Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Autor
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Grzybek Grzegorz (1971- )
(1)
Kelm Albin
(1)
Mazur Jolanta (pedagogika)
(1)
Prokosz Małgorzata (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy społeczni
(1)
Temat
Pedagogika opiekuńcza
(4)
Dobro dziecka
(1)
Dziecko
(1)
Etyka
(1)
Młodociani przestępcy
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawowe zadania, jakie stoi przed niniejszą publikacją, to odpowiedź na pytanie: do jakich wartości i norm należy się odwołać przy konstruowaniu podstaw teoretycznych dla zagadnień opiekuńczych? Zważywszy, że zadania opiekuńcze pozostają w oczywistej korelacji z zadaniami wychowawczymi, niezbędne okażą się także odwołania do teorii wychowania, zwłaszcza koncepcji wypracowanych w ramach publikacji Etyka rozwoju a wychowanie. [Ze Wstępu, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem pracy było ukazanie funkcjonowania różnych form opieki nad dziećmi (w tym nieletnimi przestępcami) w Lublinie w okresie międzywojennym. W przeprowadzonych badaniach starano się określić, z jednej strony, zaangażowanie państwa polskiego, z drugiej zaś wkład instytucji prywatnych w pomoc dzieciom. Podjęte badania miały zatem na celu przedstawienie znaczenia tworzonego w tym okresie systemu opieki nad dzieckiem w Polsce i wybranych instytucji opiekuńczo-resocjalizacyjnych w Lublinie. W dotychczasowej historiografii zazwyczaj pomijano znaczenie kurateli sądowej, choć właśnie w Lublinie, Łodzi i Warszawie w 1919 r. powołano pierwsze sądy dla nieletnich i opracowano sposoby podejścia do nieletnich przestępców. Realizacja powyższych celów dokonana została przez analizę problemów badawczych w czterech grupach zagadnień związanych z historią opieki społecznej, historią prawa rodzinnego, teorią resocjalizacji oraz teorią pedagogiki opiekuńczej. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-376 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej