Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(437)
Forma i typ
Książki
(414)
Publikacje naukowe
(114)
Publikacje dydaktyczne
(94)
Publikacje fachowe
(92)
Poradniki i przewodniki
(50)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Audiobooki
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Proza
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacja naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(340)
dostępne
(132)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(81)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(21)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(12)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(19)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(333)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(8)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(10)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Garbarski Lechosław
(7)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Czubała Anna (1943- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(5)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Michalak Robert (1968- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Kauf Sabina
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(4)
Doroba Anita (tłumaczka)
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Fonfara Krzysztof (ekonomista)
(3)
Kall Jacek
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Wiktor Jan W. (marketing)
(3)
Środa Jacek (tłumacz)
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Baran Radosław (marketing)
(2)
Bartołd Robert (tłumacz)
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gracz Leszek
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozielski Robert
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sala Józef
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Szajna Janusz (1949- )
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Turkowski Marek (nauki ekonomiczne)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
Łobos Krzysztof
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Żurawik Barbara (1947- )
(2)
Żurawik Wojciech (1946- )
(2)
(07)
(1)
Aaker David A
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953-2023)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(88)
2010 - 2019
(220)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(52)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(255)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(426)
nieznany (p)
(4)
nieznany (201)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(424)
angielski
(4)
nieznany (0 p)
(3)
nieznany (0 0)
(1)
nieznany (0ap)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(69)
Menedżerowie
(45)
Studenci
(20)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Młodzież
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
14-17 lat
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Dzieci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Marketing
(130)
Zarządzanie
(61)
Marketing cyfrowy
(31)
Przedsiębiorstwo
(30)
Innowacje
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Konsumenci
(19)
Menedżerowie
(17)
Reklama
(16)
Komunikacja marketingowa
(15)
Organizacja przedsiębiorstwa
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Motywacja pracy
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Marketing partnerski
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Media społecznościowe
(9)
Sukces
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Przywództwo
(8)
Public relations
(8)
Kadry
(7)
Logistyka
(7)
Marketing międzynarodowy
(7)
Marketing polityczny
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Hotelarstwo
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Organizacja
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Decyzje
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Informatyzacja
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Negocjacje
(5)
Produkcja
(5)
Sprzedaż
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Znak towarowy
(5)
Analiza finansowa
(4)
Banki
(4)
Finanse
(4)
Internet
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing bezpośredni
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Organizacje
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Sport
(4)
Usługi
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Biznesplan
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka
(3)
Marketing personalny
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Model biznesowy
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(77)
1901-2000
(14)
1989-2000
(14)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(95)
Podręcznik akademicki
(78)
Podręcznik
(66)
Monografia
(41)
Opracowanie
(39)
Materiały pomocnicze
(25)
Audiobooki
(20)
Dokumenty dźwiękowe
(19)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Blog
(4)
Biografia
(3)
Encyklopedia
(3)
Programy komputerowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Dokumenty
(1)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(271)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(53)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Psychologia
(14)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Transport i logistyka
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
437 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), analiza (badania rynku, informacja, trendy), strategia, taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), zarządzanie, materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33 /P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2874, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. [www.merlin.pl]]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą / Ruth Soukup ; tłumaczenie Agnieszka Otawska-Bojarska. - Wydanie 2, rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 165 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Rozwiń biznesowy potencjał swojego bloga! - Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika bloga - Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali - Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, programów partnerskich i sprzedaży produktów Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes. [www.gandalf.com.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-657/658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).[www.poltext.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-1227 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. ISBN wydania z 2010 r.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0! Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami - orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
SPIS TREŚCI - główne rozdziały: 1.Badania rynku 2.Przed wprowadzeniem projektu w życie 3.Reklama, promocja i sprzedaż 4.Planowanie i sytuacje specjalne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1025/a, MgC-1025 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.[Rebis, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję? [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora. [PWE, 2004]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017. - 671 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca. Prof. dr hab. Krzysztof Obłój Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y. Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations. [www.azyymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej