Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(13)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(20)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(6)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(3)
Doroba Anita (tłumaczka)
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Ferriss Timothy (1978- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Siwek Grzegorz (tłumacz)
(2)
Waszkiewicz Marian J. (tłumacz)
(2)
Anderson Neil (1961- )
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Borkowski Robert (historyk)
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Chmiel Nik
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Czajkowska Anna (tłumaczka)
(1)
DeMarco Tom (1940- )
(1)
Donaj Łukasz
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Forest James H. (1941- )
(1)
Füchsel Halina (biurowość)
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gilewicz Joanna (tłumaczka)
(1)
Goebel Urszula
(1)
Grazier Peter (1946- )
(1)
Hoła Bożena
(1)
Hütter Heinz
(1)
Jaźwiński Ireneusz
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa (tłumaczka)
(1)
Kacmajor Anna (tłumaczka)
(1)
Karbo Joe (1925-1980)
(1)
Kondo Marie
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Krawczyńska-Piechna Anna
(1)
Kusztykiewicz Aleksandra
(1)
Lakein Alan (psychologia)
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Magiera Maciej (1981- )
(1)
Maniszewska Katarzyna (1978- )
(1)
Marcinkowski Roman (budownictwo)
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Melich Alojzy (1918-2006)
(1)
Miedzińska Marta
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mitura Elżbieta (nauczyciel)
(1)
Olejniczak Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Piasecka Paulina
(1)
Piotrowski Włodzimierz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pohl Artur
(1)
Proctor Tony
(1)
Przybylska-Maszner Beata
(1)
Pszczołowski Tadeusz (1922-1999)
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Seweryński Michał (1939- )
(1)
Skarżyński Mirosław (1962- )
(1)
Solak Adam (1962- )
(1)
Sonenshein Scott
(1)
Stachurski Jarosław
(1)
Szajna Andrzej (informatyka)
(1)
Szlęzakowa Irena
(1)
Tomaszewska Paula (prawo)
(1)
Waszkiewicz Dagmara (tłumaczka)
(1)
Wawrzykowska-Wierciochowa Dionizja (1908-1997)
(1)
Wejkszner Artur (1971- )
(1)
Wieczorek Zygmunt
(1)
Wojciechowski Sebastian (1972- )
(1)
Woliński Jerzy (tłumacz)
(1)
Środa Jacek (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
Szwecja
(1)
Język
polski
(39)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Szkoły policealne
(2)
Dyplomaci
(1)
Informatycy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja pracy
(24)
Psychologia pracy
(7)
Zarządzanie
(7)
Czas pracy
(5)
Organizacje
(5)
Kadry
(3)
Praca biurowa
(3)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Inżynieria produkcji
(2)
Jakość życia
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje międzynarodowe
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjologia
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Antyterroryzm
(1)
Atak terrorystyczny na Stany Zjednoczone (2001)
(1)
Audyt personalny
(1)
Automatyzacja
(1)
BHP
(1)
Bona Sforza (królowa Polski ; 1494-1557)
(1)
Budownictwo
(1)
Czas
(1)
Day, Dorothy (1897-1980)
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomika
(1)
Elżbieta Łokietkówna (królowa Węgier ; 1305-1380)
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Entuzjastki (ruch społeczny)
(1)
Etyka
(1)
FAO
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Heurystyka
(1)
Internet
(1)
Jabłonowska, Anna (1720-1801)
(1)
Jadwiga (królowa Polski ; 1374-1399)
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kontrterroryzm
(1)
Kosztorys inwestorski
(1)
Kultura
(1)
Lubomirska, Zofia (1595-1622)
(1)
Machówna, Agnieszka (1648-1681)
(1)
Mentoring
(1)
Mniszek, Katarzyna (1722-1771)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NATO
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ)
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje kobiece
(1)
Organizacje terrorystyczne
(1)
Orzeszkowa, Eliza (1841-1910)
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Plac budowy
(1)
Praca społeczna
(1)
Prawo pracy
(1)
Produktywność ekonomiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia organizacji
(1)
Płaca
(1)
Radziwiłł, Anna Katarzyna (1676-1746)
(1)
Rajecka, Anna (1762-1832)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Ruchy i organizacje pokojowe
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Stróżecka, Estera (1872-1938)
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Szymanowska, Maria (1789-1831)
(1)
Terroryzm
(1)
UNESCO
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Umowa międzynarodowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-14347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5556 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca biurowa powszechnie postrzegana jest jako lekka, pozbawiona w zasadzie czynników narażających osoby, które ją wykonują, na uciążliwości czy nawet zagrożenia dla ich życia i zdrowia. Opinia ta może pokrywać się z rzeczywistością. Jednak jest tak tylko wtedy, gdy stanowiska pracy biurowej zorganizowane są nie tylko zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa, ale również zasadami ergonomii. Zbyt często jeszcze przy projektowaniu stanowiska pracy zasady ergonomii są pomijane lub traktowane zupełnie marginalnie. Jest to podejście z gruntu niewłaściwe. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; przekład Michał Lipa. - Warszawa : MT Biznes, 2014. - 94, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Psychologia zarządzania czasem ; Określ swoje wartości ; Pomyśl o wizji misji ; Myśl o przyszłości, spoglądaj w przyszłość ; Formatuj plany na piśmie ; Twórz diagramy projektów ; Sporządzaj listy codziennych zadań do wykonania ; Ustalaj priorytety ; Trzymaj się wytyczonego kursu ; Określ najważniejsze dziedziny wyników ; Deleguj zadania ; Koncentruj się na jednej rzeczy ; Przestań zwlekać ; Twórz bloki czasu ; Nie przerywaj pracy ; Łącz zadania w pakiety ; Zarządzaj telefonem ; Prowadź spotkania w sposób efektywny ; Czytaj szybciej, zapamiętuj więcej ; Zainwestuj w rozwój osobisty ; Zorganizuj swoje miejsce pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie 3. rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : MT Biznes ; Göteborg : Wamex, 2017. - 130 stron ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania.
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności w pracy i osiągania z niej zadowolenia. Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiąganiu lepszych wyników i poprawianiu wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności – takiej, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. [https://platon.com.pl/pl/zjedz-te-zabe-wyd-3/produkt-354886271]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest luz? To pewna swoboda w działaniu, umożliwiająca przeprowadzenie zmian w firmie. Może polegać na zwykłym przydzieleniu sekretarki do działu lub na takiej organizacji pracy, by bardzo wartościowy pracownik mniej czasu spędzał przy fotokopiarce, a więcej na myśleniu koncepcyjnym. Luz w działaniu może się również przejawiać w formie innego traktowania pracowników - zamiast nad miarę obciążać ich pracą, można tak zaplanować działania, by mogli odetchnąć, by stali się bardziej wydajni, by mieli czas na przemyślenie różnych problemów. Luz oznacza chętne podejmowanie ryzyka, eliminowanie lęku i zdawanie sobie sprawy z tego, kiedy należy zwolnią tempo. [www.lideria.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intrygujący tytuł będący jednocześnie marzeniem wielu z nas z pewnością przyciągnął wielu Czytelników. Czy to możliwe? Czy istnieje taka szansa aby pracować jedynie cztery godziny tygodniowo? Autor w swojej najnowszej książce próbuje przekonać wszystkich, że w szczególności możliwa jest praca nie wymagająca od nas ciągłego oddania i rezygnacji ze swych pasji. Tytułowy 4-godzinny tydzień pracy nie jest przepisem na sukces, ale jedynie przykładem, w jaki sposób można zacząć żyć naprawdę tu i teraz, zamiast odkładać swoje życie na potem. Myślą przewodnią jest porzucenie codziennej i mozolnej pracy na rzecz efektywnych zajęć, przynoszących szybsze zyski i umożliwiające nam funkcjonowanie poza murami organizacji. Nie ma tutaj zresztą mowy o żadnej organizacji, ponieważ od tej chwili sam stajesz się dla siebie szefem i tylko Ty jesteś w stanie wyznaczać sobie zadania do wykonania. Podstawową wartością mającą znaczenie, którą dysponuje każdy z nas, jest czas. To od nas zależy jak go wykorzystamy i ile przeznaczymy go na wykonywanie obowiązków. Autor przekonuje, że jednym z kluczy do sukcesu jest umiejętność delegowania obowiązków i porzucenia ciągłej kontroli nad otaczającymi nas zadaniami. Więcej czasu dla siebie to mniejsza odpowiedzialność, którą możemy uzyskać pracując mądrze bez ciągłej potrzeby bycia zapracowanym. W dzisiejszym świecie spotykamy się z wieloma niewiadomymi, a jedną z największych niepewności jest nasza przyszłość. Książka uczy nas, że dzisiejsze marzenia które mamy i chcemy zrealizować za trzydzieści lat mogą stracić dla nas na wartości i nie zostać nigdy zrealizowane. Nie powinniśmy odkładać ich w czasie, ale postarać się tak uporządkować i realizować swoje życie aby możliwe było ich spełnienie już teraz. Wiele ciekawych rad, które odnajdujemy w lekturze, opartych jest na autentycznych historiach osób i całych rodzin, którzy zmieniając sposób pracy i myślenia byli w stanie podwoić swoje zarobki w krótkim czasie. Przede wszystkim inspirację mogą czerpać osoby, które pragną porzucić swoje wygodne prace na stanowiskach i spróbować na własną rękę nowego życia. Autor wskazuje, że pieniądze same w sobie nie powinny być dla nas celem. Otwierają wiele nowych możliwości i dopiero kiedy zdamy sobie sprawę z tego, jakie mamy priorytety i co chcemy osiągnąć, 4-godzinny tydzień pracy może stać się rzeczywistością. [MT Biznes, 2011]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wydanie 2 nowe, zaktualizowane i rozszerzone. - Warszawa : Poltext, 2011. - 323 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na 4 stronie okładki: Zarządzanie biurem.
Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone. Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia: - skuteczne poszukiwanie pracy, - kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, - rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, - sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, - nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, - korespondencję handlową, - organizację zebrań, konferencji i spotkań, - specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie. Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu. [www.amazonka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja pracy biurowej : praca zbiorowa / pod redakcją Elżbiety Mitury. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2013. - 286 stron : ilustracje ; 23 cm.
(E Edukacja)
Na okładce podtytuł: podręcznik : technik administracji : szkoła policealna.
Podręcznik jest przeznaczony dla młodzieży szkół policealnych o profilu technik administracji oraz dla osób zgłębiających wiedzę z zakresu obsługi przedsiębiorstwa, pracowników biurowych itp. Omówiono w nim następujące zagadnienia: - charakterystyka pracy biurowej - przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy - zarządzanie biurem - redagowanie pism - organizacja obiegu korespondencji - korespondencja służbowa (w pięciu językach) - organizacja spotkań służbowych - obsługa interesantów i udzielanie informacji - działanie Public Relations w biurze. Cennym uzupełnieniem podręcznika są interesujące zestawy ćwiczeń. Zawartość merytoryczna podręcznika jest zgodna z nową podstawą programową nauczania przedmiotu dla zawodu technik administracji. W podręczniku zawarte są informacje dotyczące programu Sendsystem- narzędzia usprawniającego i przyspieszającego proces wysyłania przesyłek pocztowych i kurierskich m.in. w biurach, kancelariach czy urzędach. Do pobrania przekazujemy wersję testową zawierającą przykładowe dane dzięki czemu łatwiej będzie poznać zasady pracy z programem. W tej wersji można sprawdzić, jak działają wszystkie funkcje systemu oraz przetestować wydruki generowane przez SendSystem. [www.ksiegarnia.difin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 2 godz. 58 min 18 s.
Rozpoczęcie pracy od połknięcia "żaby" gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikającego ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić. Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienia twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Prezentowane strategie to rodzaj szwedzkiego stołu technik pomocnych w osiągnięciu lepszych wyników i poprawy wydajności, których możesz użyć w każdej chwili, w dowolnej kolejności i sekwencji, jaką uznasz za właściwą. Im szybciej je opanujesz i zaczniesz stosować, tym szybciej zaczniesz osiągać sukcesy w karierze zawodowej. Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. [www.audiobook.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza książka autorki kultowej Magii sprzątania. Japońska guru porządkowania teraz postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej. Praktyczne wskazówki Scotta Sonensheina – psychologa organizacji oraz wykładowcę biznesu, którego Marie Kondo zaprosiła do współpracy – pomagają natomiast zorganizować życie zawodowe, osiągać sukcesy w pracy oraz zyskiwać motywację i zapał do budowania życia, jakiego się pragnie i – oczywiście – czerpać z tego radość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samokształcenie w Biznesie)
: Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły; naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu. Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć. Zostań menedżerem czwartej generacji – naucz się odróżniać sprawy ważne od pilnych, koncentrować na tym, co najbardziej istotne i realizować wytyczone sobie cele. Niniejsza książka omawia wszystkie aspekty zarządzania czasem oraz metody i narzędzia pomocnicze w jego efektywnym planowaniu. [www.ksiegarnia.bc.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-4582 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wystarcza nam czasu na wszystko? Większość z nas na podobne pytanie odpowie nie . W rzeczywistości jednak każdy z nas ma więcej czasu, niż mu się wydaje, tylko nie umie nim zarządzać. Z książką Briana Tracy&apos,ego nauczymy się, jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem [Muza, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-331 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie czasem [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Michał Lipa. - Wydanie bez zmian. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta CD (2 godziny 26 minut 10 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godziny 26 minut 10 sekund.
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 14 godz. 28 min 1 s.
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył - ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy - ta książka jest dla ciebie przewodnikiem. Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym: Ľ jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo Ľ jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce Ľ jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy Ľ jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty Ľ jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami” TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA: Ľ ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji Ľ autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek Ľ wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych Ľ najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”. Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave › save › retire, czyli niewolniczo pracuj › oszczędzaj › bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę - czas i mobilność - w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz. Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata. O AUTORZE Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach. Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5405 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej