bohaterów? Co skuteczniej eliminuje armie pracowników - zmiana czy rutyna? Czy misje zespołowe to właściwa droga do awansu? Jak uniknąć ciosu w plecy? Zazwyczaj generał ze zgromadzonych oddziałów wybiera oficerów o niepospolitej odwadze i sile ducha, wyróżniających się giętkością i siłą fizyczną, a także tych, których wojenne wyszkolenie przekracza przeciętną. Właśnie ci oficerowie dowodzą siłami specjalnymi. Z dziesięciu żołnierzy wybiera się jednego. Z dziesięciu tysięcy jeden tysiąc. Sun Tzu, chiński teoretyk wojskowości, autor Sztuki wojny Świat biznesu od wieków korzysta z mądrości wojskowych - sprawdzonych w boju strategii dowodzenia, budowania zespołu, inspirowania do działania, przezwyciężania kryzysów i zwyciężania w walce. Skoro tak inspirujące są studia nad dowodzeniem całymi armiami, co można powiedzieć o kierowaniu jednostkami specjalnymi, wojskową elitą elit? Oddziałami, które szybko i skutecznie GROMią wroga, zanim ten zdąży podjąć działania odwetowe? Trzymasz w ręku pierwszy i jedyny na polskim rynku podręcznik operacyjny, zawierający aktualne zasady wojskowe, nadające się do natychmiastowego zastosowania w biznesie. Militarne wyzwania, jakie stały przed jego autorem, pozwoliły na zgromadzenie unikalnego zbioru doświadczeń, użytecznych zarówno dla ludzi w mundurach, jak i tych w garniturach. Tyle teorii, przejdźmy do praktyki: zacznij formować szeregi, kompletować uzbrojenie i szkolić ludzi, bo jak przyjdzie Twoja godzina, nikt nie będzie pytał, czy jesteś gotowy do walki! Czas wstąpić do biznesowego oddziału specjalnego! [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Umysł lidera Dokument dźwiękowy] : jak kierować ludźmi u progu XXI wieku / Iwona Majewska-Opiełka. - Pełen tekst książki. - [Katowice] : Aleksandria, 2007. - 1 dysk optyczny (CD-MP3) (705 min.) : digital ; 12 cm.
(Audiobiblioteka Managera)
Czas trwania: 705 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (2 egz.)
Książka
W koszyku
Stres w organizacji / redakcja Tadeusz Konieczny. - Gdańsk : Harmonia, cop. 2014. - 179 s. : il. ; 21 cm.
(Psychologia Biznesu)
Publikacja jest kolejną pozycją z serii Psychologia Biznesu. Prezentowana tu tematyka oparta jest na założeniu, iż realizacja celów biznesowych i ekonomiczna wartość organizacji zależy w dużej mierze od czynnika ludzkiego, i to nie tylko samych pracowników, ale również pracodawców. Autorzy poszczególnych artykułów przekonują, jak ważne jest przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu i że nie powinno ono być jedynie domeną lekarzy i psychologów. Coraz ważniejszą rolę w tym obszarze powinny odgrywać piony zarządzania zasobami ludzkimi, badając i rozpatrując wpływ polityki HR na poziom zdrowia i efektywnego zachowania się pracownika. [www.slowianin.de, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady negocjacji / Roy J. Lewicki, Bruce Barry, David M. Saunders ; przełożył Marian Baranowski. - Wydanie 4. uaktualnione. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - XVII, [1], 515 stron : ilustracje ; 23 cm.
Negocjacje nie są procesem zarezerwowanym dla dyplomatów, ważnych biznesmenów czy prawników. Wszyscy ciągle negocjujemy: podwyżkę w pracy, zakup samochodu bądź domu, codzienne sprawy i decyzje ze współmałżonkiem czy dziećmi. A struktura i proces negocjacji są z reguły takie same, niezależnie od poziomu, na jakim prowadzi się rozmowy. Nowe wydanie "Zasad negocjacji" przedstawia najważniejsze koncepcje i teorie psychologiczne dotyczące tego procesu, uwzględniające wyniki najnowszych badań w tym zakresie, oraz powiązane z nim kwestie: władzy, wywierania wpływu i zarządzania konfliktem. Autorzy poświęcają też dużo uwagi negocjacjom międzynarodowym i międzykulturowym (co naprawdę oznacza "tak" u Japończyka i jak prowadzą rozmowy Chińczycy) w naszym coraz bardziej zglobalizowanym świecie oraz etyce negocjacji (czy i kiedy można stosować nieszczere strategie). [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Empatia : intelegencja emocjonalna / [tłumaczenie Joanna Sugiero]. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 134 strony ; 20 cm.
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją. Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach. Rozumienie empatii Empatia w pracy lidera Władza a empatia Empatia w projektowaniu produktów Problem zbyt silnej empatii Wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi. Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Asertywność menedżera / Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski. - Wydanie 2. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013. - 148, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej